Премини към съдържание

Маншон на полуоска


kukumicin

Препоръчано мнение

Здравейте колеги,вчера забелязах няколко капки масло под колата и като погледнах отдолу видях, че вътрешния маншон на полуоската е протекъл. Може ли някой да ми каже какво да търся и купувам освен маншона и ако някой е сменял за цена нещо да драсне ако си спомня???Карам Каризма 96г. 1.6

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, това е нормално. Маншона е на Рено, струва около 30лв. със семерингата. За поставяне да ти вземат още около 10-15 лв. Така беше в моя случай. Съвета ми е не отлагай и не си казвай има време, аз не знам дали за това стана така при мен, но е факт, че имам счупена скоростна кутия, именно заради немърливоста ми. Защото докато чаках да събера всички части за обслужването, кутията ми отказа. Някой колеги са вече в час с моя проблем и те могат да кажат дали заради тоя маншон съм счупил и кутията. Въпреки, че съм склонен да мисля, че просто е имало да става, защото при източването на маслото в скоростната кутия изтече точно 2.900л. а тя побира 3.400л. Няма да е зле да си смениш и маслото на скоростите, не е задължително, но и в никакъв случай не е в минус. Затова ти върви и си го смени! Значи маншона и семерингата плюс ремонта, според мен приготви около 50лв+ смяна на маслото в скоростната кутия за 4л. около 55лв. Не се притеснявай, това е нормален дефект при европейските Каризми, все пак сме взели да караме японец със френска скоростна кутия, боже господи каква глупост. Аз и Рено, как можах да допусна подобна глупост.

 

P.s Съвет от наш колега даден ми преди когато питах какво масло да сложа на скоростната кутия:

75W80 - маслото е специално - Elf Tranself, Esso BV или Total BV

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,вчера забелязах няколко капки масло под колата и като погледнах отдолу видях, че вътрешния маншон на полуоската е протекал. Може ли някой да ми каже какво да търся и купувам освен маншона и ако някой е сменял за цена нещо да драсне ако си спомня???Карам Карисма 96г. 1.6
Ако маншона ти е здрав, можеш да смениш само лагер-семеринга, който се намира вътре в него.......А маслото трябва да е 75W90 или 75W140 и се сменя на 15000км. или 1 година(Френска работа)....... :icon_thumbup:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако маншона ти е здрав, можеш да смениш само лагер-семеринга, който се намира вътре в него.......А маслото трябва да е 75W90 или 75W140 и се сменя на 15000км. или 1 година(Френска работа)....... :icon_thumbup:

На GDI-ката, като се замисля, не се знае кога е сменяно маслото на скоростната кутия...

Марине, според теб и тя ли е француска? :icon_n_headache:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На GDI-ката, като се замисля, не се знае кога е сменяно маслото на скоростната кутия...

Марине, според теб и тя ли е француска? :icon_n_headache:

Ти като че ли за пръв път влизаш във форума...... На всичките каризми дето имат "D"-кутиите са Японски......GDI, TDI, TD........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз знам, но като го кажеш ти и ми звучи по-сладко :D

..................

Виж добре поста ми:

Чудя се кога е сменяно маслото, а не каква е кутията...

....................

Ма то за масло има една друга тема... :icon_tongue:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз знам, но като го кажеш ти и ми звучи по-сладко :D

..................

Виж добре поста ми:

Чудя се кога е сменяно маслото, а не каква е кутията...

....................

Ма то за масло има една друга тема... :icon_tongue:

Е то твойто не се сменя......Нали е Приста-лоооооонг лайф......... :lol:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ти като че ли за пръв път влизаш във форума...... На всичките каризми дето имат "D"-кутиите са Японски......GDI, TDI, TD........

 

Я виж това е интересен критерии за D-то и кутиите дето казваш. И какво излиза, че и при мен кутията е японска ли - щото имам D. Все съм мислил, че е от Рено.

И сериозно - какви са най добрите препоръчителните периоди /съобразени с нашите условия/ за смяна маслото в скоростната кутия.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Я виж това е интересен критерии за D-то и кутиите дето казваш. И какво излиза, че и при мен кутията е японска ли - щото имам D. Все съм мислил, че е от Рено.

И сериозно - какви са най добрите препоръчителните периоди /съобразени с нашите условия/ за смяна маслото в скоростната кутия.

