Премини към съдържание

Най-активни потребители

  1. Светльо Ангелов

    • Точки

      23

    • От него общо

      6,827


  2. TASSO

    TASSO

    Модератор


    • Точки

      13

    • От него общо

      3,264


  3. DJ Tymbi

    DJ Tymbi

    Потребител


    • Точки

      9

    • От него общо

      10,942


  4. Delyan.Dimitrov

    Delyan.Dimitrov

    Потребител


    • Точки

      9

    • От него общо

      58


Популярно съдържание

Съдържание с най-висока репутация от 12/09/2021 във всички области

  1. За съжаление ние ще пропуснем пълнолетието на клуба. Желаем ви приятно изкарване на всички 🎊🎊🎊
    4 точки
  2. Старата любов, получи пролетно освежаване, за 26 годишнината си
    4 точки
  3. Взех календарите, супер са ! Ще ги снимам през новата година окачени да не урочасаме нещата за 2023 !
    3 точки
  4. Ако на някой колеги им потрябва. https://nag.bg/catalog/universalni-katalizatori
    3 точки
  5. Мицубишито сгъна до Пловдив преди 3 седмици .Прибиране в Бургас на 2 -3 цилиндъра със 130-140 км/ч.Замерване на компресия -3,4цилиндър компресия нула, 1и 2цилиндър -- 9,5.Отваряне на маторя -хона е добре, буталата в долния край на полата имат износване ( нормално е) не много.Няма овал на цилиндрите.,смяна на гумички ,сегменти и т.н ,припасване на клапаните .Липсата на компресия се дължина на това че при предното отваряне на маторя не са припаснали добре клапаните на 3 и 4 цилиндър ( преди 50000 км прескочи зъби и наби клапани ,а също така и карането на газ).Газовото се сваля и се продава.(и без това никога не съм бил любител на газта.но така я купих).До края на седмицата би трябвало да излезе от бокса.
    2 точки
  6. С комплект на Валео, монтиран на Space Star 1.3 за около 240/250лв през 2014-та, успях да измина над 130 хиляди километра и с него продадох и колата. Забележки нямах.
    2 точки
  7. Първите пратки вече потеглиха, колегите от Шумен, ако са се разбрали, само да уточнят към кого да ги пусна. Тази от вас, които ще получат пратки в еконт- не се чудете , че пише документ, просто се възползваме от опцията, за по-ниска цена на доставка. Софиянци ги чакам при мен
    2 точки
  8. Последното от неделя - разходка до връх Руй - Избрано , Пълната версия .
    2 точки
  9. Здравейте колеги, В пространството се появи обява за продажба на Mitsubishi Outlander GT 3.0 V6 6+1 на цена 36 000 лв. с обявени данни: Дата на производство - януари 2016г. Тип двигател - Бензинов Мощност - 224 к.с. Евростандарт - Евро 6 Скоростна кутия - Автоматична Категория - Джип Пробег - 78500 км Цвят - Червен По темата, подобен автомобил до миналата седмица се продаваше от регион Враца на спешна - крайна цена 31 000 лв., но забележете - пробег от 188 000 км. От кешираните снимки в интернете забелязвам единствено промяна в разстоянието между буквите на предния капак, всички други снимки си приличат. При интерес към обявата, имайте си едно наум и си направете допълнителни проучвания !
    2 точки
  10. ПРОБЛЕМА Е РАЗРЕШЕН! След посещение на сервиза балкан стар в София се оказа че е изтрит конфигурационен файл за abs и сервизния интервал от епрома на таблото. След като сложиха файла и обучиха abs и връщане на сервизния интервал в епрома всичко заработи
    2 точки
