Премини към съдържание

Привет на всички


Препоръчано мнение

Здравейте, фенове на марката.

Пише Ви един дългогодишен потребител на VW решил да смени марката. Надявам се, че приемата такива хора във вашето общество :rolleyes:

 

Търся си кола за всеки ден(ежедневка) и случайно попаднах на Галант-а като модел и бях очарован от екстрите и съотношението с цената. Ако това е вярно не разбирам защо всички не карат Галанти :D

 

Видях колата на колегата vevas и ми допадна страшно много с изключение на това,че не е хечбек. Още се двуомя дали да бъде неговата или ( http://mobile.bg/pcgi/printdet.cgi?id=11215249968150009 ). Много харесах и двете коли, от една страна ме дърпа тази на колегата, понеже знам как се поддържа кола от форумлия (аз също съм такъв), но пък другата ми харесва повече визуално, но не знам какви изненади може да поднесе.

 

Интересува ме дали някой може да ме свърже с т.нар - клубни майстори - хората наясно с тази марка,който да направят един оглед и да знаят за какво става въпрос. Във VW форума има невероятни хора, сигурен съм,че и тук е така.

 

Споделете и отзиви от обявата в мобиле, според вас ако виждате нещо нередно.

 

Благодаря на всички предварително....

 

Поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Първо :welkome: Разбирасе ,че приемаме всеки симпатизант и фен на любимата ни марка.

Второ:ще бъдеш очарован от този модел,незнам какъв модел си карал на фолве,но повярвай Галанта е уникален не само "цена и екстри",но технически е много здрав.По повод как да "клубния майстор"?лесно е -доктора на нашите :mitsu-smiley: е Dj tumbi-Пламен,пиши му на ЛС и предполагам няма да ти откаже.

По повод обявата ?????само по снимки надали някой може да се ориентира,но изгледа добре,просто трябва да се види.

Успех в начинанието,и да знаеш едно:качиш ли се на Галант ,забравяш за всички останали европейки.

Поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Успех в начинанието,и да знаеш едно:качиш ли се на Галант ,забравяш за всички останали европейки.

Поздрави

 

Ако е карал преди Phaeton, има вероятност, макар и нищожна, да не му хареса Галанта. :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не може да съдиш за две коли по снимки. Иди, тествай, разгледай, говори с майстор и тогава...

На първо четене на тази и е крив капака и е със стоманени джанти.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И на второ четене капака си е крив.........А и с тези121000км-за 13-год. кола от Германия, направо ми звучи като поредният автомобил на бабичката с кученцето.......За това се свържи с Пламен, и го помоли да я прегледа.......Има си начини за установяване на амортизацията-компресия, състояние на спирачните дискове и т.н............Иначе Галанта като кола е нещо невероятно(закодирано е в самото име) и със сигурност ще ти хареса..........Щом си любител на хетчбека, не вярвам да си имал Фаетон-както колегата Ага се пошегува........Гледай при избора да попаднеш на добър екземпляр, и ти гарантирам че ще останем съфорумци за винаги..........Оглеждай задните вежди, и носещите греди от долу за маскировки-в Германия и Австрия хвърлят много луга........Също и предните бомбета, на подкалника, особено левия дето капака на ляга както трябва, за евентуален удар........Желая ти успех при избора.......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Разбира се,че не съм карал Фаетон :) Но схванах подтекста...

Също така не съдя по снимките, но просто в момента си набелязвам какво да гледам. Вече почти твърдо съм решил да е Галант :) Преди малко се обаждах за сивата и ми каза,че "капака леко крив,климатика не работел, имало само една извивка да се направи",което почти ме отказа от нея и изобщо да взимам кола с неясен произход. Като гледам ще оставям колегата vevas без кола :) и няма да е хечбек,което пък не е толкова фатално.

 

Как вървят цените при обслужването на този мотор 1.8?

Поддръжка на ходова част?

Има ли достатъчна динамика за това купе?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Разбира се,че не съм карал Фаетон :) Но схванах подтекста...

Също така не съдя по снимките, но просто в момента си набелязвам какво да гледам. Вече почти твърдо съм решил да е Галант :) Преди малко се обаждах за сивата и ми каза,че "капака леко крив,климатика не работел, имало само една извивка да се направи",което почти ме отказа от нея и изобщо да взимам кола с неясен произход. Като гледам ще оставям колегата vevas без кола :) и няма да е хечбек,което пък не е толкова фатално.

