Премини към съдържание

jacomo

Потребители
  • От него общо

    7
  • Регистрация

  • Беше тук

jacomo's Постижения

Присъстващ

Присъстващ (2/14)

  • Първа Публикация
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. jacomo

    Счупен Мигач

    Благораря, бойс. Верно, че колата беше 1998. Веско, дане си я гледал тази кола на горубляне. Много и е инртересна историята от както я купих .
  2. jacomo

    Счупен Мигач

    Абсолютно коректна забалежка. Моя е грешката, много на бързо го пуснах тоя пост. Няма Нострадамус или баба Ванга . Мицубиши галант, седан, 1997, 2.5 V6......
  3. jacomo

    Счупен Мигач

    Привет, Колеги! Някой незнаен драйвър (дама предполагам), ми нанесе щета на колата. Ожулена броня, преден капак и преден ляв мигач. Общо взето ме интересуват следните: 1. Мигача и фара една цяла част ли са? Визуално създава впечатление че са две отделни части, но не съм сигурен. 2. Колко ориентировъчно струва един мигач - нов/втора употреба. 3. Ако някой продава въпросната част, ше съм му благодарен ако се свърже с мен. Предварителни благодарности! ПП Писна ми от мацки които попиляват паркираните коли на хората. Преди да взема книжка си мислех, че всички лоши приказки за жените шофьоти са плод на сексизъм. След като станах шофьор се убедих, че не е така. Виждал съм поне 4 пъти жени да съсипват коли опитвайки се да паркират или просто отваряйки вратата си да удряд съседната кола. УЖАС!
  4. Привет, дано някои може да ми помогне. Искам да закупя или зема под наем (за технотест) два фара за Аутландер 2003. Предварителни благорарности. За връзка 0887 809 284 - Михаил Тянков
  5. jacomo

    Бясна кола - прогледнах :)

    Имам Шел карта. Бенца е без пари - даже и до тоалетната ходя с колата. Ама сега чакам да ми издадат новата карта (с номера на мицубарата на нея). Сега съм с една Корселина (пак Орел). Докато Пламен ми закърби жребеца. Мой приятели се шегуват, че с тази Шел карта е трябвало да си взема 3 литров двигател.
  6. jacomo

    Бясна кола - прогледнах :)

