aga Публикувано 4 септември 2008 Сподели Публикувано 4 септември 2008 В София зареждах само на Опет на 4-ти км, но в Бургас положението е различно - по-спънат кон няма от моето :mitsu-smiley: когато заредя на Опет в "Комлука". Минах на вариант на РомПетрол. Като съм в София зареждам на тази в Дружба на Цв. Лазаров, а в Бургас на 7-км. За сега съм доволен от Ромските бензиностанции. Колеги, вижте си техн. състояние на колите... Няма такова нещо, на една бензиностанция колата да е спънат кон, а на друга да е изтребител. Не знам как го измервате този ефект... Ускорение ли, еластичност ли... Моя Галант вдига 220 с австрийски бензин и 220 с български... :D И харчи еднакво с двата, и това е проверено не един път... Ниският разход "в чужбина" идва не от горивото, а от умерения стил на каране там... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Viper Публикувано 4 септември 2008 Сподели Публикувано 4 септември 2008 Малко допълнение към мнението на колегата aga - преди няколко седмици бях заредил бензин на Shell при Студентски град и на сутринта като тръгнах да паля се получи ефект като пръскачка - половин стена във вода зад галанта, а даже наскоро имаше и репортаж как в някои бензиностанции смесват горивата с някои други течни субстанции с чел по-голямо количество - репортажа беше по бТВ и дадоха как е заредил дизел бистър като вода, след като източили резервоара. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
spp Публикувано 4 септември 2008 Сподели Публикувано 4 септември 2008 Колеги, вижте си техн. състояние на колите... Няма такова нещо, на една бензиностанция колата да е спънат кон, а на друга да е изтребител. Не знам как го измервате този ефект... Ускорение ли, еластичност ли... Моя Галант вдига 220 с австрийски бензин и 220 с български... :D И харчи еднакво с двата, и това е проверено не един път... Ниският разход "в чужбина" идва не от горивото, а от умерения стил на каране там... Моя стил на каране си е доста умерен, като се има предвид че карам нафтова печка, а отделно че возя и детето си. Може би ти не можеш да усетиш разликата защото караш нещо "расово" и породисто. А с моите 68 коня сигурно и 5 ако дадат фира заради горивото би се усетило. :icon_blush: Не знам все пак, просто споделям впечатленията си от моя автомобил. Все едно да не мога да позная жена си кога е в настроение и кога не. Айде разбирам да сравнявам две различни, ама то и едната моя и другата моя - и колата и жената Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 4 септември 2008 Сподели Публикувано 4 септември 2008 Моя стил на каране си е доста умерен, като се има предвид че карам нафтова печка, а отделно че возя и детето си. Може би ти не можеш да усетиш разликата защото караш нещо "расово" и породисто. А с моите 68 коня сигурно и 5 ако дадат фира заради горивото би се усетило. :icon_blush: Не знам все пак, просто споделям впечатленията си от моя автомобил. Все едно да не мога да позная жена си кога е в настроение и кога не. Айде разбирам да сравнявам две различни, ама то и едната моя и другата моя - и колата и жената Не знам, всичко е на база субективни наблюдения, и сигурно не съм прав...Относно породистия кон, да такъв е във.... въображението ми, но ... е обикновено магаре като другите, и се подчинява на същите принципи. :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Toranaga Публикувано 5 септември 2008 Сподели Публикувано 5 септември 2008 Колеги, вижте си техн. състояние на колите... Няма такова нещо, на една бензиностанция колата да е спънат кон, а на друга да е изтребител. Не знам как го измервате този ефект... Ускорение ли, еластичност ли... Моя Галант вдига 220 с австрийски бензин и 220 с български... :D И харчи еднакво с двата, и това е проверено не един път... Ниският разход "в чужбина" идва не от горивото, а от умерения стил на каране там... Колега, с очите си съм виждал замръзнала нафта от ШЕЛ, преди 3-4 години!Нямам спомен, колко е била студена зимата в София, нито пък съм проверявал така дизела надруги бензиностанции, но повече на ШЕЛ няма да стъпя, освен за цигари примерно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ozmo Публикувано 5 септември 2008 Автор Сподели Публикувано 5 септември 2008 аз само на Лукойл в Дружба 1 съм зареждал с газ и бензин, и съм си доволен от там, от ОМВ пак в Дружба 1 бензина не става, за Шел никога няма да сипя там каквото и да е било. