Премини към съдържание

Най-активни потребители

  1. EXRO55

    EXRO55

    Потребители


    • Точки

      5

    • От него общо

      6


  2. kondov

    kondov

    Потребители


    • Точки

      5

    • От него общо

      8


  3. entwickler

    entwickler

    Потребител


    • Точки

      3

    • От него общо

      64


  4. niki nikolov

    niki nikolov

    Потребител


    • Точки

      3

    • От него общо

      608


Популярно съдържание

Показване на съдържание с най-висока репутация на 03/01/2022 във всички области

  1. От около два месеца сме с eclipse cross 1.5 CVT S-AWC. Гледам в интернет има review-та, но не и такива от собственици. Започвам с негативните неща: 1. Разход (ако не е загряла - първите 6км излиза около 9-10). Еко бутона не го ползвам. Извън града -7.6. Ако е към бургас само магистрала 9.3 2. Не пуска сама ръчната след паркиране (бях свикнал на Рено Меган 2016). Благосаря 3. Не се заключва сама при отдалечаване с ключа. Нещата, които ми харесват: 1. Тишината 2. Супер комфортно возене при ниска и висока скорост. Мислех, че с нископрофилните гуми няма да е толкова добре, но засега съм много доволен. 3. Добро доускорение при изпреварване и нагоре из баирите. Турбото се включва на 1500 оборота! 4. Супер много място за седящите отзад и седалки на релси с настройка за наклона!!! 5. Android Auto - ползвам waze за навигация - виждам "тапи", инциденти, камери и т.н. 6. CVT - 2500 оборота при 140км/ч 7. Багажника откъм числа е малък, но за 4- членно семейство е ОК. Ако някой има въпроси да пита. Тествах доста автомобили преди покупката и този най-много допадна на мен и на съпругата ми. Знам, че феновете на оригиналния eclipse много се дразнят на името и ги разбирам. Можеше да бъдат по-креативни от Мицубиши. П.С. Преди сме карали Колт 1.3 MAT 2005-та 10 години безаварийно и се надявам и сега да си покараме така.
    1 точка
  2. Тел: 0886144734. Цена по договаряне. Upgrade of Eagle Talon 2.0 16v 135 hp 1.Интейк: -спортен Филтър -преграда на филтъра с/у горещия въздух -отвор в/у капака на фара за студен въздух за възд.филтър -Въздухозаборник на пр.капак за охлаждане на всм.колектор -пътища 50мм -тd 04HL-13G-по гол.турбина и компресор от TD04-13G/сменена с GARRETT TO4B H3 compr.70 A/R 70 Trim 58.4/70 перки Турбина Т3 Stage 3 .63Housing 76 Trim 65/56.6 перки -интерколер 3.0 литра/чист обем/ челно разположен -спортен всмук.колектор от хром никел /по-голям общ колектор и по- къси и по-широки възд.магистрали/-полирани -по-широк възд.път преди дросела -изолиран EGR -портната и полирана всм.част на главата+изпилени прегради м/у клапаните -MAF Eclipse 2G 2.ЕКСХАУСТ: -полирана изпуск.част на главата+изпилени прегради м/у клапаните -колектор с по-голям диаметър -термоизолационна лента до меката връзка -термоизолационен щит в/у турбинния кожух -тръба след турбината/даун пайп/-70мм вътр.диам. -след меката връзка-2 реда хр.никелови тръби с общо сечение 65мм/вътр./ -задно гърне право от хр.никел 3.ГОРИВНА СИСТЕМА: -8 бр.дюзи/4 бр.от Еклипс турбо нискоомни 450+4 бр. от Крайслер високоомни/+power rezistor -2бр.бенз.регулатори-единия настроиващ се -2 бр.бенз.помпи-Walbro HP 255Lbs+външна 6 барова Bosch/за резерва/ 4.МАСЛЕНА СИСТЕМА: -маслен охладител от VW ТД -прехвърлящ клапан към радиатора от GALANT 5.ВОДНА СИСТЕМА -радиатор алуминиев-по дебел 6.ЕЛ.СИСТЕМА: -Еку-от Еклипс турбо -свещи DENZO IRIDIUM по-студени -допълн.инжектор драйвер за допълнителните 4бр.дюзи -система за смяна на настройките към режим "СПОРТ" 7.ДВИГАТЕЛ: -блок от Талон турбо/с маслени пръскалки/-челосан -бутала JE PISTONS-900 кс/ст.сгъстяване 8.5/1 с/у 7.8/1 на ориг. 317 гр.с/у ~380 гр.на ориг. -биели EAGLE-900кс -болтове ARP/шпилки/-глава -болтове ARP-биели -болтове ARP-колянов вал -JE-сегменти -шлайф до 2020 куб.см-от 1995 -глава от Еклипс-райберени кл.легла+нови клапани -разпр.валове с по-голяма гърбица с 0.4-0.5мм от ECLIPSE /тип "А"/ всм:35.49мм изп.:35.20мм всм.26"отв./46"затв. изп.55"/3"или9" -настройващи се ангренажни колела на разпр.валове -баланс валове-отстранени -алум. ремъчна шайба на коляновия вал -спортни хидр.повдигачи на клапаните 8.СЪЕДИНИТЕЛ: -маховик 4.5кг с/у 9кг сток -притискател+керамичен диск 550 кс 9.Спирачна система: -big brakes от Stelt-двубутални спир.апарати/предни/ -дискове/drillet and slottet/ от Стелт -керамични накладки/предни/ 10.Окачване: -нови ОЕМ втулки-стаб.щанга и носачи -протанови тампони на двигателя и скор.кутия -осигурителна щанга м/у предните амортисьори -амортсъори KYB AGX-регулируеми 11.Джанти: -17 цола 7 инча 10кг[aлум.]-с/у 16цола 23кг.[мет.] -гуми:235/45/17 12.СКОР.КУТИЯ: -F5M31 oт ECLIPSE -пред.число 4.95 на дифер-а 13.ТАБЛО: от EAGLE TSI 14.ДАТЧИЦИ: -boost -темп.масло -налягане бензин -температура на изход./вход. газове -волтметър -детонации
