За ресетване на системата, бих го обмислил като възможен вариант ако не беше покачването на нивото на маслото, като цяло по-скоро бих предположил че не е ресетната системата не бях там повреме на смяната, но факта че се качва маслото е по-притеснителен от самия warning.
Колкото до черем дим оглеждах се в огледалата по време на пътуването не успях да видя нищо забележително като дим, същото се отнася и за работата на мотора.
Достигането на нивото не мога да бъда конкретен тъй като не съм сигурен напълно кога точно е започнало покачването но в най-продължителния случай е 4000 км.
Най-очакваното за мен е може би наистина нещо да не е наред с dpf-а и от там да не се започва регенерацията и да се стига до проблемното високо ниво на маслото, защото точно описаните стъпки по горе мисля че няма как да не съм ги постигнал при каране по магистралата за 80 км, и то при средна скорост 120 км/ч.
За момента след още едно прибиране по пътя Пазарджик - София проверих нивото на маслото и в момента е в граници но със сигурност ще ми трябва още известна доза минати километри за да съм сигурен дали проблема ще се прояви отново.
Мерси за информацията