Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

georgi_nikolov

Потребители
  • От него общо

    4
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Пазарджик

Посетили профила

Този блок е изключен и не се вижда от други потребители

georgi_nikolov's Постижения

Стартиращ

Стартиращ (1/14)

  • Първа Публикация
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Мерси за информацията ще се опитам да внимавам за горните особености, и да се надяваме че няма да се стигне втори път до толкова високо ниво на маслото.
  2. Съгласен съм мен това което ме притесни е че беше достигнала нивото вече което е отбелязано с "Х" и реално смених маслото, лошото е че реално от предишната смяна до това положение се стигна само за 4000 км и трябваше да го сменя, което не знам колко трябва да е нормално. Другото нещо относно сигнализацията тъй като очаквах че ще изгасне сама, след като тръгнах разбрах а и в последствие прочетох и по други форуми че трябва да се ресетне ръчно, освен че ми подава фалшива информация няма какво друго да ме притеснява по нея или да пречи по някакъв начин на автомобила нали така ?
  3. За ресетване на системата, бих го обмислил като възможен вариант ако не беше покачването на нивото на маслото, като цяло по-скоро бих предположил че не е ресетната системата не бях там повреме на смяната, но факта че се качва маслото е по-притеснителен от самия warning. Колкото до черем дим оглеждах се в огледалата по време на пътуването не успях да видя нищо забележително като дим, същото се отнася и за работата на мотора. Достигането на нивото не мога да бъда конкретен тъй като не съм сигурен напълно кога точно е започнало покачването но в най-продължителния случай е 4000 км. Най-очакваното за мен е може би наистина нещо да не е наред с dpf-а и от там да не се започва регенерацията и да се стига до проблемното високо ниво на маслото, защото точно описаните стъпки по горе мисля че няма как да не съм ги постигнал при каране по магистралата за 80 км, и то при средна скорост 120 км/ч. За момента след още едно прибиране по пътя Пазарджик - София проверих нивото на маслото и в момента е в граници но със сигурност ще ми трябва още известна доза минати километри за да съм сигурен дали проблема ще се прояви отново. Мерси за информацията
  4. Здравейте появи се следния проблем при Mitsubishi ASX 1.8 4WD 2011 година, светна ми лампата за проверка на нивото на маслото след като направих проверка, на равно място при изстинал двигател нивото беше над максимума, продължих да си карам с идеята че това се случва покрай регенерацията на dpf-а и нивото ще спадне тогава направих едно прибиране от София до Пазарджик които са около 80 км при обороти над 2000 и се надявах нещата да се оправят и да се изчисти dpf-а но след прибиране и малко градско при проверката на маслото беше стигнало до Х маркировката. След консултация с познат майстор тъй като и мицубишито го имам от скоро реално сменено масло и филтри и съм навъртял около 4000 км се получи всичко това. Предложението му беше да се смени маслото и да се покара известно време и да се направи проверка на маслото ако пак се вдигне до същото ниво, предположението което той направи е че се опитва да се започне регенерация но не успява и затова продължава да се вкарва дизел при маслото, и от там идва проблема като решение ми предложи премахване на dpf филтъра хардуерно и софтуерно което би трябвало да реши проблема тъй като компютъра няма да го отчита и от там няма да се опитва да го вкара в режим на регенерация. Въпросът ми е дали някой друг е минавал през подобен проблем и до какво решение се е стигнало ? Бих предпочел да запазя филтъра, но не съм сигурен колко дългосрочни ще са решения от сорта на да се направи регенерация или да се вземе нов тъй като ако не успява след това да си го почисти рано или късно пак ще се стигне до същия проблем.
×
×
  • Създаване...