    1 точка
  3. Най-вероятно е подобна на Outlander PHEV Mitsubishi Outlander PHEV — MMC Manuals (mmc-manuals.ru)
    1 точка
  4. Нямаш ли възможност да идеш до някой сервиз на Mitsubishi или поне да им звъннеш, може да дадат някоя полезна идея, със сигурност трябва да си познават колите най-добре? Всички модели, които съм виждал да поддържат Android Auto, поддържат и CarPlay. A и навсякъде си пише, че се поддържа.
    1 точка
  5. @EXRO55: Благодаря много за усилията. Имам CarPlay на телефона, пускам го и ми изписва - да задържа на колата копчето за Voice Commands, за да активирам и да се сдвоят, задържам копчето на волана и нищо не се случва. Просто ми се струва, че Еклипсът не поддържа iPhone/CarPlay, а само Android. Странно, че пише, че уж го поддържа.
    1 точка
  6. Отговарям с малко закъснение, но служебния iPhone не беше в мен. Та, пробвах и при мен не тръгна също. Интересното е, че даже не мога да намеря CarPlay в Settings на iPhone-a, просто липсва, а трябва да го има, за да работи. Предполагам, че липсва защото CarPlay не работи официално в България (от телефон с избран регион България): https://www.apple.com/ios/feature-availability/#apple-carplay С AndroidAuto е нещо подобно - приложението не е налично за сваляне ако региона на телефона е България, предупредиха ме за това още като правих тест-драйв. Просто си смених региона на UK и си изтеглих приложението. Сега, на iPhone-a CarPlay не трябва да се тегли като отделно приложение, трябва да си го има. Затова може да пробваш дали CarPlay ще се появи в Settings ако се смени региона. Мисля, че Siri също трябва да е включено: https://support.apple.com/bg-bg/guide/iphone/iph6860e6b53/ios
    1 точка
  7. Здравейте колеги, от три месеца имам Eclipse Cross 2.2D; 8AT, нещото което ме притеснява е работата на мотора между 1900-2100 оборота; 130-150 км/ч, има пулсации които се усещат и на педала на газта. Моля ако има някой с тази мотор да сподели как се държи при него.
    1 точка
  8. Здравей колега, благодаря за отговора! Колата е с тази навигация, много съжалявам за ужасната снимка. Правя всичко като на клипчето, но в менюто нямам car play, като дори и не иска да ми зарежда телефона, като го включа ми казва: USB connection failure, кабелът е оригинален на Apple. Ако имаш възможност да пробваш при теб дали ще тръгне car play, ще съм много благодарен!
    1 точка
  9. Ъпдейт по темата за видимостта назад, при дъжд не е добре работата, чистачката изчиства малко петно, останалата част от горното и цялото долно стъкло са във вода и през тях не се вижда.
    1 точка
  10. Ако си със SDA (Smartphone Display Audio), трябва да се поддържат и Apple Car Play, и Android Auto, поне според описанието - "Smartphone Display Audio с 7" цветен дисплей ... подръжка на Android Auto и Apple Car Play." 2018-та модела Instyle беше с друга навигация, MMCS, която работеше доста зле и изглеждаше по различен начин: Но 2020 модела като гледам всички нива на оборудване са със SDA, т.е. трябва да поддържа и Car Play - даже в сайта на Car Play пише, че се поддържа за 2018 - 2020 Eclipse Cross. Android Auto-то го ползвам редовно, ако се наложи мога да тествам и Car Play-a, но принципа на работа е същия. За Android Auto трябва да се изтегли предварително приложението на телефона, a Car Play-a мисля, че е вграден в iPhone-ите и няма нужда да се сваля отделно. Ето кратко клипче как работи: С по-бавно каране. :D Със 130-150 си гори 10, така че 12 за 160-170 ми се струва нормално. Все пак е 1,5 и тежи 1600кг. Иначе с 90-100 си гори 7. При мен без да задържам, само дърпам лостчето за чистачките веднъж за кратко и се пуска тази умна функция, иначе като задържа и си е стандартното "ръчно" управление. Умния режим първо пръска, после пуска чистачките и докато чистачките чистят пръска още 3-4 пъти допълнително.