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pbalinov Публикувано 5 септември 2008 Сподели Публикувано 5 септември 2008 Галант 2.0 бензин - ЕКО на Черни връх, супер 100 - все едно нямам двигател - тих и мърка :P Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dfdf Публикувано 10 септември 2008 Сподели Публикувано 10 септември 2008 Има голяма разлика в бензина по бензиностанциите. Аз преди години карах Рено 19 седан с двигател 1.2 . Еми да ви кажа при малка кубатура и голямо купе се усеща много добре разликата в бензина. Естествено, че колеги с над 150 коня спад от 5-10 коня няма да я забележат толкоз колкото някой с 60 коня. Друг е въпроса, че на някои слагат евтини добавки, които съсипват колите. Абе с две думи няма никакъв контрол на бензина. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GT PoWeR Публикувано 10 септември 2008 Сподели Публикувано 10 септември 2008 В БГ зареждах нафта предимно в ОПЕТ (4–ти км, София), защото разхода ми беше най–добър с гориво оттам. Разлика във вървенето не откривах нито там, нито тук в Белгия. Според мен нафтата тук не е по–добра с нищо. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 12 септември 2008 Сподели Публикувано 12 септември 2008 При мен няма възможност за избор. Има само една бензиностанция на Лукойл Петрол и една малка частна, но от нея не мисля да зареждам. Усещал съм много пъти разлика във вървежа на мотора, на Астрата и сега на Мицубушито (както казват комшиите :rolleyes: ). Разликата при мотора и Опел-а се състои в по-слабото ускорение и спец. при байка - нервен преход (с леко прекъсване) от 3000 до 4500 оборота. При Галанта нищо не мога да кажа по въпроса, освен че засега с единственото ми зареждане в БГ, разходът градско е под 15/100. Има още бенц и тепърва ще разбера колко ще мине. Един колега ми каза за едно свикване с колата, от което ще ми се струва, че не върви като 160 коня, а като 100 коня. Трябва да призная, че така става, но не го отдавам на горивото. Това вече е психологическа заблуда. Добавки към бензина (пък и всякакви други) никога не съм слагал на каквото и да е и не мисля да ползвам такива. Ако изникне проблем - лекуваме по механичен път. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vjivkov Публикувано 12 септември 2008 Сподели Публикувано 12 септември 2008 Хм, по мое мнение има разлика и то съществена в качествата на горивата на различните бензиностанции. До скоро карах 2 служебни дизела - Mazda 626 и Opel Astra и си бях набелязал разни бензиностанции, където като сипех, вървяха по-добре. Сега, когато съм на бензин, отново забелязвам разлика в качеството на горивата. Със сигурност бензина сипан в Швейцария, Германия и Австрия беше по-добър и като че ли даваше по-добра динамика. Скоро си говорих с едно от момчетата на една бензиностанция и той ми каза че направили вътрешен тест и засекли реалното количество което сипват различните колонки спрямо това което пише и извода е следния: Колонката която сипваше най-бавно (наистина беше много бавна и неясно зaщо - и клиентите я избягвали заради това ) беше единствената точна. Другите сипвали с различни разлики. Тоест и на една и съща бензиностанция, с един и същи бензин заради различните колонки може да имате различен разход А със колегата Andy Van Der Drift съм съгласен за психологическата заблуда... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dfdf Публикувано 12 септември 2008 Сподели Публикувано 12 септември 2008 За нафта не ми говорете, че още ме хваща яд. Бях се отнесъл и ми се наложи да заредя на Петрол до бившото ВИК. Таз кола която зимата не е имала проблеми с паленето и нямаше никакъв черен пушек след зареждането нещеше да пали. Едвам запалвах от 5-6 път. Няма да ви разправям какъв пушек излизаше отзад. Помислих, че нещо се е прецакал двигателя. Обаче имах съмнения за нафтата и я източих. Сипах друга нафта и с изненада установих, че колата си работеше както преди. Какво ми бяха сипали тея не знам но втори път не зареждам на такива места. По добре 200метра с туба от колкото после хиляди разправии. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.