Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

kondov

Потребители
  • От него общо

    8
  • Регистрация

  • Беше тук

  • Общо дни Първи

    1

kondov беше най-активен на 1 март 2022

kondov има най-харесвано съдържание!

Местоживеене

  • Град
    Varna

kondov's Постижения

Присъстващ

Присъстващ (2/14)

  • Първа Публикация
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

5

Репутация

  1. Превръщаме се в изчезващ вид. https://money.bg/business/mitsubishi-spira-prodazhbite-si-v-evropa.html?amp=true Същото е публикувано в множество други EU & UK сайтове.
  2. Официален технически бюлетин с решение за всички с миризма на бензин в и/или около купето. REPAIR PROCEDURE FOR FUEL SMELL CONCERN ON ECLIPSE CROSS
  3. Колеги, Слабо върви темата Да ви споделя днешните впечатления от 350 км силно, да се разбира между 80% и 100% от възможностите на шасито и гумите (заводските Йокохами), планинско каране (Кърджали - Белинташ - Кръстова гора - Кърджали, общо около и под 7 часа). CVT-то в автоматичен режим е бедствие за такъв начин на шофиране. Изважда колата от баланс, мудно адаптира предавателните числа, като цяло доста изнервящо.., да не говоря колко трудно го преживяват кучето и жената. В ръчен режим има коренна разлика. Успявам да поддържам оптимални обороти, баланс и крива на завоя. Кучето заспа, на жената и мина главата, въпреки значително по-високото странично ускорение. Най-интересното, разходът беше само 10.4 (като максимално, при изкачване, достигна 12). За такова жестоко пребиване си е отлично. Гумите, при до 20 градуса температура на въздуха, се държат отлично, но след това прегряват и изпускат доста по завоите. Като цяло съм доволен, но си изисква повишено внимание, сравнено с други автомобили, заради по-високия център на тежестта и поклащането в завои. Определено има какво да се желае и от обратната връзка с волана... малко "на изуст" се случват нещата.
  4. Ние сме на 12+к км. Можел да гори и малко кроса, зависи кой кара. Варна-Шумен-Карнобат-Бургас-Варна 6.6 с жена ми зад волана. Пуснали са Великденски намаления за автомобили на склад. 4000 лв отстъпка за Intense+ CVT 4x4 плюс 1000 лв гориво.
  5. Здравейте! Днес сложих летните гуми с новите джанти КЛИК. На жена ми много и харесват, аз съм със смесени чувства :rolleyes: Последните дни навъртяхме 1300 км. Много съм доволен от комфорта на седалките и окачването.Имам забележки относно способността да поддържа движение в права линия - изисква доста корекции, особено при наличие на минимален страничен вятър. Свиква се, но в началото дразни. След смяната на гумите поведението на Крос-а драстично се подобри. Захапва и ускорява значително по-добре, почити не изпуска кривата на завоите, ABS-a го забравих, че съществува. Карах с Goodyear Ultragrip Performance G1, но са твърде зимни за нашите условия. Започнах да регистрирам по-човешки разход, явно разработката си дава своето (вече е на близо 9к км). Варна - София 9.1, магистрала 140 км/ч, междуградски пътища 90-100 км/ч. София - Варна 8.1, магистрала 140 км/ч, междуградски 100-110 км/ч. Shell V-Power 100.
  6. http://eclipse-cross.ru/forum/viewtopic.php?f=7&t=23 Тук може да прочетете малко повече. Като цяло казват, че MPI работи постоянно, а MPI+DI е за high performance. Пропуснах да спомена най-доброто нещо в Крос-а според мен, това са фаровете. По-добри не съм имал!
  7. Общо 8. 4 директно впръскване и 4 предкамерно.
  8. Да запиша още един Еклипс Крос. Октомври го взехме. Вече наближава 5000 км. Като цяло много балансиран автомобил. Дразни шумното окачване, особено потропва отзаде. Карам доста динамично и личното ми мнение е че системата за стабилност не е особено добре настроена. Като цяло се намесва късно и много грубо. Изкарва цялата кола от баланс. Трябва си свикване, защото определено се поклаща по завоите. CVT-то работи много добре, но понякога и трябва време, за да вземе решение. Двигателчето е много живичко. Икономично в града, 10-11 (Варна, силен трафик) и много лакомо извънградско. Под 9 не съм я свалял. Със 130 гори 9+. Но е 4х4, 1600 кг... не могат да се очакват чудеса. Като цяло, за тези пари по-добро няма. Сега, да ви попитам как ви се държат колите при студен старт? Моята е в подземен гараж. Всяка сутрин първото палене, след няколко секунди работа, започва едно леко прекъсване и се усещат вибрации по купето. Като включа на D и ми падна оборотите всичко се оправя. Карам я само с V-power100. Да не е някой дефектен инжектор... това директно впръскване не могат да го доизпипат нещо.
×
×
  • Създаване...