bishi Публикувано 24 ноември 2008 Сподели Публикувано 24 ноември 2008 Колеги, нещо ми чезнат аварийките, ту има, ту няма. Иначе мигачи си имам. Предполагам, че е от релето. В Косер търсих, но нямаха. Някой да има идея къде другаде може да се предлага, аз лично не мога да се сетя? Колата е Галант след 97г. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 24 ноември 2008 Сподели Публикувано 24 ноември 2008 Колеги, нещо ми чезнат аварийките, ту има, ту няма. Иначе мигачи си имам. Предполагам, че е от релето. В Косер търсих, но нямаха. Някой да има идея къде другаде може да се предлага, аз лично не мога да се сетя? Колата е Галант след 97г.В Ратола би трябвало да имат.....Свържи се с Ceno83 , да ти даде цена.....Другият вариант е втора употреба- Алекс2511 или Рос......И двамата продават Галанти на части...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 24 ноември 2008 Сподели Публикувано 24 ноември 2008 Колеги, нещо ми чезнат аварийките, ту има, ту няма. Иначе мигачи си имам. Предполагам, че е от релето. В Косер търсих, но нямаха. Някой да има идея къде другаде може да се предлага, аз лично не мога да се сетя? Колата е Галант след 97г. Проблема не трябва да е в релето. То е едно за нормален эи авар. режим. Най-вероятно проблема е в ключа /бутона/ на аварийните. Насочи се натам. Може и куплунга към ключа да се е разместил. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bishi Публикувано 24 ноември 2008 Автор Сподели Публикувано 24 ноември 2008 Проблема не трябва да е в релето. То е едно за нормален эи авар. режим. Най-вероятно проблема е в ключа /бутона/ на аварийните. Насочи се натам. Може и куплунга към ключа да се е разместил.Възможо и да не е релето. Ключът на аварийките съм го разглабял, изглежда идеален, но като го затворя няма начин да разбера дали дават контакт пластините или не. Куплунга няма как да е, щраква идеално с контра си е, а и ако се размести, то тогава няма да имам и мигачи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 24 ноември 2008 Сподели Публикувано 24 ноември 2008 Възможо и да не е релето. Ключът на аварийките съм го разглабял, изглежда идеален, но като го затворя няма начин да разбера дали дават контакт пластините или не. Куплунга няма как да е, щраква идеално с контра си е, а и ако се размести, то тогава няма да имам и мигачи. Така е. Този ключ само свързва успоредно левите и десните мигачи и дава захр. към релето. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 24 ноември 2008 Сподели Публикувано 24 ноември 2008 Обаче при някои модели - повечето - предпазителят, захранващ релето през ключа, е различен от този на мигачите. Помисли и за това. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ceno83 Публикувано 24 ноември 2008 Сподели Публикувано 24 ноември 2008 Колеги, нещо ми чезнат аварийките, ту има, ту няма. Иначе мигачи си имам. Предполагам, че е от релето. В Косер търсих, но нямаха. Някой да има идея къде другаде може да се предлага, аз лично не мога да се сетя? Колата е Галант след 97г. Я ми дай рамата да разгледам цените :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bishi Публикувано 24 ноември 2008 Автор Сподели Публикувано 24 ноември 2008 Обаче при някои модели - повечето - предпазителят, захранващ релето през ключа, е различен от този на мигачите. Помисли и за това.Предполагаш, че е изгорял предпазителя за аварийките, който е различен от този за мигачите? Или се бъркам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bishi Публикувано 24 ноември 2008 Автор Сподели Публикувано 24 ноември 2008 Я ми дай рамата да разгледам цените :mitsu-smiley:JMBSREA2AVZ001583, заповядай Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 24 ноември 2008 Сподели Публикувано 24 ноември 2008 Предполагаш, че е изгорял предпазителя за аварийките, който е различен от този за мигачите? Или се бъркам.[/quote Точно така. Или не прави добър контакт. На аварийни чуваш ли релето да щтрака? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bishi Публикувано 24 ноември 2008 Автор Сподели Публикувано 24 ноември 2008 Точно така. Или не прави добър контакт. На аварийни чуваш ли релето да щтрака?Точно това е, чува се. Но няма никой след това. Изцъква и после нищо. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 24 ноември 2008 Сподели Публикувано 24 ноември 2008 Точно така. Или не прави добър контакт. На аварийни чуваш ли релето да щтрака? Точно това е, чува се. Но няма никой след това. Изцъква и после нищо. Еми остава ключа. Виж земи от някой колега ключ и реле за проба. Че да не се набутваш. Щтот то друго няма. Остават кабели и връзки, но там е голяма играчка. А релето цъка веднъж, защото се комамдва от тока на лампите. и като няма лампи, свързани към него, не продължава. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bishi Публикувано 24 ноември 2008 Автор Сподели Публикувано 24 ноември 2008 Еми остава ключа. Виж земи от някой колега ключ и реле за проба. Че да не се набутваш. Щтот то друго няма. Остават кабели и връзки, но там е голяма играчка.Ще пробвам с друг ключ, пък ако е от него, ще се сменя. Благодаря за мненията. Сега остава и някой колега да се навие да услужи за проба Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 24 ноември 2008 Сподели Публикувано 24 ноември 2008 Ще пробвам с друг ключ, пък ако е от него, ще се сменя. Благодаря за мненията. Сега остава и някой колега да се навие да услужи за проба Можеш да пробваш като махнеш ключа и вържеш на късо контактите му, като предварително премери ключа кой с кого дава на късо и така...........