    1 точка
  11. И аз ще споделя няколко наблюдения: - абсурдно е това, че не държала курс, няма такова нещо - доста е стабилна на пътя и в завои, също е доста маневрена - върви доста прилично с този двигател - вижда се добре през задното стъкло, е, не е като при седан, но не е и проблем - седалките са удобни, поне отпред - сглобката е много добра, умишлено гледах на много места и всичко е по конец - багажникът не е особено голям, но става - аудиото не е нищо особено - спирачките са добри, спокойно можете да изхвърлите пасажер без колан през предното стъкло - страничните огледала нещо не ми допадат, за такъв размер би следвало да има по-добра видимост Тествах и Спортидж, хареса ми, удобна е, върви нормално, хубав багажник, но жената хареса повече Кроса и затова него.
    1 точка
  12. Здравейте и от мен, Имам питане за Eclipse Cross 2020 4x4 Instyle ниво, поддържа явно само Android Auto, а ми трябва да вържа iPhone с Car Play или full display mirror? Някой да го е правил? Може ли с някаква допълнителна джаджа или директно? Телефонът не е root-ван. Няколко неща, които ми направиха впечатление от темата и от самия автомобил: 1. как ги правите тези разходи? При мен със 160/170 - разход 12, с по-висока скорост поддържана трайно 14.5 л/100. Вижда ми се много, но колата е на 2000 км и е на 18-ки джанти със зимни гуми. 2. окачването ми казаха, че е "усилено" с нинам си какви щанги отпред - съответно за мен при това купе на еклипс и височина - се държи чудесно по завоите. Не е като лека кола, но се чувствам стабилен и с висока скорост. 3. вижда си се спокойно назад през малкият прозорец на петата врата в огледалото за обратно виждане. Да, разделено е, но не е като да няма видимост кой е отзад. Колата назад ще е я познае всеки, който познава колите 4. за пръв път карам кола с толкова много системи за сигурност - мъртва точка, излизане от лента, принудително спиране, ако аз забравя да спра, разпознава знаците и помни какъв е бил последния - последно ограничение на скоростта или че всички ограничения падат. 5. музиката е rockfor-mockfor - добра е, но не е и нещо уау аудиофилско. Вероятно е по-добра от по-ниското ниво музика. 6. CVT се държи прилично в автоматичен режим, много по-добре от CVT в първия модел нисан кашкай например, от където имам впечатление. Когато премина на ръчен режим обаче, на 7ма със 150/160 е добре, пускам 8ма и нещата приключват - колата започва да губи скорост, не ускорява въобще? Друго, което забелязвам, не се връща сама в автоматичен режим, трябва да задържа + перото малко, на него пише и OFF, за да се върне на D. Очаквам да си се връща сама след Х секунди като при други марки. 7. удобни седалки отпред и отзад, не много голям багажник, но достатъчен и при нужда - кутия на покрива и е решено това. 8. 163 коня с турбо бензин и CVT - колата си се мести достатъчно добре. 9. умни чистачки - когато има насекоми и задържа повече да пръска, влиза в някакъв специален режим, където сама си редува пръскането Това е за сега. Ще се радвам някой да отговори на питането ми за връзване на iPhone с car play/screen mirror.
    1 точка
  13. 2. Честно казано писаното, че не държала лесно прав курс съм ги пропуснал. Тя една кола, за да не държи буквално прав курс значи е за реглаж. Аз лично не съм имал проблеми никога да държа и прав и в завои курс, дори и когато съм влизал в завои с по-висока скорост и/или завивам по-късно и рязко. Точно в случаи, в които се завива късно, рязко и бързо съм усещал накланянето, което за мен е нормално. Сега дали е повече или по-малко от други модели - със сигурност има модели с по-малко накланяне или поне усещането е по-малко, но за да може да се прецени със сигурност трябва да се пробва един и същи завой или отсечка с еднаква скорост, т.е. не е нещо което се усеща на всеки или почти всеки завой, поне за мен. В интерес на истината съм го усещал предимно на магистрала и извънградско, т.