Премини към съдържание

Акумулатор за Паджеро


Препоръчано мнение

Здравей те колеги. Имам един въпрос. Днес установиха , че акумулаторите ми са за смяна. Джипа е Паджеро 2.8 ТДИ 96 год. английски. Та въпросът ми е някой дали има идея колко амперчаса трябва да са акумулаторите ( при мен са два броя) , защото всички лепенки по тях са изтрити а в магазина по каталог го дават с един акумулатор. Извинявам се ако повтарям вече дискутирана тема , но заминавам след малко , а когато се върна трябва да реагирам бързо. Благодаря Ви предварително. Поздрави.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с Pajero Sport 2.5TDI и не мисля, че има някаква разлика в акумулаторите на джиповете. Единственото, е че ако вземеш акумулатор с по-голям ампрераж(над 100А), може да ти товари динамото. Преди една седмица имах проблем с паленето на джипа, оказа се че е за смяна акумулатора. Взех български, на MONBAT 74А(по каталог), старият беше BOSCH пак 74А. Запали от ряз, чак със злоба :). Купи си един 74А, съмняваме да е слаб(все пак 300сс не е голяма разлика)! Колкото до втората батерия, не мисля че имаш нужда от нея!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с Pajero Sport 2.5TDI и не мисля, че има някаква разлика в акумулаторите на джиповете. Единственото, е че ако вземеш акумулатор с по-голям ампрераж(над 100А), може да ти товари динамото. Преди една седмица имах проблем с паленето на джипа, оказа се че е за смяна акумулатора. Взех български, на MONBAT 74А(по каталог), старият беше BOSCH пак 74А. Запали от ряз, чак със злоба :). Купи си един 74А, съмняваме да е слаб(все пак 300сс не е голяма разлика)! Колкото до втората батерия, не мисля че имаш нужда от нея!

Колега , благодаря ти за отговора , но моя е фабрично с два акумулатора. Проблема е , че са паднали лепенките от тях и няма как да разбера колко ампера са. Та въпроса ми беше ако има някои с два или знае нощо по случая да помага. Благодаря все пак на отзовалите се.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че два акумулатора слагат в зимните модификации (студен климат).
Ами моя е от Англия , ако има някакво значение . Благодаря ти.
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че два акумулатора слагат в зимните модификации (студен климат).
Ами моя е от Англия , ако има някакво значение . Благодаря ти.
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че два акумулатора слагат в зимните модификации (студен климат).
Ами моя е от Англия , ако има някакво значение . Благодаря ти.
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 години ...

Здр. колеги!На мен също ми предстои смяна на акумулаторите.Паджерото ми е 2,5тди 1993г и е с 2 акумулатора фабрично.Мисълта ми е такава мога ли да мина с един 78А и ако да какъв е минуса?Ще го сменям почесто или какво?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здр. колеги!На мен също ми предстои смяна на акумулаторите.Паджерото ми е 2,5тди 1993г и е с 2 акумулатора фабрично.Мисълта ми е такава мога ли да мина с един 78А и ако да какъв е минуса?Ще го сменям почесто или какво?

Колеги имам подобен проблем. Моя джип е 2.8 тди също е от Англия. И аз съм с 2 акомулатора 2х 65 ампера. Единият от акомулаторите приключи. Ходих по магазините и по каталог излиза 95 ампера. Ама никой не може да ми каже това е за всеки от двата ли, или е общо за двата. Пробвах го и само с един по 59 ампера и пак си запали въпреки че все още не е много студено. Та въпрода ми дали да взема примерно един 95 ампера или да сменя и двата с 2х 62, 2х 65, 2х 70 ампера.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, мойта машина е 2.8(4M40T turbo intercooler) 94'-та. Когато го купих имах един 80Ач банер и един малък обслужваем без лепенки (предполагам не повече от 60Ач). След месец втория започна да умира, та отидох до оторизиран дилър на банер, барем да са еднаква марка двата. Там ми казаха, че на мястото, където ми беше 80-ката трябва да има голям 100Ач, а 80-ката да е на мястото на обслужваемия. По размера на гнездата наистина имаше логика да е така - хората ми казаха, че по каталог това паджеро е така.

 

Разположението е отпред дясно (като гледаш към двигателя). Колата е с десен волан, но си е паджеро, не шогун. Клемите са също наопаки.

 

Поздрави

Калчев

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Когато акумулаторите са два, са по 70АН (точния капацитет зависи от производителя), задължително се сменят двата. Ако е с един, капацитета трябва да е 95-100АН.

 

Здр колеги ето ,че и моята машинка е за смяна на акумулаторите.Проблема е че кризата е на ниво;-)))

Днес ходих да ми замерят акумулаторите и се оказа,че единият е свършил курса (другият е все още добре)

Въпроса е ,че имам един 61Ач от Галанта ми(които некарам замата)Та какво ще стане ако го слога на Пажерото(там акумулаторите са по 72Ач)ще замине ли помалкият акумулаторите или?Всъщност какво ще стане?

Пажерото е 2,5 дизел 93г. с дясна дирекция. :mitsu-smiley:

Поздрави

Свет

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По-слабия и по-калпав акумулатор съсипва здравия, след което и той също сдава багажа.

Да разбрах.Нама да рискувам новият си акумулатон на Галанта.ще мисля друг вариант или ще се купуват два нови

Благодаря за инфото!

:icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Може два нови (често по-големите като примерно 74Ач не влизат на местата) - и то с разменени полюси.

Може и един - нашия климат го позволява. Така или иначе уредбата си е 12 волта, свързват се в паралел двата - но излизат по-скъпо и трябва да са еднакви.

Аз смених двата стари с един по-голям нов, като го монтирах надлъжно вместо напречно на мястото на старите. 2.8ТД, но не Паджето а L400 Delica.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моето Паджеро 2.5тди е с два акумулатора по 75.Те са оригиналните на пет години са и ако изкарат и тази зима ще съм доволен,ако ли не ще купя 2х75.Не съм гледал в книжката на колата по колко трябва да са акумулаторите,но ако някой се интересува ще погледна какво точно пише.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моето Паджеро 2.5тди е с два акумулатора по 75.Те са оригиналните на пет години са и ако изкарат и тази зима ще съм доволен,ако ли не ще купя 2х75.Не съм гледал в книжката на колата по колко трябва да са акумулаторите,но ако някой се интересува ще погледна какво точно пише.

 

Моето е с един сто ампера

Редактирано от somalietsa
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 5 месеца ...

Абе колеги

Тука виждам не не се прави разлика между Аh (амперчаса)и А (ампера)

 

 

На самия акумулатор има 2 параметъра

 

- Аh (амперчаса) което всъщност му е капацитета на самия акумулатор т.е. колко време може да захранва даден консуматор

- А (ампера) - числото се нарича стартов/пусков ток т.е. тока необходим да завърти и запали двигателя

 

Така че примерно акумулатор с 20 Ah но с висок тусков ток пак ще завърти двигателя

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...