Премини към съдържание

Един въпрос


GeorgieV

Препоръчано мнение

Здравейте, колеги!

Искам да питам дали някой има наблюдение върху следния проблем или просто си внушавам. Значи......от скоро време много се всулшвам в двигателя и ми се струва, че когато стои на свободна /на празен ход/ работи по един начин, но като натисна съединителя има лека промяна в начина на работа. Не е голяма промяната и трябва много да се заслушаш за да я усетиш, но според мен има. Незнам внушавам ли си, но и на другите коли които съм имал съм усещал подобно нещо. Това нормално ли е или не според вас, все пак е кола на 10 г. :) ?!? Става въпрос за 2.5 V6 :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пак рискувам по-техническите от мен да ме бият, че не знам, а обяснявам, но - да, нормално е. И аз съм го забелязал това, като, ако не се лъжа, звукът не е от самия двигател, а от помпа или нещо друго, което разделя съединителните дискове. При някои коли не се чува толкова, тъй като кутиите са по-далече от купето или са по-добре шумоизолирани.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги!

Искам да питам дали някой има наблюдение върху следния проблем или просто си внушавам. Значи......от скоро време много се всулшвам в двигателя и ми се струва, че когато стои на свободна /на празен ход/ работи по един начин, но като натисна съединителя има лека промяна в начина на работа. Не е голяма промяната и трябва много да се заслушаш за да я усетиш, но според мен има. Незнам внушавам ли си, но и на другите коли които съм имал съм усещал подобно нещо. Това нормално ли е или не според вас, все пак е кола на 10 г. :) ?!? Става въпрос за 2.5 V6 :mitsu-smiley:

 

И аз имам подобни наблюдения на моя двигател.Но аз не като натискам съединителя, а по скоро като подавам леко газ и се чува едно като виене металическо, но толкова тихо, че и аз не знам дали си внушавам и шума не е само в главата ми!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами да.....и аз си мисля че граничи с внушение , но щом не съм единствен явно не е! Но пък за сметка на това аз също мисля, че не е повод за притеснение. Благодаря на торанага сан и на естилиан! Аз също го усешам като металическо триене или нещо от сорта. Покрай него почнах да си внушавам, че и реве по-силно колата на по високите обороти, но това вече си е вярно внушение :icon_blush: :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги!

Искам да питам дали някой има наблюдение върху следния проблем или просто си внушавам. Значи......от скоро време много се всулшвам в двигателя и ми се струва, че когато стои на свободна /на празен ход/ работи по един начин, но като натисна съединителя има лека промяна в начина на работа. Не е голяма промяната и трябва много да се заслушаш за да я усетиш, но според мен има. Незнам внушавам ли си, но и на другите коли които съм имал съм усещал подобно нещо. Това нормално ли е или не според вас, все пак е кола на 10 г. :) ?!? Става въпрос за 2.5 V6 :mitsu-smiley:

Не си внушаваш колега.Най вероятната причина е в аксиалния лагер на съединителя.Като му дойде времето да сменяш съединител ще смениш задължително и лагера и всичко ще е ок.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И металическото търкане, предполагам идва оттам!? А опасно ли е така да се кара? :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не си внушаваш колега.Най вероятната причина е в аксиалния лагер на съединителя.Като му дойде времето да сменяш съединител ще смениш задължително и лагера и всичко ще е ок.

 

Подкепям! При мен беше същото. Мислех че си внушавам.....след няколко месеца, обаче шума се засили и със смяната на комплект съединител всичко си дойде на място :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А според вас има ли вариант да е нещо от скоростната кутия или да не се плаша толкова? :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А според вас има ли вариант да е нещо от скоростната кутия или да не се плаша толкова? :)

Ако е от скоростна кутия ще имаш разни шумове при превключване при потегляне и т.н.ако нямаш такива шумове е почти сигурно ,че е лагера на съединителя както и самия съединител.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А според вас има ли вариант да е нещо от скоростната кутия или да не се плаша толкова? :)

 

Не че не е възможно, но би трябвало да усещаш проблем в соростите, за да се съмняваш в тях. Ако се останови със сигурност, че проблема е в лагера и го смениш веднага, то можеш да спасиш присикателният и феродовият диск. Но те са части, които се сменят на веднъж и щом лагера е тръгнал, значи и на дисковете скоро ще им дойде времето. Препоръчвам ти да смениш комплекта(лагер и два диска), за да не се налага скоро пак да се сваля скоростната кутия, понеже не е евтина манипулация!

 

Успех! :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А според вас има ли вариант да е нещо от скоростната кутия или да не се плаша толкова? :)

 

Аз сменях съединител преди четири месеца и шумът си остана, дори не знам преди това имаше ли го.DJ- я също потвърди, че има такъв шум, но не му остана време да я погледне по-обстойно.Според него беше от двигателя.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Довечера съм при Пламен да видим какво ще отсъди :) Благодаря Ви! :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Довечера съм при Пламен да видим какво ще отсъди :) Благодаря Ви! :mitsu-smiley:

 

И пиши задължително след това, ако обичаш, че стана интересно!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Никакви грижи! Самоче утре, че вкъщи нещо имам проблеми с интернета. :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да чуеш каква е разликата при мотоциклетите - в единия момент ти се струва , че работи мелачка , в другия - все едно нямаш ск. кутия :)

Извън кръга на шегата - според мен е нормално да се променя звука , но не много......и да не е дегенеративно явлението - да се усилва с времето ..., но както казаха колегите - за да ти е мирна главата -> Пламен :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:good:

Никакви грижи! Самоче утре, че вкъщи нещо имам проблеми с интернета. :mitsu-smiley:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Току що се върнах от Пламен :) Първичният вал има 3 лагера на него, при свободен ход те се въртят, от там идва цялата работа! Когато е аксиален лагер шумът идва по обратния път или с други думи при натиснато положение на съединителя. Возихме се с него и думите му бяха - "Какво повече можеш да искаш от колата!?!" :icon_thumbup: :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Току що се върнах от Пламен :) Първичният вал има 3 лагера на него, при свободен ход те се въртят, от там идва цялата работа! Когато е аксиален лагер шумът идва по обратния път или с други думи при натиснато положение на съединителя. Возихме се с него и думите му бяха - "Какво повече можеш да искаш от колата!?!" :icon_thumbup: :mitsu-smiley:

По скоро са 4, 2 опорни и два иглени................

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...