е. при по-високи скорости, но все пак е SUV с по-висок център на тежестта. Мисля и че не ми се е случвало на сухо или мокро да се включва системата за стабилност, което би трябвало да помага точно в такива случаи, когато колата не може да държи курса. Включвала се е единствено на сняг и лед, когато нарочно съм си правил експерименти как се държи в такива условия + веднъж при силен снеговалеж и заледени участъци на пътя, в завой усетих как колата се подхлъзва и как сработва системата. Има клипчета с moose test, които обикновено включват и stability test, от които може да е придобие също някаква представа. По чуждите ревюта и тестове съм срещал мнения, че задното окачване било нервно (bumpy) - понякога ми се е струвало такова, понякога съвсем не, зависи от вида неравности, най-вероятно при по-високи напречни неравности леката задница подскача малко повече, но при плавни неравности или легнали полицаи не. Хубаво е ако имате възможност да отидете с човека, за който се обмисля покупката на тестово шофиране и даже двамата да карате, за да може всеки да обърне внимание на различни неща докато шофира и докато се вози. В София шоурума е близко до магистралата, няма да откажат да се пробва на нея. Аз първия път се возих в Eclipse Cross с ръчна кутия и понеже не исках да тествам ръчка помолих приятел да кара, а аз се возих. След това ходих да тествам CVT-то. Ако има как да организирате тестове на 2-3 модела в един ден пък е най-добре. 3. Eclipse Cross-а при движение по Цар Борис в София или по пътя за Алеко потраква леко на моменти отнякъде, но по жълтите павета например не потраква. Точно тези дни минах с италиански SUV на 2-3г по Цар Борис и определено имаше доста и много по-силни тракания на пластмаси. Ако не е тайна каква е колата, за която казваш, че на паваж все едно ще се разпадне? Така описано ми прилича на старата ми 25г кола, усещането с нея е точно такова по паваж. :D 4. Разбрах каква ти е идеята. Aз нямам проблем да различа колата отзад през долния заден прозорец или когато се вижда и през долния и през горния. Предполагам, че донякъде зависи и от човека. Няма спор, че решението е странно както от практична, така и от визуална гледна точка. Уж са го направили, за да има по-добра видимост назад отколкото без долния прозорец, в сравнение с други модели има наистина разлика с това до колко надолу стига задния прозорец, но в сравнение с други разликата е минимална. Няма спор, че ако беше цял прозореца щеше да е най-добре. Японска му работа, все гледат да измислят нещо нестандартно... При фейслифта са се опитали да го оправят, някаква смесица между RAV4 и Qashqai, но пак не са се справили много добре, според мен. Не съм сигурен обаче дали фейслифта въобще ще се продава тук и в Европа като цяло, както и сегашния модел също докога ще се продава. Честно казано, модела, за който съжалявам, че така и не отидох да тествам е Sportage-a. Бях чел ревюта на Auto Build за тест на стария модел след 100 000км и бяха писали, че дори и след 100 000км нищо не потраква в интериора. Но все пак не са го тествали в България. Не ми допаднаха нивата на оборудване и най-вече това, че системата за контрол на мъртвата зона е само в най-високото ниво на оборудване GT, което означава, че цената става доста по-висока от на Eclipse Cross-a. Между другото, Sportage-a се държи доста по-нестабилно на moose test-a и го преминава успешно с по-ниска скорост, поне според клипчетата. Основните плюсове на Киа според мен са 7г гаранция и стандартната скоростна кутия. Но е една идея по-голяма/широка, което в комбинация с неподходящите за мен нива на оборудване, наклони везните към Мицубишито. Също като Субару фен (без да съм имал Субару :D ), започнах търсенето преди време точно от XV, което всъщност много ми допада. Но преди 2-3г. с голямо учудване разбрах, че Субару имат гаранция в България 3г/100 000км, сега гледам, че това най-накрая се е променило и имат 5г/150 000км гаранция. Но мнението ми за тези хибриди е подобно, тотално безмислени са с такива малки батерии - освен, че са малки, за да се придвижваш само на батерия оскъпяват значително цената. Ако е plug-in хибрид, с който може да изминеш поне 20-30-40км си струва. Но да се движиш на батерия само докато влизаш/излизаш от паркомясто и от пресечката е безмислено за мен и заради това не съм убеден, че и разхода на гориво ще е много по-различен от нормална бензинка, камоли пък да се избие разликата в цената.