  11. Колеги, Рождения ден на клуба ще се проведе във познатата ни почивна станция "Велиста" Вонеща вода. -> https://velista.bg/ Период: Петък вечерта 9 Септември до Неделя до обяд 11 Септември 2022г. НАСТАНЯВАНЕ: Брой гости пакет за два дена нощувка, закуска, вечеря Двойна стая – 145лв. Единична стая 155лв. Трети възрастен настанен на основно легло - 99 лв. Дете от 4 до 11,99 г. настанено на основно легло - 70 лв. Има на разположение и два апартамента за семейства на цени от горе посочените. За една нощувка нямаме опция! Цените са в лева, на гост и включват: 2 Нощувки; 2 Закуски; 2 Вечери „Стандарт“ /тристепенно сет меню, минерална вода/ Закрит сезонен отопляем плувен басейн с размери 13м./7м./1.60 м. и детска секция. Температура на водата 29°– 30°C Шезлонг; Безплатен паркинг; Безплатен WI-FI; Туристическа такса; ДДС 9% Застраховка; Традиционното съботно барбекю е включено в цената, като посудата е осигурена от ресторанта. Носете мръвки за печене, но моля не прекалявайте, че остава всяка година по много месо! В ресторанта може да се внася алкохол и малки количества мезета. Менюто: 9.09.2022г. петък САЛАТА - Редена салата ОСНОВНО ЯСТИЕ Свинска вратна пържола на скара, гарнирана с картофи соте ДЕСЕРТ Домашна торта Минерална вода- 0.500 мл 10.09.2022г. събота ЗАКУСКА: Домашна баница Айрян ВЕЧЕРЯ: САЛАТА Зеле с морков ОСНОВНИ ЯСТИЕ Чушка бюрек /2 бр./ гарнирана с домати и краставици ДЕСЕРТ Цедено кисело мляко със сладко от боровинки 11.09.2022г. неделя ЗАКУСКА Компле – домат, краставица, сирене, колбас, масло, конфитюр, яйце, Билков чай От ресторанта може да се поръчва допълнително по лично желание от менюто им до 22.30 часа. В Събота вечерта няма месо в основното ястие, защото по традиция ще имаме достатъчно от барбекюто. Озвучаването е осигурено от нас. Плащането става по банков път, като посочвате Основание за плащане е Вонеща Вода, а допълнително се описват точните имена на вносителя. Ще публикувам и номерата на стаите. МОЛЯ ДА ПОБЪРЗАТЕ С ПЛАЩАНЕТО, ЗАЩОТО ТАЗИ ГОДИНА на ПРОЛЕТНАТА СРЕЩА МЕСТАТА СВЪРШИХА МНОГО БЪРЗО! Краен срок за плащане 21-ви Август (неделя).
    2 точки
  12. Да благодарим на присъствалите, за хубавата поредна среща, на клуба ни по чашка, ааа такова, по интереси..... Да благодарим и на тези които ги нямаше, защото догодина, черпенето ще е от тях...
    2 точки
  13. Здравейте. От година търся втора кола, и никой не можа да ме разубеди, да не е пак Mitsubishi . От 2008 година карам Mitsubishi space wagon 2.4 gdi 4x4 , и съм невероятно доволен, и ще го карам докато се разпадне. За Вагона мога да напиша не няколко реда, а цяла книга! Не създава проблеми, вози страхотно, минава навсякъде и го товаря като камион. Има един основен проблем - сравнително високия разход на гориво. И значи реших да боря кризата с кола на газ. Купих си Mitsubishi ASX 1.6 MIVEC 2014 с фабрична газова уредба БРЦ, ръчни скорости. Преди това прочетох всички коментари за АСХ във форума. Някой от проблемите от които се оплакват колегите, мога да кажа, че ги нямам. За момента съм минал 1500 км, което е малко, но вече имам мнение. Доста добър избор е тази кола. Вози добре, при над 120км при мен няма шум в купето. Доста чевръсто набира, пъргава е като цяло. Много е маневрена. Волана се върти без усилие. Скоростите се превключват супер леко. И да - давам три пъти по-малко пари за гориво, на сегашните цени на горивата! Карам я само извънградско, магистрала и главни пътища, 100-120-130км разхода ми е малко под 7 на сто газ. Има си и недостатъци, разбира се. Сравнително малко място в багажника, дори пи паднали седалки. Все пак съм свикнал с вагона, бетоно-бъркачката да влиза цяла, и цял единичен креват сглобен, примерно. Но все пак АСХса е малка кола, за двама трима души с няколко чанти е перфектна. Може би има поне 500кг разлика в теглото на двете ми коли. АСХса е доста лека, при преминаване през неравности и легнали полицаи, задницата доста подскача. Но пък е доста стабилна в завоите, явно е сметната добре. Няма как да ви сложа снимка на новото ми возило, виждам че