Премини към съдържание

Бясна кола - прогледнах :)


jacomo

Препоръчано мнение

Привет аз съм нов във форума (от около месец само чета из него), но просто не се сдържам да споделя усещането от това да караш Галант. Мания..........

Преди около няколко месеца бях решил, че ще сменям старата Астарица (Орел Астра) с нова (на старо :)) кола и се почна едно умуване. Знаех, че искам бензин и голям двигател (горивото не го плащам аз и ми беше писнало от 1.4 пр***ята на гореспоменатия "автомобил"). Знаех, че искам да е с 4 врати (никакви хечове, никакви купета). Никакви дизели (не съм почитател на нафтовите печки). Не исках Фолцваген (при всичките ми уважения към притежателите им това за мен не е кола - особено Голф). За Бенц, ауди, БМВ съм слушал, че поддръжката била скъпа (което си е адски относително). Друго движещо за мен беше интериора - много важно. Кожа, екстри, глезотийки и т.н. (Бях минал и през варианти на Мицубиши галант, каризма, лансер въобще всички коли ама от вътре ми се виждаха дървени таблата им а 166 е с дисплай сатнав и т.н.)

 

По странни стечения на обстоятелствата 3-ма пича от моята компания по същото време си купиха коли - все алфи. С един вече притежаващ такава, в компанийката ни станаха 4 и малко по малко и аз се зарибих, та се спрях на Алфа 166. По едно време вече се бях побъркал и бях регистриран във форума им, научих почти всичко за тази кола, уолпейпъри ала бала. Всяка вечер се говореше какви резачки са алфите, колко изпилени им били двигателите, дизайн, детайли италианци тва онва.........

 

Изтеглих кредит и започнах да си търся начини да ми вкарат от чужбина. Бях решил, че за нищо на света няма да си взема кола от БГ. Ама времето минаваше, говорих с доста познати на познати, които вкарват и в крайна сметка аз си оставах с пари в джоба и без кола - причини много. Накрая взе да ми писва и отидох на Горубляне. Обикаляме ние 4 човека, в най-големите жеги, цяла събота и няма такава алфа каквато си търся. Аверите ми постоянно ми показваха тройки, хюндай купета, пежо 406 (пининфарина), е-класи, 156-ци, ц-класи, пасати (опазил ме господ :icon_thumbup: ) и всякви други ама проблема беше, че знаех какво търся.

 

Съвсем случайно на "н"-тия час визирах отдалече акулоподобната муцуна на бъдещата ми кола. Ооооооо бейби моята Мицубара. Харесах я веднага. Тъмно син металик, нов внос от Швеийцария, седан, ляти джанти, кожен салон, климатроник, чеинджър, круиз контрол, тракшън контрол, ел. седалки, ел огледала, ел. шибидах (или люк - все тая), автоматик (и това много го исках - да не се занимавам из гадните софийски задръствания :icon_thumbup: нали съм си гъзе :rolleyes: и най-сладкото 2.5 в6 - хахахахахха откачих.

 

Обаче много добре не е на добре измамника който отговаряше за групичката от трошки около Мицу (и не го включително) - Вальо Артиста. Започна да ми обяснява, че климата и била ок. А тя не работи въобще, да го ***. Казах му, че много ми харесава колата и ще я гледам пак с един приятел (бясен монтьор който оправя (разбирай маскира) гробници за 2 автосалона като на Бат Вальо и измамническите им трикове са му ясни). Вальо естествено не знаеше това, но както и да е. Идвам с моя човек - а той преди това ми казваше, че ако си купя Алфа въобще да не му се вявам в сервиза :icon_clap: Като я видя много му хареса. Карахме я, ала бала. Каза ми, че е блъскана отзад (евала), каза ми има някакви лагери прее****. Абе помогна много и каза "взимай Японската Чекия" само да ти оправят климата. Артиста казва "то само фреонче трябва да се доналее за 50 лв.". Ама аз защото знам компресорчетата колко са и му казах "Пич напълни я с *айна ако щеш утре идвам и я купувам, ако тоя робот духа студено ок?". През цялото време до другия ден само си мислех за Мицу - бях се влюбил. Даже толкова, че бях готов да я взема и със счупен климатроник. Както и да е. Отивам на другия ден и на терените вече се беше появил на Вальо Артиста шефа - Петьо Петела (имената и псевдонимите са истинки - бягайте далече от тези измамници на Горубляне под Цариградско откъм страната на Пловдив.). Копелетата бяха направили така, че климата работи 5-7 мин колкото да направим сделката. Добри са - няма спор. Така и не разбрах как го направиха. С един мой приятел държахме ръцете си на отворите и дънеше студено като за световно. Купих я качих се на цариградско и до там........... ТОПЛО. В последствие се оказа КОМПРЕСОРЧЕ хахаххаха. 1500 лева ново. ЧЕСТИТО НА ПЕЧЕЛИВШИТЕ - считай моя милост.

