чичи Публикувано 23 юли 2008 Сподели Публикувано 23 юли 2008 :icon_clap: :icon_clap: :icon_clap: Много та обичам, когато мислиш логически........ :icon_thumbup:Добьр ден колеги не се оплаквам,че някой ми е продал каруца защото на моята кола според моето скромно мнение трудно някой би ме уверил че е над 130000км.Още повече че несьм я купил от форума.За сравнение моето Софийско градско е 9,5 но проблема не е че много харчи а че не вьрви като кола с такива параметри.Неможе 90 коня да са като 150 по набиране и вьрвене.При мен като карам с 50км на 4ск и подьржам едни обороти отвреме на време колата трьгва после пак сьщото нещо каточели се сьбуждат 50коня и после пак мька.Ако изпреварваш хвьрляш боб както каза колегата.Сменил сьм свещите от Ратола ,свален катализатор ,сменени всички ремаци и филтри всичко оригинал.Заредих и Carrera от ОМV никаква разлика.Пак да кажа че проблема идва от това че невьрви а не че харчи.Ако някой има идеи да помага 0878153130 Пламен чичи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 23 юли 2008 Сподели Публикувано 23 юли 2008 Добьр ден колеги не се оплаквам,че някой ми е продал каруца защото на моята кола според моето скромно мнение трудно някой би ме уверил че е над 130000км.Още повече че несьм я купил от форума.За сравнение моето Софийско градско е 9,5 но проблема не е че много харчи а че не вьрви като кола с такива параметри.Неможе 90 коня да са като 150 по набиране и вьрвене.При мен като карам с 50км на 4ск и подьржам едни обороти отвреме на време колата трьгва после пак сьщото нещо каточели се сьбуждат 50коня и после пак мька.Ако изпреварваш хвьрляш боб както каза колегата.Сменил сьм свещите от Ратола ,свален катализатор ,сменени всички ремаци и филтри всичко оригинал.Заредих и Carrera от ОМV никаква разлика.Пак да кажа че проблема идва от това че невьрви а не че харчи.Ако някой има идеи да помага 0878153130 Пламен чичи.А ти смени ли оня нестандартен филтър, за който и Милен се съмняваше........И проверихте ли дебита на помпата, и спирачната система........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 23 юли 2008 Сподели Публикувано 23 юли 2008 А ти смени ли оня нестандартен филтър, за който и Милен се съмняваше........И проверихте ли дебита на помпата, и спирачната система........ Да не би да приплзва трансмисията на 4та? Оборотите как са? Пропорционално ли се сменят със скоростта? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
michael128 Публикувано 23 юли 2008 Автор Сподели Публикувано 23 юли 2008 Прави ми впечатление, че много бързо сменя скоростите. Все едно карам много икономично. На 60км/ч съм вече на 4-та.Говоря за автоматика. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 23 юли 2008 Сподели Публикувано 23 юли 2008 На Чичи е с ръчни скорости, на michael128 е автоматик, ситуацията с вървенето е една и съща и при двата Галанта. Няма преплъзване на скорости или съединители, малко по нагоре бях споменал че при подаване на газ двигателя не променя оборотите, т.е. няма мощност във високите обороти. На Чичи горивния филтър е сменен, разлика няма. Дебита на помпите за гориво е мерен и е перфектен, спирачките също са проверени, не задържат. По скоро проблем има с електрониката, или може би някакъв ограничител. Това което забравих да спомена е че при чичи примерно като даваш газ на магистралата колата не върви както вече беше многократно споменато. Обаче когато с труд набере 180 при включване на автопилота автомобила поддържа скорост на равно и по нанагорнище без проблем, което пък от своя страна ме навежда на мисълта че двигателя има достатъчно мощност. Няма начин на равното с газ да вдига до 180 и на баир с автопилот пак да поддържа 180, това повече ми прилича на някакво ограничение на скороста. Чичи пробваи я по нанадолнище с пълна газ да видим дали ще вдигне повече, ако пак се отреже на 180 работата е ясна. При michael128 незнам как е положението с автопилота и движение по наклон. Това са малко опасни експерименти, все пак това са скорости високи за нашите пътища, но други варианти не се сещам освен на дино стенд. При michael128 скоростната кутия така е направена да си превключва скоростите, че колата седи предимно в икономичен режим, т.е. почти през цялото време свети лампата GDI ECO. Ако искаш повече мощност започваш да превключваш скоростите ръчно, няма друг начин. mario64 незнам за проблем с изпускателната система, но както вече споменах автомобилите се движат без проблем в градски условия, с лекота достигат до 6500об/мин на която и да е скорост 1,2 или 3-та проблема е от там нататък. А и на чичи разхода в София е просто много добър (9,5/100). