Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

hursa

Потребители
  • От него общо

    3
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Козлодуй

Посетили профила

Този блок е изключен и не се вижда от други потребители

hursa's Постижения

Стартиращ

Стартиращ (1/14)

  • Първа Публикация
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. За съжаление в сервизното ръководство не открих добро описание на хибридната система. Не зависят, но как работи системата при различни режими. И как е реализирано. В ревюто е написано: "Режим „Сериен хибрид“ – автомобилът се задвижва от предния и задния електромотор, а двигателят с вътрешно горене влиза в ролята на генератор за зареждане на батерията по време на движение." Т. е. двг задвижва единствено генератора? Тогава трябва да е отсъединен от трансмисията? Има автоматичен съединител ли, задействащ се от системата? (И как да се разбира - "зарежда батерията". " Режимът се активира автоматично при рязко ускорение или движение по наклон... " Явно тогава мощността, която отдава батерията на системата е недостатъчна. Тогава (поне) част от мощността, която отдава двигателя на генератора, би трябвало да се подава към задвижващите електродвигатели непосредствено (предполагам през инвертор) - в допълнение към мощността подавана от батерията.) "Режим „паралелен хибрид“ – ДВГ задвижва предните колела, предният електромотор асистира, а задният задвижва задните колела. Този режим се активира при висока скорост. Отново ЕКУ-то на автомобила следи за връщане в режим „Сериен хибрид“или „ЕV” веднага щом това е възможно. Двигателят участва и като генератор за зареждане на батерията." Т. е. в този режим ДВГ вече е присъединен към трансмисията? Но задвижва и генератора, за да подава енергия към електродвигателите (евентуално и към батерията). Спорно е това: " Отличителното при новия плъгин хибрид е замяната на предишният двулитров 135к.с двигател с по-силния 2.4 литров бензинов агрегат. Увеличеният обем на този двигател с код (4В12) спрямо предишния 2.0л (4В11) е много повече динамика. " Не знам дали при Outlander PHEV е по-мощен. По скоро не. (А и за съжаление, май вече не го предлагат у нас.) При еклипс крос дават, че е 98 кс. Вярно при относително ниски обороти достига тази мощност (за "бензинов" двигател - 4000 об/мин). Дават и че макс въртящ момент достига при ниски обороти (- 2500). (Всъщност именно това най-вече ми допадна в хибрида на мицубиши - че ДВГ е нискооборотен и "ненатоварен".) Но не виждам и защо еклипс крос, при относително по-малки размери е по-тежък от Outlander PHEV.
  2. Това съм го гледал, но за съжаление си е само гола рекламна анимация. Както е показано - излиза, че работи, като като "чист" (така наречен) последователен хибрид. Но тогава как работи - при режима показан при движение на "равно" след като е изкачил наклона (в анимацията) - тогава показват, че се задвижва единствено от ДВГ.
  3. Здравейте, Има ли собственици на Eclipse Cross PHEV във форума. Може ли да споделите отзиви. Някой да е търсил и намерил схема, картинка, анимация, клип, подробно описание на хибридната му система - моля споделете.
×
×
  • Създаване...