    1 точка
  14. Здравей, дълъг поуст, но много полезен наистина, за което много благодаря! 1. Явно маслото се сменя, така и би трябвало да е. Щом са казали на 80 хил. км, нека да е толкова. 2. Това е ОК, не се търси някаква страшна бегачка в завои, просто да е на прилично ниво. Имаше в темата писано, че не държала лесно прав курс, че трябвали постоянно корекции на волана, това така ли е? 3. Аз съм страшно педантичен на тема тишина в купето и тропавния оттук оттам и в момента колата която карам ще я сменям, само защото сглобката ѝ е под всякаква критика. На паваж имаш чувството че ще се разпадне. Тя не е и с независимо окачване отзад като Eclipse-а, а с торсионна греда, но все пак това не значи че е нормално отвсякъде всички пластмаси да тропат. 4. Според този отговор разбирам, че през това стъкло се вижда, но дотолкова че да видиш че има кола, но не и да различиш каква е... Това в БГ има не малко значение за поведението ти при шофиране и това дали трябва бързо да се отместиш или може да почака малко :D. Не ми допадат такива дизайнерски решения, които отнемат от практичността на колата и видимостта. Колата не е за мен иначе, за член на семейството ще е. Колебанията са между Mitsibishi-то Kia Sportage 1.6T 4WD DCT и Subaru XV e-boxer CVT. Като цената на Subaru-то с отстъпката която ни правят е около 10 000 лв. по-висока от офертите за другите 2. Отделно че то почти няма багажник и не върви. Аз съм Subaru фен, но в случая с този измислен "хибрид" тази цена не е оправдана според мен. То е колата която харчи най-малко, особено в града, а колата ще се кара най-вече градско. Но при тази разлика в цената този бензин кога ще се избие-никога.
    1 точка
  15. Здравей, Ще се опитам да изкажа обективно мнение и да отговоря след 2г. употреба на модела: 1. В сервизната книжка пише следното: - Трансмисионно масло (4WD) - смяна на всеки 80 000км - Диференциално масло - смяна на всеки 80 000км - Масло за автоматична предавателна кутия (не знам каква е разликата с първото): Модели R5AWF, V5AWF и V8AWG - само проверка С изключение на горните модели - смяна на всеки 80 000км Мицубиши водят CVT-то модел W1CJC (иначе се води Jatco CVT8 JF016E), така че CVT-то би трябвало да спада в графата "С изключение на горните модели". За ръчната скоростна кутия (F6MBC) дават смяна на маслото на 200 000км. Предполагам, че дори и да кажат, че официално не се налага смяна на маслото няма да е проблем да се направи по желание. Освен това при предпродажбените разговори си спомням, че ми бяха споменали, че на 4-тата година има по-голямо/скъпо обслужване, точно заради това. Това съвпада с тези 80 000км по-горе защото ги смятат по 20 000км/година, въпреки, че според книжката не е на години, а на километри. Друго интересно, което съм забелязал е, че дават смяна на горивен филтър на бензинките на всеки 160 000км или 10г, което за нашето качество на горивата може би си е множко и мисля да ги попитам следващия път дали могат да го сменят. 2. Според мен се държи нормално за SUV/CUV, в сравнение с други от подобен клас, като изключим спортни модели и леки коли, разбира се. Зависи много и от височината на гумите - много нови модели излизат с много по-ниски (/40-/45) гуми от Eclipse Cross-a. Аз определено съм свикнал с леки коли (френски), които си се накланят и усещането не е много по-различно. Не мога да кажа, че не се накланя, определено се накланя или поне така се усеща, но мисля, че е нормално и по-важното накланя се, но стои стабилно и не поднася. 3. Пътя за Алеко не е път, той си е направо каруцарски път на някои места. :D Шума от движението по него е толкова голям, че трудно може да чуеш дали трака някоя пластмаса или зъбите ти. :D Бих казал, че в участъците с най-едър и неравен паваж потраква нещо, но е достатъчно малко, за да не може да се определи точно какво потраква и дали е шум от движението, или някоя вещ из купето, или пластмаса в купето. Определено не е като да трака цялото табло или централна конзола и да можеш да определиш коя пластмаска точно трака и като я натиснеш да спре. В сравнение с други чисто нови SUVs (предимно италиански) - е много по-добре. Италианските от подобен ценови клас, както