kukumicin Публикувано 8 ноември 2008 Сподели Публикувано 8 ноември 2008 Здравейте колеги,вчера забелязах няколко капки масло под колата и като погледнах отдолу видях, че вътрешния маншон на полуоската е протекъл. Може ли някой да ми каже какво да търся и купувам освен маншона и ако някой е сменял за цена нещо да драсне ако си спомня???Карам Каризма 96г. 1.6 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Plam Публикувано 8 ноември 2008 Сподели Публикувано 8 ноември 2008 Колега, това е нормално. Маншона е на Рено, струва около 30лв. със семерингата. За поставяне да ти вземат още около 10-15 лв. Така беше в моя случай. Съвета ми е не отлагай и не си казвай има време, аз не знам дали за това стана така при мен, но е факт, че имам счупена скоростна кутия, именно заради немърливоста ми. Защото докато чаках да събера всички части за обслужването, кутията ми отказа. Някой колеги са вече в час с моя проблем и те могат да кажат дали заради тоя маншон съм счупил и кутията. Въпреки, че съм склонен да мисля, че просто е имало да става, защото при източването на маслото в скоростната кутия изтече точно 2.900л. а тя побира 3.400л. Няма да е зле да си смениш и маслото на скоростите, не е задължително, но и в никакъв случай не е в минус. Затова ти върви и си го смени! Значи маншона и семерингата плюс ремонта, според мен приготви около 50лв+ смяна на маслото в скоростната кутия за 4л. около 55лв. Не се притеснявай, това е нормален дефект при европейските Каризми, все пак сме взели да караме японец със френска скоростна кутия, боже господи каква глупост. Аз и Рено, как можах да допусна подобна глупост. P.s Съвет от наш колега даден ми преди когато питах какво масло да сложа на скоростната кутия:75W80 - маслото е специално - Elf Tranself, Esso BV или Total BV Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kukumicin Публикувано 8 ноември 2008 Автор Сподели Публикувано 8 ноември 2008 Много благодаря за бързия отговор. :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 8 ноември 2008 Сподели Публикувано 8 ноември 2008 Здравейте колеги,вчера забелязах няколко капки масло под колата и като погледнах отдолу видях, че вътрешния маншон на полуоската е протекал. Може ли някой да ми каже какво да търся и купувам освен маншона и ако някой е сменял за цена нещо да драсне ако си спомня???Карам Карисма 96г. 1.6Ако маншона ти е здрав, можеш да смениш само лагер-семеринга, който се намира вътре в него.......А маслото трябва да е 75W90 или 75W140 и се сменя на 15000км. или 1 година(Френска работа)....... :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 8 ноември 2008 Сподели Публикувано 8 ноември 2008 Ако маншона ти е здрав, можеш да смениш само лагер-семеринга, който се намира вътре в него.......А маслото трябва да е 75W90 или 75W140 и се сменя на 15000км. или 1 година(Френска работа)....... :icon_thumbup:На GDI-ката, като се замисля, не се знае кога е сменяно маслото на скоростната кутия...Марине, според теб и тя ли е француска? :icon_n_headache: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 8 ноември 2008 Сподели Публикувано 8 ноември 2008 На GDI-ката, като се замисля, не се знае кога е сменяно маслото на скоростната кутия...Марине, според теб и тя ли е француска? :icon_n_headache:Ти като че ли за пръв път влизаш във форума...... На всичките каризми дето имат "D"-кутиите са Японски......GDI, TDI, TD........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 8 ноември 2008 Сподели Публикувано 8 ноември 2008 Аз знам, но като го кажеш ти и ми звучи по-сладко :D ..................Виж добре поста ми:Чудя се кога е сменяно маслото, а не каква е кутията.......................Ма то за масло има една друга тема... :icon_tongue: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 8 ноември 2008 Сподели Публикувано 8 ноември 2008 Аз знам, но като го кажеш ти и ми звучи по-сладко :D ..................Виж добре поста ми:Чудя се кога е сменяно маслото, а не каква е кутията.......................Ма то за масло има една друга тема... :icon_tongue:Е то твойто не се сменя......Нали е Приста-лоооооонг лайф......... :lol: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mali Публикувано 8 ноември 2008 Сподели Публикувано 8 ноември 2008 Ти като че ли за пръв път влизаш във форума...... На всичките каризми дето имат "D"-кутиите са Японски......GDI, TDI, TD........ Я виж това е интересен критерии за D-то и кутиите дето казваш. И какво излиза, че и при мен кутията е японска ли - щото имам D. Все съм мислил, че е от Рено. И сериозно - какви са най добрите препоръчителните периоди /съобразени с нашите условия/ за смяна маслото в скоростната кутия. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 8 ноември 2008 Сподели Публикувано 8 ноември 2008 Я виж това е интересен критерии за D-то и кутиите дето казваш. И какво излиза, че и при мен кутията е японска ли - щото имам D. Все съм мислил, че е от Рено. И сериозно - какви са най добрите препоръчителните периоди /съобразени с нашите условия/ за смяна маслото в скоростната кутия.Майтап бе Уили..... :lol: .....И твойта е Французойска......Само GDI-то са с Японски......Проверка на всеки 15-хиляди, или една година....Смяна на 75-хиляди, или 6 години.....Това го дават за Англия, с масло ВР.......За нашите условия, по добре сменяй на 50-хиляди, да не береш ядове....Виж кво става в оная тема......Мотула се пълнел във Плевен...... :icon_doh: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Plam Публикувано 8 ноември 2008 Сподели Публикувано 8 ноември 2008 Интересна работа, защо тогава на два каталога ми излиза за моето Мицу, че за скоростната кутия трябва да сложа 75W80 масло. Като дори с очите си видях какво е написан на каталога....хммм дали за пореден път не си го вкарах майсторски? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Phantomaz Публикувано 8 ноември 2008 Сподели Публикувано 8 ноември 2008 Здравейте колеги,вчера забелязах няколко капки масло под колата и като погледнах отдолу видях, че вътрешния маншон на полуоската е протекъл. Може ли някой да ми каже какво да търся и купувам освен маншона и ако някой е сменял за цена нещо да драсне ако си спомня???Карам Каризма 96г. 1.6 Ако си от Варна ,има магазин на Nipparts продават японски части за японски автомобили, на мен за еклипса такъв маншон ми струваше 18 лв. Ето линк на магазина ,в contacts има карта къде се намира: http://www.nipparts-bg.com/contact.html Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 8 ноември 2008 Сподели Публикувано 8 ноември 2008 Ако си от Варна ,има магазин на Nipparts продават японски части за японски автомобили, на мен за еклипса такъв маншон ми струваше 18 лв.Колега ! Между твоят маншон и неговият, има почти 10 - разлики..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Phantomaz Публикувано 8 ноември 2008 Сподели Публикувано 8 ноември 2008 Колега ! Между твоят маншон и неговият, има почти 10 - разлики..... :icon_thumbup: сигурен съм ,но предполагам че еклипс като по-екзотичен автомобил ,би трябвало да има по-скъпи части. дори и да не е така ,какво значение има, опътвам колегата към магазин с качествени части. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 8 ноември 2008 Сподели Публикувано 8 ноември 2008 :icon_thumbup: сигурен съм ,но предполагам че еклипс като по-екзотичен автомобил ,би трябвало да има по-скъпи части. дори и да не е така ,какво значение има, опътвам колегата към магазин с качествени части.Едно 50% от частите по твоя Еклипс са заменяеми с на Галант Е33А модела от 1988 година и би трябвало да са доста евтини частите от една Каризма от 1997 година ,пък било то и европейска сглобка............За Нипарт частите се въздържам от коментар и не ги препоръчвам на колегите , питайте Тодор последно ,той ще ви каже............. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Plam Публикувано 8 ноември 2008 Сподели Публикувано 8 ноември 2008 Едно 50% от частите по твоя Еклипс са заменяеми с на Галант Е33А модела от 1988 година и би трябвало да са доста евтини частите от една Каризма от 1997 година ,пък било то и европейска сглобка............За Нипарт частите се въздържам от коментар и не ги препоръчвам на колегите , питайте Тодор последно ,той ще ви каже............. Като заговорихме за цени, карал съм преди Мицубишито три марки японски коли, Тойота, Нисан и Хонда, е такива цифри като на Мицубишито все бях вярвал, ама чак така не може да бъде. И дай ма та дай надуват ли надуват, на моменти се чувствам все едно съм собственик на Audi A6, давам него за пример защото пак от някакъв си му там опит във времето разбрах какви таралястници са. Както и да е , едниственото което все още ме държи е любовта ми към фирмата, иначе отдавна да съм здал багажа на поредната японка- французоика. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 9 ноември 2008 Сподели Публикувано 9 ноември 2008 Като заговорихме за цени, карал съм преди Мицубишито три марки японски коли, Тойота, Нисан и Хонда, е такива цифри като на Мицубишито все бях вярвал, ама чак така не може да бъде. И дай ма та дай надуват ли надуват, на моменти се чувствам все едно съм собственик на Audi A6, давам него за пример защото пак от някакъв си му там опит във времето разбрах какви таралястници са. Както и да е , едниственото което все още ме държи е любовта ми към фирмата, иначе отдавна да съм здал багажа на поредната японка- французоика.Грешен ти е избора на модела...............марката е :first: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 9 ноември 2008 Сподели Публикувано 9 ноември 2008 Човека не говори нито за марка, нито за модел.....а за цени.......То на нищо не прилича един клапан близо 70лв......малиии (за ГДИ). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 9 ноември 2008 Сподели Публикувано 9 ноември 2008 Човека не говори нито за марка, нито за модел.....а за цени.......То на нищо не прилича един клапан близо 70лв......малиии (за ГДИ).Ами значи пак до модел опираме..............да не си си взимал GDI бре.............клапан за 4G63 MPI е около 13-16 лв. :P Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 9 ноември 2008 Сподели Публикувано 9 ноември 2008 С теб много можем да си спорим.....ама и друг път съм ти казвал......Я пред вас преброй Галантите и Каризмите....да видим какъв е процента и в чия полза. :icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 9 ноември 2008 Сподели Публикувано 9 ноември 2008 С теб много можем да си спорим.....ама и друг път съм ти казвал......Я пред вас преброй Галантите и Каризмите....да видим какъв е процента и в чия полза. :icon_bye:Верно ще поспорим , Каризмите са повече пред нас и повече дефекти дават...............а Галантите са пред нас защото в София има 3 пъти повече Галанти от Каризми.............. :P Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 9 ноември 2008 Сподели Публикувано 9 ноември 2008 Ми аз колкото пъти съм идвал друго съм видял....за да питам. Ама ти си знаеш, ти си майстора... :icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evgeni K Публикувано 9 ноември 2008 Сподели Публикувано 9 ноември 2008 Интересна работа, защо тогава на два каталога ми излиза за моето Мицу, че за скоростната кутия трябва да сложа 75W80 масло. Като дори с очите си видях какво е написан на каталога....хммм дали за пореден път не си го вкарах майсторски?100 % е такова. Не се притеснявай . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 9 ноември 2008 Сподели Публикувано 9 ноември 2008 С теб много можем да си спорим.....ама и друг път съм ти казвал......Я пред вас преброй Галантите и Каризмите....да видим какъв е процента и в чия полза. :icon_bye:Абе и Лансера си го бива...... :P ...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.