Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

nupkc

Потребител
  • От него общо

    24
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Варна

nupkc's Постижения

Начинаещ

Начинаещ (3/14)

  • Отдаден Rare
  • Добра реакция Rare
  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор

Спечелени Значки

1

Репутация

  1. @nxdimov Благодаря! То при мен проблемът е, че нищо не се вижда и май няма никакви надписи, гледахме го с един колега, ама нищо не се вижда, но може да ида с цялата платка. И аз не вярвам да са скъпи самите елементчета, така че ще търся. Още веднъж, благодаря!
  2. @nxdimov Дали имате някаква информация, която да помогне да си намеря тоя елемент? параметри, номер, каквото и да е... Благодаря предварително!
  3. Моля моля моля, дайте малко инфо - номер някой на тоя елемент! Не знам как ще пращам после каса бира до Хасково, ама все ще измислим нещо
  4. Сега видях, че има предишна такава тема, та се извинявам за дублирането. Все пак дали няма друго решение, освен изолирбанд?
  5. Здравейте! Преди време част от гумата на лостчето за регулиране на височината на волана просто ми остана по ръцете - от годините явно самата гума се е размекнала или нещо. Като гледам в каталога, това лостче си върви с горната част на кормилния прът. За момента съм го увил с една торбичка, колкото да не ме цапа, но не ми се ще да стои така. Някой да има идея какво може да се направи? Нямам идея до колко може да се свали само въпросното лостче и да се "поправи" някак? На мен единственото, което ми хрумва е просто да изчегърта гумата, но пак ми се струва грозно решение. Не съм отхвърлил изцяло и да си купя въпросната горна част, но ако е втора ръка вероятно пак ще се сблъскам с такъв проблем. Благодаря предварително!
  6. Благодаря, колега. Не ми остава много време, та рядко посещавам форума. Дано да помогне схемата... Аз не съм експерт в областта, та само препратих...
  7. Здравейте Имам следния проблем с лявото огледало - при опит за прибиране, моторчето лекичко почва да премества и захецва. Поръчах си друго, втора ръка, но се оказа, че и то има същия проблем. След подробно разглобяване, установихме, че на платката, която управлява моторчето (платката е вътре в модула на самото моторче) има два изгорели елемента. Някой дали разполага с някаква ел схема, на която да го има това? Благодаря!
  8. Да питам, ако е възможно - каква андроидска система имате? Моята си има микрофон (на кабел). Не съм пробвал без микрофон и да ползвам на колата - при Вас някакво по-особено свързване ли има?
  9. На мен единия от майсторите ми беше казал, че кората я има само при дизелите - нямам идея колко е вярно. Можете да разгледате по VIN ей тук: https://partsouq.com/en/catalog/genuine
  10. Честито и да си карате колата със здраве! Ако сте със CVT скоростна кутия, карането с рязка газ надали е най-добрата идея. Май и теглене не се препоръчва. За газовото ще шпионирам темата, аз съм с такова, бутилката е точно на мястото на резервната гума, но дразни резервната гума да лежи в багажника, а тази година ми предстои смяна на бутилката... Добре ще е да си следите налягането в клапаните (при периодичните профилактики). При мен беше стигнало до чувствителна разлика в наляганията на част от цилиндрите. Мисля, че шлайфаха клапаните и се коригира проблема. Както казва и колегата по-горе, ходене по мъките си е, но пък аз за две години съм направил към 23 хил. километра, при това основно градско. Според мен въпреки реглажа, пак си струва парите. Другото - системата за омасляване може да е автоматична - т.е. да светне лампичка в купето, като понамалее смазочната течност. Според мен е хубаво нещо - помага ти да не забравиш да долееш смазочна течност.
  11. В книжката мисля, че имаше описано как се сменят крушките. Ако все още го имате проблема, мога да погледна (книжката и самия фар при мен). Аз съм с 2009-та.
  12. Бихте ли споделили някакви координата на въпросния Петър Димитров? Търся си като цяло диагностика от хора, които познават Мицубиши, след няколко опита по майстори насам-натам и.... нищо.
  13. Здравейте Водих колата на диагностика на горивната система - оказа се, че имам разлика в налягането в различните цилиндри - между първата и втората двойки клапани имапе разлика в налягането около 2 атмосфери. Освен това газаджията беше отчел още преди време, че компресията на двигателя не е добре. Комбинацията от тези симптоми насочва към проблем с клапаните. Не съм ходил, от една страна защото майстора, който е гледал колата е болен, от друга - в момента се оглеждам за читав сервиз във Варна, където да закарам автомобила. Бих Ви препоръчал една диагностика на горивната система. Дано да Ви даде насоки.
  14. Аз като взех моята кола беше с "аналогов" омаслител дето трябва да се регулира на ръка от време на време. За към 400 лв (с труда) ми сложиха електронна система, която сама си се регулира, според специалиста по горивни с-ми, при който водих колата за диагностика (Христо Мерсинков), от нея има смисъл. Лично аз съм с добри впечатления от моя газаджия, приятели - също - Ивайло - сервизчето е в двора на завода за безалкохолни, до кръговото за Метро. Мисля, че ще може да ви даде качествено мнение, освен това е почтен и няма да Ви излъже.
×
×
  • Създаване...