Премини към съдържание

Смяна на главина


JVRuse

Препоръчано мнение

Здравейте колеги.Днес сменях главина на предно дясно колело,дотук добре,оставих колата в сервиза и след известно време ми се обаждат от сервиза:имате проблем със диска счупен е.А аз предния ден сменях летните със зимните гуми нищо такова не видях,а и не съм усещал вибрации нито при каране нито при натискане на спирачките.Такааа от сервиза ми казаха че дисковете са комлект, ок казах им да сменят и двата.И сега най-интересното,отивам да си взема колата и ми показват двата диска като единия десен е счупен точно кадето е едната от шпилките за джантата парчето беше около 7-8 см.Другия левия е също спукан по периферията на главината която държи шпилките за закрепване на джантата.От сервиза ми поискаха и двата диска да ги занесели незнам си каде за да ги покажат в какво състояние са??? стана ми интересно и им ги оставих.Та въпросът ми е възможно ли е да съм карал толкова време с такива спирачни дискове или момчетата от сервиза бая са се потрудили при изваждането им и са ги строшили и напукали.Между другото дисковете ми бяха струговани когато купих колата и не бяха под допустимите граници за износване.Поздрави :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги.Днес сменях главина на предно дясно колело,дотук добре,оставих колата в сервиза и след известно време ми се обаждат от сервиза:имате проблем със диска счупен е.А аз предния ден сменях летните със зимните гуми нищо такова не видях,а и не съм усещал вибрации нито при каране нито при натискане на спирачките.Такааа от сервиза ми казаха че дисковете са комлект, ок казах им да сменят и двата.И сега най-интересното,отивам да си взема колата и ми показват двата диска като единия десен е счупен точно кадето е едната от шпилките за джантата парчето беше около 7-8 см.Другия левия е също спукан по периферията на главината която държи шпилките за закрепване на джантата.От сервиза ми поискаха и двата диска да ги занесели незнам си каде за да ги покажат в какво състояние са??? стана ми интересно и им ги оставих.Та въпросът ми е възможно ли е да съм карал толкова време с такива спирачни дискове или момчетата от сервиза бая са се потрудили при изваждането им и са ги строшили и напукали.Между другото дисковете ми бяха струговани когато купих колата и не бяха под допустимите граници за износване.Поздрави :mitsu-smiley:

Абсурд.................просто те са ги потрошили, тъй като при смяната на лагера ,трябва да се свалят и дисковете ,а те ако са клеасали/залепнали си има спец начин да ги отлепиш а те са млатили с чука и са ги потрошили.............при описания по горе начин на дефект в спир. диск е невъзможно да се кара колата без да усетиш нищо нередно........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...аз предния ден сменях летните със зимните гуми нищо такова не видях...
А възможно ли е ти да си спукал дисковете при смяната на гумите?
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А възможно ли е ти да си спукал дисковете при смяната на гумите?

Абсурд колега просто развиваш и завиваш гайките и толкова ,нищо сложно не е.Нито съм блъскал джантите нито нищо,абсолютно елементарна операция,пък и след това имам може би около 50 километра навъртени.Но както казва DJ Tymbi май ония майстори са блъскали яко и ми взеха 160 лв ей така бадева за двата диска.Е поне сега съм с чисто нови ама айде,пък и като се замисля не трябваше да им оставям дисковете ами да ги снимам и да ги постна за да видите за кво иде реч :icon_censored:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

160 лв два диска? Хайде бе! Нови?

Те тук е вече сериозно! На Галантите дисковете струват към 400 лв..... Оригиналните....

То оригиналните се кривят, а тези за 160 лв...........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

160 лв два диска? Хайде бе! Нови?

Те тук е вече сериозно! На Галантите дисковете струват към 400 лв..... Оригиналните....

То оригиналните се кривят, а тези за 160 лв...........

На такава цена ми ги продадоха от сервиза, поне така е напечатано в диагностичният лист а сервиза е един от реномираните в града ама...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги.Днес сменях главина на предно дясно колело,дотук добре,оставих колата в сервиза и след известно време ми се обаждат от сервиза:имате проблем със диска счупен е.А аз предния ден сменях летните със зимните гуми нищо такова не видях,а и не съм усещал вибрации нито при каране нито при натискане на спирачките.Такааа от сервиза ми казаха че дисковете са комлект, ок казах им да сменят и двата.И сега най-интересното,отивам да си взема колата и ми показват двата диска като единия десен е счупен точно кадето е едната от шпилките за джантата парчето беше около 7-8 см.Другия левия е също спукан по периферията на главината която държи шпилките за закрепване на джантата.От сервиза ми поискаха и двата диска да ги занесели незнам си каде за да ги покажат в какво състояние са??? стана ми интересно и им ги оставих.Та въпросът ми е възможно ли е да съм карал толкова време с такива спирачни дискове или момчетата от сервиза бая са се потрудили при изваждането им и са ги строшили и напукали.Между другото дисковете ми бяха струговани когато купих колата и не бяха под допустимите граници за износване.Поздрави :mitsu-smiley:

 

Металът на диска е такъв, че когато диска е "прясно" счупен, металът в местото на счупване стои "матов" и всеки майстор веднага може да познае, че е счупен сега. Ако минат само няколко дена, при тази влага, веднага се появяват леки следи ръжда. Затова не ти ги дават. И най вероятно затова новите са на таз цена.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Металът на диска е такъв, че когато диска е "прясно" счупен, металът в местото на счупване стои "матов" и всеки майстор веднага може да познае, че е счупен сега. Ако минат само няколко дена, при тази влага, веднага се появяват леки следи ръжда. Затова не ти ги дават. И най вероятно затова новите са на таз цена.