още има ограничение за големината на снимките. И значи имам въпрос относно поддръжката на моето ново Мисубиши: --- Предишния собственик ми я даде, гаражна, поддържана, каза че е сменил маслото преде 1000колометра, и аз си позволих да покарам малко така. Смятам че ще трябва да го сменя и питането ми е кое е най-доброто масло за този двигател с таза газова уредба? Не съм карал кола на газ, но съм свикнал винаги да карам добри масла и да не правя компромиси при поддръжката . --- Купих колата с нови зимни гуми и тенекиени джанти. Поръчах си джанти 17ки алуминиеви, оригинални за модела АСХ, но продавача ги прати без датчици. Сложих нови летни гуми, сега свети разбира се, че липсват датчиците. Пробвах да сложа една желязна джанта с датчик, като резервна, но предупреждението за налягането на гумите си остана. Да си поръчвам ли от някъде 4 датчика, един ми поиска 200лв за тях? Или да си карам с това предупреждение, докато не си обуя зимните гуми с джанти и датчици! --- Още един проблем имам. Продавача ми каза че почнал да му свети чека и прекъсва, и някакъв местен газаджия му поръчал ламбда сонда, някаква оригинална. От тогава колата, работи супер на газ, но понякога свети чека. При мен свети само на газ. Да търся ли някой местен ясновидец, да я закачи на някаква измислена диагностика, или да карам така със светещ чек като таксиджия? --- Какво още да погледна по колата, и какво още мога да очаквам, като проблеми по модела??? Извинявайте ако съм досадил на някого, но от вагона насам, знам ,че при проблем и въпроси най-добре е да пиша във форума!!! Благодаря ви предварително!
    2 точки
  14. Малко материал от съботната разходка - изкачване до Царев връх в Рила планина . 3 кратки клипа : https://youtu.be/Til8goHxW2g , https://youtube.com/shorts/HivDKIgFqYY?feature=share , https://youtu.be/mFw5LPKOZFg и два дълги от цялото изкачване : https://youtu.be/9l1eiw9muho , https://youtu.be/LMhzyd-5pB8 . И няколко фотоса:
    2 точки
  15. От неделната разходка - преход Банкя - Дивотино: https://youtu.be/4VTf4Hp8QwE . Имаше и част пеша из Люлин планина, в подножието на Кривийо камик. Имаше непредвидено водно препятствие и храсти, които дерат 'безценната' ми боя. Но пък и чист въздух, приятни гледки в планината и като цяло - мини приключение.
    2 точки
  16. Айде да се похваля с 2рото Митсубиши в нашия дом Очаквайте още снимков спам скоро с двете Диамантчета 😄😄😄
    2 точки
  17. Това е дизел 4N13 двигател, екостандарт Евро 5. Има един сериозен проблем и това е, че този мотор не става за градско, заради дпф софтуера за регенерация на филтъра, по екостандарт Евро 5. При смяна на масло сипваш 5 литра. След 3000 км градско от там ще източиш 7-8 литра масло смесено с нафта. А това става най-вече от експлоатация тип, палиш минаваш 10 км и тъкмо когато двигателят е загрял и иска да го подкараш с 2500 оборота и да минеш още 40 или 60 км, ти взимаш че го спираш, той изстива и после пак същото. Решението е премахване на ДПФ и най-вече промяна на софтуера на компютъра с такъв, който спира с регенарациите. Екостандарта ти става Евро 3 или 4, зависи колко ще дими при ауспуха, а това зависи дали харчи масло и дюзите как разпрашават. Останалото са само плюсове. Ако караш само извънграда няма да имаш ядове. Супер икономичен и супер динамичен. Важно е да сипваш само хубава нафта, без никакъв компромис. В студеното време сипвай ОМВ макс моушън или хубава добавка, за да не се прецакат дюзите и помпата за високо налягане. Доста скъпи са, ако се наложи смяна. Преди да го вземеш мини диагностика, защото е хубаво да знаеш какво му е дереджето. Общо взето това е последно поколение комън рейл, сложен