Премини към съдържание

От утре стартира рали ДАКАР


Препоръчано мнение

Колеги, от утре започва Рали Дакар, този път ще е в Аржентина и Чили.

http://www.dakar.com/index_DAKus.html

Разбира се, присъствието на :mitsu-smiley: е сериозно и ненапразно ни считат за фаворити!

Успех и който попадне на инфо - моля да я споделя и с останалите!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 52
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Разбира се, присъствието на :mitsu-smiley: е сериозно и ненапразно ни считат за фаворити!
Аз пък одеве по новините чух, че твоите любими-ВАГ-груп, тая година били фаворити........ :lol:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ннннееееееееее, не си чул правилно! Стефан Петерханзел ще ги отвее до крак!

Е, харесвам Карлос Сайнц, но си мисля, че няма шансове......... Не и с любимата ми групировка!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

http://eurosport.yahoo.com/02012009/58/dak...-favourite.html

Започва ! Стефан Петернханзел казва , че Карлос Сайнц е големият фаворит за победата на новия терен. Успех на новите дизеляци на :mitsu-smiley:

П.С. За мен това Рали не съществува от 2007 , когато беше последният истински Дакар . Остана само името , за да привлича зрители :icon_crying:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ще стискаме палци за :mitsu-smiley: пак :mitsu-smiley: и пак :mitsu-smiley:

Тази година ще бъде доста интерсно поради три основни причини за нас:

1. Съзтезанието ще се проведе на коренно различен терен и на друг континент..........

2. Мицубиши ще участват за първи път с нов мотор ,при това дизелов

3. Отново те ще бъдат не с Паджеро а с Лансер,което само по себе си прави автомобила им съвсем нов, изцяло нов ,ново шаси- каросерия, нов мотор............

Сега оставя да бият конкуренцията , като най голямата е от страна на Фолксваген иии..................познайте какво ? :mitsu-smiley: :icon_thumbup:

последните 2-3години съм забелязал че и швабите са на ниво ,но само така изглежда, уж много работа, уж стотици милиони евра били похарчени ( горе долу колкото един тим във Формула 1) за нови разработки ,и накрая много шум за нищо............Сега ако :mitsu-smiley: спечелят това ще бъде огромен погром за швабите тъй като те претендират че имат най добрия дизелов мотор, най доброто окачване и т.н. :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А били казал какво се е случило 2007 , че аз съм малко бос в тази насока ? Просто зада знам!

Благодаря ти!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А били казал какво се е случило 2007 , че аз съм малко бос в тази насока ? Просто зада знам!

Благодаря ти!

През 2007 се състоя последното Рали Дакар , миналата година го отмениха , а тази го преместиха от Африка в Чили и Аржентина . Според мен няма смисъл рали , което вече няма нищо общо с Африка да се нарича Дакар :rolleyes:

П.С. Това си е лично мое мнение и не ангажирам никой с него :icon_peace:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ще стискаме палци за новия спортен Лансър да се наложи в ралито и да докаже за пореден път качествата и възможностите на една утвърдена през годините и отчасти написала историята в автомобилостроенето марка - Мицубиши!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В 8 часа по Евроспорт започва . Дано да е интересно и да победи новото дизелово V6 на любимата ни марка .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:mitsu-smiley: За съжаление БМВ и 3бр. ВАГ-ове финишираха преди Люл Алфон и Петерханзел. Въпреки, че имаше някакъв проблем с двигателя си (загуба на мощност) Алфон финишира първи от Мицубишитата. Аз се надявам тази година да постигнем крайна победа, но не като последния път, а поне с една етапна победа :icon_blush: .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Хироши Матсуока отпадна, заради повреда в двигателя, а вчера и Люк Алфон имаше проблеми с него. Въпреки всичко в генералното класиране Петерханзел и Рома са съответно 4-ти и 5-ти, а Люк Алфон е 10-ти на 38 минути зад първия - легендата Карлос Сайнц. "Ел матадор" обаче няма да издържи на цялото това напрежение. Неговата физическа подготовка е на много слабо ниво. Това води до загуба на концентрация, която е необходима всяка секунда по трасето.

