Премини към съдържание

Реле за мигачи


bishi

Препоръчано мнение

Колеги, нещо ми чезнат аварийките, ту има, ту няма. Иначе мигачи си имам. Предполагам, че е от релето. В Косер търсих, но нямаха. Някой да има идея къде другаде може да се предлага, аз лично не мога да се сетя? Колата е Галант след 97г.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, нещо ми чезнат аварийките, ту има, ту няма. Иначе мигачи си имам. Предполагам, че е от релето. В Косер търсих, но нямаха. Някой да има идея къде другаде може да се предлага, аз лично не мога да се сетя? Колата е Галант след 97г.
В Ратола би трябвало да имат.....Свържи се с Ceno83 , да ти даде цена.....Другият вариант е втора употреба- Алекс2511 или Рос......И двамата продават Галанти на части......
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, нещо ми чезнат аварийките, ту има, ту няма. Иначе мигачи си имам. Предполагам, че е от релето. В Косер търсих, но нямаха. Някой да има идея къде другаде може да се предлага, аз лично не мога да се сетя? Колата е Галант след 97г.

 

Проблема не трябва да е в релето. То е едно за нормален эи авар. режим. Най-вероятно проблема е в ключа /бутона/ на аварийните. Насочи се натам. Може и куплунга към ключа да се е разместил.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Проблема не трябва да е в релето. То е едно за нормален эи авар. режим. Най-вероятно проблема е в ключа /бутона/ на аварийните. Насочи се натам. Може и куплунга към ключа да се е разместил.

Възможо и да не е релето. Ключът на аварийките съм го разглабял, изглежда идеален, но като го затворя няма начин да разбера дали дават контакт пластините или не. Куплунга няма как да е, щраква идеално с контра си е, а и ако се размести, то тогава няма да имам и мигачи.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Възможо и да не е релето. Ключът на аварийките съм го разглабял, изглежда идеален, но като го затворя няма начин да разбера дали дават контакт пластините или не. Куплунга няма как да е, щраква идеално с контра си е, а и ако се размести, то тогава няма да имам и мигачи.

 

Така е. Този ключ само свързва успоредно левите и десните мигачи и дава захр. към релето.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Обаче при някои модели - повечето - предпазителят, захранващ релето през ключа, е различен от този на мигачите. Помисли и за това.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, нещо ми чезнат аварийките, ту има, ту няма. Иначе мигачи си имам. Предполагам, че е от релето. В Косер търсих, но нямаха. Някой да има идея къде другаде може да се предлага, аз лично не мога да се сетя? Колата е Галант след 97г.

 

 

Я ми дай рамата да разгледам цените :) :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Обаче при някои модели - повечето - предпазителят, захранващ релето през ключа, е различен от този на мигачите. Помисли и за това.

Предполагаш, че е изгорял предпазителя за аварийките, който е различен от този за мигачите? Или се бъркам.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Предполагаш, че е изгорял предпазителя за аварийките, който е различен от този за мигачите? Или се бъркам.

[/quote

 

Точно така. Или не прави добър контакт. На аварийни чуваш ли релето да щтрака?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Точно така. Или не прави добър контакт. На аварийни чуваш ли релето да щтрака?

Точно това е, чува се. Но няма никой след това. Изцъква и после нищо.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Точно така. Или не прави добър контакт. На аварийни чуваш ли релето да щтрака?

 

Точно това е, чува се. Но няма никой след това. Изцъква и после нищо.

 

Еми остава ключа. Виж земи от някой колега ключ и реле за проба. Че да не се набутваш. Щтот то друго няма. Остават кабели и връзки, но там е голяма играчка. А релето цъка веднъж, защото се комамдва от тока на лампите. и като няма лампи, свързани към него, не продължава.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Еми остава ключа. Виж земи от някой колега ключ и реле за проба. Че да не се набутваш. Щтот то друго няма. Остават кабели и връзки, но там е голяма играчка.

Ще пробвам с друг ключ, пък ако е от него, ще се сменя. Благодаря за мненията. Сега остава и някой колега да се навие да услужи за проба :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ще пробвам с друг ключ, пък ако е от него, ще се сменя. Благодаря за мненията. Сега остава и някой колега да се навие да услужи за проба :)

Можеш да пробваш като махнеш ключа и вържеш на късо контактите му, като предварително премери ключа кой с кого дава на късо и така...........ако не , ела при мен и ще го видим ...........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Можеш да пробваш като махнеш ключа и вържеш на късо контактите му, като предварително премери ключа кой с кого дава на късо и така...........ако не , ела при мен и ще го видим ...........