 

После се почнаха несгодите. Забравих я на задна една вечер. През ноща се е засилила и се изтряскала в един гараж - стоп броня и калник. Откачих. От каското нищо - ку*ец. На всичкото отгоре трябваше да се разбравям с няква откачена лелка - собстеника на гаража. Искаше да и плащам ремот на зида я на него му нямаше нищичко - малко синьо от боята МИ. Амам както и да е. Кибичих цял ден в кат за протокол, после ми оцениха щетата на 600 лева и като ми приспаднаха вниските взех 96 лева. 96 ЛЕВА. Та аз даже не мога да се усмихна с тея пари. Оригинален стоп струва - не ми се мисли. И защото колата ми била над 10 години (губя мача за няколко месеца :icon_clap: ) нямало такъв филм, те да ми я оправят или аз да им дам фактура. Измамници - Уника (Витоша се тая).

 

После се почнаха ремончетата. Разбрах (от фоума, ВАС тоест), че най-добре е да я закарам при Пламен. Там разбрах, че играта е много дебела, защото имам няколко по-специфични проблема (освен климатика и резонните смени на консумативи). Хубавото е, че бях подготвен психически за това. И финансово - добре, че бачкам като куче и кешовицата (кинтите) не са проблем.

 

Какъв е извода, се пита в закачката. Въобще не съжалявам. Благодаря на бога, че си купих "Японската Чекия" а не някаква насрана алфа. Аверите с алфите се разцепиха от колата ми - хахаххаха. Побърквам ги по светофарите, побърквам ги с возия, с глезотийки. Техните алфи постоянно висят по сервизите. Момчета купуваите си галати. Кога ще излезе новия? :rolleyes: Най-готиното е двигателят. Като го чуя и направо получавам ерекция. Линията, фаса, предницата хммммм - нямам думи. Италианците правили яки дизайни - топки. Предницата на Мицу е една малка болница.

 

Взех да се увличам. Момчета - наслаждавайте се на Галантите си както аз се наслаждавам на моя..........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Отдавна не съм чел подобно мнение!!!!Направо съм удивен и се смях от сърце.След толкова премеждия и да продължава така да е хлътнал,сериозен е човека :good:

Даже се съмнявам да не е дилър на :mitsu-smiley:

Ама като знам аз на кое небе бях като се качих за първи път на Галант-а ми(а дотогава не бях изобщо се качвал на Галант) ,разбирам какво му е на колегата.

Дано са свършили несгодите ти.

И дано по малко запленени от магията на Галант-а се срещат с Петела и как му беше на другия прякора.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Отдавна не съм чел подобно мнение!!!!Направо съм удивен и се смях от сърце.

 

:icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:D Още един болен по :mitsu-smiley: .

Диагнозата е ясна, няма оправия :) със здраве да си караш :plane:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега евала за поста .....направо сцепи Хасфалта :) Вярваш ли ми, че и аз като слушам звука на мотора и направо ми се качва адреналина на мах :) Няма такъв самолет като японския :rulez: После като сляза от колата и треперя вътрешно целия....особенно като съм им раздал (за пореден път) на паляците с разните му там Хевропейски марки....вземи малко тая 1-ва - 2-ра - ща :icon_censored: и "Рацера" :drive: Особенно много ме дразнят нахалните, ши кажеш, че той е 2 чифта :icon_censored: и с код за безсмъртие. И такива мити работи.... :tooth:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Евала пич!

 

Мислил ли си да пишеш сериозно? Ей така между другото - на светофарите например. Да си уплътниш времето, докато работи климатика... Хем и мацките ще викат "Тоя пък хем е интелектуалец, хем е с яка кола".

:icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Еми честито колега. Само че си личи че не си чел предварително форума .. Галантите тук се търсят в Ямбол а не на Горубляне.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Много интересен пост, личи си че си още влюбен в Галанта. Само не ми е ясно как колата сама е тръгнала, ако не си на Р ключа не се вади, или си оставил ключовете на таблото?

И аз съм на мението на silveria, че пъро е трябвало да хвърлиш едно око на ямболските "самолети" и в краен случай Горубляне.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ей заради такива изказвания ще взема да продам Еклипса... :icon_thumbup:

Нама, разбира се, защото моята любов към него е аналогична - често ми се случва да спра музиката в колата, само за да се наслаждавам на звука от двигателя... И после като сляза имам нужда да обърна едно малко... :icon_blush: хахаха

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ми така сте вие, дето си чувате големите двигатели ;-)

Малеееее, Галантите верно са болест! А на колегата - честито, много е болен! И аз все така ще си въздишам по акулките...

