mario64 Публикувано 4 януари 2009 Сподели Публикувано 4 януари 2009 Най накрая да покарам в истински зимни условия -Иво ! Аз ти казах и в онази тема за гумите, да не се доверяваш много на тази класация.......Това че Пасата е трамбовал а ти не, не значи непременно че неговите гуми са по добри......Както и Рангел ти е казал, има доста странични фактори......Колите са различни, номерата също........Имай предвид че колите със Смолянска регистрация, са по проходими при зимни условия..... :D ....Те много по голяма част от годината, карат при тези условия........Освен това Пасата може да е бил синхро (т.е. 4х4).......Не знам ти с какъв размер си, но и той има значение......Колкото е по тясна гумата-зимата, е по добре......Иначе най точна представа за качествата на гумата, може да се получи след тест на една и съща кола, с един и същи шофьор, с различна марка гуми...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivoVartanian Публикувано 4 януари 2009 Сподели Публикувано 4 януари 2009 Не всичко е в гумите... не казвам, че си лош шоферЛош съм признавам си. :sorry: шофирането не е от най силните ми страни , но това не ми пречи да се забавлявам зад волана , а и да искам все повече от колата и от себе си. Ако някой знае чалъми и тактики за шофилане на сняг кал и тнт нека да пише да се учим / за новия Лансър само / Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 4 януари 2009 Сподели Публикувано 4 януари 2009 Това е до усещане, ако питаш мен. Няма научаване. Примерно днеска докато си се врътках по резиденцията, потънах и няма Тракшън няма мракшън , трябваше с леко лашкане да изляза и това е , но това което мога да ти кажа е МАКСИМАЛНО ниски обороти, НИКОГА НЕ ДАВАЙ ГАЗ и винаги гледай наклона, дали просто не е по-лесно да навъртиш газ на задна и да се обърнеш. В доста случай ако говорим за някакво малко пространство е много по-лесно да го качиш назад, защото тежестта от двигателя + наклона, всичко отива на предните колела, които при нас са в главната роля. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan Tolev Публикувано 4 януари 2009 Автор Сподели Публикувано 4 януари 2009 Иматей в предвид, че WR G2 е повече за киша от колкото за неотъпкан сняг. ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 4 януари 2009 Сподели Публикувано 4 януари 2009 Дам прав си, тя не е изцяло зимна. Тази асиметрична шарка в едната си част няма нищо зимно . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Modrus Публикувано 4 януари 2009 Сподели Публикувано 4 януари 2009 И аз съм със същия Нокиан Взех ги преди има няма 400-500 км... Не съм ги изпитвал в буквални условия, но на този етап (ледени шосета, пресен сняг по равно и от място) не съм видял или усетил да ме подвеждат Между другото това ми е първата зима с Галанта и до сега бях с летни, но имам богат зимен опит както и премеждия :( Карал съм с Нокиан и преди и за мен това е зимната гума. Първоначално се бях метнал на модела W, но младежа в магазина започна да ми обяснява как с WR-ките ще мие по-спокойно на магистралата и до 210км/ч :), били много по-тихи и стават за много по смесен терен от чистата 100% зимна шарка на W. На този етап съм много доволен от избора си. Ако бях с регистрация СМ нямаше да се замисля и щях да взема W, но мисля че за условията с който ще се сблъскам - WR са правилния избор. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joreto Публикувано 5 януари 2009 Сподели Публикувано 5 януари 2009 А аз съм с Фулда, но поне за сега, митси-то се държи много прилично и няма проблеми ни в сняг, ни в киша.Дано и така да се държат до края на зимата. :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivoVartanian Публикувано 8 януари 2009 Сподели Публикувано 8 януари 2009 Ето и едно чалъмче на което ме светна приятел " Офроудаджия "Когато не можете да изкачите някое баирче на лед или кал - изпуснете гумите малко и става номера . За целта обаче трябва да си носим и компресорче да си ги напомпим после , че да не си прецакаме гумите.Успех :icon_thumbup: Ако го знаех това по рано нямаше да слагам вериги , а щях да го пробвам лично. Дано на някого помогне тази информация. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.