Та ето какъв е проблема- когато я паля студена всичко е ОК.държи по-високи обороти докато загрее и постепенно спадат. Обаче като е загряла пали с доста високи обороти за момент,после падат почти до угасване(даже примигва лампата за динамото)и след това се стабилизират,като през това време свети лампата CHEK ENGINE.това става за около 4-5сек.Това не ми пречи толкова,ама и при загрял мотор държи по-високи от нормалните оборти - 1200-1300об/мин.Когато пък пусна климатика чувствително падат(понякога даже изключва компресора). Гледам,че системата за оборотите на ПХ е под дроселовата клапа,но никога не съм разглобявал такава(виждал съм на Мазда подобна).Ще ми е полезно все пак ако някой колега е правил подобен ремонт да ми каже горе-долу как са нещата. Другия ми въпрос е има ли извод от климатика за компа,който да му казва че е включен и съответно да вдигне оборотите?На дизеловия ми Рънър това ставаше с един вакуум,който механично подаваше газ на помпата,ама тук явно не е така.Като се замисля и Еклипса ми имаше подобен проблем,но много по-слабо изразен... Колата е тази от подписа. Предварително благодаря за отговорите :rolleyes: .