Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

vkp59

Потребители
  • От него общо

    11
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Кърджали

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Паджеро 3.2 DI-D 2003г

vkp59's Постижения

Присъстващ

Присъстващ (2/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. От известно време паля джипа само когато скоростния лост е на положение N,тъй като на Р вече стартера не завърта За съжаление от вчера имам проблеми и на положение N.Ще бъда благодарен,ако споделите опит в подобна ситуация.Явно са някакви контакти или нещо друго.
  2. При мен,на Паджеро 3.2,се оказа същото-предпазител номер 8-15А в таблото при мотора.
  3. Абсолютно е прав колегата mario64.След направения експеримент с белязането на ремъците,проведох разговор с майстора обслужвал джипа преди да да го купя и се оказа че е каран неясно колко с един ремък.Внимателния оглед на шайбата на генератора вече в друг сервиз, показа че първия ремък "танцува" в улея,а втория потъва с около 1мм. повече.Поради това ми дадоха съвет да сменя и трите шайби с нови,каквото съм решил да направя.Смятам,че купуването на втора употреба е рискова инвестиция,или греша?Готов съм да чуя и обратно мнение.
  4. Колеги,днес направих следният експеримент:белязах двата ремъка с маркер.След запалване на двигателя за кратко,имаше разминаване между белезите близо 10 см. След около 2 минути работа на двигателя,единия ремък беше направил почти цяла обиколка повече от другия/може да са и почти две/.Според мен, при два еднакви ремъка като марка и размери и поставени заедно,движейки се по едни и същи ролки,не би трябвало да има такова фрапиращо разминаване между белезите.Едната възможна причина е приплъзване,а другата-износване на улеите на единия ремък,и той се движи по по-къс път.Възможно е и трета или четвърта и т.н. Какво мислите колеги по тези мои предположения?
  5. От двете страни до където са били в шайбата.
  6. Вярно е това,че има участък от около 10 см. в който са изтрити зъбите на ремъка,а по останалата му дължина има странично износване,тъй като е 11.9/965,а не 10 каквито сложихме сега.
  7. След щателен оглед на ролки и лагери,не открихме видима причина за късането на ремъците,освен че последните са по-широки и имат следи от странично износване.Сложихме 10/960 на контитех,но се оказваха къси и за да ги монтираме се наложи да се свали ролката на водната помпа,тъй като има опасност да се наранят ако се монтират чрез превъртане през ролката. Номера на рамата е JMBLYV78W4J001827.Колеги,любопитно ми е никой ли от форума с такъв модел-Паджеро 3.2 DI-D 160 к.с- 26.12.2003г не може да сподели с какви ремъци е неговият автомобил,та се налага да търсим номера на рамата и да подлагаме на съмнение каталозите на фирмите производители.Очаквам мнения от колегите,тъй като загадката засега остава.
  8. Според инженерната мисъл,широкият ремък контактува с шайбата с около 30% от повърхността си.Това води до странично износване,последвано от потъване в шайбата и охлабване.При натоварване на алтернатора може да се получи приплъзване в шайбата на коляновия вал и съответно леко износване на ремъка в определен участък,което не се усеща.Във времето този наранен участък продължава да се износва незабележимо докато се скъса.В това виждам логика, тъй като и в двата случая при мен не съм усетил нито звук нито мирис от триенето на ремъка,което като размери е достатъчно за да ми направи впечатление.
  9. На първия номер излизат като взаимозаменяеми следните ремъци:http://www.yoyopart.com/oem/6454457/mitsubishi-mh014065.html.Тези които аз ще слагам са на Контитех 10/960 и се надявам да реша проблема,ако не открием някакъв дефект по ролките или лагерите. На втория номер алтернатива са 10/975,а тези които сега се скъсаха бяха по-широки.Според колегата DJ Tymbi, по-широките ремъци водят до такъв завършек.Това мнение сподели с мен и един инженер от Кърджали,който даде и солидни аргументи в своя подкрепа.Очаквам огледа до края на деня и ще споделя резултата.
  10. Благодаря за бързата реакция.Правя следното уточнение:Когато купих джипа е бил с 2 различни ремъка-10/960 и 11.9/965.Това според майсторите е причината за скъсването първия път.Сега беше с два 11.9/965 на контитех и пак се скъсаха.За предстоящия ремонт съм приготвил 10/960 на контитех,каквито ги дават по каталога.Ще проверим ролките и лагерите на алтернатора.Ако трябва да се сменя нещо ще го правим,иначе риска да остана на пътя отново е реален.
  11. Здравейте колеги от форума!Търся причината,поради която втори път за 8 месеца късам двата ремъка на алтернатора и водната помпа на Паджеро 3.2DID 2003г.И първия път и сега се късат и двата едновременно.По ролките няма видими наранявания или пукнатини и се въртят свободно без шум.При втория случай около скъсванията и на двата ремъка има участъци около 5-10 см.,където ремъците са като изпилени от ролката,изтрити са зъбите и малко над тях.Ще бъда благодарен ако споделите мнения или опит при подобни случаи.
×
×
  • Създаване...