Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

FiReStoRm87

Потребители
  • От него общо

    7
  • Регистрация

  • Беше тук

  • Общо дни Първи

    1

FiReStoRm87 беше най-активен на 30 декември 2022

FiReStoRm87 има най-харесвано съдържание!

Местоживеене

  • Град
    Сливен

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Outlander `08г. 2.4 CVT

Посетили профила

Този блок е изключен и не се вижда от други потребители

FiReStoRm87's Постижения

Присъстващ

Присъстващ (2/14)

  • Добра реакция Rare
  • Една Година
  • Един месец
  • Първа Седмица
  • Отдаден Rare

Спечелени Значки

1

Репутация

  1. Та по новия въпрос... Карам почти постоянно на режим 4WD AUTO. При скорост до към 10-15 км/ч и маневриране чувам лек шум някъде по-скоро в средата на колата-отпред. Определям го като някакво затормозяване на сработването на задвижването отзад. Нито е виене, нито стъргане, нито чукане. Няма допълнителни усещания като ритане и т.н. Просто лек съпътстващ шум при потегляне. Съответно над 10-15 км/ч и други условия не се чува. Нямам наблюдения дали е същото на 4WD LOCK, защото съм карал единични случаи и то за кратко. Проверих маслото в диференциала отзад и е до пробката. Него го смених преди 15 000 км, като купих колата. Диференциала е видимо сух отвън. Няма течове. Може ли да ме насочите какво да проверя? Насока за тема във форума където мога да се запозная по-подробно с устройството на цялото задвижване?
  2. Здравейте, Имам едно ново питане, но видях, че не съм писал за развитието на предходния проблем, когато купих нов акумулатор на 29.12.2022г. 2-3 месеца по-късно се случи така, че не бях карал колата 2 дни и имах трудно първо палене. След това започнах да я следя и нарочно я оставих 2+ дни без да се кара. Беше студено. Една сутрин просто при въртене на собствения ключ стартера даже не пожела да завърти. Дадоха ми ток и колата запали веднага. След това я позаредих за няколко дни и така се случи, че пак я оставих 3 дни без да я карам. Бях почти сигурен, че няма да мога да запаля. Така и се оказа, въпреки опитите да я държа на кабели от работеща кола 20-30 мин. Свалих акумулатора за да го заредя със зарядно и започнах да ходя по майстори. Оказа се, че даже и при дълбокото заспиване (поне 30-40 мин след като е изгасен двигателя), колата продължава да консумира ~0,15A. В крайна сметка след различни консултации и гледане на видеа в Youtube разбрах за сравнително често срещан проблем - Bluetooth модула, който се намира зад мултимедиата, дефектира с времето. Разкачихме го и всичко се оправи.
  3. Здравейте,

    Пиша Ви на лично, защото виждам, че сте доста активен. Карам Аутлендър II от 2008г. - 2.4 CVT. 

    Карам почти постоянно на режим 4WD AUTO. При скорост до към 10-15 км/ч и маневриране чувам лек шум някъде по-скоро в средата на колата-отпред. Определям го като някакво затормозяване на сработването на задвижването отзад. Нито е виене, нито стъргане, нито чукане. Няма допълнителни усещания като ритане и т.н. Просто лек съпътстващ шум при потегляне. Съответно над 10-15 км/ч и други условия не се чува. Нямам наблюдения дали е същото на 4WD LOCK, защото съм карал единични случаи и то за кратко. Проверих маслото в диференциала отзад и е до пробката. Него го смених преди 15 000 км, като купих колата. Диференциала е видимо сух отвън. Няма течове. 

    Може ли да ме насочите какво да проверя?

    Насока за тема във форума където мога да се запозная по-подробно с устройството на цялото задвижване?

     

