Admin Светльо Ангелов Публикувано 19 април 2005 Admin Сподели Публикувано 19 април 2005 http://www.toyo.sof.bg/toyo_ie.htm Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chepa Публикувано 11 ноември 2005 Сподели Публикувано 11 ноември 2005 Не знам дали точно тук е мястото на този пост, но нека да преценят модераторите и да го преместят ако трябва. В навечерието на зимата, саит за всякакви гуми: зимни, летни, всесезонни и т.н. с данни за всяка гума по точкова система, не знам дали може да им се вярва, но поне може да се придобие опит :D и знания! http://www.1010tires.com Успех! п.с. гледам тойо сноупрокс с шарка ЕС 950 и не мога да и се нарадвам ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TOYO Публикувано 19 февруари 2006 Сподели Публикувано 19 февруари 2006 гледам тойо сноупрокс с шарка ЕС 950 и не мога да и се нарадвам !Вече има TOYO S952. А ето и нещо ново: http://www.toyotires.bg/ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 10 март 2006 Сподели Публикувано 10 март 2006 Зимните S-941 са невероятни. Много съм доволен от тях. За лятото дилемата е T1-R или CF1 , на 16". Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsu Публикувано 12 март 2006 Сподели Публикувано 12 март 2006 Според мене си земи CF1 ,защото T1-R са за съзтезателни коли с малък грайфер и подчертан профил за завой.Те са пистарки повече Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TOYO Публикувано 14 март 2006 Сподели Публикувано 14 март 2006 Според мене си земи CF1 ,защото T1-R са за съзтезателни коли с малък грайфер и подчертан профил за завой.Те са пистарки повече Горе-долу си прав за Т1-R-а, но имам някои забележки относно обосновката ти, а именно:"подчертан профил за завой" - Профилът на гумата е еднопосочен със страничен непрекъснат блоков сегмент, който освен че предава допълнителна устойчивост на гумата в завой, намалява страничният шум до минимум. "Те са пистарки повече" - Не е вярно! Гумата проектирана за смесен режим на каране, като е наблегнато особено на поведението при мокри настилки. Иначе си прав, че е предназначена за по-спортно каране. Разликата м/у СF1 и T1-R е във возията и устойчивостта в завои при голяма скорост. Първата е в комфортния клас, а втората в спортния. Поведението на мокър терен е перфектно и в двата случая. Това е горе-долу, може още много да се говори по-въпроса, но много ще разшим темата.Правилният избор при закупуване на гума зависи от това каква е колата, как се кара, къде се кара, а не само външния вид и цената. Успех! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsu Публикувано 14 март 2006 Сподели Публикувано 14 март 2006 Мерси за хубавия отговор.И аз така си мислех, но не съм толкова навътре в нещата :icon_n_blusha: според теб кой вариянт ще бъде по-добре за него? Той има турбодизелов Галант? Доколкото знам T1-R ще приляга повече на едно Lancer EVO? Ти какво ще кажеш? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 14 март 2006 Сподели Публикувано 14 март 2006 И като имаш в предвид че карането в завои ми доставя най голямо удоволствие, но и колата е голяма. Не обичам да се движа бавно и често пътувам. Просто колата трябва да се държи над 2100-2200 оборота за да имаш постояно контрол над нея,и наи-вече в завои. Пътя към Самоков ми е любим и през зимата и през лятото и не се давам на далеч по спортни и съвремени автомобили. Но и много често пътувам до Бургас и средната скорост 150 по магистралата е нещо нормално.Според мен едни по-спортни гуми по-биха ми отивали. Далеч не търся комфорта толкова колкото скоростта и устойчивостта при завои. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TOYO Публикувано 16 март 2006 Сподели Публикувано 16 март 2006 "Той има турбодизелов Галант" -Ето за това питам с каква кола е.Правилният избор е:CF1! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 17 март 2006 Сподели Публикувано 17 март 2006 Има още малко време и мисля че като ги видя на место ще мога да преценя. Според мен зависи и от височината която ще се избере за джантата и профила на самата гума. Какво означава "спортна" гума ?