и от доста по-висок клас, тракат много отчетливо и от всякъде (отред и отзад). Но все пак не е като въздушно окачване или висок клас Lexus. След около 2г и не малко разходки извън пътя, където според повечето хора въобще не му е работа да стъпва тоя модел и подобните му, мога да кажа, че от време на време чувам едно съвсеееем леко притракване на някаква пластмаска някъде около жабката/пасажерското място при движение по паветата из София. Принципно съм много педантичен в това отношение и най-малкото потракване го отчитам веднага. Мнението ми за сглобката, особено в този ценови диапазон, като цяло е положително - (винаги) може и по-добре, но може и много, много по-зле. Предполагам, че след време някоя от всичките твърди пластмаси, особено тези в пиано лак, ще се разтрака малко по малко по хубавите ни пътища. Ако си от София - около шоурума има доста павирани улички, може да пробваш как се държи на тях тестов автомобил, предполагам на няколко хиляди километра. 4. На мен лично не ми пречи в никакви условия да виждам колата отзад - няма вариант да закрие дотолкова колата, че въобще да не я видя или ако стане така, то колата отзад е на голямо (няколко стотин метра) разстояние. Единственото, което съм забелязал е, че понякога, разделителната част закрива фаровете на колата отзад, което за мен е плюс защото не обичам някой да ми свети/блещи в огледалото. Но това се случва при точно определено разстояние между мен и колата отзад, не винаги. Ако се случи през нощта не е до такава степен, че въобще да не виждам колата отзад. Като цяло видимостта при маневриране назад при всички SUV/CUV не е добра, но това е резултат от формата им и от това, че има модели с повече от 2-3 педи разстояние между края на прозореца на задната врата и полезната част на задния прозорец + факта, че всички модерни коли имат видимо по-малки странични прозорци в сравнение с модели от "едно време". Малко дълъг стана поста, но пък надявам се полезен.
    1 точка
  16. Здравейте, изчетох темата понеже се интересувам от покупка на Eclipse Cross. Интересуват ме няколко неща свързани с колата и ще съм благодарен на мнение от собственици. 1. Някой поинтересувал ли се е дали БС предвиждат смяна на масло на CVT-to? Защото ако кажат че е "несменяемо" бих избягал с 200. 2. Някой пишат че колата се държи много добре на пътя, а други че се накланя доста. Какво е поведението за SUV (нека не се сравнява с лека кола)? 3. Ако се кара на едър паваж от типа - пътят към хижа Алеко от Драгалевци, има ли тропания на пластмаси в купето, как е сглобката? 4. Разделението на задния прозорец на две части пречи ли на магистрала да виждаш каква кола се движи зад теб? При маневриране този прозорец няма значение, защото човек използва камерата и страничните огледала, но при движение си трябва централно огледало, за да виждаш назад.
    1 точка
  17. Превръщаме се в изчезващ вид. https://money.bg/business/mitsubishi-spira-prodazhbite-si-v-evropa.html?amp=true Същото е публикувано в множество други EU & UK сайтове.
    1 точка
  18. Да, ще трябва да се пипне Етакса Ето тук могат да се видят всичките му възможности Eclipse Cross Etacs
    1 точка
  19. За настройка на прозорците може да провериш тук: етакс кодиране.
    1 точка
  20. Официален технически бюлетин с решение за всички с миризма на бензин в и/или около купето. REPAIR PROCEDURE FOR FUEL SMELL CONCERN ON ECLIPSE CROSS
    1 точка
  21. Здравейте, има някои неща които много ме дразнят в Еклипс Крос , например при заключване на автомобила не се затварят прозорците. Възможно ли е да се реши , също така огледалото за обратно виждане не се затъмнява достатъчно при осветяване. Можете ли да ми помогнете със съвет ?
    1 точка
  22. Здравейте. Нов собственик съм на Eclipse cross от около седмица. Имам въпрос- на няколко от клипчетата за модела контролния панел за климатика е осветен в бяло, а моята е в доста ретро червено което не пасва с главното. Та мисълта ми е има ли някой с различно от червено. Модела е instyle.... А и друго- копчетата за регулиране на огледалата имат подсветка, а под тях тези за контрол на стъклата не- пуснали са някаква светлина отгоре да ги осветява - което е меко казано неестетично... Подлакътниците на предните врати са в кожа, а на задните не... А се води кожен салон.Дребни неща но не говрят много добре за марката.Благодаря и ще се радвам на коментар...