Ралито тепърва започва и Мицубиши още не са разгърнали възможностите си. Да се надаваме , че новия турбодизелов двигател ще издържи. :rulez:

 

http://www.ralliart.co.jp/motorsports/e/09dakar/photo/03/03_m01.jpg

 

:link:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:mitsu-smiley: За съжаление тази година ралито се развива както преди 2 години - същите хора и автомобили са в челото. Като гледам как върви този етап до момента, Алфон ще дръпне малко напред, а Петерханзел назад. Не знам дали физически ще издържи Сайнц, по вероятно ми се струва да му се запали автомобила. Не знам и трасетата дали са толкова тежки както бе в Африка, но май не е така. :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Властелинът на истинското рали Дакар, си остава завинаги в историята. Той се нарича Мицубиши Паджеро Еволюшън. :first:

Едва ли този маршрут, на това рали ще има трудността на истинското Париж- Дакар. Затова Сайнц се дърви такъв. Поне досега етапите са като на ВРЦ състезанията, а там се предполага, че той ще се представи най-добре. Иначе тия от ВАГ са си късметлии......засега :tok: :icon_devil:

П.С. За нашите :icon_n_clover:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз чакам влизането в истинската пустиня. Там трябва пак да им разкажем играта, както се случи последните пъти в Африка. Там е силата на нашия отбор и слабостта на другите, така че ни чака дълго и интересно рали.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В 5-я етап, Петерханзел е ударил и спукал охладителният радиатор. :mad:
:mitsu-smiley: Пък и 15-минутно наказание са му "лепнали", не можах да изровя защо от сайта на ралито. :mitsu-smiley:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тази година, представянето на :mitsu-smiley: се очертава да е като на поддържащ отбор. Доста зле е положението и не знам на какво се дължи.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тази година, представянето на :mitsu-smiley: се очертава да е като на поддържащ отбор. Доста зле е положението и не знам на какво се дължи.
:mitsu-smiley: Ами хич не върви на добре работата, вече сме с половин отбор в ралито - днес и Люк Алфон отпадна от борбата заради здравните проблеми на Жил Пикард, навигатора му. Петерханзел продължава да изостава и вече е над 40мин. след водача. Рома си се представя както всяка година.

За днешния етап има съмнения, че победителя не е минал през някои от контролните точки - може да го накажат с някоя и друга минута и нашите момчета да скъсят дистанцията. Много неприятно - да се радваме на неуспехите на другите вместо на нашите успехи. Но има още доста време, не е минало и половината рали - дано да се оправят нещата. Ако ли пък не - не може само ние да сме победители, я! :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Извадка от Visit My Website

"Представителите на двете германски марки показаха по-висока скорост в бързите етапи, докато колите на японския производител бяха съпътствани от дефекти, довели до отпадането на един от фаворитите Хироши Масуока.

 

Новият "Рейсинг Лансър" все още не може да се сравнява с надеждността и качествата на победителя в последните осем години "Паджеро Еволюшън". Очаква се той да покаже своите предимства в по-тежките и технични етапи в Андите и чилийската пустиня Атакама, които тепърва предстоят.

 

Историята също е на страната на "Мицубиши". В предходните издания "Фолксваген" прави много силна и агресивна атака в началото на състезанието, която впоследствие отслабва. Пилотите на японската марка и този път ще разчитат на своето постоянство, което ги изведе до осем поредни победи в на престижното рали."

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Извадка от Visit My Website

"Представителите на двете германски марки показаха по-висока скорост в бързите етапи, докато колите на японския производител бяха съпътствани от дефекти, довели до отпадането на един от фаворитите Хироши Масуока.

 

Новият "Рейсинг Лансър" все още не може да се сравнява с надеждността и качествата на победителя в последните осем години "Паджеро Еволюшън". Очаква се той да покаже своите предимства в по-тежките и технични етапи в Андите и чилийската пустиня Атакама, които тепърва предстоят.

 

Историята също е на страната на "Мицубиши". В предходните издания "Фолксваген" прави много силна и агресивна атака в началото на състезанието, която впоследствие отслабва. Пилотите на японската марка и този път ще разчитат на своето постоянство, което ги изведе до осем поредни победи в на престижното рали."

 

Според мен Мицубиши много избързаха с пускането на Racing Lancer. Трябваше да направят още доста тестове, преди да махнат Паджерото окончателно.

П.С. Доколкото разбрах, Петерханзел се е запалил.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според мен Мицубиши много избързаха с пускането на Racing Lancer. Трябваше да направят още доста тестове, преди да махнат Паджерото окончателно.

П.С. Доколкото разбрах, Петерханзел се е запалил.

:mitsu-smiley: Да, вече и той е аут от играта - още в началото на етапа му се запали мотора, после пак имаше проблеми с прегряване и сега остава да се надяваме Рома да успее поне да завърши цялото състезание. Той изостава на почти 30 минути, което не е много. Дано поне неговия мотор устиска. :mitsu-smiley:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моето мнение е че :mitsu-smiley: се изложиха доста този път.

Защо махнаха Паджерото,беше си перфектно,ми на всичкото отгоре махнаха и бензиновия двигател.

Дано да финишират в челната петица.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...