и капризен за хубава нафта и хубаво масло. Най-скъпите неща са дюзите Денсо по около 1400 лв бройката, помпата за високо налягане Денсо над 2400 лв, по скоро 3000 лв и турбината Мицубиши или Гарет към 3000 лв. При диагностиката, да махнат въздуховода на турбината и да проверят луфта на ръка, на загрят мотор. Ако не ти се занимава, бягай от нещо толкова комплицирано. Не казвам чупливо, а комплицирано, доста сложно, което го прави много по-малко надеждно от един технологично по-стар и опростен турбодизел. Тук турбината е с променлива геометрия, което след 2000 г мисля че е стандарт, но в допълнение и клапаните са с променливо газоразпределение, за да е още по-сложно, с целият приток на нафта в маслото, което за нула време може да прецака скъпите части по MIVEC системата. При турбо и 8 клапана са достатъчни. Но при турбо с променлива геометрия и 16 клапана с променливи фази на газоразпределение, съчетано с градско шофиране и нашата калпава нафта .... хайде да спра и да не продължавам. А ако нещо вече е износено или неправилно експоатирано и се наложи да го сменяш е скъпо, ако го правиш както трябва.
    2 точки
  18. За тази цел трябва да проверите следното: преди да запалите колата, опитайте да включите скоростите на загасен мотор.... ако влизат нормално, опитайте се да запалите мотора на 1 ва предавка и натиснат съединител,....при завъртане на стартера, ако колата тръгва при натиснат съединител педала,значи някоя помпа е фира и трябва да се ремонтира....
    2 точки
  19. Здравейте! Частите са напънло съвместими и заменими и няма да имате проблем с подмяната им. Ако случайно решите, че искате да сложите фаровете от фейслифт-а (цели фар+мигач, пластмасови) на вашата (стъклени с отделни мигачи), тогава ще се наложи малко интервенция. Поздрави
    2 точки
  20. Гавриии, оспамихте темата
    1 точка
  21. Не е нужно сваляне на двигателя. Изисква свалянето на челния капак (на ангрежажната верига),капака на клапани и картера, както и всякаква друга заобикаляща го периферия, около и над двигателя. Извърших същата процедура на 164К на мотор 4N14 при DJ Tymbi.
    1 точка
  22. 0894008989 Този човек продаваше скоростна кутия с уверението, че е наред.
    1 точка
  23. Здравей колега,в случая е правилно на мястото на датчика да се сложи манометър и да се гледа реалното налягане на маслото.
    1 точка
  24. Здравейте, оправих проблема, свалих жабката, свалих моторчето, разглобих го и го ремонтирах. Ако моторчето работи, няма смисъл да се купува друга част. Вътре има един червяк, който е хваната за един стопер на моторчето. Този стопер се е изместил и се получва луфт. Като има луфт няма добро захапване на червяка със зъбните колела. Преместих тази втулка, смазах колелата и сега работи перфектно. Иначе цялото моторче го търсих, но само в моргите го има по 60 лв. Съвета ми е отваряш, гледаш и ако имаш същия проблем, го решаваш както и аз. Не мога да кача снимки, че са ми на телефона. Пиши ми на вайбър и ще ти ги препратя. 0888888269. Моторчето го има в Пловдив. Ако решиш да купуваш ще ти дам контакт. Успех
    1 точка
  25. Все повече приложения отказаха да работят. Звънях на фирмата продавач в София, но засега безуспешно. Днес обаче потърсих във форума на производителя Дасайта и открих такава тема. По съвет в темата деинсталирах webview. И приложенията тръгнаха. Веднага се появи актуализация за webview, ама да имат да вземат. Също така не актуализирам Коди (вж. по-горе) и Chrome, тъй като при актуализация той спира да върви. Вероятно пак някаква гугълска тъпотия.
    1 точка