Честито, със здраве да я караш и да се слушате, ей!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Също като теб доскоро карах астра, но 1.6. Също като теб много исках да си купя алфа 156. За момент дори 166, но ме отказа солената подръжка на модела. Фен съм на бензина като гориво, но много рядко има добре работеща на студен старт бензинова алфа, без значение с кой двигател е - прекъсване, вдигане на обороти и при загряло положение, ламбда сонди, окачване... Харесваше ми вида и таблото, както и возията. В крайна сметка се отказах.

Видях в един форум (не помня кой беше, но мисля че беше в тунинга) един от съфорумниците тук - Реконструктор. Опитваха се да го убедят колко по-хубава кола е 156-цата от галанта. Друго няма да казвам. По-важното е че на аватара му видях непозната кола - митсубиши галант, модела от 1997-ма (EA5A май го водят). От тогава превключих на друга вълна.

В мен се зароди желание да купя за себе си такава кола. Почнах да търся. Минаха месеци и дори не бях виждал наживо модела. Преди повече от месец се уговорихме с един пич от този форум, живеещ "наблизо" да отида и да разгледам колите му (има 2 галанта :icon_dance: ). Очаквах да ми хареса, но не чак толкова :icon_thumbup: . Решението ми беше окончателно - галант с бензинов двигател V6.

Едни приятели ми намериха от Австрия, обаче дизелов. Беше черен, 97-ма, мн. запазен и в много добро техн. съст-е. Капарираха ми го след като ми се обадиха по тел. Те знаеха че търся бензинов, но нямаше бензинов. Съгласих се. На другия ден ми казаха, че са отказали да го купуват, тъй като им е станало криво за мен - не било каквото искам. Повикаха ме да ида при тях и ако си харесам, да купувам.

Заминах с тях. Намерихме 3 дизела, два от които комби и едно бензиново 2000 сс комби. Не исках комби. След няколко дни видях моя галант :icon_blush: в Германия - 1999 г., с първа р-ция май.2000 г., V6, седан, ръчни скорости. Също като при теб климатроника не работеше, но това го установих окончателно чак в България. Там (в немско) беше 12 градуса и духаше студено, ама нали бях влюбен и го взех. Не се усетих че на като включи компресора трябва да се усети по двигателя. Няма значение. Не съжалявам изобщо. Колата е супер и много ме радва :icon_rock: Моята няма ел. седалки и ел. люк и е с плюшените седалки, спорт едишън.

 

В Австния и Германия което е VW или Audi, винаги е много скъпо. По принцип това са коли, на които не можеш да им хванеш километрите. Стига да не са карани от някой мърльо-непукист, ще те кара мнооого дълго. Вече зависи какво търси човек, какво точно харесва и т.н. Аз исках 4-врата кола, от горния сегмент на средния клас, с хубав багажник (но не комби), бензинова, мощна за нашите стандарти, да е различна, здрава ... и да ми хареса. И намерих - :mitsu-smiley:

Честито със закъснение! Стягай галанта и ако приемаш съвети - не го ръчкай, не е за гонки тази кола. Движи се елегантно, с финес, бъди грациозен - като ягуар, дебнещ нищо неподозиращата антилопа.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хайде честито на всички''заразно болни''! :icon_clap: :icon_thumbup: Мисля, че тази година има бум на епидемията ''Галантус V-шестакус''!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колкото и проблеми да имаш с климатроници, застрахователи, автоджамбази и всякакви

педерас_и, неприятното чувство се изпарява в момента, в който си погледнеш

КРАСАВИЦАТА, а когато усетиш тихото и възбудено мъркане на шестцилиндровите и гърди -

ти се иска да не излизаш от НЕЯ!

Обичайте се дълги години!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:icon_clap: :icon_clap: :icon_clap: Е ти си "смъртно болен" - да ти е честита колата :icon_thumbup: Аз само от време на време наказвам по светофарите и то само ако някой много му знае устата или двигателя - макар, че ще срещнеш хора, които искат да се дърпат с тебе заради надписа или, че караш по-бързо от тях - а то просто така си върви колата :icon_angel: :plane:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Грациас бойс, за постовете. Явно всички тука сме сродни души по машина.

