Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

bbojinov

Потребител
  • От него общо

    125
  • Регистрация

  • Беше тук

За bbojinov

  • Рожден ден 06/28/1970

Местоживеене

  • Град
    Свищов

Интернет контакт

  • AIM
    bojidarvbojinov
  • MSN
    bojidarbojinov@hotmail.com
  • Уебсайт адрес
    http://www.uni-svishtov.bg/bojinov
  • ICQ
    117651148
  • Yahoo
    bvbojinov@yahoo.com

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Mitsubishi Eclipse 4G и един Outlander под прикритие
  • Интереси
    Mitsubishi

bbojinov's Постижения

Често присъстващ

Често присъстващ (7/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Здравейте, С най-голямо нежелание обявявам, че продавам моя Еклипс 4G. Колата е перфектна, но не ми остава време да я карам :( Установих, че от почти една година не съм я карал... Самата кола е на около 50 хил. реални километри. Проверявал съм я в сервиз на Мицубиши. Колата е единствената в България, която е тествана за всички приложими ReCall акции за модела благодарение на изричното разрешение на централата на Мицубиши в Япония (мога да покажа цялата кореспонденция). Колата е пусната в мобиле и карс, но цената за форума ще е различна! За повече информация 0888 503 801
  2. Благодаря DJ Дали известно каране на бензин ще оправи нещата или трябва да мина през ултразвук? А 4000 км. на газ не е ли малко за да се появи проблема?
  3. Бардолини - БСМ и Rail инжекционни (ако правилно разчитам монтажната карта)
  4. Здравейте, Преди 3 месеца си сожих газов инжекцион на Пежо 4007, бензин, 2,4, автоматик, юни 2008 (пълен аналог на Мицубиши Аутлендър втора генерация). Като цяло съм доволен, но напоследък ми се появи някакъв странен проблем, който се проявява единствено при първо палене при студен двигател. Проблемът е следния: 1. След запалване оборотите започват самоволно да се увеличават до около 2000 след което се закрепят на около 1000 (това става за период 5=10 секунди) През това време от аспуха мирише силно на недобре изгорял бензин и ми показва космически разход на гориво (първоначално над 1000, а за първите 3-5 километра преди превключването на газ - средно около 40) 2. Докато все още не е прехвърлило на газ (след около 1-2 след запалването) имам странна загуба на мощност - натискам газта за да потегле, а колата реагира символично (все едно не е натисната или много слабо е натисната газта). Това продължава около 2-5 секунди, след което се "отпушва" и тръгва. След това прехвърля на газ и се движи нормално и почти с поведение на бензин. На следващо спиране и повторно палене - нямам този проблем. Преди седмица бях по Родопите, и там на 2 пъти при вариране на оборотите ми изгаси колата (при включен климатик, ако има значение) Вчера бях на компютърна диагностика на колата и газовата система, но нито една от тях не показа грешка или отклонение от нормите. Моля за идеи и съвети, ако някой се е сблъсквал с подобно нещо. Предварително благодаря на отзовалите се!
  5. Здравейте, Някой има ли опит за свързване на JVC радио с опция за управление от валана (JVC KD-X230E). Опитах да го свърза с изводите от буксата (знам кои са и съм ги използвал по-рано за други радио), но не реагира. Аз ли греша или трябва да се купува още нещо? Благодаря за мненията!
  6. Продавам мултимедийна навигационна система за вграждане за outlander и lancer. Состемата е ползвана 2 години, но в реьуштат на неуспешен софтуерен ъпдейт изчезнаха някой функции. Поради тази причина я пускам за 500 лв. въпреки, че на чен ми стъпи 1400. Обявата е пусната и в олх със снимки.
  7. Преди около месец имах подобно приключение. При едно нощно прибиране от Търново ми се появи подобен шум. Най-странното е, че се появяваше само в движение. Спирах, ослушвах се, форсирах - при спряло положение - всичко е ОК, но ... тръгна ли .... пак се появяваше. Понеже бях и с децата, не ме питай какво ми беше докато се прибрах. Последно се оказа, че някакви ламарини се откачили (някакви екрани). Прихванаха ги с някакви скоби и сега всичко е ок. Дано и при теб е нещо подобно. Между другото сега тествам една рекол акция (писах за нея във форума), и след като приключи всичко ще споделя с всички колеги с 4G ;) Успех!
