Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

V.Velichkov

Потребители
  • От него общо

    5
  • Регистрация

  • Беше тук

За V.Velichkov

  • Рожден ден 12/04/1992

Местоживеене

  • Град
    Бургас

V.Velichkov's Постижения

Стартиращ

Стартиращ (1/14)

  • Един месец
  • Първа Седмица
  • Първа Публикация
  • Начален Разговор

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Приятели, аз си намалих горенето на масло и саждите чрез ауспуха с Антикарбон на Хадо. Търсейки добавки за почистване на сегменти в Амазон, бях попаднал на продукта и реших да го пробвам и то взема че подейства. Колата ми не е спряла да харчи масло, но сега на 1000км пробек доливам 80 - 100мл масло. През уйкенда мисля да направя същата процедура с антикарбона и се надявам горенето на масло да спре. Качил съм късо видео в ютуб, може да видите за какво става въпрос. линк: https://youtube.com/shorts/2beLVmEB-ic?feature=share
  2. Благодаря за посоченият сайт! Аз когато купих колата, бях попаднал случайно на този сайт но не съм обърнал много внимание просто на бързо бях хвърлил по едно око и излязох.
  3. Оле ле ужас! Както викат други хора, "проблемът се решава от малките части и ако няма ефект, се преминава към големите"
  4. Много ви благодаря за отговора! За съжаление, не са извадени понеже така е преценил майсторът. Ако следваме пътя на логиката, сте прав понеже друго обяснение не намирам. Това ще рече че отново количката ми ще трябва да претърпи операция 😏 Не знам дали няма да има някоя добавка за промиване на двигател, която да спомогне на нагара да се отдели от сегментите, или поне да може да намали разходът на маслото.
  5. Здравейте приятели! Васил е моето име. От доста време търся в нета решение на моят проблем, но досега удрям все на камък и днес реших да си направя регистрация във форума. Та така, карам вече близо 2 години Mitsubishi Colt 1.1, 75hp бензин Година на производство 2006 Модел на двигател 3A91 Още като я купих колата, забелязах че ми харчи масълце. На 1000км, някъде около 100мл масло, но с течение на времето разходът се увеличи от 100мл на 220-250мл на 1000км. Маслото което използвам е по спецификация на производителя. Преди месец, както си карах по магистралата, парченце от изпускателният клапан се е счупило и се наложи да я карам на сервиз. В сервиза ми направиха основен ремонт. Смениха ми смукателни и изпускателни клапани, гумички на клапани, комплект агренажна верига, шлайфане на глава и съответно нова гарнитура. Не са сменени сегменти, тъй като майсторът преценил че няма хлабина на буталата. След основният ремонт, двигателят до ден днешен си работи като часовник и колата, мога да кажа че е станала доста по агресивна по пътя. Проблемът обаче с горенето на масло, вместо да се реши, то се влоши. Сега колата ми харчи масло 1л на 500км пробег. Проверил съм за теч на масло по двигателя, но никъде не съм намерил даже капчица масълце. От Ауспуха излизат доста омаслени сажди, а странното за мен е че димът не е нито черен, нито небесно син, а бял като конденз. Та, въпросът ми е, дали разходът се е увеличил понеже, трябваше да сменя също така и сегментите, или гумичките на клапаните не са си паснали добре и от там маслото попада в горивната камера? Ще прикача някои файлове за да ви стане по ясно. Благодаря ви за вниманието ви и отделеното ви време! Поздрави! Ето ви линкове с видео и снимков материал 750 до 850 оборота От 1000 до 4000 оборота Горивната камера с микрокамера Свещи - първи, втори и трети цилиндър Свещ- първи цилиндър 😅
×
×
  • Създаване...