Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Act 2600 съединител за 1Г Еклипс проблем


Препоръчано мнение

За финал на моя проект, реших да сложа едно АЦТ 2600 със "стрийт" диск.

Всичко точно, сглобихме, първо палене, всичко ОК!

Хайде да потеглим и ОПА... скоростите не влизат. След ровене из хАмериканските форуми, установих че от 2600 нагоре хората слагат удължена ос за съединителя. И ос направихме, както я дават 3.75 инча дълга. Слагам новата ос и викам, айде, сега трябва да потегля!!! Е ДА АМА НЕ!!

След няколко натискания на педала на съединителя с новата ос, педала започна да хлътва и хлътва и да не се прибира до горе! Хам сега де?!?

Първо си помислих , че системата е изпуснала маслото отнякъде, но не намерих никакви течове, помпата си прави налягане, оста на буталцето си бута , всичко ок.

Хайде пак четене по американските форуми и с болка установих че 1Г Еклипсите стадат от слаби педали при поставяне на ъпгрейтнат съединител! Което че рече че педалите трябва да се СВАЛЯТ! Само като си го помислих и изтръпнах. Който има такава кола, знае какъв кошмар е отдолу покрай педалите, чак не ми се искаше да поглеждам. И акъла не ми го побираше как всичко там отдолу, цялата шина с 2-та педала ще излезе! След това открих из нета че някакъв янки го направил за 2.5 часа, но му било за 6-ти път!!!

И така след умуване установих, че механизма на педалите е поддал и започнах да ги свалям! Мъка... Свалих :

- ВОЛАНА- ЦЕЛИЯ прът

- Духалките за парното

- Помпата на съединителя

- Сервото за спирачките, спирачната помпа

Въпросната шина беше хваната с поне 10 болта. С хиляди гимнастики наляво и надясно успях да я измъкна!

Като погледнах зад себе си - бях разглобил половината кола!

И така оста за съединителя се хваща за една планка с двуграм, който от своя страна бута лостчето за хидравликата!

Въпросният двуграм беше започнал да превърта. Последва стягане и заварка.

И така започнах да монтирам педалите наново. Сложих волана и викам чакай да запаля и да видя какво е станало преди да съм сглобил всичко.

Паля, вкарвам 2-3 пъти съединителя и ХОППА, педала пак долу!! Направо ми се приплака!

Установих че всъщност оста бута докрай глупавата вилка и тя пак не може да отдели глупавото АЦТ 2600.

От тази точка нататък цялото напрежение отива върху педалите и те ПОДДАВАТ.

Пак след ровене из нета открих че тази "по-дълга ос" никак не оправя работата, напротив влошава както в моя случай!

Те затова хората подлагат шайби на тея "pivot ball" преди да са сложили скоростната кутия ЗАДЪЛЖИТЕЛНО при слагане на по-силен съединител!

И така със сълзи на очите и МНОГО рани по ръцете свалям педалите за втори път. Този път Яката ЗАВАРКА.

Никакво ЦО, стария ЕЛЖЕН идва на помощ до краен предел :) колкото може.

Предварително обаче се сетих да заменя пластмасовата втулка на оста на съединителя с метална при чичко стругар, защото ЕЛЖЕН-а нямаше да й прости!!!!

След няколко часа мъки, вече си имам пак педали. Но като се присетя сега какво следва, как скоростната кутия трябва да се свали, само за да се подложат 2 тъпи ШАЙБИ!!!

Иде ми направо да се гръмна, кой дявол ме накара да скачам на АЦТ 2600?!?!

 

Извода е : КОЛЕГИ, ако сваляте кутия и мислите да слагате по-як съединител, бил АЦТ, Екзиди, или квот ще, ЗАДЪЛЖИТЕЛНО шайби!!!

За да не приключите като мене, сваляйки педали по 2 пъти и разглобявайки цялата кола наново!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз също съм с корав съединител и нямаше проблем-явно мал шанс.Не,че с други работи е нямало проблеми...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Съжалявам да чуя за тия ти неволи. Дано всичко да е наред и да я поркараш хубаво. Добре е, че сподели с нас, за да знаем тези неща...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Леле колега :icon_crying: :icon_crying: :icon_crying: ,немога да повярвам и аз съм със stage 1 cluch kit и педалът ми е много мек.А като покарам колата в по натоварен режим направо пропада съединителя.Като изстине се оправя.Дали и аз трябва да подлагам шайби и каде?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Даа, със АЦТ 2100 няма проблеми. Филма е от 2600 нагоре явно. И в комбинация с тоя дебеличък стрийт диск идва мъката.

 

Eagle Tsi, ти със 2600 ли си? Маховика ти стокския ли е?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

http://img262.imageshack.us/img262/3569/ar...tereddh4.th.jpg

 

 

Общо взето това е схемата- ако вилицата ви стои в средата или по-близо до шофиорската страна - всичко е ок!

Обаче ако пък стои в ляво леко, както при мен, е дошъл момента за "шайбоване"!!!

 

Слагат се шайби на т.нар. "pivot ball", и това от своя страна избутва вилицата и лагера по-напред към маховика!!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз нямах проблеми докато имах такъв, а педала ми е поизяден. Сега съм със SPEC който не разчита на безобразен притескателен диск и педала си е ок. Даже захапва доста високо.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

http://img262.imageshack.us/img262/3569/armcentereddh4.th.jpg

Общо взето това е схемата- ако вилицата ви стои в средата или по-близо до шофиорската страна - всичко е ок!

Обаче ако пък стои в ляво леко, както при мен, е дошъл момента за "шайбоване"!!!

 

Слагат се шайби на т.нар. "pivot ball", и това от своя страна избутва вилицата и лагера по-напред към маховика!!!

Колега,всъщност и аз съм имал подобен проблем и съм подлагал шайби.Но мисля,че проблема идва не от съединителя,а от износена ябълка на болта в/у която ляга вилицата,или от износената вдлъбната част на вилицата в която ляга ябълката.В подкрепа на думите ми е факта,че след като смених кутията не се наложи подлагане на шайби/а съединителят си беше същия/

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Даа, най вероятно си прав. Мисля че и от двете причини има по малко. Защото четох из американските форуми, всеки 2-ри с такъв съединител слага шайби или по-дълга ос!

 

При мен лично ябълката не беше износена, а отпред вилицата като че ли!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...