Емил Димитров Публикувано 6 ноември 2008 Сподели Публикувано 6 ноември 2008 Даже, колкото по-скоро, толкова по-добре! Между другото, ако искате ми вярвайте, но съм взимал гуми с джанти (летни), които са карани всички сезони, и на машината като ги сваляше вулканизатора, гумите се СЧУПИХА! Това стана пред очите ми! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
p_bakardjiev Публикувано 6 ноември 2008 Сподели Публикувано 6 ноември 2008 Най-добре е да слезеш за зимата на 14-ки с борд 65, може да вземеш зимни 15ки с борд 50 (същите като летните) но ако не се лъжа в ръководството пише,че не може да им слагаш вериги. При мен колата дойде с лети джанти и гуми 195/50R15, за зимата си взех 4 стоманени на старо и нови гуми 175/65R14. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 6 ноември 2008 Сподели Публикувано 6 ноември 2008 Зимата най-добре на 13"... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kr0tal Публикувано 6 ноември 2008 Автор Сподели Публикувано 6 ноември 2008 Ами защо да стане по тромава? Нали джантите са за сметка на гумите. Диаметъра не се променя. Само возията би трябвало да се промени леко, но исках да питам дали ще е осезаемо. Та така благодаря за съветите и мненията Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 6 ноември 2008 Сподели Публикувано 6 ноември 2008 Диаметъра остава същия, но ширината става по голяма! При мен заводските са 175/70 13"...Аз минах на 195/50 15"... Диаметъра е 1:1, но разликата в ширината е голяма! На старта сега не седя на място да пиля гуми, ами се изстрелвам, но на 2-ра, колата не развърта както с 13" (малко по тромаво но не много)...Но мотора ми е 1.6...Ако ти е слаб мотора ще се тормози...Ти с какъв мотор беше? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
p_bakardjiev Публикувано 7 ноември 2008 Сподели Публикувано 7 ноември 2008 Да, но на новия колт заводските са 195/50/15 тъй че няма проблем. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kr0tal Публикувано 7 ноември 2008 Автор Сподели Публикувано 7 ноември 2008 Ами продават ми я с 175/65/14 и е 1,5 DI-D 95к.с. Дават му по-добри характеристики от колкото на бензина 1,3 който е също 95к.с. (и въртящ момент и ускорение до 100км/ч). За другия клас на оборудване колите ги продават с 195/50/16 , което автоматично навежда на мисълта че проблем с мощностите и тромавост няма или поне не трябва да има. Би трябвало само във возията. Но това са си мои размисли и страсти Колега от работата сподели че при голф 4 с 15-ки и сеат кордоба с 16-ки разликата във возията е голяма в полза на голфа. За това се чудя и мая дали ще е голяма разликата ... а иначе със сигурност зимата колата е по-стабилна с 14 пред 15-ките ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 7 ноември 2008 Сподели Публикувано 7 ноември 2008 Разлика във возията пак ти казвам ще има, но няма да е толкова фрапантна предполагам като при мен...А за зимата с 13" ще още по-добре! Но и с 14" става...Колкото по-тесни гумите, и по-добре...Взимай едни зимни и я обувай, не го мисли толкоз! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kr0tal Публикувано 7 ноември 2008 Автор Сподели Публикувано 7 ноември 2008 Чакам да ми звъннат от магазина :icon_blush: продадох си днес старата кола и ми е едно ... изтръпнало отвсякъде.Още тази вечер или утре ще слагам зимните. Просто ме интересуваше кой е най-разумния ход. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kr0tal Публикувано 8 ноември 2008 Автор Сподели Публикувано 8 ноември 2008 Колеги взех си Колт-чето !!! Просто не е истина ... много съм доволен. Оставих си железните джанти 14-ки и им сложих едни зимни гуудиър. Оставих летните Йокохама (175/65/14)да се продават при един приятел гумаджия. Ако някой има интерес да каже. Чисто нови - от магазина до сервиза за гуми съм ги карал. Ако някой има интерес да каже, но ще им търся пари като за (почти) нови. Още са с косъмчетата. Както и да е.Глупаците не я измиха дори както трябва. Вътре с прахоляците си беше. И тва както и да е. Най-важното е, че съм доволен от возията и вървежа на колата ;) Новото си е ново! Скоро ще покажа снимки. ПОЗДРАВИ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 8 ноември 2008 Сподели Публикувано 8 ноември 2008 Айде да ти е здрава и хиляди километри! Чакаме снимки ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GT PoWeR Публикувано 9 ноември 2008 Сподели Публикувано 9 ноември 2008 Първо честито! :icon_thumbup: В работата имаме такъв Колт 1.3, с пет врати. Общите впечатления са ми добри, но не ми харесва, че на 34 хил.км шофьорската му седалка е скъсана вече и при движение тегли наляво и причини за това - незнайни. Върви прилично, малко е шумен, но това е ясно. Най-големият му плюс е че има навигация с цветен дисплей и доста дискове с карти, ако и твоя има, да знаеш че е доста удобна. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kr0tal Публикувано 9 ноември 2008 Автор Сподели Публикувано 9 ноември 2008 Еми няма навигация ... даже и музика няма. Такъв му е класа на обурудване. Все още се чудя дали да не си сложа някой луд PIONEER за 600лв или да сложа оригиналната музика(която дори май няма мр3 а само аудио) за 820лв. Тия хора не са в час. Оригиналната обаче има някаква връзка с компютъра на колата и някакви допълнителни екстри се появяват на дисплея. Но не съм сигурен дали щом не е сложен заводски, тези екстри ще ги има сега.Иначе сложих едни Гуудиър-ки зимни на стоманените 14-ки, а лятото ще сложа едни лети черни 15-ки А като се качих на количката ... как да не се кефи човек. Наистина за класа си върви доста добре!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GT PoWeR Публикувано 9 ноември 2008 Сподели Публикувано 9 ноември 2008 Мен ако ме питаш, зарежи заводското радио! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 9 ноември 2008 Сподели Публикувано 9 ноември 2008 Да зарежи заводското! За няколко реда на дисплея...За тия пари ехее.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