Ако има по добри показатели на устойчивост защо да не е по-подходяща ? Не се опитвам да споря просто ми е интересно , защото не съм запознат с характеристиките им. Комфорт ми звучи по-безшумно и с по-ниски скоростни показатели. А това че е комби имате ли го в предвид, и че понякога ще трябва да понася по високи нива на натоварване. Не се заблуждавайте че турбодизела отстъпва на двулитровия двигател бензин-136к.с., нищо че е "само" 90к.с.. Това 90 е все пак турбодизел при който максималния въртящ момент е по-голям, т.е. при по-ниски обороти спрямо тези при бензинов двигател колата има по-голяма мощност. Не мога да достигна оборотите на бензина, но при този въртящ момент при по- ниско предавателно число постигам същата мощност. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Guest EvoFen Публикувано 17 март 2006 Сподели Публикувано 17 март 2006 Като гледам шарките на T1-R ми се струва че са предимно за писта примерно на Калояново ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 21 март 2006 Сподели Публикувано 21 март 2006 Днес ходих до "Радиал" за справка за цени за джанти и какви гуми ще са подходящи. Мнението на човека беше че Т1-R са наистина по-подходящи за спортен тип каране но им е необходимо време докато влязат в оптимален режим. Разбира се и цената беше по-висока. За CF1 сподели че са комфортен клас и почти не се изисква време за да загреят, но че има опастност ако се карат по-агресивно да прегорят за едно лято и да загубят качествата си. Цената беше сравнително добра. Видях уникални джанти О.Z. 16" , супер олекотени и със страхотен дизайн. Потвърдиха че това че са по-леки не е за сметка на здравината, но още стискам зъби от споменаването на цената. Общо взето поставен съм пред дилемата - здравия разум :icon_hmm: VS любовта от пръв поглед :wub: . Само за гуми ли ни важат отстъпките там (Радиал) ? А дали важи застраховката на колата, ако си огънеш джантата в някоя дупка? И дали от КАТ пак ще ти съставят протокол за ПТП и ще те глобят 50лв и талона след 3 мес. ? :icon_censored: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DANI MG Публикувано 22 март 2006 Сподели Публикувано 22 март 2006 ...........Само за гуми ли ни важат отстъпките там (Радиал) ? ......... Отстъпки имаме за всички артикули в магазините на Радиал ! :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Т. Минтов Публикувано 5 април 2006 Сподели Публикувано 5 април 2006 Току що се обадих за консултация на телефон на МД Инженеринг, прехвърлиха ме на Радиал. Исках да проверя за цена на CF1, както и какъв размер ще ми препоръча за моята колица.... Попаднах на една нервна госпожа, която често ме прекъсваше с тон, недопустим за разговор с клиенти...един вид съм й развалил рахата...защо все аз да попадам на дами с ПМС...не е честно! Пожелах й приятен ден и прекратих разговора. Сигурно има и други добри гуми. :icon_censored: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 5 април 2006 Автор Admin Сподели Публикувано 5 април 2006 Няма да се научат да работят с клиенти в тази страна и това си е. Ето ти координатите на управителя : Орлин Милков0898 711 355; 0897 944 830944 26 32; 946 10 99 Говори директно с него и си помисли добре, дали си заслужава да се откажеш от тази добра марка заради някъква си.......В крайна сметка както ти си прецениш Успех :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Т. Минтов Публикувано 5 април 2006 Сподели Публикувано 5 април 2006 Няма да се научат да работят с клиенти в тази страна и това си е. Ето ти координатите на управителя : Орлин Милков0898 711 355; 0897 944 830944 26 32; 946 10 99 Говори директно с него и си помисли добре, дали си заслужава да се откажеш от тази добра марка заради някъква си.......В крайна сметка както ти си прецениш Успех :good: Boss, най-добрият ми приятел има бизнес със един от собствениците, така че ако е това целта-не е проблем да се оплаче човек. Въпросът е защо да се стига до там. Поздрави . А гумите са хубави, спор няма :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DANI MG Публикувано 5 април 2006 Сподели Публикувано 5 април 2006 Аз контактувам с магазина на Радиал на бул. "Шипченски проход" и съм много доволен от обслужването и в магазина и в сервиза! Препоръчвам ти него! :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Т. Минтов Публикувано 6 април 2006 Сподели Публикувано 6 април 2006 Благодаря, Дани, ще се възползвам от съвета ти Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
