Премини към съдържание

geovel8

Потребители
  • От него общо

    15
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Шумен

Интернет контакт

  • Уебсайт адрес
    http://www.naloviriba.com

Информация за профила

  • Пол
    Мъж

geovel8's Постижения

Начинаещ

Начинаещ (3/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Купувам сонда за резервоар за Паджеро2 - 2.8 TDI Жоро 0898308858, 0878517898.
  2. Преди време сменях крушка на компаса на Паджеро 2. Намерих такава в обикновен магазин за авточасти в Шумен. Беше и някакви смешни пари 1-2 лева. Трябваше само да се прехвърли един цокъл от старата крушка. Не си спомням дали беше метален или пласмасов вече.
  3. Докато въртиш трябва и да натискаш бутона S ако ти е такъв компаса. След едно пълно завъртене се оправят нещата. Опитах се да сложа и снимка но нещо не я виждам.
  4. Не бях имал проблеми със стартера от предишните ми постове и съответно не пипнах нищо. Вчера обаче отново се започна с проблема ту върти ту не ще. :mad: Днес, като се има предвид, че идва зима реших да закарам джипа в сервиз и да сменя четките. Оказа се обаче, че проблема не е в четките а в така наречения шалтер и той трябва да се подмени. Оказа се обаче и че в Шумен няма подобна част и трябва да чакам няколко дни( не се знае колко точно) Може ли някой да ми каже/посочи или да му се намира подобен шалтер-нов или читав употребяван. Съответно и цена на която може да го продаде. Благодаря предварително.
  5. Може ли излезе от долу? Нещо много нагъчкано ми се вижда. За акомулаторите е ясно.
  6. Поялници и инструменти имам. По се притеснявам че е затруднен достъпа до стартера за да мога да го сваля.
  7. След няколко удара с тръба за сега върти и пали. Обаче въпроса си остава висящ. :mad: Може би нистина е от четките. Имали нещо по-особено при свалянето на стартера? Трябва ли някакъв по-специален инструмент? Колега благодаря че ми отделяш внимание и помагаш. :drinks:
  8. Не съм го удрял с чук защото последния отказ стана привечер след като сглобих всички кабели, стойки а и заваля отново. Когато всичко е на мястото си човек трудно може да си пъхне ръката да не говорим за засилване и удряне с чук. Ако днес спре дъжда ще разкача всичко и ще пробвам съвета с чука. Имате ли представа с колко болта е прикрепен стартера ако се наложи да го смъквам за да го ревизирам? Благодаря за отговора предварително. Лек ден!
  9. Има някакъв кахър, който трябва да се отстрани за да не ми прави проблеми по горите. Колко болта държат стартера. Че и на много кофти място е и е труден достъпа. Не ми дава да сложа още снимки :icon_hmm:
  10. След като пуснах темата спря дъжда и почнах да се занимавам с джипа. Махнах акомулаторите и стойките за да имам повече достъп до стартера че е на много недостъпно място. Махнах кабелите и ги почистих че бяха клеясали и окислени. Буксите на самия стартер и гайките( особено тази за минуса)бяха нагорели и окислени. Почистих всички пробвах с мултицета токовете и всичко показваше че е наред. На третата букса като дадеш старт от ключа се подава напрежение. Сложих акомулаторите без стойките и свързах всички кабели но нищо- не върти и това е. Пробвах няколко пъти и нищо. Вече се бях отчаял и реших да прибирам инструмента, че стана късно и пробвах да запаля зая последно. Още с врътването на ключа стартера завъртя и джипа запали без проблем. Пробвах още няколко пъти отново пали без проблем. Преместих го един баир за всеки случай и реших да махна акомулаторите и да сложа стойките и да укрепя всичко. Първо единия акомулатор върнах кабелите, стегнах-проба запали. Махнах втория акомулатор, слагане на стойката, връщане на кабелите и дърво- пак спря да върти стартера. Проба няколко пъти и нищо-тишина. Теглих му една майна и го зарязах за утре ако не вали. Колата не е автоматик. С десен волан, вкарана е от Англия преди 5 години. Лошото е че всички надписи покрай двигателя са с иероглифи а на мен японския не ми е майчин и нищо не хващам от надписите.
  11. Потърсих подобна тема но не открих и за това пускам нова. Джипа е Паджеро2 2.8 Дизел 99 г. Къса база. Не бях карал джипа около месец. Наложи ми се да пътувам на бързо и реших да го ползвам. Оказа се че акомулаторите са паднали-повъртя малко и до там. Дръпнаха ме, запалих, покарах и за деня нямаше проблем въпреки, че се притеснявах дали ще запали след всяко спиране. Като се прибрах заредих акомулаторите първо единия на следващия ден и другия. След зареждане и на втория пробвах да запаля и отначало изобщо отказа да върти стартера. Поразбутах кабелите да не би нещо да съм закачил добре и нищо. Пробвах след малко този път завъртя стартера и запали. Оставих да поработи, угасих и пак го запалих нормално. Отново няколко дни не съм го палил и реших просто за проба да го припаля но отново дърво. Въртя ключа на контакт-подгряването угасва-пробвам да завъри стартера и нищо. Чува се леко прещракване на някакво реле но стартера не превърта изобщо. Има ли вариант да разбера дали стартера е приключил,дали е някой кабел, бушон или реле. Мога ли да намеря схема на ел. инсталацията. Намерих тук няколко схеми но нещо не е това което търся. Акомулаторите в момента са заредени и по моя проеценка проблема не е тях.
  12. Всички автомобили задължително ще трябва да се движат със запалени светлини през цялата година. Новите правила стават факт, след като днес в "Държавен вестник" бяха обнародвани промените в Закона за движение по пътищата, приети от депутатите през юли. Законът влиза в сила от деня на обнародванетому, което е изключение от правилото. Досега изискването да се кара със запалени светлини важеше само за зимния сезон от 1 ноември до 1 март. Освен това велосипедистите вече задължително ще трябва да носят светлоотразителна жилетка извън населените места през тъмната част на денонощието и при намалена видимост. Няма да има специална акция „Светлина", която да следи дали шофьорите изпълняват новото правило. Служителите от „Пътна полиция" ще следят това в рамките на ежедневните си проверки. Глобата за нарушителите е 50 лв. Аргументите за новото задължение са, че карането на светлини влияе върху пътната безопасност. Противниците на закона смятат, че това води до по-висок разход на гориво и замърсяване на околната среда. източник dir.bg
  13. Тук може да се прочетат много неща за ползването на фаровете по време на движение. Малко е дълго но който има желание ще го прочете. Общо взето крайния извод от постоянно включените фарове, че ефекта е от нулев до отрицателен. http://dadrl.hit.bg/
  14. Колеги имам подобен проблем. Моя джип е 2.8 тди също е от Англия. И аз съм с 2 акомулатора 2х 65 ампера. Единият от акомулаторите приключи. Ходих по магазините и по каталог излиза 95 ампера. Ама никой не може да ми каже това е за всеки от двата ли, или е общо за двата. Пробвах го и само с един по 59 ампера и пак си запали въпреки че все още не е много студено. Та въпрода ми дали да взема примерно един 95 ампера или да сменя и двата с 2х 62, 2х 65, 2х 70 ампера.
×
×
  • Създаване...