 

Как вървят цените при обслужването на този мотор 1.8?

Поддръжка на ходова част?

Има ли достатъчна динамика за това купе?

...аз съм със същата като на колегата "vevas" !!! :) - даже неговата е по добра от мойта :good: Има малко повече екстри за модела, мойта няма "задното крилце", и някои други 3-буквени глезотийки! :)

 

За динамика и ускорение при каране, можеш да бъдеш сигурен че е невероятен автомобил. За мотора си 1.8 / 126 коня - е мноооого пъргава, вози си точно като лимузина и в завои е страшно стабилна! - на ГАЗ е с една идея по слаба но това е според мен, в наякои случаи е по добре но като цяло разлика няма при каране!

 

Вчера се качих на Hundai Coupe с 2.0 двигател - нищо общо няма с Галанта, повярвай ми!

 

Вервай ми за цената която и иска е направо перфектна! + това има и ГИ! - което не е никак малко.

Ако си от София мога да ти дам съвет или на неговата да те повози или аз на мойта да видиш разликата! :) - аз оня ден зарибих поредния колега и той вече е заразен от "оная" болест! :rulez:

 

Таааа, само кат гледам "самолета" на vevas и цената която му иска ти предлагам да се гмуркаш веднагически !!!

Моя самолет го взех за 5400 без да смятаме консумативи и прочее първоначално обслужване + Газовата, а той го дава за 5200 с газова и в по добро състояние от мойта!

 

Аз на мойта съм дал до сега за обслужване:

 

по спомени - около 500 лева за ремъци, ролки, масло, филтри - преди около 7 месеца

днес ще ходя при Пламен да сменям пак масло и маслен филтър - 90 лева

преди месец исках по собственно желание да сменя задните амортесори (макар Пламен да каза че не са за смяна, когато я диагностицира) = 2x87 Лева (Bilstein) - донесоха ми ги от Германия - иначе Koni-тата са около 170 кинта бройката!

 

Според мен цените за кола от този си клас са напълно приемливи и нормални, като се има в предвид че тези автомобили, както се изразиха колегите по-горе НЕ се чупят/повреждат ако са поддържани добре и с любов за разлика от европейските кошници! :first: :rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Определено Галанта на колегата Вевас, е по добрият избор.........Само наличието на 2-комплекта джанти и АГУ-ти компенсират разликата в цената........Освен това той е писал че за колеги от форума, цената е друга........И още нещо, щом я предлага на колеги, значи е сигурен в автомобила.........Не знам за други форуми, но ние тук не се прецакваме, а си помагаме един друг........За поддръжката, това е Галанта с най лека поддръжка.........Големите мотори са по-скъпички........За динамиката 126-коня са абсолютно достатъчни, освен ако не ходиш на рали.........А за окачването, само като го видиш и изпробваш, ще се влюбиш в колата..........Изключително здраво и комфортно..........Няма друга кола с която да минеш през дупка със 120-км.ч., и да не чуеш дори гумата да тропне.......За това -обади му се, изпробвай и добре дошъл при болните от неизлечимата болест-Галант.......... :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

S01O - Много благодаря за изчерпателния отговор.

Марио - тебе трябва да те вземат да продаваш Галанти :)

 

Така като гледам май ще скачам в сектата, аз и затова потърсих информация тук, защото форума е за взаимопомощ и предпочитам да взема кола, която да си остане тук. От 4 години съм във VW форума и са ми ясни нещата с хората посещаващи такива места/в повечето случаи/.

 

Сигурен съм,че Галанта ще ми хареса като кола, все пак слизам от Голф :D

 

S01O - Като разход на газ как се справя колата..?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

S01O - Много благодаря за изчерпателния отговор.

Марио - тебе трябва да те вземат да продаваш Галанти :)

 

Така като гледам май ще скачам в сектата, аз и затова потърсих информация тук, защото форума е за взаимопомощ и предпочитам да взема кола, която да си остане тук. От 4 години съм във VW форума и са ми ясни нещата с хората посещаващи такива места/в повечето случаи/.

 

Сигурен съм,че Галанта ще ми хареса като кола, все пак слизам от Голф :D

 

S01O - Като разход на газ как се справя колата..?