  4. Оказа се акумулатора. Сложих една Varta 70Ah 620A. Всичко си дойде на мястото. Честно казано въобще не очаквах да е от него. Не съм имал проблем с паленето сутрин на студено. Вчера след 20 км каране и престой за 5 часа през деня и после въобще да не ще да завърти. А и всичките бъгове, които се появиха...
  5. Здравейте, Сложих ГИ: LPG Tech 324 с OBD, изпарител КМЕ Silver S6, рейка TECA-YETI. Бутилката сложих на мястото на резервната гума (600/180). Първите 700 км като цяло бяха доста добре, като единствено палеше трудно, когато колата беше загряла. След изгорени 2-3 бутилки газ отидох за настройки (23.12). Газаджията обогати още малко сместа и оправи проблема с трудоното палене - бърника под волана и каза, че е преместил масата, като там където я е вързал?! сега, смени един бушон (7.5А) с 10А такъв. Минах още 300 км за 2 дни след тази манипулация. Разхода е повече от добър - извънградско с 90-110 км/ч - 10/100. Днес след каране на заключен диференциал около 3-4 км без особен зор за колата (бях на риболов) и престой 4-5 часа без да се пали имах следното приключение: Отключвам колата, отварям шофьорската врата и ми прави впечатление, че колата започва да пищи за включени фарове (а те автоматично се изключват), дадох на контакт, въртя да запали - и нищо. Нито върти стартера, нито някакъв звук. Моята е с безключово палене. Въртя врътката пак на изключен контакт, после сменям на "малък" и "голям" контакт, ток има, започва да пищи и мига безразборно, и пак не ще да пали. Дойдоха да ми подадат ток - същата работа, т.е. акумулатора има ток. Дръпнаха ме за 1 км да изляза на най-близкия асфалт (на N). После репатрак. През тези 2 часа, които прекарах около колата, всякакви бъгове с всевъзможни светлини, звуци и лампи - яко разбъзикана електроника... направо си викам - някакъв основен модул, който я управлява, се побърка. Прибрах се и започнах да ровя из нета. Попаднах на следното видео, което доста ясно представя моята ситуация - https://www.youtube.com/watch?v=_3gLDbr1y-Y По всичко личи, че може би проблема е в ETACS модула. Не виждам какво друго би причинило всички тези различни дефекти. Ако този модул в действителност се намира под волана, непосредствено до бушоните, правя връзка с манипулациите на газаджията от преди няколко дни. Някакви предположения? И ако в действителност е този модул, какви са удачните варианти - подлежи ли на рециклиране, нов такъв, или пък втора ръка? Благодаря предварително!
  6. Здравейте, Не бях влизал във форума поне от 15.09 поради липса на публикации. Сега влязох, малко случайно, и останах приятно изненадан. В крайна сметка смених: комплект пистов ремък, двигателно масло + всички филтри, масло на скоростна кутия + филтър (без машина), хидравлично масло, антифриз, масло заден диференциал. Имах и счупен шарнир. Останах доволен от цифрите. Комплект ангренажна верига, комплект балансираща верига и зъбно колело, уж оригинални (само такъв вариант се предлага на пазара), излизат към 1300-1400 лв. Реших, че реглаж на клапани и смяна на водна помпа може да мине заедно с тях. + труд цялата работа сигурно гони 1800-2000 лв. и реших да го оставя за по-нататък. По-скоро реших да покарам 1 смяна на масло и междувременно да сложа газ, и да видя как се държи колата, и тогава да реша. Засега, след изминати към 1200 км, мога да кажа, че съм много доволен. Скоростната кутия се държи доста добре (сменя супер готино и мазно), което ме предразполага да карам спокойно и с плавни ускорения. Разхода извънградско пада до 8-8.5, а на магистрала с климатик и поддържане на 120-130 км в час е към 10-10.5. За градско няма какво да коментирам Обиколих поне 5-6 газаджии в града и в крайна сметка се спрях на Юрий Тодоров. Тъй като в момента има голям интерес към ГИ, имам запазен час за 30.11. Спрях се на сбирщайн LPGTECH с OBD, без мазане на клапаните (всички газаджии са скептични от ползата), с бутилка на мястото на резервната (около 600-630/180) - държа да е максимално тясна, която се очаква да излезе към 1300-1400 лв. Имах оферти за BRC и Landi Renzo за около 1700-1800 лв, но прецених да заложа на уж по-опитен газаджия с уж по-добре подбрани полски компоненти. В крайна сметка и настройката е много важна. Да видим... Иначе близките седмици ми предстоят по-дълги извънградски пътувания и ще пиша, ако има нещо интересно.
  7. Толкова ли няма някой с опит с този модел и двигател, който да драсне 2-3 реда?
  8. Здравейте, От днес съм собственик на Аутлендър 2008г. 2.4 MIVEC автоматик. Колата е купувана нова от България. Взех я от втори собственик, който я е взел през 2014г. от свой добър познат. Изкарах платен доклад от Carvertical.com на който, освен 1 удар от миналата година и в резултат подменена предна броня и леко огънат калник, не излезе нищо друго притеснително. КМ са почти 209 000 и може би са реални. Предстои ми пълно обслужване, като по степен на важност мисля да започна със: 1) Проверка (смяна?) на верига (на 99% е оригиналната). Комплект алтернатор, водна помпа, двигателно масло (в момента е с 5W40) и всички филтри. Разбира се и всяко друго нещо което излезе покрай тях. Ще бъде прегледана и ходовата част и при наличие на неизправности – ще бъдат отстранени. 2) Масло в скоростна кутия. Последната смяна е била преди минимум 70 000 км. Тук въпросът ми е кой от двата варианта е за предпочитане – с машина или ръчно (извинявам се ако звуча лаишки, но доколкото разбрах, с машина се източва цялото и има вариант да се вдигнат отложените мизерии и да стане по голяма бела!?). Ще съм благодарен да чуя съвети. 3) Има доста изпочупени и амортизирани пластмаси, особено по калниците. 4) Ако всички след обслужването е наред, след като я покарам още известно време, обмислям и поставянето на ГИ. Доколкото разбирам за този мотор се препоръчва да има мазане на клапаните. За бутилката – не ми се ще да я слагам под бронята на мястото на резервната и май си представям една надлъжно разположена пура до субуфера в багажника. Така ще запуша двете седалки в багажника, но не виждам друг вариант. Ако някой има компромисно решение – предлагайте. П.П. Ако някой има каквато и да е информация за автомобила (най-вече от регистрационния номер CA 7788 MC– моля да сподели на лично). Благодаря за всяко изказано мнение предварително!
×
×
  • Създаване...