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 23 юли 2008 Сподели Публикувано 23 юли 2008 Прави ми впечатление, че много бързо сменя скоростите. Все едно карам много икономично. На 60км/ч съм вече на 4-та.Говоря за автоматика. Е това е нормално, автоматика избира такава схема на смени на предавките когато натискаш педала на газта плавно. Като почнеш да даваш резки натискания, предавките може да ги цеди чак до червения сектор в зависимост колко нервно си натиснал педала. Но въпроса беше дали трансмисията случайно не приплъзва на 4та, т.е. дали оборотите са пропорционални на скоростта, пример: При 60км/ч на 4та имаш примерно 1500 оборота. При 180км/ч следва да имаш 4500 оборота. Ако имаш доста повече, това значи че трансмисията приплъзва. Друга причина - дали скоростомера ти работи правилно? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 23 юли 2008 Сподели Публикувано 23 юли 2008 mario64 незнам за проблем с изпускателната система, но както вече споменах автомобилите се движат без проблем в градски условия, с лекота достигат до 6500об/мин на която и да е скорост 1,2 или 3-та проблема е от там нататък. А и на чичи разхода в София е просто много добър (9,5/100).Милене ! Аз точно от тази гледна точка, предполагам че има проблем с изпускателната с/ма..........Ватата си е пропусклива, и на по ниски обороти си пропуска газовете......Но при по високи вече не може да пропусне всички газове, и за това спъва двигателя........Случвало ми се е да вадя парчета вата от тръбите, затова ви го предлагам..........Свалете всички гърнета и тръби, из града карайте с много малко газ за да не ръмжи.......Идете на магистралата и я изпънете така(там няма на кой да пречите с високата шумност) и вижте дали има промяна..........А щом се съмняваш в ЕКУ-то, да помолят някой колега със същият комп, да го предостави само за проба.........Друго не знам какво да кажа.......Ега ти мистерията с тези Галанти........Добре че колегите са по спокойни........Аз ако съм, му правя едно пълно каско, слагам му една тухла на газта, и в някой по стръмен дол...... :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
michael128 Публикувано 23 юли 2008 Автор Сподели Публикувано 23 юли 2008 Аз доколкото знам, на чичи му е сменен катализатора с резонаторно гърне, нека той да каже.Моята си е с катализатор, както дойде от германия.Посъветвайте ме моля къде да се види изпускателната система - доколкото разбрах на газ-анализ, че знам навсякъде те убеждават, че ти е за смяна катализатора за да ти го изкупят, а пък ти слагат тръба или гърне.Това за ЕКУ-то също е идея, ама досега не се е появил колега с галант GDI автоматик, поне не и в темата.Моята си ми харесва много - пълен набор от екстри без дигитално табло и не искам да се разделям с нея.Дано само това се оправи с разхода, че да мога да и се насладя пълноценно.Благодаря на всички за съпричастността. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
чичи Публикувано 23 юли 2008 Сподели Публикувано 23 юли 2008 За тухлата и аз сьм навит.Досега и аз и Милен не споменахме че на студен мотор вьрви по добре,и като загрее мька каточели нещо го души или прекьсва.Мисля че ще пробвам с гьрнетата,после и нанадолнището и накрая тухлата.Колкото до ограничителя той небитрябвало да души или прекьсва мотора според мен.Просто вдигаш до ограничените км но без мька.Катализатор заменен с резонатор,след като го свали господина арабски мангал ми даваше за него 120лв. но аз си го прибрах.Вижда се през него значи нее бил запушен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miki Публикувано 23 юли 2008 Сподели Публикувано 23 юли 2008 поне мангала е бил коректен давал ти е пари, за разлика от тоя дето смени моя катализатор и ми каза, че катализатова е изтърбушен и го нямало, ма като нямаше кой да седи и да гледа е така . по въпроса с проблема на колегите мисля че от това което се изписа по темата няма по правдоподобно обяснение от средното или задното гърне да е изгнило отвътре и като се напече на дълъг път просто изгорелите газове излизат по-трудно, което кара водача за да поддържа скоростта просто да настъпва повече газта следователно колата си подава гориво и така се стига до невървенето и по високия разход. на този извод ме навежда и това което споделят колегите за градското поведение на колата, все пак в града колкото и да се кара не може да се достигне такава температура на изпускателната система както при 150км/ч извънградско. не мисля че след компетентните намеси на колегите може да е останало нещо непроверено по компонентите на автомобила. споделям мнение защото аз също имах подобен проблем с галанта автоматик и след махането на катализатора нещата се промениха коренно с разхода на бензин а и с вървенето, колата като че ли се отприщи особено във високите обороти. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