Така е колега и моето мнение е,че има нещо гнило в цялата работа защото както писах по-горе с колата имам около 15хил.км. и тресене нито при спиране нито при каране никога не съм усещал а знам, че там е слабото място на Галантите.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така е колега и моето мнение е,че има нещо гнило в цялата работа защото както писах по-горе с колата имам около 15хил.км. и тресене нито при спиране нито при каране никога не съм усещал а знам, че там е слабото място на Галантите.

Гнилото е че не са ти свалили дисковете по правилният начин,както и Пламен ти каза, а са пробвали по бързият метод- с чука.......А ако са ги взели новите дискове , от същата фирма, от която ти си взел лагера, даже са те понатоварили с цената......При тях дискове "Тръстинг"-за твоя Галант са по 57лв.-бройката, а " Метели" по 59лв-бр........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Гнилото е че не са ти свалили дисковете по правилният начин,както и Пламен ти каза, а са пробвали по бързият метод- с чука.......А ако са ги взели новите дискове , от същата фирма, от която ти си взел лагера, даже са те понатоварили с цената......При тях дискове "Тръстинг"-за твоя Галант са по 57лв.-бройката, а " Метели" по 59лв-бр........

Сервиза работи с лагери SKF а за дисковете незнам но не са от фирмата от която взех лагера.Както и да е въпроса е да са качественни ,но тва ще го разбера след около 1000- 2000км ако не започнат да се кривят дотогава добре иначе пак при тях,но вече добрия тон ще отсъства от устата ми :icon_censored:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сервиза работи с лагери SKF а за дисковете незнам но не са от фирмата от която взех лагера.Както и да е въпроса е да са качественни ,но тва ще го разбера след около 1000- 2000км ако не започнат да се кривят дотогава добре иначе пак при тях,но вече добрия тон ще отсъства от устата ми :icon_censored:

А защо не си направиш една профилактика на спирачните цилиндри, да видиш колко боклуци има. Често от замърсяване и износване блокират буталцата, задържат апаратите и от нагряването се кривят дисковете...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А защо не си направиш една профилактика на спирачните цилиндри, да видиш колко боклуци има. Често от замърсяване и износване блокират буталцата, задържат апаратите и от нагряването се кривят дисковете...

Тази процедура лятото я правих пак в този сервиз.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сменяй и накладките щом си с нови дискове :icon_bye: ...и за напред подбирай майсторите, щото някой всесто да правят, трошат!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Гнилото е че не са ти свалили дисковете по правилният начин,както и Пламен ти каза, а са пробвали по бързият метод- с чука.......А ако са ги взели новите дискове , от същата фирма, от която ти си взел лагера, даже са те понатоварили с цената......При тях дискове "Тръстинг"-за твоя Галант са по 57лв.-бройката, а " Метели" по 59лв-бр........

За тази цена за такива дискове със сигурност ще ги покриви не на 1000 км. а още на 300- я км...............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сменяй и накладките щом си с нови дискове :icon_bye: ...и за напред подбирай майсторите, щото някой всесто да правят, трошат!

Накладките ги сменях преди 2 месеца.Гледах добре са,или и тях да сменям?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами като си с нови дискове, не беше лошо и накладките да смениш. Това пак е в градината на майсторите от сервиза.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е какви са тия маняци..... като са счупили единия поне другия да не го бяха млатили.... :icon_censored:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е какви са тия маняци..... като са счупили единия поне другия да не го бяха млатили.... :icon_censored:
Те са длъжни да проверят......Ами ако вземе другият да излезе с един удар, нали ще ги е яд после, защо не са проверили...... :lol:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Те са длъжни да проверят......Ами ако вземе другият да излезе с един удар, нали ще ги е яд после, защо не са проверили...... :lol:

Да де и без това ми казаха ,че само един диск не може да ми дадат защото са комплект и затова втория е бил обречен така или иначе. :icon_censored:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

160 лв два диска? Хайде бе! Нови?

Те тук е вече сериозно! На Галантите дисковете струват към 400 лв..... Оригиналните....

То оригиналните се кривят, а тези за 160 лв...........

Аз си купих комплект предни дискове с накладки (нови) от Балканпартс на Симеон(посочени са във форума като надежни вносители) за 200лв.Вече към 3000хил. км. няма и следа от вибрациите които ги имаше преди.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Да се похваля и аз.Смених 2 задни диска и накладки за скромната цена от 150лв. много съм доволен.частите са закупени от Велико Търново,но самолета се кара в Гърция :) тука гърците не карат Галант ...странно!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз си купих комплект предни дискове с накладки (нови) от Балканпартс на Симеон(посочени са във форума като надежни вносители) за 200лв.Вече към 3000хил. км. няма и следа от вибрациите които ги имаше преди.

Относно надеждността им мога мъничко да поспоря, но то е за друга тема..... Че скоро едно ремъче, закупено от тях хвръкна и повлече подире си десетина клапана.......................... Иначе, като си изгубих капачката за масло на капака на главата - от тях си я купих, че ми бяха под ръка - за такива неща биват..........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...