Ivo Ru Публикувано 28 септември 2008 Сподели Публикувано 28 септември 2008 :help: В петък както карам на 2-ра из малките улички на квартала и угасна. Не съм сигутен на газ ли бях или на бензин. Двигателя е 4G63 Вагон производство края на 95 г. Вчера го довлачихме пред къщи. От сервиза на Фобус ми казаха как да направя заглушка на газовия компютър. Днес проверих хвърля ли искра през лулите - там е ОК. Проверих горивонагнетателната помпа работи ли и там е ОК. Гориво в рейката преди инжекторите има, ток има а дори не се обажда :icon_hmm: . Само ако не съм въртял по-дълго време (около 40 минути до 1 час) при следваща проба да запали пуква съвсем тихо веднъж в ауспуха. Ако някой има идея за по-непрофесионална диагностика ще се радвам да пробвам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ilko ivanov Публикувано 28 септември 2008 Сподели Публикувано 28 септември 2008 Виж си бушоните отпред при двигатела.Там има бушон за ЕКУ-то 20А.Ако той е изгорял не ти свети и лампата CHEK ENGINE на таблото,при подаване на контакт. Ако е така имаш проблем в ЕКУ-то и на безин работи на мн.богата смес. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo Ru Публикувано 28 септември 2008 Автор Сподели Публикувано 28 септември 2008 Проверих бушоните при двигателя - здрави са. На таблото всичко е нормално. Като дам на контакт светват CHEK ENGINE и другите индикатори. После CHEK ENGINE изгася и всички индикатори на долния ред с изключение на налягане на маслото и зареждане на акумулатора. както си трябва. Остава да свети и един индикатор за нивото на маслото. Той също трябва да изгасне като запаля. Завъртам и нищо. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 28 септември 2008 Сподели Публикувано 28 септември 2008 Проверих бушоните при двигателя - здрави са. На таблото всичко е нормално. Като дам на контакт светват CHEK ENGINE и другите индикатори. После CHEK ENGINE изгася и всички индикатори на долния ред с изключение на налягане на маслото и зареждане на акумулатора. както си трябва. Остава да свети и един индикатор за нивото на маслото. Той също трябва да изгасне като запаля. Завъртам и нищо.Свържи се на лични с DJ Tymbi(Пламен) и ше започне и да пали..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ilko ivanov Публикувано 28 септември 2008 Сподели Публикувано 28 септември 2008 Да не ти е прескочил агренажния ремък?Нещата си отиват към сервиз,няма за какво да гадаем тука...Успех. П.П.Все пак - свещите мокри ли са като въртиш повече на стартер? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 28 септември 2008 Сподели Публикувано 28 септември 2008 Ей тези проблеми са ми любимите! Бензин има - да те удави, ток идва - да те убие, а колицата не пали..... Не губи време, ами отивай при Пламен! Така няма да го отгатнем! Той е твоят човек! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo Ru Публикувано 1 октомври 2008 Автор Сподели Публикувано 1 октомври 2008 Колеги, закарах колата в Ратола за диагностика. Оказа се най-неприятното. Ангренажния ремък е превъртял. :icon_crying: Случвало ли му се е на някого и ориентировъчно колко му е излязъл ремонта. В Ратола ме питат дали да я отварят и да я правят ама ме предупредиха, че частите били бая скъпи. Май отива към 4-цифрено число. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 1 октомври 2008 Сподели Публикувано 1 октомври 2008 Колеги, закарах колата в Ратола за диагностика. Оказа се най-неприятното. Ангренажния ремък е превъртял. :icon_crying: Случвало ли му се е на някого и ориентировъчно колко му е излязъл ремонта. В Ратола ме питат дали да я отварят и да я правят ама ме предупредиха, че частите били бая скъпи. Май отива към 4-цифрено число.Ремъците и ролките ти са 250лв.....Обтегача и той е 250, и труд около 100 стават 600лв, ако не си прецакал някой клапан и повдигач разбира се....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 1 октомври 2008 Сподели Публикувано 1 октомври 2008 Един ремък и една ролка. Няма обтегач. Недей в Ратола. Иди при Пламен ти казваме от кое време. Той ще ти обясни най-добре. За отварянето - гарнитура за главата, аако са ударили клапаните - 4 (или 8, май 8) клапана. С колко зъба е превъртял? Между другото - мисля, че би могло да се установи и без да се сваля главата. А само с мерене на компресията, но може и да бъркам. Отивай при Пламен Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo Ru Публикувано 1 октомври 2008 Автор Сподели Публикувано 1 октомври 2008 Един ремък и една ролка. Няма обтегач. Недей в Ратола. Иди при Пламен ти казваме от кое време. Той ще ти обясни най-добре. За отварянето - гарнитура за главата, аако са ударили клапаните - 4 (или 8, май 8) клапана. С колко зъба е превъртял? Между другото - мисля, че би могло да се установи и без да се сваля главата. А само с мерене на компресията, но може и да бъркам. Отивай при Пламен Говорих с Пламен, но за мое съжаление е заринат с работа и няма да има възможност в близките дни да я прави. А на мен ми трябва всеки ден. От Ратола ще я прибирам днес и ще я гледаме има ли поръжения (Пламен ми каза, че за този двигател е почти сигурно да има) колко ще струват частите и после ще мисля пак какво да правя. Пък дано да не е станала голяма беля. "Надеждата умира последна!" Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 1 октомври 2008 Сподели Публикувано 1 октомври 2008 Един ремък и една ролка. Няма обтегач.Роско! Мотора е 4G63, не бъркай човека..