Премини към съдържание

Активност

автоматичен ъпдейт

  1. Последната седмица
  2. Здравейте, Аз също ги поръчах от сайта на Thule, но се оказа че имат само втора употреба за lancer, което не беше пречка. Гредите пристигнаха напълно комплектовани и неразличими от нови.
  3. Проверете с диагностика какъв среден итервал е записано в системата за управление на DPF-a. За да се случва това по всяка вероятност прави регенерации през около 100-150 км, което дори и при градски условия на използване на автомобила е знак за проблем. Точно какъв е проблема е малко по-трудно да се каже, защото трябва добре да се анализират всички данни записани в системата на DPF-a, но обикновенно проблемите започват от EGR и дюзи, а след това започват и механичните проблеми с износване на бутало-цилиндровата група (вследствие на постоянните регенерации и разреждането на маслото с дизелово гориво). DPF филтъра обикновенно се "поврежда" вследствие на тези проблеми, а не е първоизтичник и за да се реши проблема е необходимо да се отстранят първо проблемите с тези системи, защото дори и да подмениш DPF филтъра с нов, резултата ще бъде същия и след кратък период отново ще се стигне до същия резултат. За съжаление ремонт на дюзи и EGR е сравнително скъпо.
  4. Здравейте, имам проблем с автоматична кутия на Аутлендър 3. От Директна се връща на неутрална и се задържа лоста на D. Механично се връща. Какво може да бъде ? Мерси
  5. Ако купиш адаптор на блутуф или wifi, не можеш ли да свържеш софтуера в компа с адаптора по този начин, а не непременно през усб? Що се отнася до горивната смес, преди две години открих при мен проблемен MAF сензор и след като го смених, нещата заспаха. Виж темата тук. Поздрави
  6. При мен, режима на 900 оборота и на празен ход го прави ежедневно. Винаги изчаквам да си си приключи преди да гася двигателя. Маслото го сменям на около 2000-3000 км вече за 4-ти път и всеки път се ресетва системата за смяна на масло, въпреки това, след 2-3 хил км маслото пак се кчава до и в някои случай над X-a. Само веднъж ми е светлала жълта и само веднъж червена лапма за ДФП - Излезнах за около 15 минути на 4-та и 90 км с 2900 оборота, оправи се. На студено, работата на двигателя е много шумна и звука дразнещ. Син пушек, един или два пъти хвърля и после се оправя. На моменти е е много динамична, в други няма никаква мощност и винаги е различно в различни температури и сезони
  7. Привет колеги, Някой може ли да ми препоръча линк или място от където да си купя OBD букса с кабел към USB, за да мога да ползвам Bosch Esi Tronic диагностичният софтуер? Имам съмнения, че редица датичици ми омазват горивовъздушната с-ма от където ДПФ-а и Турбото почват да правят проблеми. Не мога да отделя пари за полупрофесионален кит с който да следя състоянието на колата си. Също, ако качва нивото на маслото, има ли значение с какво масло ще я карам? ASX 1.8 Di-D 110 kW Поздрави
  8. И при мен е така (mitsubishi Autlander 2010 2.4 дизел) - при подаване на контакт светва, не загасва докато не запаля. При запалване след 1-2 секунди изгасва ... и аз не знам нормално ли е това поведение.
  9. Остаряло
  10. Здравейте, Знаете ли как да видя какъв е номера и модела на скоростна автоматична кутия по VIN номера на колата.
  11. Ъпдейт По празниците направихме около 1000 км, без никакъв проблем, освен тази сутрин отивайки на работа видях как за половин секунда пресветна червената лампа. Оставих колата 30 мин да изстине и проверих маслото. Всичко си е наред. Дали маслената помпа има проблем, въпреки че я замерваха?
  12. Здравейте, имам ASX от 2010 г., купих го нов в Белгия. Мога да се изкажа само ласкаво за колата, много надежна и приятна за каране. Двигателят е 1.8D 115 кс, много е икономична и с хубава нафта се държи добре на пътя. Итересно е, че когато се прибрах в БГ при студен двигател зимата започна да работи по-шумно заради горивото, което не беше така в чужбина. Като цяло няма проблеми, но ако се кара повече градско, трянба да се слага един път годишно добавка за промиване на филтъра за твърдите частици, иначе вдига нивото на маслото.
  13. Продавам 4 степенна автоматична скоростна кутия за 6G72 Цена по договаряне.
