ukovv Публикувано 17 януари 2009 Сподели Публикувано 17 януари 2009 Здравей те колеги. Имам един въпрос. Днес установиха , че акумулаторите ми са за смяна. Джипа е Паджеро 2.8 ТДИ 96 год. английски. Та въпросът ми е някой дали има идея колко амперчаса трябва да са акумулаторите ( при мен са два броя) , защото всички лепенки по тях са изтрити а в магазина по каталог го дават с един акумулатор. Извинявам се ако повтарям вече дискутирана тема , но заминавам след малко , а когато се върна трябва да реагирам бързо. Благодаря Ви предварително. Поздрави. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Миткo Публикувано 17 януари 2009 Сподели Публикувано 17 януари 2009 Аз съм с Pajero Sport 2.5TDI и не мисля, че има някаква разлика в акумулаторите на джиповете. Единственото, е че ако вземеш акумулатор с по-голям ампрераж(над 100А), може да ти товари динамото. Преди една седмица имах проблем с паленето на джипа, оказа се че е за смяна акумулатора. Взех български, на MONBAT 74А(по каталог), старият беше BOSCH пак 74А. Запали от ряз, чак със злоба . Купи си един 74А, съмняваме да е слаб(все пак 300сс не е голяма разлика)! Колкото до втората батерия, не мисля че имаш нужда от нея! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen Dimitrov Публикувано 17 януари 2009 Сподели Публикувано 17 януари 2009 Мисля, че два акумулатора слагат в зимните модификации (студен климат). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ukovv Публикувано 18 януари 2009 Автор Сподели Публикувано 18 януари 2009 Аз съм с Pajero Sport 2.5TDI и не мисля, че има някаква разлика в акумулаторите на джиповете. Единственото, е че ако вземеш акумулатор с по-голям ампрераж(над 100А), може да ти товари динамото. Преди една седмица имах проблем с паленето на джипа, оказа се че е за смяна акумулатора. Взех български, на MONBAT 74А(по каталог), старият беше BOSCH пак 74А. Запали от ряз, чак със злоба . Купи си един 74А, съмняваме да е слаб(все пак 300сс не е голяма разлика)! Колкото до втората батерия, не мисля че имаш нужда от нея! Колега , благодаря ти за отговора , но моя е фабрично с два акумулатора. Проблема е , че са паднали лепенките от тях и няма как да разбера колко ампера са. Та въпроса ми беше ако има някои с два или знае нощо по случая да помага. Благодаря все пак на отзовалите се. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ukovv Публикувано 18 януари 2009 Автор Сподели Публикувано 18 януари 2009 Мисля, че два акумулатора слагат в зимните модификации (студен климат). Ами моя е от Англия , ако има някакво значение . Благодаря ти. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ukovv Публикувано 18 януари 2009 Автор Сподели Публикувано 18 януари 2009 Мисля, че два акумулатора слагат в зимните модификации (студен климат). Ами моя е от Англия , ако има някакво значение . Благодаря ти. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ukovv Публикувано 18 януари 2009 Автор Сподели Публикувано 18 януари 2009 Мисля, че два акумулатора слагат в зимните модификации (студен климат). Ами моя е от Англия , ако има някакво значение . Благодаря ти. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Steven Gerrard Публикувано 22 декември 2011 Сподели Публикувано 22 декември 2011 Здр. колеги!На мен също ми предстои смяна на акумулаторите.Паджерото ми е 2,5тди 1993г и е с 2 акумулатора фабрично.Мисълта ми е такава мога ли да мина с един 78А и ако да какъв е минуса?Ще го сменям почесто или какво? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
geovel8 Публикувано 23 декември 2011 Сподели Публикувано 23 декември 2011 Здр. колеги!На мен също ми предстои смяна на акумулаторите.Паджерото ми е 2,5тди 1993г и е с 2 акумулатора фабрично.Мисълта ми е такава мога ли да мина с един 78А и ако да какъв е минуса?Ще го сменям почесто или какво?Колеги имам подобен проблем. Моя джип е 2.8 тди също е от Англия. И аз съм с 2 акомулатора 2х 65 ампера. Единият от акомулаторите приключи. Ходих по магазините и по каталог излиза 95 ампера. Ама никой не може да ми каже това е за всеки от двата ли, или е общо за двата. Пробвах го и само с един по 59 ампера и пак си запали въпреки че все още не е много студено. Та въпрода ми дали да взема примерно един 95 ампера или да сменя и двата с 2х 62, 2х 65, 2х 70 ампера. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kalchev MTTU Публикувано 27 декември 2011 Сподели Публикувано 27 декември 2011 Колега, мойта машина е 2.8(4M40T turbo intercooler) 94'-та. Когато го купих имах един 80Ач банер и един малък обслужваем без лепенки (предполагам не повече от 60Ач). След месец втория започна да умира, та отидох до оторизиран дилър на банер, барем да са еднаква марка двата. Там ми казаха, че на мястото, където ми беше 80-ката трябва да има голям 100Ач, а 80-ката да е на мястото на обслужваемия. По размера на гнездата наистина имаше логика да е така - хората ми казаха, че по каталог това паджеро е така. Разположението е отпред дясно (като гледаш към двигателя). Колата е с десен волан, но си е паджеро, не шогун. Клемите са също наопаки. ПоздравиКалчев Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svet Публикувано 27 декември 2011 Сподели Публикувано 27 декември 2011 Когато акумулаторите са два, са по 70АН (точния капацитет зависи от производителя), задължително се сменят двата. Ако е с един, капацитета трябва да е 95-100АН. Здр колеги ето ,че и моята машинка е за смяна на акумулаторите.Проблема е че кризата е на ниво))Днес ходих да ми замерят акумулаторите и се оказа,че единият е свършил курса (другият е все още добре)Въпроса е ,че имам един 61Ач от Галанта ми(които некарам замата)Та какво ще стане ако го слога на Пажерото(там акумулаторите са по 72Ач)ще замине ли помалкият акумулаторите или?Всъщност какво ще стане?Пажерото е 2,5 дизел 93г. с дясна дирекция. :mitsu-smiley: Поздрави Свет Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svet Публикувано 27 декември 2011 Сподели Публикувано 27 декември 2011 По-слабия и по-калпав акумулатор съсипва здравия, след което и той също сдава багажа.Да разбрах.Нама да рискувам новият си акумулатон на Галанта.ще мисля друг вариант или ще се купуват два новиБлагодаря за инфото! :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jamie Публикувано 31 декември 2011 Сподели Публикувано 31 декември 2011 Може два нови (често по-големите като примерно 74Ач не влизат на местата) - и то с разменени полюси.Може и един - нашия климат го позволява. Така или иначе уредбата си е 12 волта, свързват се в паралел двата - но излизат по-скъпо и трябва да са еднакви.Аз смених двата стари с един по-голям нов, като го монтирах надлъжно вместо напречно на мястото на старите. 2.8ТД, но не Паджето а L400 Delica. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Веско75 Публикувано 2 януари 2012 Сподели Публикувано 2 януари 2012 Моето Паджеро 2.5тди е с два акумулатора по 75.Те са оригиналните на пет години са и ако изкарат и тази зима ще съм доволен,ако ли не ще купя 2х75.Не съм гледал в книжката на колата по колко трябва да са акумулаторите,но ако някой се интересува ще погледна какво точно пише. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kracme Публикувано 3 януари 2012 Сподели Публикувано 3 януари 2012 Когато акумулаторите са два трябва да бъдат с еднакви ампери! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kracme Публикувано 3 януари 2012 Сподели Публикувано 3 януари 2012 (редакция) Моето Паджеро 2.5тди е с два акумулатора по 75.Те са оригиналните на пет години са и ако изкарат и тази зима ще съм доволен,ако ли не ще купя 2х75.Не съм гледал в книжката на колата по колко трябва да са акумулаторите,но ако някой се интересува ще погледна какво точно пише. Моето е с един сто ампера Редактирано 4 януари 2012 от somalietsa Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
impuls99000 Публикувано 23 юни 2012 Сподели Публикувано 23 юни 2012 Абе колегиТука виждам не не се прави разлика между Аh (амперчаса)и А (ампера) На самия акумулатор има 2 параметъра - Аh (амперчаса) което всъщност му е капацитета на самия акумулатор т.е. колко време може да захранва даден консуматор- А (ампера) - числото се нарича стартов/пусков ток т.е. тока необходим да завърти и запали двигателя Така че примерно акумулатор с 20 Ah но с висок тусков ток пак ще завърти двигателя Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.