Премини към съдържание

Къде зареждате гориво?


ozmo

Препоръчано мнение

В София зареждах само на Опет на 4-ти км, но в Бургас положението е различно - по-спънат кон няма от моето :mitsu-smiley: когато заредя на Опет в "Комлука". Минах на вариант на РомПетрол. Като съм в София зареждам на тази в Дружба на Цв. Лазаров, а в Бургас на 7-км. За сега съм доволен от Ромските бензиностанции.

 

Колеги, вижте си техн. състояние на колите... Няма такова нещо, на една бензиностанция колата да е спънат кон, а на друга да е изтребител. Не знам как го измервате този ефект... Ускорение ли, еластичност ли... Моя Галант вдига 220 с австрийски бензин и 220 с български... :D И харчи еднакво с двата, и това е проверено не един път... Ниският разход "в чужбина" идва не от горивото, а от умерения стил на каране там...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Малко допълнение към мнението на колегата aga - преди няколко седмици бях заредил бензин на Shell при Студентски град и на сутринта като тръгнах да паля се получи ефект като пръскачка - половин стена във вода зад галанта, а даже наскоро имаше и репортаж как в някои бензиностанции смесват горивата с някои други течни субстанции с чел по-голямо количество - репортажа беше по бТВ и дадоха как е заредил дизел бистър като вода, след като източили резервоара.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, вижте си техн. състояние на колите... Няма такова нещо, на една бензиностанция колата да е спънат кон, а на друга да е изтребител. Не знам как го измервате този ефект... Ускорение ли, еластичност ли... Моя Галант вдига 220 с австрийски бензин и 220 с български... :D И харчи еднакво с двата, и това е проверено не един път... Ниският разход "в чужбина" идва не от горивото, а от умерения стил на каране там...

 

Моя стил на каране си е доста умерен, като се има предвид че карам нафтова печка, а отделно че возя и детето си. Може би ти не можеш да усетиш разликата защото караш нещо "расово" и породисто. А с моите 68 коня сигурно и 5 ако дадат фира заради горивото би се усетило. :icon_blush: Не знам все пак, просто споделям впечатленията си от моя автомобил. Все едно да не мога да позная жена си кога е в настроение и кога не. Айде разбирам да сравнявам две различни, ама то и едната моя и другата моя - и колата и жената :yes3:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моя стил на каране си е доста умерен, като се има предвид че карам нафтова печка, а отделно че возя и детето си. Може би ти не можеш да усетиш разликата защото караш нещо "расово" и породисто. А с моите 68 коня сигурно и 5 ако дадат фира заради горивото би се усетило. :icon_blush: Не знам все пак, просто споделям впечатленията си от моя автомобил. Все едно да не мога да позная жена си кога е в настроение и кога не. Айде разбирам да сравнявам две различни, ама то и едната моя и другата моя - и колата и жената :yes3:

 

Не знам, всичко е на база субективни наблюдения, и сигурно не съм прав...

Относно породистия кон, да такъв е във.... въображението ми, но ... е обикновено магаре като другите, и се подчинява на същите принципи.

 

:D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, вижте си техн. състояние на колите... Няма такова нещо, на една бензиностанция колата да е спънат кон, а на друга да е изтребител. Не знам как го измервате този ефект... Ускорение ли, еластичност ли... Моя Галант вдига 220 с австрийски бензин и 220 с български... :D И харчи еднакво с двата, и това е проверено не един път... Ниският разход "в чужбина" идва не от горивото, а от умерения стил на каране там...

 

Колега, с очите си съм виждал замръзнала нафта от ШЕЛ, преди 3-4 години!

Нямам спомен, колко е била студена зимата в София, нито пък съм проверявал така дизела на

други бензиностанции, но повече на ШЕЛ няма да стъпя, освен за цигари примерно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

аз само на Лукойл в Дружба 1 съм зареждал с газ и бензин, и съм си доволен от там, от ОМВ пак в Дружба 1 бензина не става, за Шел никога няма да сипя там каквото и да е било.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Галант 2.0 бензин - ЕКО на Черни връх, супер 100 - все едно нямам двигател - тих и мърка :P

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има голяма разлика в бензина по бензиностанциите. Аз преди години карах Рено 19 седан с двигател 1.2 . Еми да ви кажа при малка кубатура и голямо купе се усеща много добре разликата в бензина. Естествено, че колеги с над 150 коня спад от 5-10 коня няма да я забележат толкоз колкото някой с 60 коня. Друг е въпроса, че на някои слагат евтини добавки, които съсипват колите. Абе с две думи няма никакъв контрол на бензина.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В БГ зареждах нафта предимно в ОПЕТ (4–ти км, София), защото разхода ми беше най–добър с гориво оттам. Разлика във вървенето не откривах нито там, нито тук в Белгия. Според мен нафтата тук не е по–добра с нищо.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При мен няма възможност за избор. Има само една бензиностанция на Лукойл Петрол и една малка частна, но от нея не мисля да зареждам. Усещал съм много пъти разлика във вървежа на мотора, на Астрата и сега на Мицубушито (както казват комшиите :rolleyes: ). Разликата при мотора и Опел-а се състои в по-слабото ускорение и спец. при байка - нервен преход (с леко прекъсване) от 3000 до 4500 оборота. При Галанта нищо не мога да кажа по въпроса, освен че засега с единственото ми зареждане в БГ, разходът градско е под 15/100. Има още бенц и тепърва ще разбера колко ще мине.

Един колега ми каза за едно свикване с колата, от което ще ми се струва, че не върви като 160 коня, а като 100 коня. Трябва да призная, че така става, но не го отдавам на горивото. Това вече е психологическа заблуда. Добавки към бензина (пък и всякакви други) никога не съм слагал на каквото и да е и не мисля да ползвам такива. Ако изникне проблем - лекуваме по механичен път.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хм, по мое мнение има разлика и то съществена в качествата на горивата на различните бензиностанции. До скоро карах 2 служебни дизела - Mazda 626 и Opel Astra и си бях набелязал разни бензиностанции, където като сипех, вървяха по-добре. Сега, когато съм на бензин, отново забелязвам разлика в качеството на горивата. Със сигурност бензина сипан в Швейцария, Германия и Австрия беше по-добър и като че ли даваше по-добра динамика.

 

Скоро си говорих с едно от момчетата на една бензиностанция и той ми каза че направили вътрешен тест и засекли реалното количество което сипват различните колонки спрямо това което пише и извода е следния: Колонката която сипваше най-бавно (наистина беше много бавна и неясно зaщо - и клиентите я избягвали заради това :) ) беше единствената точна. Другите сипвали с различни разлики. Тоест и на една и съща бензиностанция, с един и същи бензин заради различните колонки може да имате различен разход :)

 

А със колегата Andy Van Der Drift съм съгласен за психологическата заблуда...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За нафта не ми говорете, че още ме хваща яд. Бях се отнесъл и ми се наложи да заредя на Петрол до бившото ВИК. Таз кола която зимата не е имала проблеми с паленето и нямаше никакъв черен пушек след зареждането нещеше да пали. Едвам запалвах от 5-6 път. Няма да ви разправям какъв пушек излизаше отзад. Помислих, че нещо се е прецакал двигателя. Обаче имах съмнения за нафтата и я източих. Сипах друга нафта и с изненада установих, че колата си работеше както преди. Какво ми бяха сипали тея не знам но втори път не зареждам на такива места. По добре 200метра с туба от колкото после хиляди разправии.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...