    1 точка
  23. Здравейте, нов съм във форума, но от няколко месеца следя темите. От септември смених Октавия 2 с Еклипс Крос оборудване INSTYLE 2019. И аз се колебах между Мицубиши и Шкода SUV. От Карок имаше само дизелови 4х4, а ние държахме на бензин. Освен това шкодите са дялани с теслата в сравнение с мицубиши. Както и да е, последната дума имаше жената и тя избра Еклипс Крос . Мога да кажа, че засега съм доволен от избора и. Отзивите съвпадата с горните коментари. Много добро ускорение и пътно поведение. Клати се в завоите, но колата си е висока. Багажника не е колкото на шкодите, но на нас ни стига. Тъй като идва с летни гуми, реших да ги сменя със зимни, спрях се на UltraGrip Performance SUV Gen-1. Реших да сменя и джантите и намерих много-добри втора употреба от OUTLANDER с оригинални датчици за налягане. Тук започнаха и моите мъки. В сервиза на Мицубиши не можаха да въведат датчиците за налягане в паметта на автомобила. Съобщението за проблем в система за следене на налягането в гумите (TPMS) свети непрекъснато и не може да се махне от екрана на колата. Проблема беше решен след въвеждане на датчиците чрез специализиран уред, който обече не беше осигурен от местния сервиза на Мицубиши. Както и да е, вече съм специалист по датчици за налягане на Мицубиши, така че мога да отговарям на общи въпроси . С поздрав
    1 точка
  24. От 10 декември смених Тойота с Крос. Дълго се колебах между Мицубиши и Шкода. Тези в шоурума на Шкода във Варна са просто отвратителни, заявих пробно шофиране с бензинов автоматик и ми предложиха механична с дизелов . И се спрях на Крос, нямам мнение от два дни, дори не съм направил всички настройки по колата - автоматични фарове, асистента за дистанция в града и т.н.Дано да е правилният избор . Аз съм с iPhone и нямах никакви проблеми с връзката . Ще си търся комплект джанти за да не въртя зимни - летни гуми .
    1 точка
  25. Предпоследното ниво на оборудване. Бях в мицубиши София и от там ми казаха да изтегля едно приложение https://www.apkmirror.com/apk/google-inc/android-auto/, което не се поддържа от гугъл . С новия телефон тръгна и върви добре.
    1 точка
  26. Кое ниво на оборудване? Android Auto трябва да имаш на телефона и качествен кабел (с някои не става). На най-ниското ниво на оборудване няма поддръжка на Android Auto и телефона не може да се свърцшже с кабел.
    1 точка
  27. Здравейте Колеги, Близо три месеца съм горд собственик на този автомобил, но още преди това започнах да посещавам този форум. Определено има какво да се научи,за което ви Благодаря. Имах лансер 2008г.преди това и основните разлики са две: Лансера си е лансер,а кроса си е крос. За това не ме боли, че кроса гори почти два пъти повече Имам проблем с USB връзката на телефона и автомобила. Даже и мацката от мицубиши се затрудни, сигурно щото телефона беше малко старичък . Сега съм с нов и отново не успях. Прочетох инструкциите на "око1", за което му благодаря и ако имам време ще се пробвам, ако не в сряда съм в София и ще посетя сервиза. Ааа.. имам едно питане: има те ли проблем при безключовото отключване на автомобила от вратата на багажника? При мен, натискайки бутането светват светлините но колата не се отключва. Благодаря ви!
    1 точка
  28. Колеги, Слабо върви темата Да ви споделя днешните впечатления от 350 км силно, да се разбира между 80% и 100% от възможностите на шасито и гумите (заводските Йокохами), планинско каране (Кърджали - Белинташ - Кръстова гора - Кърджали, общо около и под 7 часа). CVT-то в автоматичен режим е бедствие за такъв начин на шофиране. Изважда колата от баланс, мудно адаптира предавателните числа, като цяло доста изнервящо.., да не говоря колко трудно го преживяват кучето и жената. В ръчен режим има коренна разлика. Успявам да поддържам оптимални обороти, баланс и крива на завоя. Кучето заспа, на жената и мина главата, въпреки значително по-високото странично ускорение. Най-интересното, разходът беше само 10.4 (като максимално, при изкачване, достигна 12). За такова жестоко пребиване си е отлично. Гумите, при до 20 градуса температура на въздуха, се държат отлично, но след това прегряват и изпускат доста по завоите. Като цяло съм доволен, но си изисква повишено внимание, сравнено с други автомобили, заради по-високия център на тежестта и поклащането в завои. Определено има какво да се желае и от обратната връзка с волана... малко "на изуст" се случват нещата.