  26. ....многодисковия съединител ти е за смяна...има го само дисковете и подложките ,има го и във вариант с касетата....ако при гасене на мотора изтраква специфично , ,значи има луфт м/у шлиците на касетата с вала.....което налага смяната му с касетата....имали сме случаи, в които се налага смяна и на вала....
    1 точка
  27. Ето линка. https://www.amazon.de/gp/product/B09BL4ZTMW Пише, че е за ASX , но явно е някакво универсално. 1 месец го чаках. Дойде със Спиди. Относно закрепването -6-8 винта. Малко е късо и не покрива докрай багажника. За леки коли е идеално. Но, все пак както казах по-добре от празно и всичко, което сложиш да се вижда.
    1 точка
  28. виж в тубата има клипове как ги правят от стъкломат със епоксидна смола. най компактно е
    1 точка
  29. Mitsubishi Grandis "Sport" 2005, 2.4 LPG, 18'' OEM джанти, OEM Remus Крайно Гърне.
    1 точка
  30. Срещу клубна карта е отстъпката.
    1 точка
  31. Сигурно след 2 години, най-късно 2025-та, хората няма да могат да експлоатират автомобил с ДВГ под евро 4. От 2030-та и евро 5. Ще може само да го притежават и да си плащат скъпо за това (данък върху МПС). Контролът по пунктовете за ГТП ще е по-строг. Това означава връщане докато вредните емисии не влязат в нормите, с които е бил произведен. Катализатор, ДПФ, софтуерен ремап и тн, всичко ако трябва ще се върне както е било, да се купи ново, за да влезе двигателят в нормите. В момента ако една кола не мине преглед в един пункт, собственикът й отива на друг пункт и минава там. За да не загубят клиента се затварят очи и колата минава, плаща се таксата и така. А ако вкарат един провалил се на този тест автомобил в системата и след това се следи къде ще отиде, какво ще покаже ... може да се провери и на пътя и да има глобени. Така няма да има мърдане - не отговаря на нормата - не минава преглед и не може да мине никъде в нито един друг пункт, докато не се сменят ако трябва и буталата. Ако зависеше от мен, нямаше да гледам никакви норми на замърсяване. Записвам километража и догодина като ми цъфне този автомобил, виждам колко километра е пропътувал, информацията стига до данъчна служба, те по коефициент изчисляват този автобил колко точно е замърсил и го таксуват. Примерно моята кола замърсява много, евро 2, бла-бла, 200 грама СО2 на км., но с нея за 1 година съм изминал 1500 км. (хиляда и петстотин). 1500 * 200 = 300 000 грама. Друг с евро 4, 120 грама на км, е навъртял 12 000 км. И сега кой е изхвърлил повече вредни вещества, м? 1 440 000 грама. 4,8 пъти повече вредни емисии. Е, справедливо ли е аз да платя същата такса и данък като този питам ...
    1 точка
  32. Пичове. Днес минах с галанта техн. преглед. Смеха е пълен. Държавата е пълен кенеф(нищо ново под слънцето)! Малко разсъждения: новата система за технически прегледи е създадена с цел да има по - строг контрол специално над вредните емисии. Новите стикери, казват, че имат вграден чип и чрез специални камери държавните органи биха разбрали точно коя еко категория е даден автомобил. От тук следва даден градски регион, регистриран с повишена замърсеност на въздуха, да е ограничен за движение на автомобили с ниска еко категория. Предполага се, че ниската еко категория е обременена с по - голямо количество вредни емисии! Например: В централната част на София се забранява движението на автомобили с по - ниска от ЕКО 4 категория. От тук започва и парадоксът; колата ми днес след замерване на отработените газове на бензин и на пропан бутан влиза спокойно в нормите на група ЕКО 4. Катагоризирана е, обаче, според годината на производство като ЕКО 3. На въпроса ми, ако автомобила ми е с по - високи емисии на отработените газове, но е 2009год каква категория ще получа ми отговориха - ЕКО 4!!! Тъй, питам