Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Georgi Vladimirov

Потребители
  • От него общо

    17
  • Регистрация

  • Беше тук

За Georgi Vladimirov

  • Рожден ден 07/17/1991

Местоживеене

  • Град
    София

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Mitsubishi Colt Cz3

Посетили профила

Този блок е изключен и не се вижда от други потребители

Georgi Vladimirov's Постижения

Начинаещ

Начинаещ (3/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Здравейте,бихте ли ми дали инфо за MilenZ.От Пловдив съм и бих искал помощ за компа! Благодаря!

  2. Екземплярът изглежда много хубав, единствената екстра която няма е кожен салон (поне по описание). Освен стандартните неща, които се гледат при всеки автомобил втора ръка е хубаво да наблегнеш на превключването на скоростите и основно 1-ва и задна. Слушай много внимателно при движение на тези предавки, защото тези колтове по някаква необяснима причина са без синхронизатор на 1 -ва. Също така може да обърнеш внимание дали случайно перката не е почнала да свири - не е спешен проблем но се продава комплект, като нова е 700+ лева и е леко напрягащо. Като цяло карам такъв Колт от 4 години и е влизал в сервиза само за консумативи + една перка сменях. Успех с покупката
  3. Georgi Vladimirov

    АГУ за Колт 6 1.3

    Аз съм с ГИ Бардолини от 3 години. Същият двигател само че ръчна кутия. Монтажа мога да кажа че съм относително доволен, въпреки че баща ми го направиха перфектен на Королата. Ако се интересуваш пиши на лично да не правим реклами тук. Разликата във мощността е едвам забележима. Разхода зимата е 7 газ 2 бензин като минавам сутрин и вечер общо 30 км. Лятото газта е пак толкова бензина е много малко. За градско говорим. Извънградско не съм я засичал ама ще е нещо от същия порядък.
  4. Може да опитате по начина описан в тази тема. http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=37118
  5. Колеги, Знам че всички с Колт 6-ца рано или късно стигаме до проблема с мултифункционалния дисплей. Тук следват няколко стъпки, които всеки може да предприеме: -Нов дисплей от Балканстар или друг дилър - около 10% от цената на целият автомобил, като не е гаранция колко време ще изкара - има колеги на които са се избушили на 30 000 км моя се предаде на 110 000. -Втора ръка, задължително от кола със същия двигател - тук също гаранция нямате - може да изкара 1 седмица може да изкара и 10 години. - Давате го за ремонт на колегата MilenZ в Пловдив - изключително съм доволен от работата която свърши. Разглобих и изпратих дисплея в понеделник с нормална пратка и в събота беше при мен, въпреки бавната работа на куриерската фирма. Тук ще вмъкна как се сваля дисплея ако нямате път през Пловдив: 1) Махате пластмаската която е около средната врътка на климатроника. 2) Разкачате барчето плюс прилежащата пластмаса около климатроника - става със смело дръпване, държи се само на щипки. След това при монтажа също трябва да натиснете смело, като най-голямата играчка е платката, която свети над запалката да си остане на мястото(между другото моята се е предала, така че ако някой намери някоя в морга между другото, да свирка) 3)Ако сте с оригинално CD трябва да бръкнете с нещо в двете процепчета за да освободите щипките (става с подходящ размер твърди свински опашки) 4)Ако сте с афтърмаркет CД с допълнителна рамка трябва да избутате тапичките на рамката (адски досадно) и да развиете двете винтчета и след това леко да издърпате CD -то (не е нужно да го вадите цялото) 5) Следва най-силното дръпване за да откачите пластмаста която е от CDто през бутона за аварийните до дисплея. Дърпайте смело. 