Ок DJ, ако не стане номера, ще ти звънна да намина през теб.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Бе гледам сега тука схемата - я пробвай при изкаран контактен ключ да натиснеш бутона на аварийните при преместен лост за мигачите за ляво или за дясно. и кажи кво става

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Бе гледам сега тука схемата - я пробвай при изкаран контактен ключ да натиснеш бутона на аварийните при преместен лост за мигачите за ляво или за дясно. и кажи кво става

В тази връзка като е натиснат ключа на аварийките, не работят мигачите, нито ляв нито десен. Като ужким ги спра и мигачите се оправят. Което ме навежда на мисълта, че наистина си е ключа, а не релето.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В тази връзка като е натиснат ключа на аварийките, не работят мигачите, нито ляв нито десен. Като ужким ги спра и мигачите се оправят. Което ме навежда на мисълта, че наистина си е ключа, а не релето.

 

Имам някякви малки съмнения да не се еб..а релето при аварийни, защото тогава тока е 2 пъти по-голям, а там има един шунт за контрол, че да познава кат изгори крушка.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 5 години ...

Колеги,къде седи релето за аварийните ,че ми залепва често и колата става коледна елха.?

 

При мен е под волана долу в ляво.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 10 месеца ...

Здравейте колеги! Видях темата и реших да не пускам друга, а да пиша тук. Карам Галант 2000 136 коня 98г. Проблема ми дойде след пороен дъжд наводнил на скоро Пловдив, наложи ми се да преминавам през локви с ниво на водата до вратите и да де похваля: галанта се справи, за разлика от много други, които бутаха през локвите! Проблема дойде ден два след това сутрин когато или когато е по влажно и студено, ми се губят мигачите и аварийните в смисъл започват да мигат за малко и изчезват, когато се стопли няма никакъв проблем всичко работи нормално! Навежда ме на мисълта че има някаде влага, но къде? Ако може и да ми обясните къде се намират релетата за да погледна и там.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Едно е релето за мигачите и аварийните. Виж под волана отляво както е казано на предната страница.

Проблемът най-вероятно е в лош контакт в някоя от крушките за мигачите. Виж първо страничните мигачи. Не вярвам проблемът да е в задните крушки за мигачите, но кой знае.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хaхa и aз в клубa с мигaчите.

Тa и aз след порой в локви чувство че съм в лодкa но преминaвaнето успешно.

Но след кaто се прибрaх и угaсих тъкмо дa слизaм и видях че не съм зaтворил прозорецa пaк нa контaкт зa дa зaтворя прозорецa и бутнaх без дa искaм лостa зa мигaчите ииииии изненaдa мигaчa рaботи но и бензиновaтa помпa също копирa мигaчa тръгвa спирa тръгвa спирa зaедно с мигaниятa нa мигaчa прaви го и в двете положения без знaчение ляв или десен мигaч, aвaрийни кaто пуснa един път избръмчaвa и спирa a мигaчите мигaт.

От нaчaло достa се чудих кaкво шуми докaто не стигнaх до помпaтa.

Тa питaнкaтa е от кaкво е и къде дa гледaм.

Стaвa думa зa шестaкa.

Редактирано от al_bandi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз да добавя само за информация, освен че изгуби мигачи и аварийни на втората сутрин след наводненоето спрях за закуски, тръгвам да паля след това, дава контакт, но не иска да заварти стартера, вдигнах капака, при опит да заварти само цъкане и излезна малко пушек от стартера! Свалих му клемата на плюса на стартера, вътре имаше влага, подсуших я, намазах обувката със спирачна течност и запали без проблеми! Та колега незнам при теб дали е подобен проблема с помпата, но може да пробваш, нищо чудно да се е понамокрила!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Едно е релето за мигачите и аварийните. Виж под волана отляво както е казано на предната страница.

Проблемът най-вероятно е в лош контакт в някоя от крушките за мигачите. Виж първо страничните мигачи. Не вярвам проблемът да е в задните крушки за мигачите, но кой знае.

Колега не разбирам много, но ако има лош контакт на една крушка, примерно лява не трябва ли при ляв мигач релето да мига по бързо, както когато е изгоряла, а не да мигне два пъти и да спре, същото и при десен мигач и при аварийни и когато се постопли, да изчезва проблема?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...