Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Nocturne

Потребители
  • От него общо

    16
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    София

Информация за профила

  • Пол
    Мъж

Nocturne's Постижения

Начинаещ

Начинаещ (3/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

2

Репутация

  1. Здравей, дълъг поуст, но много полезен наистина, за което много благодаря! 1. Явно маслото се сменя, така и би трябвало да е. Щом са казали на 80 хил. км, нека да е толкова. 2. Това е ОК, не се търси някаква страшна бегачка в завои, просто да е на прилично ниво. Имаше в темата писано, че не държала лесно прав курс, че трябвали постоянно корекции на волана, това така ли е? 3. Аз съм страшно педантичен на тема тишина в купето и тропавния оттук оттам и в момента колата която карам ще я сменям, само защото сглобката ѝ е под всякаква критика. На паваж имаш чувството че ще се разпадне. Тя не е и с независимо окачване отзад като Eclipse-а, а с торсионна греда, но все пак това не значи че е нормално отвсякъде всички пластмаси да тропат. 4. Според този отговор разбирам, че през това стъкло се вижда, но дотолкова че да видиш че има кола, но не и да различиш каква е... Това в БГ има не малко значение за поведението ти при шофиране и това дали трябва бързо да се отместиш или може да почака малко :D. Не ми допадат такива дизайнерски решения, които отнемат от практичността на колата и видимостта. Колата не е за мен иначе, за член на семейството ще е. Колебанията са между Mitsibishi-то Kia Sportage 1.6T 4WD DCT и Subaru XV e-boxer CVT. Като цената на Subaru-то с отстъпката която ни правят е около 10 000 лв. по-висока от офертите за другите 2. Отделно че то почти няма багажник и не върви. Аз съм Subaru фен, но в случая с този измислен "хибрид" тази цена не е оправдана според мен. То е колата която харчи най-малко, особено в града, а колата ще се кара най-вече градско. Но при тази разлика в цената този бензин кога ще се избие-никога.
  2. Здравейте, изчетох темата понеже се интересувам от покупка на Eclipse Cross. Интересуват ме няколко неща свързани с колата и ще съм благодарен на мнение от собственици. 1. Някой поинтересувал ли се е дали БС предвиждат смяна на масло на CVT-to? Защото ако кажат че е "несменяемо" бих избягал с 200. 2. Някой пишат че колата се държи много добре на пътя, а други че се накланя доста. Какво е поведението за SUV (нека не се сравнява с лека кола)? 3. Ако се кара на едър паваж от типа - пътят към хижа Алеко от Драгалевци, има ли тропания на пластмаси в купето, как е сглобката? 4. Разделението на задния прозорец на две части пречи ли на магистрала да виждаш каква кола се движи зад теб? При маневриране този прозорец няма значение, защото човек използва камерата и страничните огледала, но при движение си трябва централно огледало, за да виждаш назад.
  3. Карам в момента със споменатите Toyo. Не бих ги препоръчал определено. Доста спъват колата и не седят добре в завои. Управляемостта като цяло е на ниско ниво. Нивото на шум и на комфорт е на средно ниво. Догодина ще ги сменям и най-вероятно ще избирам между: Uniroyal Rainsport 3 Nokian Line Pirelli Scorpion Verde. за които съм чувал само добри неща. Pirelli-то съм го карал, но на друга кола и е доста добре.
  4. Хидравличната течност за тази кола по книжка е ATF Dextron III. Поне така пише на моята и такава ми сложиха и в сервиза. Става въпрос разбира се за 2.0 DI-D 140hp.
  5. Не, сервиза завършва на "нев" на Шипченски проход. Не този в Студентски. :D
  6. Здравейте колеги, понеже не намирам еднозначно мнение в темата, а изглежда имам същия проблем-ще помоля за съвет. При мен светна check engine-а, а при диагностика откриха 3 грешки (грешка от турбото, изгоряла свещ и грешка в EGR клапан). С оглед на описаното по-горе вярвам, че точно заради този клапан свети лампата. В сервиза доста ме разочавораха и не смятам да го посещавам отново. Предложиха ми да ми направели Carbo почистването и да ми сложат добавка... Това има ли ефект или не е друга тема, но е несериозно като единствена констатация по проблема. Помолих да ми кажат цена за сваляне/почистване/монтаж на EGR клапана с оглед на местоположението на същия в тази кола, тя е 100лв. Нов този клапан струва около 240лв. Въпроса е дали това ще има ефект или наистина проблема е с дросела, който вече е към 500лв. без монтаж... Не мога да отделя толкова средства в момента, за да карам по системата "проба-грешка" и да сменям чаркове наред. А и вече с тези сервизи, не знам къде да отида. Човек понякога по форуми от разстояние получава по ценни съвети отколкото от някой "майстор" дето му е все тая за твоята кола. Разбира се, става въпрос за Outlander 2.0 DID от 2008 на 137к км.
  7. Здравейте, имам следния проблем и ще помоля ако някой собственик на Аутлендър след 2007 се е сблъсквал да сподели инфо. Шарнирите са ми разбити отпред и двата. Има огромен луфт и са за належаща смяна. Проблема е че в Балкан Стар ми казаха, че на някои коли шарнира и носача са едно цяло и не могат да се сменят поотделно. Аутлендъра бил една от тези коли. И естествено ми предложиха 2 нови преди носача и цена от 470лв. на бройка... В Ратола същите оригинални носачи са 410лв., но с монтажа ми казаха всичко 970лв. И пак е много! Наистина ли няма как да сменя само шарнирите без носача и какви неоригинални алтернативи на носачи мога да потърся?
