Премини към съдържание

ilko ivanov

Потребител
  • От него общо

    29
  • Регистрация

  • Беше тук

За ilko ivanov

  • Рожден ден 08/15/1976

Интернет контакт

  • Уебсайт адрес
    http://
  • ICQ
    0

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Интереси
    Монтаж и ремонт на автоаларми & авто-аудио.

ilko ivanov's Постижения

Откривател

Откривател (4/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Тц.Грешка си колега. За 300м(от светофар) му направих една кола разлика.И аз се учудих,щото Алфата не и е силен старта.
  2. Днес В Монтана си направихме готина дръпка с един колега. Ако чете форума да си признае веднага :icon_thumbup: . Мисля,че беше Лансер нов с 17"джанти с номер СА.... - не го запомних :icon_blush: тъмно сив. И да каже с какъв мотор е за да знам да се срамувам ли??? или да се кефя??? Бях с Алфата. На изхода на града той продължи за София,аз за Враца.
  3. Да не ти е прескочил агренажния ремък? Нещата си отиват към сервиз,няма за какво да гадаем тука... Успех. П.П.Все пак - свещите мокри ли са като въртиш повече на стартер?
  4. Виж си бушоните отпред при двигатела. Там има бушон за ЕКУ-то 20А.Ако той е изгорял не ти свети и лампата CHEK ENGINE на таблото,при подаване на контакт. Ако е така имаш проблем в ЕКУ-то и на безин работи на мн.богата смес.
  5. Малко ли ти се вижда??? А и забрави да споменеш,че 150км/ч. му е макс. скорост.След 130 вече си е мъчение. Сметни го на газ при среден разход за същия пробег 10л/100км. П.П.Знам,че разхода е даже по-малко на газ при условията,които си описал...Да го приемем 10. Карал съм и дизелов,в момента карам бензинов 4х4. Не искам да обидя никого - просто така мисля аз.
  6. Аз мисля,че въобще няма дизел 4х4.Поне от това поколение. И не всички са 90к.с.Моя Рънър беше 82к.с. оригинално без кулер. Лично мое мнение - с тези скорости и диф. този мотор на това купе,харчи неоправдано много за вървежа си. По-добре се ориентирай към безинов 4х4. П.П.Моя от подписа се продава :icon_blush: .С всички екстри.И газ.
  7. Още веднъж благодаря за съветите на всички. Постигнах доста добър резултат след като днес си поиграх 1час с колата.Има още какво да се желае от скороста на реакция на степ мотора,ама не ми се разглобяваше основно да го чистя.Просто го налях с смазващ спрей.При предишното почистване използвах спрей за почистване на инжекция,който само чисти нагар и наслоявания,но не смазва-затова нямаше особен ефект.Естествено настроих наново дроселовата клапа и ТПС,също така изолирах ЕГР-а - и двигателя заработи мн.приятно. П.П.Моторчето вярно е с 6 извода в редица.
  8. 10х.Ще ми е много полезно това. Благодаря на всички за отговорите.
  9. Точно такова нещо имах предвид.Май не го обясних добре по-горе.Ще съм много благодарен.
  10. Така де,ама ТПС датчика също е подвижен около оста си.При едно също положение на дросела напрежението може да бъде от 0,35 до 0,7в. в зависимост от положението на датчика - пробвано. П.П.Така,както си пиша и разбирам,че трябваше да проверя и контакта за празен ход... :icon_blush: :icon_blush: :icon_blush: .
  11. Всичко е,както предположи DJ Tymbi.Куплунга отзад е в един ред с 5 пина.ТПС-а работи,ама не се сетих да проверя контакта за празен ход.Все пак си мисля,че системата за празен ход работи-в смисъл не е неподвижна-ама неправилно.Друго,което не можах да разбера - тъй като при мен е въртяно винтчето,което определя положението на дросела на празен ход - в какво положение всъщност трябва да бъде?Щото аз мога да си преместя ТПС-а както искам спрямо дроселовата клапа,ама кое е правилното положение?
  12. Утре ще го огледам подробно и ще го опиша.Също ще премеря и ТП-сензора.Така по спомен и аз си мисля,че степ мотора е с 5 извода в линия,ама да не те подвеждам - утре ще кажа със сигурност.Благодаря за съвета.
  13. Това вече го направих,както и почистване на дроселовата клапа и всички видими отвори около нея(неразглобена),ама няма ефект. Също така не видях ясно обособен корпус на стъпков мотор...?
  14. Та ето какъв е проблема- когато я паля студена всичко е ОК.държи по-високи обороти докато загрее и постепенно спадат. Обаче като е загряла пали с доста високи обороти за момент,после падат почти до угасване(даже примигва лампата за динамото)и след това се стабилизират,като през това време свети лампата CHEK ENGINE.това става за около 4-5сек.Това не ми пречи толкова,ама и при загрял мотор държи по-високи от нормалните оборти - 1200-1300об/мин.Когато пък пусна климатика чувствително падат(понякога даже изключва компресора). Гледам,че системата за оборотите на ПХ е под дроселовата клапа,но никога не съм разглобявал такава(виждал съм на Мазда подобна).Ще ми е полезно все пак ако някой колега е правил подобен ремонт да ми каже горе-долу как са нещата. Другия ми въпрос е има ли извод от климатика за компа,който да му казва че е включен и съответно да вдигне оборотите?На дизеловия ми Рънър това ставаше с един вакуум,който механично подаваше газ на помпата,ама тук явно не е така.Като се замисля и Еклипса ми имаше подобен проблем,но много по-слабо изразен... Колата е тази от подписа. Предварително благодаря за отговорите :rolleyes: .
  15. Няма за какво.Радвам се,че съм ти помогнал.Това е доста честа грешка при колеги,които не познават добре инсталацията на японските автомобили.
×
×
  • Създаване...