GeorgieV Публикувано 2 септември 2008 Сподели Публикувано 2 септември 2008 Здравейте, колеги!Искам да питам дали някой има наблюдение върху следния проблем или просто си внушавам. Значи......от скоро време много се всулшвам в двигателя и ми се струва, че когато стои на свободна /на празен ход/ работи по един начин, но като натисна съединителя има лека промяна в начина на работа. Не е голяма промяната и трябва много да се заслушаш за да я усетиш, но според мен има. Незнам внушавам ли си, но и на другите коли които съм имал съм усещал подобно нещо. Това нормално ли е или не според вас, все пак е кола на 10 г. ?!? Става въпрос за 2.5 V6 :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Estilian Публикувано 2 септември 2008 Сподели Публикувано 2 септември 2008 Пак рискувам по-техническите от мен да ме бият, че не знам, а обяснявам, но - да, нормално е. И аз съм го забелязал това, като, ако не се лъжа, звукът не е от самия двигател, а от помпа или нещо друго, което разделя съединителните дискове. При някои коли не се чува толкова, тъй като кутиите са по-далече от купето или са по-добре шумоизолирани. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Toranaga Публикувано 2 септември 2008 Сподели Публикувано 2 септември 2008 Здравейте, колеги!Искам да питам дали някой има наблюдение върху следния проблем или просто си внушавам. Значи......от скоро време много се всулшвам в двигателя и ми се струва, че когато стои на свободна /на празен ход/ работи по един начин, но като натисна съединителя има лека промяна в начина на работа. Не е голяма промяната и трябва много да се заслушаш за да я усетиш, но според мен има. Незнам внушавам ли си, но и на другите коли които съм имал съм усещал подобно нещо. Това нормално ли е или не според вас, все пак е кола на 10 г. ?!? Става въпрос за 2.5 V6 :mitsu-smiley: И аз имам подобни наблюдения на моя двигател.Но аз не като натискам съединителя, а по скоро като подавам леко газ и се чува едно като виене металическо, но толкова тихо, че и аз не знам дали си внушавам и шума не е само в главата ми! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GeorgieV Публикувано 2 септември 2008 Автор Сподели Публикувано 2 септември 2008 Ами да.....и аз си мисля че граничи с внушение , но щом не съм единствен явно не е! Но пък за сметка на това аз също мисля, че не е повод за притеснение. Благодаря на торанага сан и на естилиан! Аз също го усешам като металическо триене или нещо от сорта. Покрай него почнах да си внушавам, че и реве по-силно колата на по високите обороти, но това вече си е вярно внушение :icon_blush: :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JVRuse Публикувано 2 септември 2008 Сподели Публикувано 2 септември 2008 Здравейте, колеги!Искам да питам дали някой има наблюдение върху следния проблем или просто си внушавам. Значи......от скоро време много се всулшвам в двигателя и ми се струва, че когато стои на свободна /на празен ход/ работи по един начин, но като натисна съединителя има лека промяна в начина на работа. Не е голяма промяната и трябва много да се заслушаш за да я усетиш, но според мен има. Незнам внушавам ли си, но и на другите коли които съм имал съм усещал подобно нещо. Това нормално ли е или не според вас, все пак е кола на 10 г. ?!? Става въпрос за 2.5 V6 :mitsu-smiley:Не си внушаваш колега.Най вероятната причина е в аксиалния лагер на съединителя.Като му дойде времето да сменяш съединител ще смениш задължително и лагера и всичко ще е ок. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GeorgieV Публикувано 2 септември 2008 Автор Сподели Публикувано 2 септември 2008 И металическото търкане, предполагам идва оттам!? А опасно ли е така да се кара? :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quiksilver Публикувано 2 септември 2008 Сподели Публикувано 2 септември 2008 Не си внушаваш колега.Най вероятната причина е в аксиалния лагер на съединителя.Като му дойде времето да сменяш съединител ще смениш задължително и лагера и всичко ще е ок. Подкепям! При мен беше същото. Мислех че си внушавам.....