аз, за чий уй са въпросните еко категории тогаз? Защо стари, технически изправни автомобили с нива на емисиите, отговарящи като за значително по - нови такива не се категоризират според еко нормите, а според годината на производство??? За какво тогава, не си карахме както досега според евро сертификата на колата, определен от производителя, а се инвестираха едни огромни средства в системи и устройства уж с цел да се намалят вредните емисии и да се повиши чистотата на въздуха, който дишаме?! Това е една от многото безсмислици, създадени от управляващите. Тези и онези! Бъдете здрави, апвайте и пийвайте и се радвайте на живота, щото е много кратък!
    1 точка
  33. Здравей колега! Най лесния и надежден начин е по идентификационен номер рама(VIN).Има го поне на две места исписан на а-ла и на малкия и голям талон.А защо ти е номера на двигателя?
    1 точка
  34. Може да е изгоряла около 50гр но по щеката не се разбира затова и писах по горе че е нула.Ще пиша за резултат .Аз съм напълно наясно че такъв филм като (не ми гори масло колата) няма .Майката му е колко на 1000км. гори ,да не продължавам с това че ще се почне ------ моята не гори грам и т.н...............
    1 точка
  35. Здравейте колеги, от три месеца имам Eclipse Cross 2.2D; 8AT, нещото което ме притеснява е работата на мотора между 1900-2100 оборота; 130-150 км/ч, има пулсации които се усещат и на педала на газта. Моля ако има някой с тази мотор да сподели как се държи при него.
    1 точка
  36. И аз ще споделя няколко наблюдения: - абсурдно е това, че не държала курс, няма такова нещо - доста е стабилна на пътя и в завои, също е доста маневрена - върви доста прилично с този двигател - вижда се добре през задното стъкло, е, не е като при седан, но не е и проблем - седалките са удобни, поне отпред - сглобката е много добра, умишлено гледах на много места и всичко е по конец - багажникът не е особено голям, но става - аудиото не е нищо особено - спирачките са добри, спокойно можете да изхвърлите пасажер без колан през предното стъкло - страничните огледала нещо не ми допадат, за такъв размер би следвало да има по-добра видимост Тествах и Спортидж, хареса ми, удобна е, върви нормално, хубав багажник, но жената хареса повече Кроса и затова него.
    1 точка
  37. 2. Честно казано писаното, че не държала лесно прав курс съм ги пропуснал. Тя една кола, за да не държи буквално прав курс значи е за реглаж. Аз лично не съм имал проблеми никога да държа и прав и в завои курс, дори и когато съм влизал в завои с по-висока скорост и/или завивам по-късно и рязко. Точно в случаи, в които се завива късно, рязко и бързо съм усещал накланянето, което за мен е нормално. Сега дали е повече или по-малко от други модели - със сигурност има модели с по-малко накланяне или поне усещането е по-малко, но за да може да се прецени със сигурност трябва да се пробва един и същи завой или отсечка с еднаква скорост, т.е. не е нещо което се усеща на всеки или почти всеки завой, поне за мен. В интерес на истината съм го усещал предимно на магистрала и извънградско, т.е. при по-високи скорости, но все пак е SUV с по-висок център на тежестта. Мисля и че не ми се е случвало на сухо или мокро да се включва системата за стабилност, което би трябвало да помага точно в такива случаи, когато колата не може да държи курса. Включвала се е единствено на сняг и лед, когато нарочно съм си правил експерименти как се държи в такива условия + веднъж при силен снеговалеж и заледени участъци на пътя, в завой усетих как колата се подхлъзва и как сработва системата. Има клипчета с moose test, които обикновено включват и stability test, от които