Реконструктор Публикувано 13 октомври 2008 Автор Сподели Публикувано 13 октомври 2008 Ми дефинирай "свестни кабели". Между другото, кабелите на Magnecor за всеки отделен модел са си точно сглобени от общи съставляващи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 13 октомври 2008 Сподели Публикувано 13 октомври 2008 DJ Tymbi е много прав :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivd Публикувано 13 октомври 2008 Сподели Публикувано 13 октомври 2008 Да, прав е Пламен и на мен същото ми обясни в неделя, но наистина - назовете свестни кабели, че да не правим глупости Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 13 октомври 2008 Сподели Публикувано 13 октомври 2008 Въпроса е готов модел като за вас. На Magnecor не знам кой е, Дензо също не знам.За NGK RC-ME111 (2555) изглежда само Япония и Русия го има.Оригиналния е MD332110, може би и MD332100 става...Bremi 300775NIPPARTS J5385012BERU ZEF 1087 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivd Публикувано 13 октомври 2008 Сподели Публикувано 13 октомври 2008 Въпроса е готов модел като за вас. На Magnecor не знам кой е, Дензо също не знам.За NGK RC-ME111 (2555) изглежда само Япония и Русия го има.Оригиналния е MD332110, може би и MD332100 става...Bremi 300775NIPPARTS J5385012BERU ZEF 1087 Мерси :icon_thumbup: Отправната точка е налице P.S "На Magnecor модела е 60135" Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 13 октомври 2008 Сподели Публикувано 13 октомври 2008 Мерси :icon_thumbup: Отправната точка е налице P.S "На Magnecor модела е 60135" Prospeed внасят и по поръчка... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivd Публикувано 13 октомври 2008 Сподели Публикувано 13 октомври 2008 Prospeed внасят и по поръчка... Утре ще им звънна, но имам лошото подозрение, че "брадвата" там е голяма и остра....... ще напиша резултата утре. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 13 октомври 2008 Сподели Публикувано 13 октомври 2008 Ми дефинирай "свестни кабели". Между другото, кабелите на Magnecor за всеки отделен модел са си точно сглобени от общи съставляващи.Ми всякакви други ( може и корейски ) ще са по-добри от мейд ин "ала Развалячков" :D Това беше шега........... :D (намери ми софтуер бе............)Аз на предния "СУ27" :D сложих Нипард кабеляци, до сега не съм чувал сегашния собственик да ми опява нещо за тях и все ще издържат 5 години без проблеми........... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 14 октомври 2008 Автор Сподели Публикувано 14 октомври 2008 С този номер 2555 (RC-ME111) излизат интересни неща, най-вече следното: Провода выс. LEGNUM 6A12/13 2.0/2.5 Това дали значи, че от 6A12 стават на 6A13? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Viper Публикувано 14 октомври 2008 Сподели Публикувано 14 октомври 2008 До колкото знам от 6A12 стават за 6A13 :icon_hmm:, четох по един руски форум, че правили такива замени по двигателите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 23 октомври 2008 Сподели Публикувано 23 октомври 2008 PFR6B-11 не стават! Трябват си PFR6G-11.Резбата е една и съща, но B са издадени още 3-4 мм навътре и е вероятно да ударят. Снимките в NGK.com не са верни. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 23 октомври 2008 Автор Сподели Публикувано 23 октомври 2008 Брех! :fool: Пробвано ли е на практика? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 23 октомври 2008 Сподели Публикувано 23 октомври 2008 Брех! :fool: Пробвано ли е на практика? Пробвано е, за една бройка да си замине един мотор ...............И не резбите са по дълги а самата свещ е по дълга ...............колеги , взимайте само изпитани неща............. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Къната Публикувано 24 октомври 2008 Сподели Публикувано 24 октомври 2008 Резбата е една и съща, но B са издадени още 3-4 мм навътре и е вероятно да ударят.Дълбочината, на която влизат в цилиндъра е една и съща. Просто В имат като продължение на резбата екран около центалния електрод, защото са за двигатели с принудително пълнене, но за сметка на това 'масовия' електрод е по-къс и компенсира.Т.е. при монтиране на PFR6B-11, няма опасност да удари буталото, но искрата е по-скрита. Все пак, ако някой има снимка на двете една до друга, ще стане по-ясно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 24 октомври 2008 Сподели Публикувано 24 октомври 2008 Дълбочината, на която влизат в цилиндъра е една и съща. Просто В имат като продължение на резбата екран около центалния електрод, защото са за двигатели с принудително пълнене, но за сметка на това 'масовия' електрод е по-къс и компенсира.