Премини към съдържание

ivchuuu

Потребители
  • От него общо

    5
  • Регистрация

  • Беше тук

За ivchuuu

  • Рожден ден 04/18/1984

Местоживеене

  • Град
    Бургас

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Mitsubishi colt 1.6 16V GLX

ivchuuu's Постижения

Стартиращ

Стартиращ (1/14)

  • Първа Публикация
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. И така сваляте кутията на въздущния филтър и маркуча и се вижда това - 1-зъбчатите колела на степ мотора и въпросния "байпасен болт" 2-Дроселовата клапа за да стигнете до самия проблем не е необходимо да се сваля цялото "тротел боди" но мисля че ще вие по- удобно да се работи при свален пък и за да можете да го почистите държи се на четири болта 12" помежду с всмукателите има метална гарнитура както и два маркуча от охлаждащата система захванати със скоби Това е въпросния Болт при мен беще счупен именно той поправката се състоя в каниколит гел тънък меден кабел увит около болта да го стегне и накрая с калай върху медната жица да се запечата изглежда така нещо не мога да се оправя с снимките ще ги кача другаде по късно и ще пусна линк http://dox.abv.bg/files/listtree
  2. Утре ,че съм на работа сега и не мога да седна за по-вече от 5 мин на компа. Ще се опитам да го направю като ръководство :icon_thumbup:
  3. Все пак за някого може да е полезно проблема се оказа така нареченото (баипасен болт ) беше се счупило ухото му дефакто играе ролята на ограничител. Този болт е кранче и спира или подава въздух. варти се посредством зъбни колела от стъпковото моторче. По късно ще пусна и снимки на операцията хаха че сега ще се празнува.
  4. да с делко е скоро имах проблем с него смених бобината преди седмица колата е 1995 1.6 16V 113 к.с.
  5. Здравейте моля за малко помощ днес след като запалих оборотите започнаха да играят между 1000 и 2000 след малко се стабилизираха на около 1600 четох доста из форумите и се ориентирах че проблема може би е в стъпковото моторче или в еку. Побързах да проверя еку свалих го прегледах да не са изтекли кондензаторите (всичко беще наред платката като нова) зглобих свързах всичко и рещих да видя дали има някаква промяна, запалих оборотите скочиха на почти 3000 подадох леко гас колата изгасна и повече немога да я запаля. Припалва леко но не иска и не иска. Дайте съвет моля или кординати на някой читав "майстор" в Бургас Благодаря предварително на колегите рама JMBMNCA4APU508418
×
×
  • Създаване...