може да е придобие също някаква представа. По чуждите ревюта и тестове съм срещал мнения, че задното окачване било нервно (bumpy) - понякога ми се е струвало такова, понякога съвсем не, зависи от вида неравности, най-вероятно при по-високи напречни неравности леката задница подскача малко повече, но при плавни неравности или легнали полицаи не. Хубаво е ако имате възможност да отидете с човека, за който се обмисля покупката на тестово шофиране и даже двамата да карате, за да може всеки да обърне внимание на различни неща докато шофира и докато се вози. В София шоурума е близко до магистралата, няма да откажат да се пробва на нея. Аз първия път се возих в Eclipse Cross с ръчна кутия и понеже не исках да тествам ръчка помолих приятел да кара, а аз се возих. След това ходих да тествам CVT-то. Ако има как да организирате тестове на 2-3 модела в един ден пък е най-добре. 3. Eclipse Cross-а при движение по Цар Борис в София или по пътя за Алеко потраква леко на моменти отнякъде, но по жълтите павета например не потраква. Точно тези дни минах с италиански SUV на 2-3г по Цар Борис и определено имаше доста и много по-силни тракания на пластмаси. Ако не е тайна каква е колата, за която казваш, че на паваж все едно ще се разпадне? Така описано ми прилича на старата ми 25г кола, усещането с нея е точно такова по паваж. :D 4. Разбрах каква ти е идеята. Aз нямам проблем да различа колата отзад през долния заден прозорец или когато се вижда и през долния и през горния. Предполагам, че донякъде зависи и от човека. Няма спор, че решението е странно както от практична, така и от визуална гледна точка. Уж са го направили, за да има по-добра видимост назад отколкото без долния прозорец, в сравнение с други модели има наистина разлика с това до колко надолу стига задния прозорец, но в сравнение с други разликата е минимална. Няма спор, че ако беше цял прозореца щеше да е най-добре. Японска му работа, все гледат да измислят нещо нестандартно... При фейслифта са се опитали да го оправят, някаква смесица между RAV4 и Qashqai, но пак не са се справили много добре, според мен. Не съм сигурен обаче дали фейслифта въобще ще се продава тук и в Европа като цяло, както и сегашния модел също докога ще се продава. Честно казано, модела, за който съжалявам, че така и не отидох да тествам е Sportage-a. Бях чел ревюта на Auto Build за тест на стария модел след 100 000км и бяха писали, че дори и след 100 000км нищо не потраква в интериора. Но все пак не са го тествали в България. Не ми допаднаха нивата на оборудване и най-вече това, че системата за контрол на мъртвата зона е само в най-високото ниво на оборудване GT, което означава, че цената става доста по-висока от на Eclipse Cross-a. Между другото, Sportage-a се държи доста по-нестабилно на moose test-a и го преминава успешно с по-ниска скорост, поне според клипчетата. Основните плюсове на Киа според мен са 7г гаранция и стандартната скоростна кутия. Но е една идея по-голяма/широка, което в комбинация с неподходящите за мен нива на оборудване, наклони везните към Мицубишито. Също като Субару фен (без да съм имал Субару :D ), започнах търсенето преди време точно от XV, което всъщност много ми допада. Но преди 2-3г. с голямо учудване разбрах, че Субару имат гаранция в България 3г/100 000км, сега гледам, че това най-накрая се е променило и имат 5г/150 000км гаранция. Но мнението ми за тези хибриди е подобно, тотално безмислени са с такива малки батерии - освен, че са малки, за да се придвижваш само на батерия оскъпяват значително цената. Ако е plug-in хибрид, с който може да изминеш поне 20-30-40км си струва. Но да се движиш на батерия само докато влизаш/излизаш от паркомясто и от пресечката е безмислено за мен и заради това не съм убеден, че и разхода на гориво ще е много по-различен от нормална бензинка, камоли пък да се избие разликата в цената.