след няколко месеца, обаче шума се засили и със смяната на комплект съединител всичко си дойде на място :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GeorgieV Публикувано 2 септември 2008 Автор Сподели Публикувано 2 септември 2008 А според вас има ли вариант да е нещо от скоростната кутия или да не се плаша толкова? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JVRuse Публикувано 2 септември 2008 Сподели Публикувано 2 септември 2008 А според вас има ли вариант да е нещо от скоростната кутия или да не се плаша толкова? Ако е от скоростна кутия ще имаш разни шумове при превключване при потегляне и т.н.ако нямаш такива шумове е почти сигурно ,че е лагера на съединителя както и самия съединител. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quiksilver Публикувано 2 септември 2008 Сподели Публикувано 2 септември 2008 А според вас има ли вариант да е нещо от скоростната кутия или да не се плаша толкова? Не че не е възможно, но би трябвало да усещаш проблем в соростите, за да се съмняваш в тях. Ако се останови със сигурност, че проблема е в лагера и го смениш веднага, то можеш да спасиш присикателният и феродовият диск. Но те са части, които се сменят на веднъж и щом лагера е тръгнал, значи и на дисковете скоро ще им дойде времето. Препоръчвам ти да смениш комплекта(лагер и два диска), за да не се налага скоро пак да се сваля скоростната кутия, понеже не е евтина манипулация! Успех! :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Toranaga Публикувано 2 септември 2008 Сподели Публикувано 2 септември 2008 А според вас има ли вариант да е нещо от скоростната кутия или да не се плаша толкова? Аз сменях съединител преди четири месеца и шумът си остана, дори не знам преди това имаше ли го.DJ- я също потвърди, че има такъв шум, но не му остана време да я погледне по-обстойно.Според него беше от двигателя. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GeorgieV Публикувано 2 септември 2008 Автор Сподели Публикувано 2 септември 2008 Довечера съм при Пламен да видим какво ще отсъди Благодаря Ви! :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Toranaga Публикувано 2 септември 2008 Сподели Публикувано 2 септември 2008 Довечера съм при Пламен да видим какво ще отсъди Благодаря Ви! :mitsu-smiley: И пиши задължително след това, ако обичаш, че стана интересно! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GeorgieV Публикувано 2 септември 2008 Автор Сподели Публикувано 2 септември 2008 Никакви грижи! Самоче утре, че вкъщи нещо имам проблеми с интернета. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivd Публикувано 2 септември 2008 Сподели Публикувано 2 септември 2008 Трябва да чуеш каква е разликата при мотоциклетите - в единия момент ти се струва , че работи мелачка , в другия - все едно нямаш ск. кутия Извън кръга на шегата - според мен е нормално да се променя звука , но не много......и да не е дегенеративно явлението - да се усилва с времето ..., но както казаха колегите - за да ти е мирна главата -> Пламен Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Toranaga Публикувано 2 септември 2008 Сподели Публикувано 2 септември 2008 :good: Никакви грижи! Самоче утре, че вкъщи нещо имам проблеми с интернета. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GeorgieV Публикувано 2 септември 2008 Автор Сподели Публикувано 2 септември 2008 Току що се върнах от Пламен Първичният вал има 3 лагера на него, при свободен ход те се въртят, от там идва цялата работа! Когато е аксиален лагер шумът идва по обратния път или с други думи при натиснато положение на съединителя. Возихме се с него и думите му бяха - "Какво повече можеш да искаш от колата!?!" :icon_thumbup: :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 2 септември 2008 Сподели Публикувано 2 септември 2008 Току що се върнах от Пламен Първичният вал има 3 лагера на него, при свободен ход те се въртят, от там идва цялата работа! Когато е аксиален лагер шумът идва по обратния път или с други думи при натиснато положение на съединителя. Возихме се с него и думите му бяха - "Какво повече можеш да искаш от колата!?!" :icon_thumbup: :mitsu-smiley:По скоро са 4, 2 опорни и два иглени................ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.