michael128 Публикувано 23 юли 2008 Автор Сподели Публикувано 23 юли 2008 Колега Miki да разбирам ли, че си с такъв галант автоматик?"споделям мнение защото аз също имах подобен проблем с галанта автоматик и след махането на катализатора нещата се промениха коренно с разхода на бензин а и с вървенето, колата като че ли се отприщи особено във високите обороти."Много ме обнадеждаваш с това си изказване... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 23 юли 2008 Сподели Публикувано 23 юли 2008 Катализатор заменен с резонатор,след като го свали господина арабски мангал ми даваше за него 120лв. но аз си го прибрах.Вижда се през него значи нее бил запушен.Ами защо не започна с това бе човек...........Сега съм почти сигурен че по средното или задното гърне или по тръбите, може да е проблема.......А защо не и в самото "резонаторно гърне"- от БриятелУ Харабин..........Ето ви фирма в София където няма да имате такива проблеми.......http://forum.mazdabg.com/user_pics/kraft.jpg П.П. Ако модераторите решат да я преместят във необходимата тема, за да е видна за повече колеги, та да нямат взимане -даване с разни талибани........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
чичи Публикувано 23 юли 2008 Сподели Публикувано 23 юли 2008 Ами защо не започна с това бе човек...........Сега съм почти сигурен че по средното или задното гърне или по тръбите, може да е проблема.......А защо не и в самото "резонаторно гърне"- от БриятелУ Харабин..........Ето ви фирма в София където няма да имате такива проблеми.......http://forum.mazdabg.com/user_pics/kraft.jpg П.П. Ако модераторите решат да я преместят във необходимата тема, за да е видна за повече колеги, та да нямат взимане -даване с разни талибани........Благодаря още утре ги свалям и пьрво пробвам без ако това е проблема газ кьм този сервиз. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sslavov Публикувано 23 юли 2008 Сподели Публикувано 23 юли 2008 Оттук следва и елементарното заключение - техническите показатели за GDi моторите за средни стойности на разход са, както следва:- Градско 9-10/100 km/л- Извънградско 6-8/100 км/л И те така то... ин кен би дон Предлагам елементарните заключения да ги правим на база заводски показатели :icon_blush: 2.4 ГДИ Максимальная скорость 215 (205) км/ч Время разгона (0-100 км/ч) 8.9 (10.2) c Расход топлива в городе 11.4 (12) л/100км Расход топлива на шоссе 6.2 (6.6) л/100км 2.5 163кс Максимальная скорость 225 (215) км/ч Время разгона (0-100 км/ч) 8.6 (9.9) c Расход топлива в городе 13 (13.3) л/100км Расход топлива на шоссе 6.7 (7.2) л/100км 9-10 Софийско градско за 2.4 ГДИ е малко нереално за нормално каране без да се кара като пенсионер :icon_blush: Аз признавам навън варирам от 6.5 до 9...зависи дали карам със 110 или 160-170.Градско ...половинката докарва до 11, аз до 12.5-13 в момента без грам жалене и добро настъпване. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
чичи Публикувано 23 юли 2008 Сподели Публикувано 23 юли 2008 Карам си по зле даже от пенсионер почти не ми загасва ГДИ датчика.При 160-170 ми е над 10 но това е защото се мьчи невьрви с лекота.Нали вече писах че пенсионерско извьн градско непада под 8. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sslavov Публикувано 23 юли 2008 Сподели Публикувано 23 юли 2008 Карам си по зле даже от пенсионер почти не ми загасва ГДИ датчика При мен почти не светва :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sslavov Публикувано 23 юли 2008 Сподели Публикувано 23 юли 2008 Добьр ден колеги не се оплаквам,че някой ми е продал каруца защото на моята кола според моето скромно мнение трудно някой би ме уверил че е над 130000км.Още повече че несьм я купил от форума.За сравнение моето Софийско градско е 9,5 но проблема не е че много харчи а че не вьрви като кола с такива параметри.Неможе 90 коня да са като 150 по набиране и вьрвене.При мен като карам с 50км на 4ск и подьржам едни обороти отвреме на време колата трьгва после пак сьщото нещо каточели се сьбуждат 50коня и после пак мька.Ако изпреварваш хвьрляш боб както каза колегата.Сменил сьм свещите от Ратола ,свален катализатор ,сменени всички ремаци и филтри всичко оригинал.Заредих и Carrera от ОМV никаква разлика.Пак да кажа че проблема идва от това че невьрви а не че харчи.Ако някой има идеи да помага 0878153130 Пламен чичи. Ако искаш някой от тия дни можем да се видим да пробваш моята и да прецениш дали проблема е в колата ти или в очакванията :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