  8. От няколко дни имам странен проблем с лампата за ABS. От време на време се включва и от самосебе си се изключва. Единствената логика която за сега съм хванал е че се проявява след като известно време съм бил на паркинг и започна маневра назад. Колата е Еклипс 4g края на 2005. Някаква идея?
  9. Здравейте, Знаете ли кои от тези акции са приложими и за България? http://www.dft.gov.uk/vosa/apps/recalls/searches/search.asp И понеже карам Пежо 4007 - виждам че има разлика в акциите на Пежо и Мицубиши (http://www.dft.gov.uk/vosa/apps/recalls/searches/search.asp?cboStartMonth=1&cboStartYear=1992&cboEndMonth=1&cboEndYear=2020&cboMake=PEUGEOT&cboModel=4007&cboSortOrder=rec_launch_date&cboAscDesc=ASC&PageSize=10&tx=0.232052&newsearch=newsearch) Някой има ли идея защо е така? Нали са идентични модели и се произвеждат на едно и също място (поне бензиновите)?
  10. Някой има ли повече информация за Recall акция на Мицубиши (Mitsubishi Campaign # SR-15_004, NHTSA Recall Number: 15V337) от 22 май 2015 г. Засегнатите коли са Eclipse 4G, а кампанията е свързана с безопасността на автомобила, и в частност ABS системата. Писах на БалканСтар, но все още нямам информация.
  11. Благодаря на всички които се включиха. След зареждане на акумулатора не съм имал проблеми (дано е от това) Що се отнася до сервизната акция, бихте ли споделили малко повече информация. Тъй като колата е извън гаранционна (поради години), дали бих могъл и аз да се възползвам от нея. Още веднъж благодаря и Весели празници на всички!!!
  12. Здравейте, Ситуацията при мен е следната: Преди няколко дена след като се прибрах, съседи ми се обадиха, че фаровете на колата светят. Честно казано това ме учуди, тъй като те се гасят автоматично след вадене на ключа и излизане от колата. Слязох, запалих колата, изгасих и излязох - и всичко беше както трябва - сами изгаснаха.. .. днес преди 10-тина минути ми се включи алармата на колата. Колата не беше заключена (живея в къща с двор и през деня не винаги я заключвам), а алармата се беше задействала. Опитах да запаля, но буквално таблото беше цветомузика - светва -угасва. Отворих капака, а от към кутията с бушоните и релетата се чуваше едно непрекъснато цъкане... С откачане на акумулатора какафонията спря. Отново го закачих и всичко започна от начало. В момента съм го включил да се зарежда, макар, че през последните дни не ми е давал сигнали че нещо не е наред... Въпросът ми е - дали всичко това може да е само от слаб акумулатор (за което се надявам), или е възможно нещо електрониката да се е побъркала.... Колата е произведена средата на 2008 и е на около 70 000 реални километра.
  13. Благодаря много за помощта! Ако можеш да препоръчаш и специалист по електрониката на екплипса - цена нямаш ;)
  14. Здравейте, От скоро съм горд собственик на последна генерация Еклипс, но вече имам малко проблеми за които търся помощ... Днес без никакви видими причини или промени в поведението на колата, забелязах, че дисплея за скоростите (автоматична скоростна кутия) започна да мига. Веднага отидох на диагностика, при което ми излязоха следните грешки: При четене на компютъра: P0431 P0421 U1108 Скоростна кутия: P1784 Airbags: B1499 Колата е с монтирана газова уредба и премахнат катализатор. Навъртяните километри са почти 48 000 МИЛИ и по сервизна книжка скоро трябва да и се сменя маслото на скоростната кутия. Моля за мнения и препоръки. Предварително благодаря на всички отзовали се!
  15. За съжаление, според руските форуми, това се случва доста често при първата генерация. Лично аз си патих и ми се наложи основен ремонт. При мен даваше проблеми при запалване във втори цилиндър и изчезване на антифриза. При мен се оказаха наранени и два от цилиндрите. Това, че и други не са се оплакали не значи, че и те нямат този проблем... Успех!
×
×
  • Създаване...