Премини към съдържание

spwalker

Потребители
  • От него общо

    6
  • Регистрация

  • Беше тук

За spwalker

  • Рожден ден 03/12/1978

Местоживеене

  • Град
    София

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Colt 1.5 12V DI-D 2007 (95 PS)

Посетили профила

Този блок е изключен и не се вижда от други потребители

spwalker's Постижения

Присъстващ

Присъстващ (2/14)

  • Една Година
  • Първа Публикация
  • Отдаден Rare
  • Начален Разговор
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. След ремонта работи само първия ден и Милен ми прати замяна, но явно от кола с друг двигател, защото сега не показва температура и разход. Има ли начин да се адаптира?
  2. И аз съм вече в клуба на ремонтираните дисплеи от MilenZ
  3. Изобщо ли не светва дисплея като е за ремонт и има ли някои координати къде се праща за ремонт, че колега изглежда си е изтрил профила или поне аз не го намирам? При мен от няколко дни започна да не светва веднага, а след няколко минути. Изглежда сутрин на студено и ако е валяло. Изкарах го и напръскаш буксите с контактен спрей, но вероятно ще е за презапояване на чипа.
  4. Днес опитах да сваля кутията на филтъра, за да почистя и смажа този механизъм върху скоростите. Мисля, че филтърната кутия се държи на 2 места до стойката на акумулатора - един болт от задната страна (който развих) и от предната страна, но там не е болт, а сякаш е напъхан някакъв тампон. Как се вади от там? Случва се да скръцва леко при вкарване на трета - това обичайно ли е за тази кутия и има ли щека за проверка на нивото на маслото в скоростите? Къде точно да търся въпросния маслен сепаратор/филтър на картерната вентилация?
  5. Аз този клип го гледах, но не ми помага къде да търся термостата, освен че говорят за трудна достъпност. Освен да се доверя, че е така и да не се занимавам с него. На предишна кола съм почиствал една серпентина на картерната вентилация, изглеждаща като навита тел в маркуч тръгващ от щеката за проверка на маслото и отиващ към колектора, която се задръстваше от изпарения на маслото подобни на сополи, ако се кара само градско. За това ли говориш и къде се намира тук? Понякога я карам от София до Варна и се надявам в този случай да се почиства сам и да не се задръства. Проблемен маркуч след турбото, който да проверя за спукване?
  6. Здравейте колеги, От скоро съм собственик на Колт 1.5 DI-D 95 коня и искам да проверя маркучите след турбината и да разбера къде е термостата. Има ли маркуч след турбото, който да е слабо място на модела, като на други дизели? Искам да проверя и термостата, че често ги махат превантивно, но не мога да се ориентирам къде да го търся на този модел?
×
×
  • Създаване...