Премини към съдържание

sport

Потребител
  • От него общо

    31
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    plovdiv

Посетили профила

644 посетили

sport's Постижения

Сътрудник

Сътрудник (5/14)

  • Отдаден Rare
  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. При мен имаше подобно, но беше като на метал, моята е Колт 5 и се оказа тампон долу на гредата, пак така откъм шофьорската страна. Смених го и спря да хлопа. Щом и двигателя ти леко се клати вероятно да е тампон. При мен са три тампоните на двигателя, при теб незнам колко са има един до пистовия ремък той се вижда другите са отдолу под двигателя. Успех
  2. Здравейте, сложих нови лампички, но доста трудно с тия шапчици на лампите, къде са сините, маншони им казват също, та ще видя дали да слагам или да я карам така. Исках реално да си е оригинал и затова с жичка лампички, но си свете бяло жълто, а не зелено, както си е оригинала. Тази едната лампа, къде е малката пак w3w, но мощна и не е 3w, а поне 3,4 w или 4 w, сега е с 3w3, пак не е оригинала, личи си леко, колегата Емо правилно каза, че е специална от малките, но по-мощна. Абе беше си пълна тъмница, сега поне просветна. Лампички табло
  3. Мерси много за пояснението. Разбрах коя е крушката.
  4. Здравейте, не светеше целия оборотомер, а за горивото и температурата светеше. Свалих таблото и смених и 3-те по-големи лампи, сега оборотомера свети, но от 100 нататъка, а също и 0-20, реално от 40-80 км/ ч едва мъждее, та според вас още ли лампи има за смяна или друга е причината. Махнах чорапчетата на старите лампички, но се разпаднаха и сега без тях, но едва ли е от това. Намерих един линк от нета, че аз вече го сглобих моите части, та ето да видите. Реално има 2 горе за мигачите w3w или в5в са, те си работеха още 1 има незнам за какво е и смених 3 долу от големите, смених и малките някой къде ме съмняваха за масло, двигател и тн, те са ок, реално къде трябва да се сменя още за да свети целия километраж? километраж задна част
  5. sport

    Abs - Голям Проблем !

    Въпреки, че темата е стара да напиша и аз нещо, което може да е полезно, не го знаех до скоро. При смяна на накладки е нормално докато се напаснат да не спира много добре и при мен така стана, смених ги и натискам спира, но не захапват добре, след което за около седмица, две започна да спира по-добре и сега да чукна на дърво явно са се нападнали и спира, както си беше. Аз почти не я карам така, че за тези които карат доста може и за няколко дни да напаснат дискове и накладки. Отделно е добре след смяна леко да се спира отдалече и плавно да се натиска педала на спирачките, да може да се изшлайфат хубаво и да напаснат на диска. Незнам дали това важи и за нови дискове и нови накладки, но определено стари дискове и нови накладки си е така според мен, та иска време да паснат двете повърхности.
  6. Ясно, все пак взех релета от друго Мицубиши Колт, та мога да пробвам, да сменя, т.е имам релета от кутията под таблото на шофьора, мисля че са те, но както казвате има и вероятност да е от чистачките или връзките на парното.
  7. Ето и схемата на трите кутии, две в двигателя и една над педалите в купето. Кое реле да сменя да видя дали е от него? Някакви идеи. Мерси https://fuseandrelay.com/mitsubishi/colt-5.html
  8. Здравейте, от известно време нямам 1-ва степен на чистачки и 1-ва степен на парното. Другите си работят нормално. За чистачките, също при която и степен да дам друга си работят, но изключа ли в горно положение и си остават там. Реално изчаквам ги до долу да стигнат и с листа изключвам и така я карам. Според вас реле ли е или от самите механизми са се скарали. Ако е нещо реле откъде да видя долу над педалите кутията или в двигателя двете кутии? Има един колега продава Колт на части, та ако някой знае кое да търся мога да взема реле или лостче или врътка за парното.
  9. Здравейте, за Пловдив може ли да препоръчате майстор, който е наясно с нашата марка коли. Става дума за Колт V, старичка е количката и трудно намирам вече хора къде са правили и имат опит, а не всичко по един стандарт. Имаше на времето един майстор Милен мисля се казва, около 6 Септември, след Бриколажа беше в една отбивка, незнам работи ли още, той беше по Мицубишитата.
  10. sport

    Тампони двигател

    Да, все още ги има някъде, но ще трябва пак да се консултирам с майстора, да не вземам предварително, че реално не се разбира точно кои са заминали. А два от тях са по над 110 лева всеки не е много евтино, но пак добре че ги има все още. Има ли вариант само гумата да се смени без основата, тме да се махнат старите и да се сложат нови, без желязната основа? . Ето този примерно: https://m.avtochastionline24.bg/febest/18302037 Вместо да вземам цял, като този, защото при мен мен гумената просото е отишла основата си е ок. https://m.avtochastionline24.bg/kavo-parts/11080559
  11. Здравейте, някой да има или да знае откъде мога да си взема тампони за двигател на Колт 5, 1.3 с 12 клапана? Реално като гледах от 1995 до 2003 са едни и същи без значение двигателя, но трудно се намират. Според майстора два от три са отишли, но аз като гледах тампоните са четири. Та като запаля и нещо вдясно долу удря леко на желязо, като тръгна и карам няма, но на място постоянно хлопа нещо и двигателя леко играе. Това са тампоните до колкото търсих в нета. А ето и единия който се вижда горе, другия долу също се вижда, но там е стабилен, а този горе играе хоризонтално.
  12. Здравейте, на мен също ми се налага да сменя тампони на двигател, двата са отишли. Проблема е че е трудно намирането. За втора употреба има ли смисъл да търся, т.е плюса е че ще са оригинални, но едва ли ще са в добро състояние в предвид модела на автомобила Колт V 1998-ма година.
  13. Здравейте, имам питане за рейка търся за Колт V, намерих за Колт IV, еднакви ли са рейките и пасват ли? Хидравлични са и двете и на вид изглеждат еднакви, но все пак да питам, защото има разлика в купето и съответно да знам дали си струва да пробваме. Благодаря.
  14. Да, гърнетата нещо си звучат на турбо ха ха :), иначе градско се кара с години, преди дни излязох до едно село и се върнах, тръгна на светофара пропуши си синкаво, после давам втора, трета няма нищо, карам си няма пушек и така до следващия светофар и на другия ден положението в града по-добре намаля пушека. Замислен се за едно по-дълго пътуване взема да и сменя маслото и някви по дълго на магистрала без да давам зор, 90-100 нещо ми се върти запекли сегменти. Не съм майстор монтьор, просто предположение. Дали ще има смисъл или си внушавам, че може се раздвижат нещо, то ако е гумички нищо няма да стане,. Но сегментите може се раздвижат. Може и с тва градско с години да съм я прецакал.
  15. sport

    Накладки Колт

    Да, но не е тропане а друнчене и то на ламарина.
×
×
  • Създаване...