Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

stalef

Потребител
  • От него общо

    52
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Димитровград

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Mitsubishi Outlander XL

Посетили профила

1,349 посетили

stalef's Постижения

Ентусиаст

Ентусиаст (6/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Здравейте, Търся предпазни ламарини зад спирачните апарати на задния мост. Колата е Pajero Pinin 2001г. и отзад е с дискове. На чертежа по-долу е показана частта с номер 52823. Необходими са ми лява и дясна.
  2. На първия въпрос, когато я запаля студена на бензин и подам газ дали гасне - не гасне а си се форсира и като загрее и тръгна започва да прави номера ! Ако я форсирам на 3000-3500 в движение или на място и превключа на бензин забива моментално муцуна! Дюзите са почистени ми мериха налягането на изхода след инжекторите беше добре, но после е паднало и майстора ми откри вода в бензина. След това навъртях 50 км всичко нормално, но пак се появи и сега всеки ден си го прави и когато си иска. Съмнявам се, че може да е от регулатора на бензина !
  3. Благодаря колега ! Ще почистя дюзите и ако пак е така сменям помпата, но имам един допълнителен въпрос нова и втора ръка е по-добре ?
  4. Здравейте Колеги, Каризмата е 95 г.; 1.6; 90 кс; АГУ От няколко дни насам имам следния проблем: сутрин когато е студен двигателя колата пали нормално на бензин държи си обороти, но в момента когато действието на автоматичния смукач отпадне и на място подам газ колата глъхне и изгася, повторно мога да я запаля колкото пъти искам но при подаване на газ изгася. Ако принудително я запаля на ГАЗ проблема отпада и се форсира добре. Когато колата загрее добре и на бензин си заработва нормално. Кабели и свещи са сменени. Съмнявам се, че е необходимо почистване на инжекторите ! Благодаря предварително !
  5. Здравейте колеги имам Каризма 1.6 95г. (има и газ). Проблемат е следният и го прави само когато колата не е карана повече от 8 часа, колата си пали перфектно няма проблем, държи си обороти, загрява нормално, но след като загряла при рязко натискане на газта неможе да се изфорсира нормално и тресе двигателя сякаш свършва бензина или работи на 3 цилиндъра, ако се натиска плавно газста (на място) не го прави този номер. Когато колата е в движение пак при рязко натискане на газта (например ако карам на втора на 2000 об. и рязко натисна) почва пак да тресе и все едно на степени скачат оборотите и рязко колата подскача напред и така го прави известни километри и после се оправя. Същото го прави и на ГАЗ без разлика. Съмнявам се може би има някъде мокро или омаслено място и докато го подсуши го прави този номер. Днес дигнах капака да огледам и нищо очевдно няма освен, че има омасляване под делкото и отгоре на скоростната кутия. Надявам се някой от вас да знае за какво иде реч. Благоря предварително !
  6. Моята кола беше по същия начин, като си я докарах даже и врата беше ударена и докато разбера, че това лостче е бутнато.... Така: начинът по който аз се спавих е следния, отваряш предната врата и там на колонката виждаш болтовете на пантите за задната врата, сваляш 4-те болта, врата все още ще си се държи на бравата, но ще е леко отцепена и сега има два начина: първия е да свалиш кората на вратата виж по схемите къде се намират видииките (нужна е къса кръстата отверка 100% може да се свали защото аз съм го правил) и после бъркаш с ръка до бравата от вътрешната страна и лостчето което е за вътрешната ръчка го освобождаваш (нагоре ли надолу беше не си спомням) и си отваряш вратата, втория начин е да не сваляш кората с не много дебела тел си я огъваш по чупките на вратата (може да видиш от другата задна врата ама трябва да го правиш огледално) и с това приспособление трябва да бутнеш детския бутона нагоре (трудно е но става, като си отвътре разбира се) за да се отвори вратата.
  7. Много често при каризмите като е натиснатато това копче за деца и е счупена външната дръжка това се получава, при мен беше така като я купих и има начин но е малко сложен, ако желаеш колега мога да ти го обесня писал съм и в друга тема по въпроса ;)
  8. Здравейте, искам да попитам дали се продават нови капачки на казанчето на хидравличната течност защото на моята се счупиха зъбчетата, които закопчават. Carisma 1.6 95г.
  9. stalef

    Датчик ABS Carisma

    Надявам се да успея да се преборя, сигурно е ръждясало отдолу и се е заклинило...
  10. stalef

    Датчик ABS Carisma

    Здравейте, имам каризма 95г. 1.6 искам да попитам има ли специален начин на сваляне на предните датчици за ABS'а, защото днес опитах...., отвих болчето което прикрепя датчика към главината но не помръдва пръсках го, почуках но не мърда, та въпроса ми е да не би да има нещо по-специално или трябва първо да се свали полуоската?
  11. stalef

    Моля за съвет!

    Винаги има начин. Моята кола беше по същия начин, като си я докарах даже и врата беше ударена и докато разбера, че това лостче е бутнато.... Така: начинът по който аз се спавих е следния, отваряш предната врата и там на колонката виждаш болтовете на пантите за задната врата, сваляш 4-те болта, врата все още ще си се държи на бравата, но ще е леко отцепена и сега има два начина: първия е да свалиш кората на вратата виж по схемите къде се намират видииките (нужна е къса кръстата отверка 100% може да се свали защото аз съм го правил) и после бъркаш с ръка до бравата от вътрешната страна и лостчето което е за вътрешната ръчка го освобождаваш (нагоре ли надолу беше не си спомням) и си отваряш вратата, втория начин е да не сваляш кората с не много дебела тел си я огъваш по чупките на вратата (може да видиш от другата задна врата ама трябва да го правиш огледално) и с това приспособление трябва да бутнеш бутона нагоре за да се отвори вратата.
  12. Да, имам допълнителен блок, до колкото разбирам трябва да разменя пластините на буксата на блока! Ако е така, не съм сигурен дали ще е възможно, а иначе като си го слагах съм сигурен, че всичко е нормално. Всичко е на букси само 2 минуса съм взел и един плюс.Ще погледна дали мога да ги разменя и пак ще пиша.
  13. Благодаря много колега за изчерпателното обяснение, сега вече съм спокоен, че всичко е нормално защото като знам на какво са способни някои майстори свят ми се завива... ;)
  14. stalef

    Фар на Каризма

    Благодаря колега, вече си намерих чисто нов за 90лв на "DEPO", незнам колко е марков обаче си свети много добре спрямо оригиналния все пак е нов...
  15. Здравейте колеги, за да не правя нова тема по въпроса с ксенона, преди седмица си сложих ксенон (каризма 95г. 1.6) и имам следния проблем, когато включа къси светят дълги на крушките и като щтракна с лосчето да превключа уж дълги светват къси и вътре ми свети синята лампичка всичко правилно съм свързал, и не разбирам къде е проблема...
×
×
  • Създаване...