kakazan Публикувано 17 октомври 2008 Сподели Публикувано 17 октомври 2008 Здравейте на всички, имам голям проблем с моето колтче. Както си карам взеха да шават оборотите и на няколко пъте ми угасна! Ходих при ELKON, но ми каза че не може да ми помогне, каза или смени бензиностанцията или колата, а за второто и дума да не става.Ако може някои да ми предложи някой сервиз в РУСЕ да я закчат на компа, че и това не могат тука! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 17 октомври 2008 Сподели Публикувано 17 октомври 2008 Защо не му каза да си смени Елкона с тестер........Смени наистина бензиностанцията и ако пак ти гасне, тогава търси тестер....Най вероятно е стъпково моторче, но трябва да се замери..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 17 октомври 2008 Сподели Публикувано 17 октомври 2008 Може и да е датчика за температура на водната магистрала... :icon_n_headache:Имах такъв проблем на лансера преди 4-5 години. В движение или на стоп/светофар, оборотите или скачаха до 3500 или падаха под 500 и гаснеше. Тогава не знаех, че го има форума/за съвет/ и бая пари потроших по разни набедени майстори и диагностики... Най-накрая, в един магазин за :mitsu-smiley: части, продавача ми обясни, че имал аналогичен случай с друг клиент с подобни оплаквания, смених датчика пред магазина - и готово...Сега като се сетя, чак не мога да повярвам, че с "устна" диагностика, продавача диагностицира проблема... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bate_pleven Публикувано 17 октомври 2008 Сподели Публикувано 17 октомври 2008 Колега в Русе има оторизиран дилър на :mitsu-smiley: Голям сервиз посока"Дунав мост"от дясната страна.Колкото и да гадаем без закачане към КОМПА няма да станеУспех. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krase Публикувано 17 октомври 2008 Сподели Публикувано 17 октомври 2008 Първо си купи един шпрей за почистване на карбуратор и дросел, сваляш въздуховода преди дросела, пръскаш хубаво,след малко натискаш газта и пак пръскаш. Палиш, изфорсираш хубаво да изгори мръсотията и ако няма ефект тогава си даваш парите по сервизи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 18 октомври 2008 Сподели Публикувано 18 октомври 2008 Първо си купи един шпрей за почистване на карбуратор и дросел сваляш въздуховода преди дросела пръскаш хубавослед малко натискаш газта и пак пръскаш палиш изфорсираш хубаво да изгори мръсотията и ако няма ефект тогава си даваш парите по сервизиКрасе! Ти от къде ги разбираш тези работи..... :icon_hmm: ...Нали писа в една друга тема, че като спукаш гума, чакаш някой мъж да ти я смени, пък сега се оказва че си чистиш сама дросела...... :respect: .....Сега сериозно: Ето за това е най добре да иде на тестер, иначе до тук трима човека-три различни причини.......А то има и още вероятности, но със проби не става.....Трябва си кАмпютър, за да се открие от първият път проблема..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 18 октомври 2008 Сподели Публикувано 18 октомври 2008 :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krase Публикувано 19 октомври 2008 Сподели Публикувано 19 октомври 2008 Марио ти си тапет! Първо, не съм жена както си написал, второ в момента имам 5 митсубишита и сега купувам още едно ново, и сам си правя колите! Ако не вярваш може да питаш Виктор Мезан от БС от там си ги купувам! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 19 октомври 2008 Сподели Публикувано 19 октомври 2008 Колеги, ще ви помоля да запазите добрия тон! Ако е имало недоразумение, надявам се да се е изяснило! Ако не, има лични ;)Красе, моля те, не пиши всичко в едно изречение ;) Поздрави! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 19 октомври 2008 Сподели Публикувано 19 октомври 2008 Марио ти си тапет! Първо, не съм жена както си написал, второ в момента имам 5 митсубишита и сега купувам още едно ново, и сам си правя колите! Ако не вярваш може да питаш Виктор Мезан от БС от там си ги купувам! :sorry: .... :icon_blush: Колега! Извинявай, грешката е моя.....Объркал съм се, и по погрешка мислех че е колежката Криси, от тая тема... .....Понеже са близки двата щата, Краси и Криси.....Още веднъж извинявай.... :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 19 октомври 2008 Сподели Публикувано 19 октомври 2008 Марио такива грешки стават, само да не е на тъмно :D :D :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 19 октомври 2008 Сподели Публикувано 19 октомври 2008 Е, той и "Марио" е Марин...Ма за грешките на тъмно си прав, трябва да се внимава... :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 19 октомври 2008 Сподели Публикувано 19 октомври 2008 Ей спамери !!! Я се спрете вече, нали му се извиних на човека....... :icon_tongue: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krisi Публикувано 19 октомври 2008 Сподели Публикувано 19 октомври 2008 Ей спамери !!! Я се спрете вече, нали му се извиних на човека....... :icon_tongue:А аз гума още не съм пукала ,но ако опре ножа до кокала,сигурно и сама ще успея да си я сменя!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 19 октомври 2008 Сподели Публикувано 19 октомври 2008 :D Заболя ме корема да се смея... :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 19 октомври 2008 Сподели Публикувано 19 октомври 2008 А аз гума още не съм пукала ,но ако опре ножа до кокала,сигурно и сама ще успея да си я сменя!!!Абе ти се моли да не се случва, да опира ножа до кокала, че ако са стягани гайките с ударен-гайковерт, бая ще има да се потиш...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 19 октомври 2008 Сподели Публикувано 19 октомври 2008 Криси не може да бъде объркана :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVAN VR4x4 Публикувано 19 октомври 2008 Сподели Публикувано 19 октомври 2008 И за мен сучаят е "стъпково моторче", това за оборотите- при колта е проблемно! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evgeni K Публикувано 20 октомври 2008 Сподели Публикувано 20 октомври 2008 Колега в Русе има оторизиран дилър на :mitsu-smiley: Голям сервиз посока"Дунав мост"от дясната страна.Колкото и да гадаем без закачане към КОМПА няма да станеУспех. :good: Ще ти струва 50 лв, но не те съветвам да я оставяш там за ремонт. Просто въобще не са наясно за какво става въпрос, а и с тия 45 лв/ час за труд ще ти излезе доста скъпо. По-добре си запиши грешките и търси някой друг майстор. Ако решиш да се разходиш до Русе и имаш проблеми с намирането му, звънкай-0887031956.На работа съм от 8 до 16:30, но ще те ориентирам и по телефона. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dieus Публикувано 21 октомври 2008 Сподели Публикувано 21 октомври 2008 Стъпковия мотор на :mitsu-smiley: е уникално изделие. Наистина е стъпков и е с лагери, а не с втулки. Без намеса не може да се скапе (според мен). Друг е въпроса, че Колта друса като всяка табуретка и има навика да си разбива спойките в компа. Моя го взех от немско с ужасни обороти и след отговор, че струва 1650лв. си презапоих спойките на 2та чипа управляващи моторчето и се "успа" Разбира се, има куп други причини компа да се види в приключение и да не знае какви обороти да хване и е желателно да бъде попитан с някаква диагностика. P.S. Аз дълбоко мразя Елкона като уред. Като диагностик, само това не съм си купил Много ми е излишен...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.