Премини към съдържание

Угасна в движение и повече не ще да запали


Ivo Ru

Препоръчано мнение

:help: В петък както карам на 2-ра из малките улички на квартала и угасна. Не съм сигутен на газ ли бях или на бензин. Двигателя е 4G63 Вагон производство края на 95 г. Вчера го довлачихме пред къщи. От сервиза на Фобус ми казаха как да направя заглушка на газовия компютър. Днес проверих хвърля ли искра през лулите - там е ОК. Проверих горивонагнетателната помпа работи ли и там е ОК. Гориво в рейката преди инжекторите има, ток има а дори не се обажда :icon_hmm: . Само ако не съм въртял по-дълго време (около 40 минути до 1 час) при следваща проба да запали пуква съвсем тихо веднъж в ауспуха. Ако някой има идея за по-непрофесионална диагностика ще се радвам да пробвам.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Виж си бушоните отпред при двигатела.

Там има бушон за ЕКУ-то 20А.Ако той е изгорял не ти свети и лампата CHEK ENGINE на таблото,при подаване на контакт.

 

Ако е така имаш проблем в ЕКУ-то и на безин работи на мн.богата смес.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Проверих бушоните при двигателя - здрави са. На таблото всичко е нормално. Като дам на контакт светват CHEK ENGINE и другите индикатори. После CHEK ENGINE изгася и всички индикатори на долния ред с изключение на налягане на маслото и зареждане на акумулатора. както си трябва. Остава да свети и един индикатор за нивото на маслото. Той също трябва да изгасне като запаля. Завъртам и нищо.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Проверих бушоните при двигателя - здрави са. На таблото всичко е нормално. Като дам на контакт светват CHEK ENGINE и другите индикатори. После CHEK ENGINE изгася и всички индикатори на долния ред с изключение на налягане на маслото и зареждане на акумулатора. както си трябва. Остава да свети и един индикатор за нивото на маслото. Той също трябва да изгасне като запаля. Завъртам и нищо.
Свържи се на лични с DJ Tymbi(Пламен) и ше започне и да пали.....
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да не ти е прескочил агренажния ремък?

Нещата си отиват към сервиз,няма за какво да гадаем тука...

Успех.

 

 

П.П.Все пак - свещите мокри ли са като въртиш повече на стартер?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ей тези проблеми са ми любимите! Бензин има - да те удави, ток идва - да те убие, а колицата не пали.....

Не губи време, ами отивай при Пламен! Така няма да го отгатнем! Той е твоят човек!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, закарах колата в Ратола за диагностика. Оказа се най-неприятното. Ангренажния ремък е превъртял. :icon_crying: Случвало ли му се е на някого и ориентировъчно колко му е излязъл ремонта. В Ратола ме питат дали да я отварят и да я правят ама ме предупредиха, че частите били бая скъпи. Май отива към 4-цифрено число.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, закарах колата в Ратола за диагностика. Оказа се най-неприятното. Ангренажния ремък е превъртял. :icon_crying: Случвало ли му се е на някого и ориентировъчно колко му е излязъл ремонта. В Ратола ме питат дали да я отварят и да я правят ама ме предупредиха, че частите били бая скъпи. Май отива към 4-цифрено число.
Ремъците и ролките ти са 250лв.....Обтегача и той е 250, и труд около 100 стават 600лв, ако не си прецакал някой клапан и повдигач разбира се.......
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Един ремък и една ролка. Няма обтегач.

Недей в Ратола. Иди при Пламен ти казваме от кое време. Той ще ти обясни най-добре.

За отварянето - гарнитура за главата, аако са ударили клапаните - 4 (или 8, май 8) клапана. С колко зъба е превъртял?

Между другото - мисля, че би могло да се установи и без да се сваля главата. А само с мерене на компресията, но може и да бъркам.

Отивай при Пламен

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Един ремък и една ролка. Няма обтегач.

Недей в Ратола. Иди при Пламен ти казваме от кое време. Той ще ти обясни най-добре.

За отварянето - гарнитура за главата, аако са ударили клапаните - 4 (или 8, май 8) клапана. С колко зъба е превъртял?

Между другото - мисля, че би могло да се установи и без да се сваля главата. А само с мерене на компресията, но може и да бъркам.