6) Откачвате кабела за аварийните 7) Развивате първите 2 болчета 8) Махате пластмасата преди дисплея 9) Развивате последните 2 болчета и вадите дисплея. Сглобява се по обратния ред. Ако го правите за първи път може да ви отнеме всяко от движенията максимум 1 час. Ако сте с афтърмаркет CD след монтажа ще достигнете до заключението, че не можете да сменяте различните функции за разход на гориво, тъй като нямате бутонът MODE от оригиналнто радио. Разчетох се по разни форуми и открих решение и на този проблем: 1)Ключът в позиция OFF 2)Натискате и задържате бутонът в горния десен ъгъл на дисплея както и бутона SET 3)Включвате на контакт колата 4)Изчаквате докато се появят надписите за разход и температура 5)Продължавайки да държите бутонът в горния десен ъгъл, пускате бутона SET и после го натискате пак. Така ще можете да изберете между следните 4 функции: - Моментен разход - Среден разход - Средна скорост - Оставащ пробег с този резервоар Надявам се да съм бил полезен. Стискам палци и успех на всички.
  6. Колега, твоето е лесно - сменяй батерията на ключа и си готов
  7. Здравейте колеги, От няколко дни при заключване и отключване колата ми започна да издава звуци. Не се случва строго винаги, но нямам идея дали означава нещо(например знам, че когато мигачите мигат повече от 2 пъти при отключване значи батерията на ключа се нуждае от смяна) или е някакъв електрически бъг. Досега всичко беше безшумно, само мигаха мигачите. Колата е купувана от БС аз съм втори собственик. Някой има ли някаква идея или диагноза Благодаря предварително!
  8. Колеги, след градушката в София на колтчето cz3 му се прецака звука нещо. Работи само на моменти, няма никаква закономерност, пукат колоните, от време на време работи само една, но не определена. Някой със сходен проблем или някакво предположение къде да търся проблема? Благодаря предварително : )))
  9. Неделя, в София, на Никола Мушанов, посока Овча Купел се разминах с един Colt Cz3 или Czt сив със затъмнени прозорци(да и предните странични)- много яко изглежда, дано не му правят ядове полицайчетата. Нямахме време да си присветнем защото той рейсваше в едната посока, аз в другата :D
  10. Стоповете са на едни странни щипки приличат на стерео жак :D Развиват се двата болта от към задната врата и после с леко дръпване тия излизат. Крушката на мигача е p21w; на стопа и габарита е p21w4 или p21w5, май е каквато си избереш. Благодаря на всички за помощта
  11. Ама трябва ли с нещо да се притиснат, или здраво опъване му е майката :D Иначе аз ги сменям късите по две - сега съм сложил едни осрамки, трябва да ви кажа че ксеноните пасти да ядат - много добра конфигурация има този фар
  12. Колеги, тривратият ми колт ме вкара в шах! Как се сваля стопа, за да си сменя крушката. Развивам две винтчета но от противоположната страна нещо го държи и не съм сигурен щипки ли са или са болтове и трябва да свалям пластмасовата кора отвътре. За всяка друга кола щях да го напъна, но като знам как са направили да се сменя крушката на късите... Благодаря предварително
  13. Колеги, скоро ще дойде време за летни гуми и тъй като купих Колтчето (CZ3 - 2007) със зимни с оригиналните 15' джанти, сега се чудя дали да не си взема малко по-висока лятна гума с цел по-добра возия. Зимните са 195/50/ което е по каталог, аз съм замислил да взема 185/60, но калкулаторите за гуми ми дават 27мм разлика в диаметъра. Ако някой от вас кара с некаталожни размери гуми нека да сподели за да знам какво ще влезе безпроблемно като размер Благодаря предварително!
  14. От 2 седмици, съм собственик на колтче 2007, 1.3 95 коня. Много съм доволен от колата, страшна оса е. Имам въпрос свързан с тракшън контрола. До колкото прочетох от книгата, като дам на контакт, трябва да светне лампата и после като запаля да угасне. При мен обаче въобще не светва. Има ли шанс колата да не е оборудвана с тракшън, или да ходя да ми чистят грешки ? P.S. Приятелите ми викат, че бръмчи като скутер, ама доста дизели над 100 коня наказах вече по светофарите :D
×
×
  • Създаване...