ако не , ела при мен и ще го видим ........... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bishi Публикувано 24 ноември 2008 Автор Сподели Публикувано 24 ноември 2008 Можеш да пробваш като махнеш ключа и вържеш на късо контактите му, като предварително премери ключа кой с кого дава на късо и така...........ако не , ела при мен и ще го видим ...........Ок DJ, ако не стане номера, ще ти звънна да намина през теб. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 24 ноември 2008 Сподели Публикувано 24 ноември 2008 Бе гледам сега тука схемата - я пробвай при изкаран контактен ключ да натиснеш бутона на аварийните при преместен лост за мигачите за ляво или за дясно. и кажи кво става Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bishi Публикувано 24 ноември 2008 Автор Сподели Публикувано 24 ноември 2008 Бе гледам сега тука схемата - я пробвай при изкаран контактен ключ да натиснеш бутона на аварийните при преместен лост за мигачите за ляво или за дясно. и кажи кво ставаВ тази връзка като е натиснат ключа на аварийките, не работят мигачите, нито ляв нито десен. Като ужким ги спра и мигачите се оправят. Което ме навежда на мисълта, че наистина си е ключа, а не релето. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 24 ноември 2008 Сподели Публикувано 24 ноември 2008 В тази връзка като е натиснат ключа на аварийките, не работят мигачите, нито ляв нито десен. Като ужким ги спра и мигачите се оправят. Което ме навежда на мисълта, че наистина си е ключа, а не релето. Имам някякви малки съмнения да не се еб..а релето при аварийни, защото тогава тока е 2 пъти по-голям, а там има един шунт за контрол, че да познава кат изгори крушка. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pepifly Публикувано 9 октомври 2014 Сподели Публикувано 9 октомври 2014 Колеги,къде седи релето за аварийните ,че ми залепва често и колата става коледна елха.? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todor V. Публикувано 13 октомври 2014 Сподели Публикувано 13 октомври 2014 Колеги,къде седи релето за аварийните ,че ми залепва често и колата става коледна елха.? При мен е под волана долу в ляво. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KRIMINALL87 Публикувано 9 септември 2015 Сподели Публикувано 9 септември 2015 Здравейте колеги! Видях темата и реших да не пускам друга, а да пиша тук. Карам Галант 2000 136 коня 98г. Проблема ми дойде след пороен дъжд наводнил на скоро Пловдив, наложи ми се да преминавам през локви с ниво на водата до вратите и да де похваля: галанта се справи, за разлика от много други, които бутаха през локвите! Проблема дойде ден два след това сутрин когато или когато е по влажно и студено, ми се губят мигачите и аварийните в смисъл започват да мигат за малко и изчезват, когато се стопли няма никакъв проблем всичко работи нормално! Навежда ме на мисълта че има някаде влага, но къде? Ако може и да ми обясните къде се намират релетата за да погледна и там. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 11 септември 2015 Сподели Публикувано 11 септември 2015 Едно е релето за мигачите и аварийните. Виж под волана отляво както е казано на предната страница.Проблемът най-вероятно е в лош контакт в някоя от крушките за мигачите. Виж първо страничните мигачи. Не вярвам проблемът да е в задните крушки за мигачите, но кой знае. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
al_bandi Публикувано 11 септември 2015 Сподели Публикувано 11 септември 2015 (редакция) Хaхa и aз в клубa с мигaчите.Тa и aз след порой в локви чувство че съм в лодкa но преминaвaнето успешно.Но след кaто се прибрaх и угaсих тъкмо дa слизaм и видях че не съм зaтворил прозорецa пaк нa контaкт зa дa зaтворя прозорецa и бутнaх без дa искaм лостa зa мигaчите ииииии изненaдa мигaчa рaботи но и бензиновaтa помпa също копирa мигaчa тръгвa спирa тръгвa спирa зaедно с мигaниятa нa мигaчa прaви го и в двете положения без знaчение ляв или десен мигaч, aвaрийни кaто пуснa един път избръмчaвa и спирa a мигaчите мигaт.От нaчaло достa се чудих кaкво шуми докaто не стигнaх до помпaтa.Тa питaнкaтa е от кaкво е и къде дa гледaм.Стaвa думa зa шестaкa. Редактирано 11 септември 2015 от al_bandi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KRIMINALL87 Публикувано 12 септември 2015 Сподели Публикувано 12 септември 2015 И аз да добавя само за информация, освен че изгуби мигачи и аварийни на втората сутрин след наводненоето спрях за закуски, тръгвам да паля след това, дава контакт, но не иска да заварти стартера, вдигнах капака, при опит да заварти само цъкане и излезна малко пушек от стартера! Свалих му клемата на плюса на стартера, вътре имаше влага, подсуших я, намазах обувката със спирачна течност и запали без проблеми! Та колега незнам при теб дали е подобен проблема с помпата, но може да пробваш, нищо чудно да се е понамокрила! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KRIMINALL87 Публикувано 12 септември 2015 Сподели Публикувано 12 септември 2015 Едно е релето за мигачите и аварийните. Виж под волана отляво както е казано на предната страница.Проблемът най-вероятно е в лош контакт в някоя от крушките за мигачите. Виж първо страничните мигачи. Не вярвам проблемът да е в задните крушки за мигачите, но кой знае.Колега не разбирам много, но ако има лош контакт на една крушка, примерно лява не трябва ли при ляв мигач релето да мига по бързо, както когато е изгоряла, а не да мигне два пъти и да спре, същото и при десен мигач и при аварийни и когато се постопли, да изчезва проблема? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.