  14. Здравейте колеги. Прочетох доста теми във форума, но не се припознах в никоя от тях. Имам нужда от съвет, защото от като съм купил преди 7 месеца моя Grandis съм го карал само 2-3 седмици всичко на всичко. Малко предистория: Закупен с проблем, пушеше синьо и целия ауспух беше омаслен. След преглед и диагностика в сервиз, установиха, че хвърля масло директно в колекторните тръби. Следва ремонт - Нова глава(старата са открити микро пукнатини, евентуално от прегряване), нови лагери на бутала, сегменти, клапани и т.н., както си е по учебник. Масло Rowe 10W40 + Филтър Mann. След 1000 км, маслото беше сменено с Castrol 5W40 Текущ проблем: В момента, в който двигателя достигне работна температура и лампата за нивото светва веднага(Оранжевата лейка с вълничка отдолу) Веднага взех един датчик за маслото Bosch и го сменихме в сервиза. Никаква промяна. Когато е студен двигателя не свети, като загрее и светва лампата. Не се влияе от обороти и т.н. За пробег 2000 км, маслото не е мръднало, показва макс на щеката(проверено няколко пъти на студен двигател сутрин) Моля за идеи, защото троша пари по сервизите да си експериментират с колата.
  15. Конкретно казано на по-обикновен език, тези дизелови автомобили имат нужда от регенерации на DPF филтъра и за целта не е подходящо да се карат само в града. Другото е описани подробно в темата.
  16. Здравейте колеги, Имам проблем с измерване нивото на маслото в двигателя ,сега ще споделя с вас и моля за помощ: 1.Днес както карах изведнаж ми светна МАСЛьОНКАТА в жълто с жълт надпис под нея "CHECK ENGINE OIL LEVEL" а леко в дясно между този надпис и иконата за външната температура се появи едно като иконка (една задебелена хоризонтална чертичка около 3 мм.дълга а над нея една отвесна стрелка в бяло). 2.Веднага слезнах и отидох да замеря нивото на маслот с щеката,но не оспях по стените на мерителната тръба ли се опира щеката но излиза леко зацапана с масло и не може да се види до къде е нивото на маслото.Два-три пъти пущах щеката вадя нищо не мога да хвана - върви чиста щеката и след малко леко зацапана пак леко чиста и така цял час се мъча да видя до къде е нивото на маслото.Незнам крива лие щеката от Друго Мицубищи ли е ?Така е купих колата. 3.Обадих се на мой познат монтьор каза ми че щом свети в жълто няма проблеми мога на ход да е прибера до гаража колата. 4.Дойде до гаража моя позната и той се помъчи да види нивото на маслото,но на камък.Колкото до надписа който изписва на таблото за който обясних по горе той ми каза че това означава че маслото е повичко в двигателя от колкото трябва. Моята молба колеги към вас е - Ако някой знае някакъв трик безпроблемно да се мери нивото на маслото без да се цапа щеката да ми подскаже. Ако някой е имал такъв проблем с надписа и иконката за които писах по горе моля да ми подскажите наистина ли проблема е в повечко масло в двигателя налято при смяна на маслото. Много съм притеснен затова Ви моля за Инфо и помощ.Благодаря предварително.
  17. Благодаря колега .Това което си ми пратил е ОК ,но ще ми трябва свободно време за да изпробвам указанията на руския колега,Още веднаж много благодаря.
  18. Здравейте, проблема е следният. В движение започна да мига лампата за неутралната и кутията влизна в сервизен режим. Прочетох я на диагностика - пише соленоид. Закарах я в Джемини да сменят месото и да проверят соленоидите. след проверката установиха, че селеноидите работят и казаха, че има прекъснал кабел, да си търся електричар. След нова проверка установихме че няма захранване на соленоидите. Така, че предпочитам да продължи някой който е наясно с материята
  19. Колата е Лансър 2009г 2.4 бензин. Моля, спешно е!
  20. Здравей, Ремонта трябваше да е през февруари, но поради непредвидени обстоятелства, се наложи да го отложа за по-късна дата. Предполагам, че ще бъде в следващите няколко месеца, но не мога да кажа с точност. Със сигурност след като мине, ще обновя темата и ще опиша какво точно е правено. Поздрави!
  21. Продавам цял двигател GDI 2.4 150 к.с. на 250 000 км Цена по договаряне
  22. NGK BKR6-11 Denso K20PR-11 За свещите е писано много във форума и ако използваш търсачката ще намериш доста информация. Моите препоръки са да ползваш дадените по каталог.
  23. Здравейте, свещите Denso IK20TT дали ще станат за Галант 99г. 2.0 136кс. с газово(4G63). Досега съм бил все с "обикновенни" по 5лв NGK.
  24. Здравейте, търся спешно скоростна кутия за Лансър 2.4 бензин, 5 степенна. Моля, ако някой има или знае от къде мога да намеря да пише на вайбър или WhatsApp 0877196946
  25. за какъв мотор е катализатора?
  1. Зареди още
×
×
  • Създаване...