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 1 октомври 2008 Сподели Публикувано 1 октомври 2008 Извинявай, не видях! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo Ru Публикувано 23 октомври 2008 Автор Сподели Публикувано 23 октомври 2008 Здравейте колеги. Работата излезе по-дебела. 8 клапана се бяха изкривили а другите 8 са ударили леко в буталата. За по-сигурно ги сменихме и 16-те. Скъсъл се е вторият ангренажен ремък - за балансирашия вал и от там е тръгнала поразията. След ремонта обаче ми тракат хитравличните повдигачи. Преди не се чуваха даже и на студен двигател. Не съм много наясно какво точно правят те. Майстора каза да не се притеснявам, да я покарам така и ако не спре да трака, значи и те се били наранили или се били запушили и да ги сменяме. :please: Та да питам най-знаещите и разбиращи: Безопасно ли е да я карам така 500-600 км. или да не си правя експерименти и да сменям докато не е станала беля. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 23 октомври 2008 Сподели Публикувано 23 октомври 2008 Няма проблем и така да си я караш, и повече километри.......Какво масло и сипахте след ремонта ?..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo Ru Публикувано 24 октомври 2008 Автор Сподели Публикувано 24 октомври 2008 маслото не е сменяно защото беше на по-малко от 3000 км. Мотул полусинтетика 15W-50. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 24 октомври 2008 Сподели Публикувано 24 октомври 2008 маслото не е сменяно защото беше на по-малко от 3000 км. Мотул полусинтетика 15W-50.Остана ми последен комплект повдигачи за твоя мотор - струват 450 лв., оригинални японски, 16 броя. Ако имаш интерес, на лични... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 24 октомври 2008 Сподели Публикувано 24 октомври 2008 Прежали 15 лв и вземи добавка FN 125 fenom metal conditioner. Мушни я в маслото и покарай педесетина км. Ако повдигачите не утихнат - бягай при SLX и взимаи комплекта... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 24 октомври 2008 Сподели Публикувано 24 октомври 2008 Прежали 15 лв и вземи добавка FN 125 fenom metal conditioner. Мушни я в маслото и покарай педесетина км. Ако повдигачите не утихнат - бягай при SLX и взимаи комплекта...Малко ми се струва излишна тая процедура, защото колегата писа че преди ремонта не са се обаждали повдигачи......Най вероятно са се прецакали при срещата на буталата с клапаните, за това няма смисъл да опитва с добавки........Най добрата добавка в случая, са нови повдигачи...... :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 24 октомври 2008 Сподели Публикувано 24 октомври 2008 Малко ми се струва излишна тая процедура, защото колегата писа че преди ремонта не са се обаждали повдигачи......Най вероятно са се прецакали при срещата на буталата с клапаните, за това няма смисъл да опитва с добавки........Най добрата добавка в случая, са нови повдигачи...... :icon_thumbup:Или не са монтирали правилно осн. гарнитура, или е калпава ,или кобиличната ос не е сложена както трябва ,или ...................много "или"-та станаха........... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo Ru Публикувано 27 октомври 2008 Автор Сподели Публикувано 27 октомври 2008 Или не са монтирали правилно осн. гарнитура, или е калпава ,или кобиличната ос не е сложена както трябва ,или ...................много "или"-та станаха........... Може ли всичките тези или-та лесно да се диагностицират? Само да речем със сваляне на капака на клапаните и оглед. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 27 октомври 2008 Сподели Публикувано 27 октомври 2008 Може ли всичките тези или-та лесно да се диагностицират? Само да речем със сваляне на капака на клапаните и оглед.Не всичките, само по газоразпределителния механизъм - кобиличките и горната част на клапаните... Но е силно препоръчително да се види докъде е стигнала белята след като си ударил клапаните. Повдигачите стоят между стъблото на клапана и кобилицата.... А ти сигурен ли си, че повдигачите тракат, а не нещо друго? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo Ru Публикувано 27 октомври 2008 Автор Сподели Публикувано 27 октомври 2008 Сменени са 16-те клапана, маслообирачите, гарнитурата между блока и главата, гарнитури на изпускателния и всмукателния колектори и тази на капака на газоразпределителния механизъм. От сервиза ми казаха че тракат повдигачите. На слух, доколкото аз разбирам, шумът прилича на такъв, като от шевна машина е. За всеки случай мериха налягането на маслото - налягането е в нормите. Не съм специалист и казвам това което са ми казали. А дали е така.... Преди ремонта не тракаше нищо. При работа на празен ход и затворен капак на двигателя от метър -два не се чуваше, че двигателят работи. Сега е малко като дизел. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 27 октомври 2008 Сподели Публикувано 27 октомври 2008 Като загрее не спира ли? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo Ru Публикувано 27 октомври 2008 Автор Сподели Публикувано 27 октомври 2008 Като загрее не спира ли? Не спира. Може би е малко по мек - шума. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 27 октомври 2008 Сподели Публикувано 27 октомври 2008 Може ли всичките тези или-та лесно да се диагностицират? Само да речем със сваляне на капака на клапаните и оглед.Няма лесно ........всичко е трудно, но може да се диагностира все пак............. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.