  8. - цензура - TASSO: Колега, придържай се към приличния тон на форума, без да обиждаш останалите колеги. Всеки има свое мнение и предпочитания, така че нека ги уважаваме! Искрено се надявам да не се налага да цензурирам отново твой пост.
  9. Единственото което са икономисали от Митсубиши при Outlander-а преди фейса са ужасните пластмасти на ''по-невидимите'' места. Също кофти колани, стърчат шевове... топка на скоростния лост-тотално захабена, не се чете вече коя скорост на къде е. Пластмастите в багажника също са зле.
  10. - цензура - Какво са икономисали от Митсубиши бе, те трябват да сложат шумоизолация на S-class, за да не се чува този мотор. Брутално шумен, особено зимата, с огромна турбо дупка. Единствен плюс е нормален разход, приличен, но в никакъв случай нисък. Ходих тази седмица на диагностика за проблем с турбото, спира по време на движение, на баири при продължително каране. Ходих на диагностика в сервиз ЮВЕ, на Симеоновско. Казаха че турбината е много зацапана и пълна с нагари или нещо подобно и не дава правилно налягане, понякога при зор пренадува и компютъра я изключва, за да не отиде тя, а понякога дава по-малко налягане и затова нямам тяга при изпреварване. Казаха че трябва да се разглоби цялата и да се почисти, което ще ми струва не малко пари. Но сервиза ми го препоръчаха като най-добрите диагностици и изглежда си разбират. В понеделник ще се прави въпросното разглобяване на турбото и ще кажа има ли разлика и какво мисля за сервиза.
  11. Не съм си избирал аз колата, в момента така да се каже ми е дадена да я карам, не е точно моя. Иначе никога нямаше да избера ръчка и с толкова малко коне, за това купе. Btw, май намерих въпросната мултимедиа http://www.pazaruvaj.com/avto-multimedia-c3637/pioneer/avic-f40bt-p99447185/ 2 бона ако е тази. :D
  12. Този Pioneer изглежда много добре. Ако е цяла навигация/DVD с голям екран пасва да, аз имах предвид че обикновен player няма да пасне. Цената обаче на този от снимката е доста висока със сигурност. Днес пак направи номера с турбото. Само че май не е маркуча, защото след като спрях, изгасих и пак запалих се оправи. Но е абсолютно същото като резултат, турбото изчезва в движение... И 2та пъти се случи на дълъг път, на баир. Не съм и давал зор, със скорост около 100км на 5-6 предавка. Супер странно... Ще се ходи на диагностика май, определено има проблем и той е опасен. Може да се случи при изпреварване, не ми се мре заради такава глупост. Най-скапаното нещо в колата е този двигател. Не стига че не върви и шуми като трактор, а и това... тия от ВАГ са най-омразната ми компания.
  13. Ами да, този двигател е на ВАГ и всеки 2ри VW е с него, доста масов и лесен за чипване. Да, определено пищялките са най-слабата част от саунд системата на Rockford. Трагични са, но не ми се сменя цялата система определено, това са нов приемник, нови колонки и цялата работа ще струва сигурно накрая около 1000лв. и на мястото на оригиналния player ще седи радио което по никакъв начин няма да се вписва в интериора на оригиналната централна конзола на колата. Но ако се прави, няма да е Piоneer, аз съм много доволен от Alpine, а има и други много добри марки като Clarion, Hertz и т.н. Btw, сега съм в Гърция и докато идвах насам колата отнова направи един проблем, който вече започна много да ме дразни. Винаги се появява на дълъг път, а той е че турбото спира да функционира, мъркуча на турбото се вади и до София се кара без турбо, което е уникална мъка. Понякога обаче както сега, след гасене-палене (рестарт) се оправи. В митсубиши казаха, че не можели да решат проблема, просто мъркуча се вадел понякога и като станело да съм идвал да го слагат. Аз им обяснявам на тези кретени, че това е ужасно да ти се случи далеч от родното място и че трябва да намерят начин да го захванат по-добре или на да намерят техническо решение, за да не се получава, но те не направиха нищо. Не виждам този проблем да е обсъждан тук, не вярвам само при мен да го има?
  14. 1. Без навигация съм. Instense+ мисля че е оборудването, предпоследното преди Instyle. Просто обикновен RockfordFosgate какъвто има в Лансъра, само дето при Лансъра има изход за Ipod изведен, а при мен дори това няма. 2. Не бях чувал за Pedalbox, предполагам имаш в предвид това http://www.pedalbox.com/as. Не харчи ли доста повече гориво така? Няма и кой да го сложи тук, поне официален дилър няма, трябва да се поръча и отделно да се монтира и ще излезне около 600лв.
  15. Понеже и аз мисля да слагам неоригинални 16ки следващата зима и прочетох цялата тема. В доста голям филм си се вкарал и се чудя дали да го предприемам този ход. Зимните ми гуми са за смяна, а 4 нови 18ки струват колкото 4 гуми с 4 джанти 16ки и ми се иска да е по проходима и да вози малко по-добре + да имам 2ри комплект джанти за по евтина смяна. Та..разбрали колко точно мм трябва да е централния отвор на джантата, за да знам ако търся?
×
×
  • Създаване...