rosko Публикувано 2 януари 2009 Сподели Публикувано 2 януари 2009 Колеги, от утре започва Рали Дакар, този път ще е в Аржентина и Чили. http://www.dakar.com/index_DAKus.htmlРазбира се, присъствието на :mitsu-smiley: е сериозно и ненапразно ни считат за фаворити! Успех и който попадне на инфо - моля да я споделя и с останалите! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 2 януари 2009 Сподели Публикувано 2 януари 2009 Разбира се, присъствието на :mitsu-smiley: е сериозно и ненапразно ни считат за фаворити!Аз пък одеве по новините чух, че твоите любими-ВАГ-груп, тая година били фаворити........ :lol: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 2 януари 2009 Автор Сподели Публикувано 2 януари 2009 Ннннееееееееее, не си чул правилно! Стефан Петерханзел ще ги отвее до крак! Е, харесвам Карлос Сайнц, но си мисля, че няма шансове......... Не и с любимата ми групировка! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s_mitko Публикувано 3 януари 2009 Сподели Публикувано 3 януари 2009 http://eurosport.yahoo.com/02012009/58/dak...-favourite.htmlЗапочва ! Стефан Петернханзел казва , че Карлос Сайнц е големият фаворит за победата на новия терен. Успех на новите дизеляци на :mitsu-smiley: П.С. За мен това Рали не съществува от 2007 , когато беше последният истински Дакар . Остана само името , за да привлича зрители :icon_crying: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ицубеше Публикувано 3 януари 2009 Сподели Публикувано 3 януари 2009 Изпитанието рали "Дакар" стартира днес за първи път в Южна Америка Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 3 януари 2009 Сподели Публикувано 3 януари 2009 Ще стискаме палци за :mitsu-smiley: пак :mitsu-smiley: и пак :mitsu-smiley: Тази година ще бъде доста интерсно поради три основни причини за нас: 1. Съзтезанието ще се проведе на коренно различен терен и на друг континент..........2. Мицубиши ще участват за първи път с нов мотор ,при това дизелов 3. Отново те ще бъдат не с Паджеро а с Лансер,което само по себе си прави автомобила им съвсем нов, изцяло нов ,ново шаси- каросерия, нов мотор............Сега оставя да бият конкуренцията , като най голямата е от страна на Фолксваген иии..................познайте какво ? :mitsu-smiley: :icon_thumbup: последните 2-3години съм забелязал че и швабите са на ниво ,но само така изглежда, уж много работа, уж стотици милиони евра били похарчени ( горе долу колкото един тим във Формула 1) за нови разработки ,и накрая много шум за нищо............Сега ако :mitsu-smiley: спечелят това ще бъде огромен погром за швабите тъй като те претендират че имат най добрия дизелов мотор, най доброто окачване и т.н. :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi`Boy Публикувано 3 януари 2009 Сподели Публикувано 3 януари 2009 Определено ще бъде интересно! :icon_n_king: :mitsu-smiley: :icon_thumbup: :icon_dance: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi`Boy Публикувано 3 януари 2009 Сподели Публикувано 3 януари 2009 А били казал какво се е случило 2007 , че аз съм малко бос в тази насока ? Просто зада знам! Благодаря ти! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s_mitko Публикувано 3 януари 2009 Сподели Публикувано 3 януари 2009 А били казал какво се е случило 2007 , че аз съм малко бос в тази насока ? Просто зада знам! Благодаря ти!През 2007 се състоя последното Рали Дакар , миналата година го отмениха , а тази го преместиха от Африка в Чили и Аржентина . Според мен няма смисъл рали , което вече няма нищо общо с Африка да се нарича Дакар :rolleyes: П.С. Това си е лично мое мнение и не ангажирам никой с него :icon_peace: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 3 януари 2009 Сподели Публикувано 3 януари 2009 Ще стискаме палци за новия спортен Лансър да се наложи в ралито и да докаже за пореден път качествата и възможностите на една утвърдена през годините и отчасти написала историята в автомобилостроенето марка - Мицубиши! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 3 януари 2009 Сподели Публикувано 3 януари 2009 http://br.youtube.com/watch?v=h0Bt0tlU7Yg......... :icon_thumbup: :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s_mitko Публикувано 3 януари 2009 Сподели Публикувано 3 януари 2009 В 8 часа по Евроспорт започва . Дано да е интересно и да победи новото дизелово V6 на любимата ни марка . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jolly_roger Публикувано 3 януари 2009 Сподели Публикувано 3 януари 2009 :mitsu-smiley: За съжаление БМВ и 3бр. ВАГ-ове финишираха преди Люл Алфон и Петерханзел. Въпреки, че имаше някакъв проблем с двигателя си (загуба на мощност) Алфон финишира първи от Мицубишитата. Аз се надявам тази година да постигнем крайна победа, но не като последния път, а поне с една етапна победа :icon_blush: . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 6 януари 2009 Admin Сподели Публикувано 6 януари 2009 Хироши Матсуока отпадна, заради повреда в двигателя, а вчера и Люк Алфон имаше проблеми с него. Въпреки всичко в генералното класиране Петерханзел и Рома са съответно 4-ти и 5-ти, а Люк Алфон е 10-ти на 38 минути зад първия - легендата Карлос Сайнц. "Ел матадор" обаче няма да издържи на цялото това напрежение. Неговата физическа подготовка е на много слабо ниво. Това води до загуба на концентрация, която е необходима всяка секунда по трасето.Ралито тепърва започва и Мицубиши още не са разгърнали възможностите си. Да се надаваме , че новия турбодизелов двигател ще издържи. :rulez: http://www.ralliart.co.jp/motorsports/e/09dakar/photo/03/03_m01.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jolly_roger Публикувано 6 януари 2009 Сподели Публикувано 6 януари 2009 :mitsu-smiley: За съжаление тази година ралито се развива както преди 2 години - същите хора и автомобили са в челото. Като гледам как върви този етап до момента, Алфон ще дръпне малко напред, а Петерханзел назад. Не знам дали физически ще издържи Сайнц, по вероятно ми се струва да му се запали автомобила. Не знам и трасетата дали са толкова тежки както бе в Африка, но май не е така. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dobri1200 Публикувано 6 януари 2009 Сподели Публикувано 6 януари 2009 Властелинът на истинското рали Дакар, си остава завинаги в историята. Той се нарича Мицубиши Паджеро Еволюшън. :first: Едва ли този маршрут, на това рали ще има трудността на истинското Париж- Дакар. Затова Сайнц се дърви такъв. Поне досега етапите са като на ВРЦ състезанията, а там се предполага, че той ще се представи най-добре. Иначе тия от ВАГ са си късметлии......засега :icon_devil: П.С. За нашите :icon_n_clover: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HrSt Публикувано 7 януари 2009 Сподели Публикувано 7 януари 2009 Аз чакам влизането в истинската пустиня. Там трябва пак да им разкажем играта, както се случи последните пъти в Африка. Там е силата на нашия отбор и слабостта на другите, така че ни чака дълго и интересно рали. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dobri1200 Публикувано 7 януари 2009 Сподели Публикувано 7 януари 2009 В 5-я етап, Петерханзел е ударил и спукал охладителният радиатор. :mad: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jolly_roger Публикувано 8 януари 2009 Сподели Публикувано 8 януари 2009 В 5-я етап, Петерханзел е ударил и спукал охладителният радиатор. :mad: :mitsu-smiley: Пък и 15-минутно наказание са му "лепнали", не можах да изровя защо от сайта на ралито. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dobri1200 Публикувано 8 януари 2009 Сподели Публикувано 8 януари 2009 Тази година, представянето на :mitsu-smiley: се очертава да е като на поддържащ отбор. Доста зле е положението и не знам на какво се дължи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jolly_roger Публикувано 8 януари 2009 Сподели Публикувано 8 януари 2009 Тази година, представянето на :mitsu-smiley: се очертава да е като на поддържащ отбор. Доста зле е положението и не знам на какво се дължи. :mitsu-smiley: Ами хич не върви на добре работата, вече сме с половин отбор в ралито - днес и Люк Алфон отпадна от борбата заради здравните проблеми на Жил Пикард, навигатора му. Петерханзел продължава да изостава и вече е над 40мин. след водача. Рома си се представя както всяка година.За днешния етап има съмнения, че победителя не е минал през някои от контролните точки - може да го накажат с някоя и друга минута и нашите момчета да скъсят дистанцията. Много неприятно - да се радваме на неуспехите на другите вместо на нашите успехи. Но има още доста време, не е минало и половината рали - дано да се оправят нещата. Ако ли пък не - не може само ние да сме победители, я! :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Светла Публикувано 8 януари 2009 Сподели Публикувано 8 януари 2009 Извадка от Visit My Website"Представителите на двете германски марки показаха по-висока скорост в бързите етапи, докато колите на японския производител бяха съпътствани от дефекти, довели до отпадането на един от фаворитите Хироши Масуока. Новият "Рейсинг Лансър" все още не може да се сравнява с надеждността и качествата на победителя в последните осем години "Паджеро Еволюшън". Очаква се той да покаже своите предимства в по-тежките и технични етапи в Андите и чилийската пустиня Атакама, които тепърва предстоят. Историята също е на страната на "Мицубиши". В предходните издания "Фолксваген" прави много силна и агресивна атака в началото на състезанието, която впоследствие отслабва. Пилотите на японската марка и този път ще разчитат на своето постоянство, което ги изведе до осем поредни победи в на престижното рали." Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dobri1200 Публикувано 9 януари 2009 Сподели Публикувано 9 януари 2009 Извадка от Visit My Website"Представителите на двете германски марки показаха по-висока скорост в бързите етапи, докато колите на японския производител бяха съпътствани от дефекти, довели до отпадането на един от фаворитите Хироши Масуока. Новият "Рейсинг Лансър" все още не може да се сравнява с надеждността и качествата на победителя в последните осем години "Паджеро Еволюшън". Очаква се той да покаже своите предимства в по-тежките и технични етапи в Андите и чилийската пустиня Атакама, които тепърва предстоят. Историята също е на страната на "Мицубиши". В предходните издания "Фолксваген" прави много силна и агресивна атака в началото на състезанието, която впоследствие отслабва. Пилотите на японската марка и този път ще разчитат на своето постоянство, което ги изведе до осем поредни победи в на престижното рали." Според мен Мицубиши много избързаха с пускането на Racing Lancer. Трябваше да направят още доста тестове, преди да махнат Паджерото окончателно. П.С. Доколкото разбрах, Петерханзел се е запалил. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jolly_roger Публикувано 9 януари 2009 Сподели Публикувано 9 януари 2009 Според мен Мицубиши много избързаха с пускането на Racing Lancer. Трябваше да направят още доста тестове, преди да махнат Паджерото окончателно. П.С. Доколкото разбрах, Петерханзел се е запалил. :mitsu-smiley: Да, вече и той е аут от играта - още в началото на етапа му се запали мотора, после пак имаше проблеми с прегряване и сега остава да се надяваме Рома да успее поне да завърши цялото състезание. Той изостава на почти 30 минути, което не е много. Дано поне неговия мотор устиска. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Poli Публикувано 10 януари 2009 Сподели Публикувано 10 януари 2009 Моето мнение е че :mitsu-smiley: се изложиха доста този път.Защо махнаха Паджерото,беше си перфектно,ми на всичкото отгоре махнаха и бензиновия двигател.Дано да финишират в челната петица. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.