Премини към съдържание

Разлика между Ngk Pfr6g-11и Pfr6b-11


Препоръчано мнение

Ми дефинирай "свестни кабели". :) Между другото, кабелите на Magnecor за всеки отделен модел са си точно сглобени от общи съставляващи.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 87
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Да, прав е Пламен и на мен същото ми обясни в неделя, но наистина - назовете свестни кабели, че да не правим глупости :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Въпроса е готов модел като за вас.

На Magnecor не знам кой е, Дензо също не знам.

За NGK RC-ME111 (2555) изглежда само Япония и Русия го има.

Оригиналния е MD332110, може би и MD332100 става...

Bremi 300775

NIPPARTS J5385012

BERU ZEF 1087

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Въпроса е готов модел като за вас.

На Magnecor не знам кой е, Дензо също не знам.

За NGK RC-ME111 (2555) изглежда само Япония и Русия го има.

Оригиналния е MD332110, може би и MD332100 става...

Bremi 300775

NIPPARTS J5385012

BERU ZEF 1087

 

Мерси :icon_thumbup: Отправната точка е налице :)

 

P.S "На Magnecor модела е 60135"

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мерси :icon_thumbup: Отправната точка е налице :)

 

P.S "На Magnecor модела е 60135"

 

Prospeed внасят и по поръчка...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Prospeed внасят и по поръчка...

 

Утре ще им звънна, но имам лошото подозрение, че "брадвата" там е голяма и остра....... ще напиша резултата утре.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ми дефинирай "свестни кабели". :) Между другото, кабелите на Magnecor за всеки отделен модел са си точно сглобени от общи съставляващи.

Ми всякакви други ( може и корейски ) ще са по-добри от мейд ин "ала Развалячков" :D Това беше шега........... :D (намери ми софтуер бе............)

Аз на предния "СУ27" :D сложих Нипард кабеляци, до сега не съм чувал сегашния собственик да ми опява нещо за тях и все ще издържат 5 години без проблеми...........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

С този номер 2555 (RC-ME111) излизат интересни неща, най-вече следното:

 

Провода выс. LEGNUM 6A12/13 2.0/2.5

 

Това дали значи, че от 6A12 стават на 6A13?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

До колкото знам от 6A12 стават за 6A13 :icon_hmm:, четох по един руски форум, че правили такива замени по двигателите.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

PFR6B-11 не стават! Трябват си PFR6G-11.

Резбата е една и съща, но B са издадени още 3-4 мм навътре и е вероятно да ударят.

 

Снимките в NGK.com не са верни.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Брех! :fool: Пробвано ли е на практика? :)

Пробвано е, за една бройка да си замине един мотор ...............

И не резбите са по дълги а самата свещ е по дълга ...............колеги , взимайте само изпитани неща.............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Резбата е една и съща, но B са издадени още 3-4 мм навътре и е вероятно да ударят.
Дълбочината, на която влизат в цилиндъра е една и съща. Просто В имат като продължение на резбата екран около центалния електрод, защото са за двигатели с принудително пълнене, но за сметка на това 'масовия' електрод е по-къс и компенсира.

Т.е. при монтиране на PFR6B-11, няма опасност да удари буталото, но искрата е по-скрита. Все пак, ако някой има снимка на двете една до друга, ще стане по-ясно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дълбочината, на която влизат в цилиндъра е една и съща. Просто В имат като продължение на резбата екран около центалния електрод, защото са за двигатели с принудително пълнене, но за сметка на това 'масовия' електрод е по-къс и компенсира.

Т.е. при монтиране на PFR6B-11, няма опасност да удари буталото, но искрата е по-скрита. Все пак, ако някой има снимка на двете една до друга, ще стане по-ясно.

Различни са и то много.........и нищо не се компенсира ,защото общата дължина на свеща е различна и е точно 4.1 мм................т.е. свеща вътре в цилиндъра ще стърчи още 4 мм. а това е много кофти - дори и да не удари буталото свеща, то поне горенето ще се влоши ,защото е по "ниска" искрата ...........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

PFR6B-11 не стават! Трябват си PFR6G-11.

Резбата е една и съща, но B са издадени още 3-4 мм навътре и е вероятно да ударят.

 

Снимките в NGK.com не са верни.

 

 

Корекция.

Говорим за PFR6B-11B

http://www.z1motorsports.com/images/Spark%20Plugs.jpg

 

PFR6B-11 нямат особена разлика май /Това са моите старите/

http://i138.photobucket.com/albums/q265/BAlexandrov/PIC_0234.jpg

 

 

Ето PFR6G-11

http://img221.imageshack.us/img221/4121/0b1bza2.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

PFR6B-11 според NGK, се различава от PFR6G-11 по това че има платинена 'плочка' на масовия електрод.

 

Не, и двете са двойноплатинени.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не, и двете са двойноплатинени.
Имах предвид това:
Dear Sir

 

Thank you for your enquiry.

 

Both of the part numbers have the same reach, the difference is that the

PFR6B-11 has a chip of platinum on the earth electrode and they are both interchangable.

 

Kind Regards.

 

Technical Department

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

PFR6B имат, но и G съм убеден, че имат. Ще проверим и ще снимаме.

 

Не знам кой си питал, но ако е NGK.com - не са големи специалисти поддръжката им, за други неща ги бях питал. Официалните са www.ngksparkplugs.com

 

Между другото "Reach" и на двете по-горе еднакъв - има се в предвид дължината на резбата само.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да споделя само - комплектът IFR6E11 пристигна :

 

http://img227.imageshack.us/img227/2425/dsc00059vc3.th.jpghttp://img227.imageshack.us/images/thpix.gif

 

 

Снимката е калпава, ама само телефона беше под ръка :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Защото са по-нова технология (спорно дали е по-добра) и защото (уж) са по-издържливи, но те и PFR имат достатъчен "запас" от километри. Като разлика в работата не двигателя не мисля , че ще има каквато и да е разлика м/у PFR и IFR :)

 

P.S "Да видим дали ще станат първо де ....да не се окаже ... :tooth: "

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Защото са по-нова технология (спорно дали е по-добра) и защото (уж) са по-издържливи, но те и PFR имат достатъчен "запас" от километри. Като разлика в работата не двигателя не мисля , че ще има каквато и да е разлика м/у PFR и IFR :)

 

P.S "Да видим дали ще станат първо де ....да не се окаже ... :tooth: "

 

Ха, така и така сте захванали тази тема, може ли някои да ми каже от къде мога да си поръчам кабели за моето шогунче 2,0 2000г. Галант. Не ме притеснява доставката, защото съм в Англия. На NGK не намирам кабели за моето и на Magnecor не намерих, има само за 2,5 мотор!

И още нещо ме интересува: спрял съм се на свещи NGK PFR6G-11, но съм с газов инжекцион. Та мисълта ми е трябва ли да слагам други свещи за LPG или и с тези е добре? :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Защото са по-нова технология (спорно дали е по-добра) и защото (уж) са по-издържливи, но те и PFR имат достатъчен "запас" от километри. Като разлика в работата не двигателя не мисля , че ще има каквато и да е разлика м/у PFR и IFR :)

 

P.S "Да видим дали ще станат първо де ....да не се окаже ... :tooth: "

 

Колега, успя ли вече да монтираш новите свещи? :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...