 

За паркинга

Никога не съм карал автоматик и нищо не разбирам, но трябва да има някаква защита. Доколкото съм чувал при някои коли има и сигнали (звукови, светлинни), че не си си оставил колата на паркинг. Не съм наясно какви са на галанта защитите, но ключа си го извадих като пич. Даже и ръчната не дръпнах, да са *** в кухата кофа. За сефте преж живота ми и ей на японския господ ме наказа :icon_angel: Може нещо да е било преканано в колата ми и затова да съм извадил ключа без проблем. Ама каквото станало станало.

 

За алфа или Мицубара

Никаква опасност 156-ците да са по-добри от нашите парчета. Те в сравнение с нашите са като пръдня в тайфун - едно голямо нищо.

 

За дърпанията по светофарите

Аз по принцип не се дърпам с никой, не е в мой стил. Това го правя само като съм с арапчетата от компанията, които са с италианските кошници. :icon_thumbup: Иначе съм джъст круизин. Разплут в креслото ми си джиткам бавно, президентшата. Като лоу радър от клип на Снууп Дог съм. :icon_thumbup: Чудя се къде да си навра левия крак и гледам пренебрежирелно всяквите там Орели (чете се с българско "Р"), Алдита, изкорубени тройки на по 15 години, гофчета, и всякаква друга жалка предвижваща се ламарина по улиците. Много е готино като спра на светофар или паркинг Мицу е по як от 90% от автомобилите и съответно не бих го заменил за никой от тях.

 

Със здраве братя!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:icon_n_gora:

Колега, с Estilian да сте рода нещо!

Много яко развесели мрачния, работен ден

:holliday:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, при мен случаят с Галанта беше доста сходен. Карам го вече два месеца :drive: . Аз като заклет фен на марката от години вече мислех за смяна на Колта, като минах през какви ли не варианти за кола. Щях да се метна на Mazda Xedos, но след две седмици мъки по форуми се разубедих тотално, дори за А3 мислех :icon_doh: . Но страста не утихва лесно и почнах да хвърлям око на Лансери и Каризми като се вмествам във определени пари до 2000 евро. Обаче основния "виновник да си взема самолета е мойта приятелка, която знае коя е любимата ми кола, Галант. Само това и чаках някой да ми запали фитила. Търсих мнго ама цените бяха други, лошо си викам няма ка да стане, изчетох форума и нямаше как да се вместя с тия пари. :icon_hmm: . Ама аз не се отказвам лесно. Един съсед на мойта приятелка се занимава с правене на коли и се почна от там. Той има приятел, който живее в Германия и се занимава с коли. Звъннахме му, но той не можа да намери до тези пари. Аз обаче дебела глава хванах мобиле.де и рових докато не излезна мойта, край тази беше за 2900 евро. Момчето се оказа супер точен, бях се притеснил да не ме излъже с парите, но се оказа супер коректен взе ми само 100 евро отгоре и така за 3000 + 500 докарване се сдобих с машината.

Докараха ми я както съм я видял. Доволен и щастлив, но на втория ден след регистрация на един кол рацепих чисто нова спортна гума от Германия, умрях на мъка при положение че там спирам всеки ден и не съм видял че го има, си викам по добре малкия дявол да мина с нещо счупено.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Никаква опасност 156-ците да са по-добри от нашите парчета. Те в сравнение с нашите са като пръдня в тайфун - едно голямо нищо.

 

:icon_thumbup: :icon_clap:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...искам бензин и голям двигател (горивото не го плащам аз) ...

Само аз ли не разбрах как става този номер :icon_blush: Гледам че другите си мълчат :rolleyes: Кажи и на мен та да живна малко де :icon_dance:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Само аз ли не разбрах как става този номер :icon_blush: Гледам че другите си мълчат :rolleyes: Кажи и на мен та да живна малко де :icon_dance:

Ами просто си търсиш нова работа и това е ! :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:icon_n_gora:

Колега, с Estilian да сте рода нещо!

Много яко развесели мрачния, работен ден

:holliday:

 

Взе ми думата от устата, че и аз мислех да не са братовчеди с Стилиян. Разбира се нищо лошо, но такова пикантно и забавно обяснение - супер е.

Към колегата jacomo - най важното е че те радва и кефи всичко от новата придобивка. Какво по хубаво от това човек да се чувствува удовлетворен :icon_thumbup:.

Честито и само безаварийни километри.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имам Шел карта. Бенца е без пари - даже и до тоалетната ходя с колата. Ама сега чакам да ми издадат новата карта (с номера на мицубарата на нея). Сега съм с една Корселина (пак Орел). Докато Пламен ми закърби жребеца. Мой приятели се шегуват, че с тази Шел карта е трябвало да си взема 3 литров двигател.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...