чичи Публикувано 23 юли 2008 Сподели Публикувано 23 юли 2008 Ако искаш някой от тия дни можем да се видим да пробваш моята и да прецениш дали проблема е в колата ти или в очакванията :icon_blush:Само звьнни 0878153130 Пламен и веднага когато имаш време. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Николов Публикувано 23 юли 2008 Сподели Публикувано 23 юли 2008 Още идеи:При инжекционите се мери както температурата на охлаждащата течност така и температурата на двигателя.Ако термодатчика за температурата на двигателя е повреден тогава компютъра решава, че двигателя е студен и прави по-богата смес. Загрелия двигател се "дави" при тази ситуация и естествено няма мощност.Преди 9-10 години брах ядове с едно Ауди 90 куатро. Като е студено е пушка, а като загрее дори на І-ва неможе да потегли. Оказа се, че е ходил при някакъв "специалист" (народен майстор отворко), който му сменил някакво маркуче във веригата на вакуума, но не е сложил оригинален, а някакъм мек боклук. При топъл двигател след като запали маркучето са спрескваше и не можеше да си изпълнява функциите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
michael128 Публикувано 24 юли 2008 Автор Сподели Публикувано 24 юли 2008 mario64 а в Крафт-а правят ли газ-анализ ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 24 юли 2008 Сподели Публикувано 24 юли 2008 mario64 а в Крафт-а правят ли газ-анализ ?Не знам бе колега......Не съм от София..........Просто я имам информацията от друг форум, и за това я качих, за да ви помогна да си рещите проблема, и най вече да избягвате срещи с разни араби, дето ако усетят че не разбираш от гърнета, могат да те убедят че ти качват-платинено........За анализ не знам, но доколкото си спомням и гаранция дават, и хората са доволни.......Нали има и телефони в обявата, звънни им и ги питай какво точно правят....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 24 юли 2008 Сподели Публикувано 24 юли 2008 Още идеи:При инжекционите се мери както температурата на охлаждащата течност така и температурата на двигателя.Ако термодатчика за температурата на двигателя е повреден тогава компютъра решава, че двигателя е студен и прави по-богата смес. Загрелия двигател се "дави" при тази ситуация и естествено няма мощност.Преди 9-10 години брах ядове с едно Ауди 90 куатро. Като е студено е пушка, а като загрее дори на І-ва неможе да потегли. Оказа се, че е ходил при някакъв "специалист" (народен майстор отворко), който му сменил някакво маркуче във веригата на вакуума, но не е сложил оригинален, а някакъм мек боклук. При топъл двигател след като запали маркучето са спрескваше и не можеше да си изпълнява функциите.Колега Николов ! Има логика в това което казваш, но само в тази част със сплесканите маркучета.......Термо-сензора е част от микро-процесорното управление на двигателя( както и МАП-а,и МПХ-то и др.-да не ги изброявам всичките).......Всички тези датчичи и сензори, дават информация на електронният блок за управление, или както го наричаме-ЕКУ.........ЕКУ-то си има система за запаметяване на грешки, и самодиагностика...........Като се закачи ЕКУ-то на тестера, всички грешки, и дефектни датчици излизат, така че след като Милен го е тествал, няма как да не забележи че термо-сензора е дефектен.........За това след компютърен тест който показва че всичко по електрониката е ОК, причините се търсят извън нея Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 24 юли 2008 Сподели Публикувано 24 юли 2008 Извадил съм разпечатки на всички параметри и датчици, и то в няколко режима на работа. Сравнявал съм ги. А относно вакуумите, също го изключвам, 2.4 GDI има едно единственно мъркуче за вакуум. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmizov Публикувано 24 юли 2008 Сподели Публикувано 24 юли 2008 Колеги, как махате катализаторите си? Моят например има три датчика или ламбдсонди и посмъртно няма мяхане?! На GDI няма ли такива датчици, които да подават сигнали към борд-компютъра? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
michael128 Публикувано 24 юли 2008 Автор Сподели Публикувано 24 юли 2008 Аз имам един въпрос. Как се разбира, че катализатора е за смяна? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.