silveria Публикувано 8 април 2006 Сподели Публикувано 8 април 2006 Въпросче: задните ми гуми са Fulda Kristall Montero. На тях пише S+ M. Но никаде не намерих по сайтовете да пише че това са всесезонни гуми. На Toyo Vario V1 на доста места ги споменават че са всесезонни, та въпроса ми е - трябва ли да си сменя Fulda-та с лятни гуми, или в моя случай с V1 както съм решил да карам с такива. Мерси! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 8 април 2006 Автор Admin Сподели Публикувано 8 април 2006 Стефчо, М+S произлиза от английското съкращение mud+snowясно е какво значи - кал+сняг Toyo Vario V1 са всесезонни, колкото и някой хора да мислят, че няма такива гуми. Най-добре си сложи и отзад такива и ще си имаш 4 еднакви. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
silveria Публикувано 8 април 2006 Сподели Публикувано 8 април 2006 Мерси Светлъо,Знам какво значи M + S обаче питах защото и на Toyo Vario V1 също пише M + S. Та исках да зная да не би случайно и тая Fulda да е всесезонна. Щото сега както се оказва ще трябва или да си търся 2 джанти 14` -ки, за да си сложа 2 Vario или да продам Fulda-та и на тяхно място. Май второто Ей сега ще щракна гумите и ще пусна обява Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TOYO Публикувано 10 Май 2006 Сподели Публикувано 10 Май 2006 Сори за късния отговор, но все пак внеса малко яснота по-въпроса. Въпросче: задните ми гуми са Fulda Kristall Montero. На тях пише S+ M. Но никаде не намерих по сайтовете да пише че това са всесезонни гуми. На Toyo Vario V1 на доста места ги споменават че са всесезонни, та въпроса ми е - трябва ли да си сменя Fulda-та с лятни гуми, или в моя случай с V1 както съм решил да карам с такива. Мерси! Така, моделът на Фулда е зимен, а надписът "M+S" e сертификат, с който се обозначава гума предназначена за използване в зимни условия. Той се слага, както на зимни така и на всесезонни гуми.На всесезонните гуми се слага допълнителен знак с нарисувани-слънце, листо,капка и снежинка. Всесезонни гуми пройзвеждат следните марки: GOOD YEAR, DEBICA, TOYO, VREDESTEIN и някои по-незначими марки. Като гледам шарките на T1-R ми се струва че са предимно за писта примерно на Калояново ! Тази гума е предназначена за всякакви пътища(без макадам), всякакви скорости и всякакви екстремни натоварваня. Ако сте шофьор тип "турист", забравете за този модел, но ако сте тип "бързи и яростни", тогава друга гума не ви трябва. Тази гума има ужасно добри показатели на сух и МОКЪР терен. С усиления страничен блок на протектора, устоичивостта и във завой е повишена максимално. Хубавото при нея е, че се представя еднакво добре, както на малки спортни коли, така и на големи спортни коли и тип лимузини. При MICHELIN на пример за малките спортисти са направили "pilot exalto", а за големите "pilot sport". Та това е общо взето. Ако имате други въпроси, заповядайте тук или на мейла. Чао. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVAN VR4x4 Публикувано 11 Май 2006 Сподели Публикувано 11 Май 2006 Ехе, гледам и не вярвам на очите си, ами за Гудрич и Фалкен- нищо се не каза. Трите марки са това- БФ Гудрич, Фалкени и Мишлин. Ако се бъркам нека някой се обоснове и ме обори! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dobri1200 Публикувано 26 Май 2006 Сподели Публикувано 26 Май 2006 Черното ЕВО беше в събота на Божурище с чисто нови полу сликове ТОYO R 888 ( 18 цола). Но набързо ги подпали. :first: :rulez: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 26 Май 2006 Сподели Публикувано 26 Май 2006 Ехе, гледам и не вярвам на очите си, ами за Гудрич и Фалкен- нищо се не каза. Трите марки са това- БФ Гудрич, Фалкени и Мишлин. Ако се бъркам нека някой се обоснове и ме обори!Йокохама няма ли да включиш в списъка си? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.