    Грациас бойс, за постовете. Явно всички тука сме сродни души по машина. За паркинга Никога не съм карал автоматик и нищо не разбирам, но трябва да има някаква защита. Доколкото съм чувал при някои коли има и сигнали (звукови, светлинни), че не си си оставил колата на паркинг. Не съм наясно какви са на галанта защитите, но ключа си го извадих като пич. Даже и ръчната не дръпнах, да са *** в кухата кофа. За сефте преж живота ми и ей на японския господ ме наказа :icon_angel: Може нещо да е било преканано в колата ми и затова да съм извадил ключа без проблем. Ама каквото станало станало. За алфа или Мицубара Никаква опасност 156-ците да са по-добри от нашите парчета. Те в сравнение с нашите са като пръдня в тайфун - едно голямо нищо. За дърпанията по светофарите Аз по принцип не се дърпам с никой, не е в мой стил. Това го правя само като съм с арапчетата от компанията, които са с италианските кошници. :icon_thumbup: Иначе съм джъст круизин. Разплут в креслото ми си джиткам бавно, президентшата. Като лоу радър от клип на Снууп Дог съм. :icon_thumbup: Чудя се къде да си навра левия крак и гледам пренебрежирелно всяквите там Орели (чете се с българско "Р"), Алдита, изкорубени тройки на по 15 години, гофчета, и всякаква друга жалка предвижваща се ламарина по улиците. Много е готино като спра на светофар или паркинг Мицу е по як от 90% от автомобилите и съответно не бих го заменил за никой от тях. Със здраве братя!
  7. Привет аз съм нов във форума (от около месец само чета из него), но просто не се сдържам да споделя усещането от това да караш Галант. Мания.......... Преди около няколко месеца бях решил, че ще сменям старата Астарица (Орел Астра) с нова (на старо ) кола и се почна едно умуване. Знаех, че искам бензин и голям двигател (горивото не го плащам аз и ми беше писнало от 1.4 пр***ята на гореспоменатия "автомобил"). Знаех, че искам да е с 4 врати (никакви хечове, никакви купета). Никакви дизели (не съм почитател на нафтовите печки). Не исках Фолцваген (при всичките ми уважения към притежателите им това за мен не е кола - особено Голф). За Бенц, ауди, БМВ съм слушал, че поддръжката била скъпа (което си е адски относително). Друго движещо за мен беше интериора - много важно. Кожа, екстри, глезотийки и т.н. (Бях минал и през варианти на Мицубиши галант, каризма, лансер въобще всички коли ама от вътре ми се виждаха дървени таблата им а 166 е с дисплай сатнав и т.н.) По странни стечения на обстоятелствата 3-ма пича от моята компания по същото време си купиха коли - все алфи. С един вече притежаващ такава, в компанийката ни станаха 4 и малко по малко и аз се зарибих, та се спрях на Алфа 166. По едно време вече се бях побъркал и бях регистриран във форума им, научих почти всичко за тази кола, уолпейпъри ала бала. Всяка вечер се говореше какви резачки са алфите, колко изпилени им били двигателите, дизайн, детайли италианци тва онва......... Изтеглих кредит и започнах да си търся начини да ми вкарат от чужбина. Бях решил, че за нищо на света няма да си взема кола от БГ. Ама времето минаваше, говорих с доста познати на познати, които вкарват и в крайна сметка аз си оставах с пари в джоба и без кола - причини много. Накрая взе да ми писва и отидох на Горубляне. Обикаляме ние 4 човека, в най-големите жеги, цяла събота и няма такава алфа каквато си търся. Аверите ми постоянно ми показваха тройки, хюндай купета, пежо 406 (пининфарина), е-класи, 156-ци, ц-класи, пасати (опазил ме господ :icon_thumbup: ) и всякви други ама проблема беше, че знаех какво търся. Съвсем случайно на "н"-тия час визирах отдалече акулоподобната муцуна на бъдещата ми кола. Ооооооо бейби моята Мицубара. Харесах я веднага. Тъмно син металик, нов внос от Швеийцария, седан, ляти джанти, кожен салон, климатроник, чеинджър, круиз контрол, тракшън контрол, ел. седалки, ел огледала, ел. шибидах (или люк - все тая), автоматик (и това много го исках - да не се занимавам из гадните софийски задръствания :icon_thumbup: нали съм си гъзе :rolleyes: и най-сладкото 2.5 в6 - хахахахахха откачих. Обаче много добре не е на добре измамника който отговаряше за групичката от трошки около Мицу (и не го включително) - Вальо Артиста. Започна да ми обяснява, че климата и била ок. А тя не работи въобще, да го ***. Казах му, че много ми харесава колата и ще я гледам пак с един приятел (бясен монтьор който оправя (разбирай маскира) гробници за 2 автосалона като на Бат Вальо и измамническите им трикове са му ясни). Вальо естествено не знаеше това, но както и да е. Идвам с моя човек - а той преди това ми казваше, че ако си купя Алфа въобще да не му се вявам в сервиза :icon_clap: Като я видя много му хареса. Карахме я, ала бала. Каза ми, че е блъскана отзад (евала), каза ми има някакви лагери прее****. Абе помогна много и каза "взимай Японската Чекия" само да ти оправят климата. Артиста казва "то само фреонче трябва да се доналее за 50 лв.". Ама аз защото знам компресорчетата колко са и му казах "Пич напълни я с *айна ако щеш утре идвам и я купувам, ако тоя робот духа студено ок?". През цялото време до другия ден само си мислех за Мицу - бях се влюбил. Даже толкова, че бях готов да я взема и със счупен климатроник. Както и да е. Отивам на другия ден и на терените вече се беше появил на Вальо Артиста шефа - Петьо Петела (имената и псевдонимите са истинки - бягайте далече от тези измамници на Горубляне под Цариградско откъм страната на Пловдив.). Копелетата бяха направили така, че климата работи 5-7 мин колкото да направим сделката. Добри са - няма спор. Така и не разбрах как го направиха. С един мой приятел държахме ръцете си на отворите и дънеше студено като за световно. Купих я качих се на цариградско и до там........... ТОПЛО. В последствие се оказа КОМПРЕСОРЧЕ хахаххаха. 1500 лева ново. ЧЕСТИТО НА ПЕЧЕЛИВШИТЕ - считай моя милост. После се почнаха несгодите. Забравих я на задна една вечер. През ноща се е засилила и се изтряскала в един гараж - стоп броня и калник. Откачих. От каското нищо - ку*ец. На всичкото отгоре трябваше да се разбравям с няква откачена лелка - собстеника на гаража. Искаше да и плащам ремот на зида я на него му нямаше нищичко - малко синьо от боята МИ. Амам както и да е. Кибичих цял ден в кат за протокол, после ми оцениха щетата на 600 лева и като ми приспаднаха вниските взех 96 лева. 96 ЛЕВА. Та аз даже не мога да се усмихна с тея пари. Оригинален стоп струва - не ми се мисли. И защото колата ми била над 10 години (губя мача за няколко месеца :icon_clap: ) нямало такъв филм, те да ми я оправят или аз да им дам фактура. Измамници - Уника (Витоша се тая). После се почнаха ремончетата. Разбрах (от фоума, ВАС тоест), че най-добре е да я закарам при Пламен. Там разбрах, че играта е много дебела, защото имам няколко по-специфични проблема (освен климатика и резонните смени на консумативи). Хубавото е, че бях подготвен психически за това. И финансово - добре, че бачкам като куче и кешовицата (кинтите) не са проблем. Какъв е извода, се пита в закачката. Въобще не съжалявам. Благодаря на бога, че си купих "Японската Чекия" а не някаква насрана алфа. Аверите с алфите се разцепиха от колата ми - хахаххаха. Побърквам ги по светофарите, побърквам ги с возия, с глезотийки. Техните алфи постоянно висят по сервизите. Момчета купуваите си галати. Кога ще излезе новия? :rolleyes: Най-готиното е двигателят. Като го чуя и направо получавам ерекция. Линията, фаса, предницата хммммм - нямам думи. Италианците правили яки дизайни - топки. Предницата на Мицу е една малка болница. Взех да се увличам. Момчета - наслаждавайте се на Галантите си както аз се наслаждавам на моя..........
×
×
  • Създаване...