ivailo ivanov Публикувано 21 септември 2008 Сподели Публикувано 21 септември 2008 Здравейте колеги, появи се проблем със скоростите не винаги, но когато колата реши не мога да включвам 1-ва и задна, без значение дали е студена или е загряла и трябва да направя няколко опита, за да вкючи.Съединителят ми е сменен, комплект-огледален, феродов диск и лагера, съединителя ми е ДЕНСО, направил съм ремонт на двете помпи, онзи ден пътувах малко и ми го направи пак номера на магистралата неможах да включа и 5-та, а иначе включва перфектно докато не се заяде с мен. Колата е 99г., ръчни скорости, 2,0-16v, ако имате някакви наблюдения по проблема ми моля помогнете. Всички мнения ще са ми от полза!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
genikar Публикувано 21 септември 2008 Сподели Публикувано 21 септември 2008 Здравеите колеги,появи се проблем със скоростите не винаги но когато колата реши немога да включвам 1-ва и задна,без значение дали е студена или е загряла и трябва да направя няколко опита за да вкючи.Саединителят ми е сменен,комплект-огледален,феродов диск и лагера,саединителят ми е ДЕНСО,направил съм ремонт на двете помпи,онзи ден патувах малко и ми го направи пак номера на магистралата неможах да включа и 5-та,а иначе включва перфектно докато не се заяде с мен.колата е 99г.,ръчни скорости,2,0-16v,ако имате някакви наблюдения по проблема ми моля помогнете.Всички мнения ще са ми от полза!!!колега проблема ти е в самата скоростна кутия и мисля че трябва да се сваля и да се ремонтира! :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan Zdravkov Публикувано 21 септември 2008 Сподели Публикувано 21 септември 2008 При мен така правеше първа ск.Смених маслото с Мотул пълна синтетика,но сложих и молибденова добавка и ооо...чудо.От тогава нямам проблем.Да кажа само,че първа не хъркаше,просто не влизаше. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DANI MG Публикувано 21 септември 2008 Сподели Публикувано 21 септември 2008 Колега, погледни следнте неща:Жилата на скоростите дали не е тръгнало да се суче някое при скоростната кутия.После както когета Иван е писал, сменял ли си масло на скоростите? И ако да, с какво? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivailo ivanov Публикувано 21 септември 2008 Автор Сподели Публикувано 21 септември 2008 колега проблема ти е в самата скоростна кутия и мисля че трябва да се сваля и да се ремонтира! :mitsu-smiley:е и при мен не хърка а неще да влезе,мерси за съвета,Ква е добавката? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivailo ivanov Публикувано 21 септември 2008 Автор Сподели Публикувано 21 септември 2008 Колега, погледни следнте неща:Жилата на скоростите дали не е тръгнало да се суче някое при скоростната кутия.После както когета Иван е писал, сменял ли си масло на скоростите? И ако да, с какво?Масло то е сменено сложил съм ТОТАЛ 75в-80,ще погледна и тези жила за които говориш,а от къде трябва да погледна за да ги видя тия жила? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DANI MG Публикувано 21 септември 2008 Сподели Публикувано 21 септември 2008 Масло то е сменено сложил съм ТОТАЛ 75в-80,ще погледна и тези жила за които говориш,а от къде трябва да погледна за да ги видя тия жила? Отваряш предния капак и гледаш оттам от където ти е скоростната кутия, от ляво на двигателя долу те са едни с едни маншончета, ако има скъсан маншон и ако влизат боклуци може да имаш проблем, а след време може да се скъса и жилото.Най-добре е да сте 2-ма единият вътре на скоростният лост, а ти отпред да ги гледаш, неке включва, втора, четвърта, задна, тогава се изпъва жилото и можеш добре да огледаш маншончето. Жилата са 2 обикновенно проблема е с това жило което е за непред/назад движение на лоста. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivailo ivanov Публикувано 21 септември 2008 Автор Сподели Публикувано 21 септември 2008 Отваряш предния капак и гледаш оттам от където ти е скоростната кутия, от ляво на двигателя долу те са едни с едни маншончета, ако има скъсан маншон и ако влизат боклуци може да имаш проблем, а след време може да се скъса и жилото.Най-добре е да сте 2-ма единият вътре на скоростният лост, а ти отпред да ги гледаш, неке включва, втора, четвърта, задна, тогава се изпъва жилото и можеш добре да огледаш маншончето. Жилата са 2 обикновенно проблема е с това жило което е за непред/назад движение на лоста.Мерси за инфото утре ще погледна тези маншони,дано да е от тях,че ако е от кутията :icon_crying: е лошо.Тези маншони за които говориш поръчат ли се от някаде или са комплект с жилата? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DANI MG Публикувано 21 септември 2008 Сподели Публикувано 21 септември 2008 Мисля, че се сменят, тук в София има къде! Виж първо и тогава. малко вероятно е да е оттам проблема но дано да е така... че иначе сваляне на кутията... е не неприятно, защото се прави, но ще отнеме няколко дни при Пламен! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan Zdravkov Публикувано 21 септември 2008 Сподели Публикувано 21 септември 2008 При мен така правеше първа ск.Смених маслото с Мотул пълна синтетика,но сложих и молибденова добавка и ооо...чудо.От тогава нямам проблем.Да кажа само,че първа не хъркаше,просто не влизаше.Колега,една добавка струва 5-10 лв. По-добре пробвай,и да не стане,няма да навреди,а може да помогне за друго.И моето масло беше полусинтетика,уж ориг. френско/Yacco/.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivailo ivanov Публикувано 21 септември 2008 Автор Сподели Публикувано 21 септември 2008 Мисля, че се сменят, тук в София има къде! Виж първо и тогава. малко вероятно е да е оттам проблема но дано да е така... че иначе сваляне на кутията... е не неприятно, защото се прави, но ще отнеме няколко дни при Пламен!