Отивай при Пламен

 

Говорих с Пламен, но за мое съжаление е заринат с работа и няма да има възможност в близките дни да я прави. А на мен ми трябва всеки ден. От Ратола ще я прибирам днес и ще я гледаме има ли поръжения (Пламен ми каза, че за този двигател е почти сигурно да има) колко ще струват частите и после ще мисля пак какво да правя. Пък дано да не е станала голяма беля. "Надеждата умира последна!"

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Един ремък и една ролка. Няма обтегач.
Роско! Мотора е 4G63, не бъркай човека.....
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...

Здравейте колеги. Работата излезе по-дебела. 8 клапана се бяха изкривили а другите 8 са ударили леко в буталата. За по-сигурно ги сменихме и 16-те. Скъсъл се е вторият ангренажен ремък - за балансирашия вал и от там е тръгнала поразията.

 

След ремонта обаче ми тракат хитравличните повдигачи. Преди не се чуваха даже и на студен двигател. Не съм много наясно какво точно правят те. Майстора каза да не се притеснявам, да я покарам така и ако не спре да трака, значи и те се били наранили или се били запушили и да ги сменяме.

 

:please: Та да питам най-знаещите и разбиращи: Безопасно ли е да я карам така 500-600 км. или да не си правя експерименти и да сменям докато не е станала беля.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няма проблем и така да си я караш, и повече километри.......Какво масло и сипахте след ремонта ?.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

маслото не е сменяно защото беше на по-малко от 3000 км. Мотул полусинтетика 15W-50.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

маслото не е сменяно защото беше на по-малко от 3000 км. Мотул полусинтетика 15W-50.

Остана ми последен комплект повдигачи за твоя мотор - струват 450 лв., оригинални японски, 16 броя. Ако имаш интерес, на лични...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Прежали 15 лв и вземи добавка FN 125 fenom metal conditioner. Мушни я в маслото и покарай педесетина км. Ако повдигачите не утихнат - бягай при SLX и взимаи комплекта...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Прежали 15 лв и вземи добавка FN 125 fenom metal conditioner. Мушни я в маслото и покарай педесетина км. Ако повдигачите не утихнат - бягай при SLX и взимаи комплекта...
Малко ми се струва излишна тая процедура, защото колегата писа че преди ремонта не са се обаждали повдигачи......Най вероятно са се прецакали при срещата на буталата с клапаните, за това няма смисъл да опитва с добавки........Най добрата добавка в случая, са нови повдигачи...... :icon_thumbup:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Малко ми се струва излишна тая процедура, защото колегата писа че преди ремонта не са се обаждали повдигачи......Най вероятно са се прецакали при срещата на буталата с клапаните, за това няма смисъл да опитва с добавки........Най добрата добавка в случая, са нови повдигачи...... :icon_thumbup:

Или не са монтирали правилно осн. гарнитура, или е калпава ,или кобиличната ос не е сложена както трябва ,или ...................много "или"-та станаха...........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Или не са монтирали правилно осн. гарнитура, или е калпава ,или кобиличната ос не е сложена както трябва ,или ...................много "или"-та станаха...........

 

Може ли всичките тези или-та лесно да се диагностицират? Само да речем със сваляне на капака на клапаните и оглед.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Може ли всичките тези или-та лесно да се диагностицират? Само да речем със сваляне на капака на клапаните и оглед.

Не всичките, само по газоразпределителния механизъм - кобиличките и горната част на клапаните... Но е силно препоръчително да се види докъде е стигнала белята след като си ударил клапаните. Повдигачите стоят между стъблото на клапана и кобилицата.... А ти сигурен ли си, че повдигачите тракат, а не нещо друго?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сменени са 16-те клапана, маслообирачите, гарнитурата между блока и главата, гарнитури на изпускателния и всмукателния колектори и тази на капака на газоразпределителния механизъм. От сервиза ми казаха че тракат повдигачите. На слух, доколкото аз разбирам, шумът прилича на такъв, като от шевна машина е. За всеки случай мериха налягането на маслото - налягането е в нормите. Не съм специалист и казвам това което са ми казали. А дали е така.... Преди ремонта не тракаше нищо. При работа на празен ход и затворен капак на двигателя от метър -два не се чуваше, че двигателят работи. Сега е малко като дизел.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Може ли всичките тези или-та лесно да се диагностицират? Само да речем със сваляне на капака на клапаните и оглед.

Няма лесно ........всичко е трудно, но може да се диагностира все пак.............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...