p_bakardjiev Публикувано 10 ноември 2008 Сподели Публикувано 10 ноември 2008 Определено зарежи заводското и си сложи добра музика. Ако те притеснява превключванеот на показанията на борд-компютъра, то може да стане и без копчето на огигиналното радио, някъде по-назад във форума бях писал обяснения как става. Ето линк към темата и съобщението http://www.mitsubishibg.com/forum/index.ph...ost&p=53007 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
midori Публикувано 10 ноември 2008 Сподели Публикувано 10 ноември 2008 Колега аз моят го поръчах с радио и МР3 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kr0tal Публикувано 11 ноември 2008 Автор Сподели Публикувано 11 ноември 2008 Значи и ти си нямал музика. Мислих го, мислих го и накрая реших и аз да си взема оригиналното. Много пари са , но така таблото си е като едно цяло. За да си поръчам преходник трябва да чакам поне месец да го доставят от чужбина -я става я не става. Плюс това оригиналната музика няма да я сваляш постоянно и да си я носиш в кутиика. Тези с падащи панели трябва да се махат иначе не важат застраховките, А пък и да ги сваляш пак има случай да крадат и то не малко май. До сега съм си карал само на мр3, с изключение на 3-4 пъти, в които съм ползвал AUX-a на стария ми PIONEER и то за година и половина. Общо взето-като си купувам нова кола искам всичко да си е оригинално и красиво. :shades: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 11 ноември 2008 Сподели Публикувано 11 ноември 2008 Те хората си правят колите по-красиви, именно като сменят оригиналните работи Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GT PoWeR Публикувано 11 ноември 2008 Сподели Публикувано 11 ноември 2008 За панела и т.н си много прав, пък и ако не си претенциозен към звука, оригиналното става. Поне AUX има ли? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
p_bakardjiev Публикувано 12 ноември 2008 Сподели Публикувано 12 ноември 2008 Като опция има AUX, но трябва да се изкарат входове, за целта се сменя светлосинята прозрачна пластмаса, където е запалката с такава с жакове. Към 100лв ще излезе ми се струва. Най-безболезнения начин ако искаш да слушаш мп3 с фабричното CD e FM трансмитер, аз съм така и горе долу става. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen Dimitrov Публикувано 12 ноември 2008 Сподели Публикувано 12 ноември 2008 Колеги, а какво стана със снимките??? :icon_blush: Вече двама се радват на Мицута и нито една снимка! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kr0tal Публикувано 12 ноември 2008 Автор Сподели Публикувано 12 ноември 2008 Уоу, не са ли множко 100лв за за да изкарат едина букса. Дали наистина е наложителна смяната на пластмасата? п.с. Гледал съм снимки на преходници за панели. Цвета не е абсолютно същия като оригиналния, струва поне 30-40лв и се чака поне месец.Без съмнение новата пластмаса и ляченият плеър променят интериора неподходящо(според мен). Хората украсяват вече позастарелите коли със спойлери, джанти,тапицерия,светлини а когато и аудиото на колата е морално остаряло може вече да се смени плеъра. Мр3 е достатъчно ползвана компресия за аудио за да слагам и ДВД. Също така не съм таксиджия за да гледам ТВ или филми в колата. Нямам деца, а и приятелката ми също няма да гледа филми всеки ден в колата за дам още 600лв (над тези 800). Що се отнася до екстрата "блутут разговори" в новите плеъри - имам си хендсфрий. Значи пак не ми е нужно. Общо взето помислил съм си за всичко(надявам се да не изпусна нещо ) преди да взема решението. И като за последно - не мисля че разликата в качеството на звука на едно скъпо японско аудио мислено и проектирано в комплект с вложените говорители, ще е кой знае колко по-ниско от качеството на един плеър серийно производство. Единственото което бих могъл данаправя повече е да изкарам AUX. Това са моите размисли относно функционалност и красотата п.с. Виновен съм , че не съм качил снимка. Просто трябва да закарам колата на една автомивка(че от магазина се поизложиха и вътре не беше измита добре) и ще и нащракам добри снимчици ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
midori Публикувано 12 ноември 2008 Сподели Публикувано 12 ноември 2008 Колеги аз направих снимка, не знам как точно да я сложа тук, защото идва голяма- моля за съдеиствие Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 12 ноември 2008 Сподели Публикувано 12 ноември 2008 (редакция) Има ми скайпа в профила, скачаш ми там и ми пращаш снимките, аз ти ги закачам ;)Ако искаш сам, сложи снимките в снимка.бг и дай линк ;) Сайта, сам си ги намаля ;) Ето я и куклата на колегата :icon_thumbup: http://media.snimka.bg/1303/008861109-big.jpg Редактирано 12 ноември 2008 от Emil Dimitrov Добавена снимка. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.