Майтап бе Уили..... :lol: .....И твойта е Французойска......Само GDI-то са с Японски......Проверка на всеки 15-хиляди, или една година....Смяна на 75-хиляди, или 6 години.....Това го дават за Англия, с масло ВР.......За нашите условия, по добре сменяй на 50-хиляди, да не береш ядове....Виж кво става в оная тема......Мотула се пълнел във Плевен...... :icon_doh:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Интересна работа, защо тогава на два каталога ми излиза за моето Мицу, че за скоростната кутия трябва да сложа 75W80 масло. Като дори с очите си видях какво е написан на каталога....хммм дали за пореден път не си го вкарах майсторски?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,вчера забелязах няколко капки масло под колата и като погледнах отдолу видях, че вътрешния маншон на полуоската е протекъл. Може ли някой да ми каже какво да търся и купувам освен маншона и ако някой е сменял за цена нещо да драсне ако си спомня???Карам Каризма 96г. 1.6

 

 

Ако си от Варна ,има магазин на Nipparts продават японски части за японски автомобили, на мен за еклипса такъв маншон ми струваше 18 лв. Ето линк на магазина ,в contacts има карта къде се намира:

 

http://www.nipparts-bg.com/contact.html

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако си от Варна ,има магазин на Nipparts продават японски части за японски автомобили, на мен за еклипса такъв маншон ми струваше 18 лв.
Колега ! Между твоят маншон и неговият, има почти 10 - разлики.....
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега ! Между твоят маншон и неговият, има почти 10 - разлики.....

 

 

:icon_thumbup: :) сигурен съм ,но предполагам че еклипс като по-екзотичен автомобил ,би трябвало да има по-скъпи части. дори и да не е така ,какво значение има, опътвам колегата към магазин с качествени части.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:icon_thumbup: :) сигурен съм ,но предполагам че еклипс като по-екзотичен автомобил ,би трябвало да има по-скъпи части. дори и да не е така ,какво значение има, опътвам колегата към магазин с качествени части.

Едно 50% от частите по твоя Еклипс са заменяеми с на Галант Е33А модела от 1988 година и би трябвало да са доста евтини частите от една Каризма от 1997 година ,пък било то и европейска сглобка............

За Нипарт частите се въздържам от коментар и не ги препоръчвам на колегите , питайте Тодор последно ,той ще ви каже.............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Едно 50% от частите по твоя Еклипс са заменяеми с на Галант Е33А модела от 1988 година и би трябвало да са доста евтини частите от една Каризма от 1997 година ,пък било то и европейска сглобка............

За Нипарт частите се въздържам от коментар и не ги препоръчвам на колегите , питайте Тодор последно ,той ще ви каже.............

 

Като заговорихме за цени, карал съм преди Мицубишито три марки японски коли, Тойота, Нисан и Хонда, е такива цифри като на Мицубишито все бях вярвал, ама чак така не може да бъде. И дай ма та дай надуват ли надуват, на моменти се чувствам все едно съм собственик на Audi A6, давам него за пример защото пак от някакъв си му там опит във времето разбрах какви таралястници са. Както и да е , едниственото което все още ме държи е любовта ми към фирмата, иначе отдавна да съм здал багажа на поредната японка- французоика.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Като заговорихме за цени, карал съм преди Мицубишито три марки японски коли, Тойота, Нисан и Хонда, е такива цифри като на Мицубишито все бях вярвал, ама чак така не може да бъде. И дай ма та дай надуват ли надуват, на моменти се чувствам все едно съм собственик на Audi A6, давам него за пример защото пак от някакъв си му там опит във времето разбрах какви таралястници са. Както и да е , едниственото което все още ме държи е любовта ми към фирмата, иначе отдавна да съм здал багажа на поредната японка- французоика.

Грешен ти е избора на модела...............марката е :first:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Човека не говори нито за марка, нито за модел.....а за цени.......То на нищо не прилича един клапан близо 70лв......малиии (за ГДИ).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Човека не говори нито за марка, нито за модел.....а за цени.......То на нищо не прилича един клапан близо 70лв......малиии (за ГДИ).

Ами значи пак до модел опираме..............да не си си взимал GDI бре.............клапан за 4G63 MPI е около 13-16 лв. :P

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

С теб много можем да си спорим.....ама и друг път съм ти казвал......Я пред вас преброй Галантите и Каризмите....да видим какъв е процента и в чия полза. :icon_bye:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

С теб много можем да си спорим.....ама и друг път съм ти казвал......Я пред вас преброй Галантите и Каризмите....да видим какъв е процента и в чия полза. :icon_bye:

Верно ще поспорим , Каризмите са повече пред нас и повече дефекти дават...............а Галантите са пред нас защото в София има 3 пъти повече Галанти от Каризми.............. :P

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ми аз колкото пъти съм идвал друго съм видял....за да питам. Ама ти си знаеш, ти си майстора... :icon_bye:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Интересна работа, защо тогава на два каталога ми излиза за моето Мицу, че за скоростната кутия трябва да сложа 75W80 масло. Като дори с очите си видях какво е написан на каталога....хммм дали за пореден път не си го вкарах майсторски?

100 % е такова. Не се притеснявай :drive:.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

С теб много можем да си спорим.....ама и друг път съм ти казвал......Я пред вас преброй Галантите и Каризмите....да видим какъв е процента и в чия полза. :icon_bye:
Абе и Лансера си го бива...... :P ......
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...