    1 точка
  38. Здравейте, изчетох темата понеже се интересувам от покупка на Eclipse Cross. Интересуват ме няколко неща свързани с колата и ще съм благодарен на мнение от собственици. 1. Някой поинтересувал ли се е дали БС предвиждат смяна на масло на CVT-to? Защото ако кажат че е "несменяемо" бих избягал с 200. 2. Някой пишат че колата се държи много добре на пътя, а други че се накланя доста. Какво е поведението за SUV (нека не се сравнява с лека кола)? 3. Ако се кара на едър паваж от типа - пътят към хижа Алеко от Драгалевци, има ли тропания на пластмаси в купето, как е сглобката? 4. Разделението на задния прозорец на две части пречи ли на магистрала да виждаш каква кола се движи зад теб? При маневриране този прозорец няма значение, защото човек използва камерата и страничните огледала, но при движение си трябва централно огледало, за да виждаш назад.
    1 точка
  39. Превръщаме се в изчезващ вид. https://money.bg/business/mitsubishi-spira-prodazhbite-si-v-evropa.html?amp=true Същото е публикувано в множество други EU & UK сайтове.
    1 точка
  40. Официален технически бюлетин с решение за всички с миризма на бензин в и/или около купето. REPAIR PROCEDURE FOR FUEL SMELL CONCERN ON ECLIPSE CROSS
    1 точка
  41. 1 точка
  42. страницата НЕ МОЖЕ ДА СЕ ОТВОРИ
    1 точка
  43. Здравейте, нов съм във форума, но от няколко месеца следя темите. От септември смених Октавия 2 с Еклипс Крос оборудване INSTYLE 2019. И аз се колебах между Мицубиши и Шкода SUV. От Карок имаше само дизелови 4х4, а ние държахме на бензин. Освен това шкодите са дялани с теслата в сравнение с мицубиши. Както и да е, последната дума имаше жената и тя избра Еклипс Крос . Мога да кажа, че засега съм доволен от избора и. Отзивите съвпадата с горните коментари. Много добро ускорение и пътно поведение. Клати се в завоите, но колата си е висока. Багажника не е колкото на шкодите, но на нас ни стига. Тъй като идва с летни гуми, реших да ги сменя със зимни, спрях се на UltraGrip Performance SUV Gen-1. Реших да сменя и джантите и намерих много-добри втора употреба от OUTLANDER с оригинални датчици за налягане. Тук започнаха и моите мъки. В сервиза на Мицубиши не можаха да въведат датчиците за налягане в паметта на автомобила. Съобщението за проблем в система за следене на налягането в гумите (TPMS) свети непрекъснато и не може да се махне от екрана на колата. Проблема беше решен след въвеждане на датчиците чрез специализиран уред, който обече не беше осигурен от местния сервиза на Мицубиши. Както и да е, вече съм специалист по датчици за налягане на Мицубиши, така че мога да отговарям на общи въпроси . С поздрав
    1 точка
  44. .....да ,с 8 дюзи е......все още нямам серв. ръководство, но е по подобие на Мазда....
    1 точка
  45. Колко бензинови дюзи има крос-а? Дайте да разчоплим горивната му система
    1 точка
  46. Като динамика и разход да, но.............ти колко км. си навъртял с такъв мотор? предполагам ,николко или поне малко, като му врътнеш 3-4 хил. км. и установиш че нивото на маслото е под мининума ,и то за чисто нова кола, после като му връ6тнеш още 6 хил. и разбереш че лапа по 2 литра на всяка смяна на маслото и тогава ще те питам аз ..............питай лично Иво Лаков от БС да ти каже за какво става дума........ И още нещо, м/у моторите, които се вграждат във ВАГ и Мицубиши имат разлика ,както по изпъление , така и по качество............
    1 точка
×
×
  • Създаване...