Ок,мерси ще погледна жилата и ако нее от тях,ще се налойи да потърся DJ,но дано да не ми се налага че..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivailo ivanov Публикувано 21 септември 2008 Автор Сподели Публикувано 21 септември 2008 Колега,една добавка струва 5-10 лв. По-добре пробвай,и да не стане,няма да навреди,а може да помогне за друго.И моето масло беше полусинтетика,уж ориг. френско/Yacco/....Утре ще сипя и добавка да видя какво ще стане,ако ли не ще терся DJ да види и каже за кво става въпрос,и като краен варянт съм намерил автоматична кутия!!!Мерси за съвета дано да ми помогне Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DANI MG Публикувано 21 септември 2008 Сподели Публикувано 21 септември 2008 Ама твоята е ръчна...Автоматичната за какво ти е?Проблема ти предполагам не е сериозен и е отстраним за не гооляма сума пари. Със сигурност по-евтин ти е варианта от колкото автоматична ск. кутия!А ако на ск. кутия се направи при добър майстор, няма да имаш проблеми. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivailo ivanov Публикувано 22 септември 2008 Автор Сподели Публикувано 22 септември 2008 Ама твоята е ръчна...Автоматичната за какво ти е?Проблема ти предполагам не е сериозен и е отстраним за не гооляма сума пари. Със сигурност по-евтин ти е варианта от колкото автоматична ск. кутия!А ако на ск. кутия се направи при добър майстор, няма да имаш проблеми.Автоматичната кутия ми е като краен вариант, ако моята няма управия. Иначе ще гледам да си оправя моята Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shoker Публикувано 22 септември 2008 Сподели Публикувано 22 септември 2008 При мен така правеше първа ск.Смених маслото с Мотул пълна синтетика,но сложих и молибденова добавка и ооо...чудо.От тогава нямам проблем.Да кажа само,че първа не хъркаше,просто не влизаше. Колега, би ли споделил каква точно добавка си сложил?? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Thel Публикувано 22 септември 2008 Сподели Публикувано 22 септември 2008 Колега, би ли споделил каква точно добавка си сложил?? Да, и ако може да споделите какво масло препоръчвате за скоростни кутии. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivailo ivanov Публикувано 22 септември 2008 Автор Сподели Публикувано 22 септември 2008 Масло то е 75в90 пълна синтетика,добавката-феном,смених пак маслото щото се оказа че 75в80 е полусинтетикйа а не трябва да е така! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gorin Публикувано 22 септември 2008 Сподели Публикувано 22 септември 2008 :mitsu-smiley: Как действа тази добавка ? :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Thel Публикувано 22 септември 2008 Сподели Публикувано 22 септември 2008 :mitsu-smiley: Как действа тази добавка ? :mitsu-smiley: Благодарение на суперсмазващият щит, разпространяващ се на работещите части, ефектът е поразяващ - това пише на добавката която аз ползвам - Molyslip - струва 13 лв. Една опаковка е достатъчна за 3-4 литра трансмисионно масло. Но хората си пишат, че не трябва да се очаква добавката да възстанови напълно износени скоростни кутии.Междувпрочем, като стана дума за трансмисионно масло попаднах на Motorex PRIZMA ZX 75W/90 - някой има ли впечатления от него? Характеристиките му са отлични, поне на книга. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivailo ivanov Публикувано 22 септември 2008 Автор Сподели Публикувано 22 септември 2008 :mitsu-smiley: Как действа тази добавка ? :mitsu-smiley:http://d-todorov.blogspot.com/-Тук ги има всики добавки на тази фирма мн.са добри лично съм ползвал част от тях Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
totomoto Публикувано 24 септември 2008 Сподели Публикувано 24 септември 2008 Колеги може ли да се регулира къде да отделя съединителя,защото моя отделя много долу? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 24 септември 2008 Сподели Публикувано 24 септември 2008 Колеги може ли да се регулира къде да отделя съединителя,защото моя отделя много долу?Може...Със обезвъздушаване на системата......Ако не помогне, с нови гумички и спирачна течност......Ако и това не помогне, с нови помпички...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pesheff Публикувано 24 септември 2008 Сподели Публикувано 24 септември 2008 Може...Със обезвъздушаване на системата......Ако не помогне, с нови гумички и спирачна течност......Ако и това не помогне, с нови помпички...... mario64 е прав. Имах подобен проблем с моята откакто я взех - същият двигател, но седан. След обезвъздушаване стана като нова. Но проблема е, че самото обезвъздушаване ако се прави по стандартния начин като че ли не става. Майсторът ми си прави някакви самоделни инструменти докато го обезвъздуши. Иначе, ако не е от това и ако не успееш да я оправиш, а си намериш друга кутия - аз си търся 5-та скорост за моята щото се скапа.Пиши ми. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shoker Публикувано 12 октомври 2008 Сподели Публикувано 12 октомври 2008 Говорейки за добавки за ск. кутии, някой има ли опит с Liqui Molly?Оказа се, че тя е единствената която намирам. А мисля скоро да сменям маслото и да сложа една добавчица.Ако някой може да каже къде също да потърся други видове... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 12 октомври 2008 Сподели Публикувано 12 октомври 2008 Гледам че имат два вида, а май само единия съм го виждал тук... и каква ли е разликата... Единия бил "по последна технология" http://www.liqui-moly.com/liquimoly/produk.../id/e_1007.htmlhttp://www.liqui-moly.com/liquimoly/produk.../id/e_1040.html Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.