Т.е. при монтиране на PFR6B-11, няма опасност да удари буталото, но искрата е по-скрита. Все пак, ако някой има снимка на двете една до друга, ще стане по-ясно.Различни са и то много.........и нищо не се компенсира ,защото общата дължина на свеща е различна и е точно 4.1 мм................т.е. свеща вътре в цилиндъра ще стърчи още 4 мм. а това е много кофти - дори и да не удари буталото свеща, то поне горенето ще се влоши ,защото е по "ниска" искрата ........... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 24 октомври 2008 Сподели Публикувано 24 октомври 2008 PFR6B-11 не стават! Трябват си PFR6G-11.Резбата е една и съща, но B са издадени още 3-4 мм навътре и е вероятно да ударят. Снимките в NGK.com не са верни. Корекция.Говорим за PFR6B-11Bhttp://www.z1motorsports.com/images/Spark%20Plugs.jpg PFR6B-11 нямат особена разлика май /Това са моите старите/http://i138.photobucket.com/albums/q265/BAlexandrov/PIC_0234.jpg Ето PFR6G-11http://img221.imageshack.us/img221/4121/0b1bza2.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Къната Публикувано 27 октомври 2008 Сподели Публикувано 27 октомври 2008 ...PFR6B-11 нямат особена разлика май...PFR6B-11 според NGK, се различава от PFR6G-11 по това че има платинена 'плочка' на масовия електрод. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 28 октомври 2008 Сподели Публикувано 28 октомври 2008 PFR6B-11 според NGK, се различава от PFR6G-11 по това че има платинена 'плочка' на масовия електрод. Не, и двете са двойноплатинени. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Къната Публикувано 28 октомври 2008 Сподели Публикувано 28 октомври 2008 Не, и двете са двойноплатинени.Имах предвид това:Dear Sir Thank you for your enquiry. Both of the part numbers have the same reach, the difference is that thePFR6B-11 has a chip of platinum on the earth electrode and they are both interchangable. Kind Regards. Technical Department Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 28 октомври 2008 Сподели Публикувано 28 октомври 2008 PFR6B имат, но и G съм убеден, че имат. Ще проверим и ще снимаме. Не знам кой си питал, но ако е NGK.com - не са големи специалисти поддръжката им, за други неща ги бях питал. Официалните са www.ngksparkplugs.com Между другото "Reach" и на двете по-горе еднакъв - има се в предвид дължината на резбата само. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivd Публикувано 31 октомври 2008 Сподели Публикувано 31 октомври 2008 Да споделя само - комплектът IFR6E11 пристигна : http://img227.imageshack.us/img227/2425/dsc00059vc3.th.jpghttp://img227.imageshack.us/images/thpix.gif Снимката е калпава, ама само телефона беше под ръка :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 31 октомври 2008 Автор Сподели Публикувано 31 октомври 2008 А защо избра IFR а не PFR? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivd Публикувано 31 октомври 2008 Сподели Публикувано 31 октомври 2008 Защото са по-нова технология (спорно дали е по-добра) и защото (уж) са по-издържливи, но те и PFR имат достатъчен "запас" от километри. Като разлика в работата не двигателя не мисля , че ще има каквато и да е разлика м/у PFR и IFR P.S "Да видим дали ще станат първо де ....да не се окаже ... :tooth: " Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svet Публикувано 1 ноември 2008 Сподели Публикувано 1 ноември 2008 Защото са по-нова технология (спорно дали е по-добра) и защото (уж) са по-издържливи, но те и PFR имат достатъчен "запас" от километри. Като разлика в работата не двигателя не мисля , че ще има каквато и да е разлика м/у PFR и IFR P.S "Да видим дали ще станат първо де ....да не се окаже ... :tooth: " Ха, така и така сте захванали тази тема, може ли някои да ми каже от къде мога да си поръчам кабели за моето шогунче 2,0 2000г. Галант. Не ме притеснява доставката, защото съм в Англия. На NGK не намирам кабели за моето и на Magnecor не намерих, има само за 2,5 мотор! И още нещо ме интересува: спрял съм се на свещи NGK PFR6G-11, но съм с газов инжекцион. Та мисълта ми е трябва ли да слагам други свещи за LPG или и с тези е добре? :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 5 ноември 2008 Автор Сподели Публикувано 5 ноември 2008 Защото са по-нова технология (спорно дали е по-добра) и защото (уж) са по-издържливи, но те и PFR имат достатъчен "запас" от километри. Като разлика в работата не двигателя не мисля , че ще има каквато и да е разлика м/у PFR и IFR P.S "Да видим дали ще станат първо де ....да не се окаже ... :tooth: " Колега, успя ли вече да монтираш новите свещи? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.