stevensgr Публикувано 4 септември 2008 Сподели Публикувано 4 септември 2008 Здравейте колеги някой може ли да ми каже къде е пробката за източване на антифриза от двигателя.Тази на радиатора я видях,но тази на двигателя :icon_crying: -уви не. Поздрави. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GT PoWeR Публикувано 5 септември 2008 Сподели Публикувано 5 септември 2008 Незнам да има такава. Мисля, че ако откачиш долния маркуч на радиатора ще изтече всичко, а и да не изтече с бърза промивка с вода ще е ОК. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eXistenZ Публикувано 6 септември 2008 Сподели Публикувано 6 септември 2008 Привет колега! И един приятел имаше същия проблем с неговия Галант, решил да сменя антифриза и няма пробка . Та по думите на Пламен, пробката се намира под всмукателния колектор (дето влиза маркуча от въздушния филтър), дано да не съм объркал нещо, че пиша по памет. Успех. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 9 ноември 2009 Сподели Публикувано 9 ноември 2009 Та къде се намира пробката, ако има такава и колко "материал" събира?Какъв е за предпочитане да си купя? Става въпрос за Галант 2500 кубика (на аватара). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 9 ноември 2009 Сподели Публикувано 9 ноември 2009 Та къде се намира пробката, ако има такава и колко "материал" събира?Какъв е за предпочитане да си купя? Става въпрос за Галант 2500 кубика (на аватара).Ами на тази на аватара ти :D има две пробки на блока, една отзад и една отпред, но отпред е трудно да бръкнеш , щото няма място ..............най добре е отзад да развиеш пробката, след това отваряш капачката на радиатора, може и преди това, но ак ое така, тогава няма да има вакуум в радиатора/блока и при развиването й ще се олееш с антифриз..........за да промиеш блока и мотора от вътре, аз свалям и термостАта и махам някой от големите маркучи, след което с водна струя промивам всичко от блока.............след което го оставям да изтече докрая и по обратнния ред слагам термостата, маркучите ги връщам на мястото им, завивам пробката и........следва наливането на охл. течност ,като тя е съставена от две части: дестилирана вода и антифриз..........като за твоя мотор , както и за всички мотори с чугунен блок се слага или син или зелен антифриз, не червен ,тъй като в него няма антикорозионни свойства ..............Цялото количество охл. течност в системата е 7л. + 0.5 л. в разшириелния съд..........момента на кристализация на водната система вече се избира по желание според температурите на околната среда.............аз го правя на -30 градуса ......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 9 ноември 2009 Сподели Публикувано 9 ноември 2009 Много благодаря за обяснението :icon_dance: Нямах предвид точно тази от аватара. Пък аз се чудех защо никой не ми отговаря, пък те мислили че питам за бишито от картинката :icon_thumbup: . Викаш отзад да бръкна... ми добре, без това обичам да съм отзад - таман няма да се чудя къде да си сложа ръцете :P Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GT PoWeR Публикувано 9 ноември 2009 Сподели Публикувано 9 ноември 2009 Дестилираната вода има ли някакво друго предимство, освен че е "мека"? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
somalietsa Публикувано 9 ноември 2009 Сподели Публикувано 9 ноември 2009 Дестилираната вода има ли някакво друго предимство, освен че е "мека"?Туй не ти ли стига,бре?С нея няма да хванеш котлен камък. :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GT PoWeR Публикувано 9 ноември 2009 Сподели Публикувано 9 ноември 2009 Туй не ти ли стига,бре?С нея няма да хванеш котлен камък. :D Стига ми :D , като сменях антифриза налях дестилирана, въпреки че в София водата е мека. Но може и да има някакво друго предимство... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmizov Публикувано 9 ноември 2009 Сподели Публикувано 9 ноември 2009 Стига ми :D , като сменях антифриза налях дестилирана, въпреки че в София водата е мека. Но може и да има някакво друго предимство...Има и друго предимство дестилираната вода, ако ти е много силна ракията се разрежда с такава ! :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didipov Публикувано 10 ноември 2009 Сподели Публикувано 10 ноември 2009 Ами на тази на аватара ти :D има две пробки на блока, една отзад и една отпред, но отпред е трудно да бръкнеш , щото няма място ..............най добре е отзад да развиеш пробката, след това отваряш капачката на радиатора, може и преди това, но ак ое така, тогава няма да има вакуум в радиатора/блока и при развиването й ще се олееш с антифриз..........за да промиеш блока и мотора от вътре, аз свалям и термостАта и махам някой от големите маркучи, след което с водна струя промивам всичко от блока.............след което го оставям да изтече докрая и по обратнния ред слагам термостата, маркучите ги връщам на мястото им, завивам пробката и........следва наливането на охл. течност ,като тя е съставена от две части: дестилирана вода и антифриз..........като за твоя мотор , както и за всички мотори с чугунен блок се слага или син или зелен антифриз, не червен ,тъй като в него няма антикорозионни свойства ..............Цялото количество охл. течност в системата е 7л. + 0.5 л. в разшириелния съд..........момента на кристализация на водната система вече се избира по желание според температурите на околната среда.............аз го правя на -30 градуса ......... Това за цвета на антифриза и антикорозионните качества не го знаех. Факт е масово се предлага червен като уж по качествен :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 10 ноември 2009 Автор Сподели Публикувано 10 ноември 2009 По-качествен е,сменя се на 5 години,а другите на 2. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 10 ноември 2009 Сподели Публикувано 10 ноември 2009 (редакция) Днес гледах едни разфасовки от по 1,5 литра. Марката я забравих, но завършваше на delco (една дума беше) и го даваха Long Life. Струваше 13 лева. Ще ми трябват три шишета и ще ми остане, ама няма по 1 л. там. Досега съм сменял на три години антифриз, живея на много студено място, което често споменават по телевизията в прогнозата за времето къде е било най-студено. -27 го помня като вчера. Брррр....И на мен продавачът ми обясни малко за антифризите и изтъкна червения като най-добър. Бил със специални присадки и не знам си какво. Дестилирана вода ще взема от работата. Дестилаторът е в съседната стая.Според състоянието на охл. течност при източването, ще преценя дали да промивам или не. п.п Пропуснах да отбележа, че червения не го погледнах изобщо. Един продавач не може да ме убеди какво да взема - казаното от Диджея, или каква стока той иска да продаде. Не ме интересува, че някой си с S40 turbo си купил червен. Взимам каквото ми е казано и точка. Редактирано 10 ноември 2009 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 10 ноември 2009 Сподели Публикувано 10 ноември 2009 По-качествен е,сменя се на 5 години,а другите на 2.Пак ще повторя, червения е за алуминиеви блокове, където са лишени от корозия по принцип.............следователно в червения няма антикорозионни добавки и следователно не става за мотори с чугунени блокове, каквито са на повечето мицута.....даме почти всички.......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 15 ноември 2009 Сподели Публикувано 15 ноември 2009 следователно в червения няма антикорозионни добавкиАз имам една туба такъв, пише (на немски) че антикорозионните добавки са съвместими с алуминиеви мотори, но не е гаранция че всичкия червен има. Цвета май е оражнево-лилав. Дестилираната вода има ли някакво друго предимство, освен че е "мека"? За дистилираната вода проблема не е в отлагането на котлен камък (освен ако не се носи за "резерва" 20л. туба в багажника);Дистилраната вода би трябвало да е почти чисто H2O, а в другата освен варовик има и други примеси, които евентуално могат да взаимодействат с някоя съставка на антифриза и да влошат качествата му. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.