    1 точка
  29. Това с огледалния образ на телефона след като го направиш веднъж след това автоматично ли става като го включиш в USB-то или всеки път наново го настройваш.Че съм на път да си root-на почти новия телефон заради тази екстра.Благодаря
    1 точка
  30. Благодаря за линка. Много сложна горивна апаратура. Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
    1 точка
  31. http://eclipse-cross.ru/forum/viewtopic.php?f=7&t=23 Тук може да прочетете малко повече. Като цяло казват, че MPI работи постоянно, а MPI+DI е за high performance. Пропуснах да спомена най-доброто нещо в Крос-а според мен, това са фаровете. По-добри не съм имал!
    1 точка
  32. Имам Мазда 2.5 бензин, чист директен инжекцион е. Пламене, би ли обяснил смисъла от 8 дюзи. Предлагам да отворим тема специално за двигателя на кроса. Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
    1 точка
  33. .....да ,с 8 дюзи е......все още нямам серв. ръководство, но е по подобие на Мазда....
    1 точка
  34. Точно така е! Мисълта ми е, че най вероятно докато загрее и работи като обикновено MPI, а после директно впръскване.
    1 точка
  35. Това с осемте дюзи сериозно ли е? Може ли линк към информацията или някакво сервизно ръководство. Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
    1 точка
  36. Общо 8. 4 директно впръскване и 4 предкамерно.
    1 точка
  37. Колко бензинови дюзи има крос-а? Дайте да разчоплим горивната му система
    1 точка
  38. Не съм усетил прекъсване и т.н. Нашата седи навън - не я чакам много да загеее - единствено е шумна като е студена. И явно не е субективно това с потопяването отзад. Много исках 16ки джанти поради тази причина, но заради Ел. Спирачката най-много на 17ки може да се отиде. Моето мнение е точно същото - за тези пари по-добро няма. Над 130 си гори доста - бензина като цяло над 100-110 се зори. Иначе Разград-София и обрстно правя 7.2, но това е с каране зад камиони с ниска скорост и т. Н.
    1 точка
  39. Директното впръскване от мицубиши са го доизпипали още в далечната 1999г. Проблеми няма, прекъсвания също. Мисля, че докато не загрее до към 60 градуса на кроса директно впръскване няма, вие какво смятате по въпроса?
    1 точка
  40. Здавейте, Виждам, че форума е активен и това ме радва Относно темата за пълен мирор на телефона, условието е телефона да е root-нат или отключен или при iphone jailbreak. За тези които ползват Андроид, версията трябва да е от 6 нагоре. Това е линк за сваляне на 2 apk файла, aamirror I aamirror_unlock. Ако телефона е root-нат, инсталирате 1-во aamirror и след това давате root права чрез aamirror_unlock. Трябва да вкарате Android Auto в режим на девелопер. Това става след като стартирате Android Auto на телефона, отивате на About и кликате няколко пъти върху About Android Auto, докато се появи въпрос, дали искате да отворите опцията за девелопер. Отваряте девелопер менюто (от 3-те точки в горния десен ъгъл) избирате девелопер сетингс, след това вкарвате Android Auto в Application mode developer. Най отдолу изберете опцията за Unknown sources. Това е всичко. Сега телефона е подготвен да бъде свързан с Който и да е автомобил, който ползва Android Auto. След като свържете телефона с USB кабела към автомобила и стартирате Android Auto, Натискате бутона в долния десен ъгъл (изглежда като кръгче със стрелка). Излиза ви меню от което избирате AA Mrror и...готово. Ето и линковете: https://github.com/slashmax/AAMirror/tree/master/apk - от тук изтегляте 2-те apk. Това е видео, което ще ви помогне да настроите AA Mirror: Това е всичко. Ако не стига, пишете. Ще окажа съдействие ако мога. Не забравяйте, телефона ТРЯБВА да е ROOT-нат. Пожелавам на всички Весели празници и Щастлива Нова Година! Админа - ако това не е на място, преместете го, но нека ползвателите на форума да имат достъп до тази информация. Полезно е
    1 точка
×
×
  • Създаване...