Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Georgi_G

Потребители
  • От него общо

    1
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    София

Посетили профила

Този блок е изключен и не се вижда от други потребители

Georgi_G's Постижения

Присъстващ

Присъстващ (2/14)

  • Един месец
  • Първа Седмица
  • Първа Публикация
  • Добра реакция Rare
  • Начален Разговор

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Здравейте Пламен,

    Обръщам се към вас за съвет и мнение относно монтиране на АГУ на Outlander 2.4L Mivec 16V GF8W 12.2015  AWD CVT ?

    Идват ли при вас коли с повреди в клапаните или други проблеми,които възникват поради газифициране на този двигател ? Някои АГУ сервизи монтират допълнително смазване на клапаните или правят комбиниран режим на работа с впръскване и на бензин с консумация 80/20 газ/бензин ? 

    Ако имате впечатления за някой читав сервиз,където монтират качествено АГУ и са опитни ще съм ви благодарен.

    Ако има възможност ще си запазя час за посещение при вас през следващия месец или най-късно през Януари,за да прегледаме масла,кутия,спирачки,диференциал и ходовата част,колата все още не е в България.

    Търсех на сайта на сервиза ви,но е открих цени за нaй-често извършваните обслужвания на двг масла,

    диференциал с раздатката, скоростната кутия,профилактика и смяна на спирачна и охладителни течности?

    Благодаря предварително за отделеното време.

    1. Покажи предишен коментар  5 още
    2. Georgi_G

      Georgi_G

      Здравейте, колата пристигна и чакам техно тест тази или другата седмица,за да я регистрирам(АГУ още не съм сложил).Трябва да се чуем, за да се разберем за обслужването. Двигателят е модификация 4J12(би трябвало да е с агр.верига?) 2.4L 168 hp MIVEC 16V с VVT.Пробега е около 49 000 км.Виждам че за маслото имам още 8500 км да мина или до 08.2024.Дават го че е 0W20 по книжка.Колата е карана предимно на къси разстояния при по-ниски температури от нашите в Б-я.

      По книжка при този пробег дават за смяна масло на скоростната кутия(CVT),също така и "transfer oil" може би  раздатката имат в предвид ? Трябва да се провери нивото на маслото на задния диференциал(не е упоменато кога е препоръчително да се сменя) и направи реглаж на клапаните ако е необходимо.

      Ще слагам зимни гуми тези дни и ще погледна накладките,имам съмнения че тези отзад са за смяна.

      Всичко това (без смяна на двг маслото) приблизително колко ще излезе при вас(със смяна на задните накладки)?

      Благодаря за отделеното време,лека вечер.

    3. DJ Tymbi

      DJ Tymbi

      Идват разбира се, преди 10 дни издадохме поредния с ремонтирани клапани и глава....Омазнителната система се оказва глупост, защото дори и да предпазва клапаните, то прецаква буталата и цилиндрите.....по добре без нея ....Това е маслото за Канада и северните американски щати ,тук е по различно , ние за сега най доброто масло за тези мотори е 5W30 MC3 стандарта и EFE на Мотул стандарта....

       

    4. Georgi_G

      Georgi_G

      Благодаря за бързия отговор,за цени на обслужванията,за които ви попитах горе не сте коментирали.Може би ще е добре да докарам колата за една диагностика при вас,видях че работите само пон-петък ?

       

  2. Здравейте, бих искал да попитам ако някой има впечатление за поведението на OUTLANDER III 2.4 MIVEC 16V след монтирането на АГУ ? Какъв тип газова се препоръчва с впръскване и на бензин или с-ма за допълнително смазване на клапаните Доста противоречиви мнения чух ,ставал на газ,но след определен пробег започвали проблемите. Също така колко често е обслужването на маслата на CVT кутията,диференциал и раздатката ? Благодаря Ви предварително за отделеното време. Поздрави Г.
×
×
  • Създаване...