 

Здравей,

Разхода на газ преди (3 седмици го засичах) при 150 км градско и 350 извънградско ми беше 9.4 :)...Галанта ми е същият без климатик обаче :)... Като мощност за моя стил на каране колата се справя перфектно.

 

Поздрави,

Георги

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сигурен съм,че Галанта ще ми хареса като кола, все пак слизам от Голф :D
Нямах в предвид от какво слизаш, а на какво се качваш..........Казвал съм го и в други теми, ако решиш да извъртиш всичко Японско- никога не почвай от Галант.........После другите бледнеят някак си.........Аз 95-та год. направих тази "грешка" и сега съм пак на Галант........М/у другото, повечето колеги тук са бивши Форумджии на Нисан, Мазда, Субару и др.......Е има един който си взе Субару(Божо извинявай)-но си е член на нашият клуб, и скоро се надявам ще смени марката пак с :mitsu-smiley: ..........Всъщност , ако прочетеш подписът ми , ще разбереш коя е колата по хубава от един Галант..........
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

S01O - Като разход на газ как се справя колата..?

 

...таман днес за пръв път изхарчих цялата бутилка която бях напълнил!

Значи:

 

50 литрова бутилка

41 литра събира

349 Км. пробег - Градско каране в София + постоянно пуснат климатик и въобще не съм я жалил - 41 литра газ делено на 349 Км. градско умножено по 100 = 11.74 - това ми е на прима-виста! Като искам да наблегна че извънградско не съм засичал все-още а на 349Км започна да придръпва и тогас включи на Бензин!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нормално звучи за кола от този клас + клима, все пак японките ги водят икономични, но си зависи и колко ти е тежък крака...

 

Явно мита за "скъпите" части и "тежката" поддръжка на такъв автомобил няма да излезе верен...

 

А голяма ли е разликата с Каризмата, Лансър...и тях гледах, но явно Галанта си е клас отгоре.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нормално звучи за кола от този клас + клима, все пак японките ги водят икономични, но си зависи и колко ти е тежък крака...

 

Явно мита за "скъпиъте" части и "тежката" поддръжка на такъв автомобил няма да излезе верен...

 

А голяма ли е разликата с Каризмата, Лансър...и тях гледах, но явно Галанта си е клас отгоре.

Разликата с Каризмата не е толкоз голяма НО, - има едно голямо НО поне за мене! :)

 

Както се вижда в подписа на "mario64" - а и както ти го беше казал в по-горните постове самият той: ( ЕДИНСТВЕНОТО НЕЩО НА ТОЗИ СВЯТ ПО ХУБАВО ОТ ЕДИН ГАЛАНТ ТОВА СА ДВА ГАЛАНТА!!! )

 

Така че не се оглеждай в Каризмите а направо се гмуркай в Галанта с цвят Бордо :icon_rock: :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И да добавя още нещо, понеже ме покани за рекламен агент на Галант.......Има във форума един колега, който е по-добър и от мен...........Но вчера имаше рожден ден, и днес сигурно го боли косата и още спи..........Но до довечера ще се включи на 100%........ :mitsu-smiley: :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Май вече няма нужда, така ми промихте мозъка, все едно цял живот съм харесвал марката :D

 

А ако взема такава, тепърва колко въпроси Ви очакват от моя страна ще Ви се стъжни направо :lol:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И да добавя още нещо, понеже ме покани за рекламен агент на Галант.......Има във форума един колега, който е по-добър и от мен...........Но вчера имаше рожден ден, и днес сигурно го боли косата и още спи..........Но до довечера ще се включи на 100%........ :mitsu-smiley: :icon_thumbup:

...това предполага че ще имаме 4 листа формат А4 с подробни статистики и графики + обяснения в +совете и -нусите, разликите м/у моделите на Mitsubishi! :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е тва е моя човек значи :D

 

Нека си поспи хубаво, не го закачайте :icon_n_sleep:

 

Доколкото разбрах носачите били цифра...колко броя са на този модел

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Май вече няма нужда, така ми промихте мозъка, все едно цял живот съм харесвал марката :D

 

А ако взема такава, тепърва колко въпроси Ви очакват от моя страна ще Ви се стъжни направо :lol:

Това изобщо не е заплаха.......Аз знам още от сега какви ще са въпросите...........а именно: Какво масло да си купя и от къде.......или Колеги от къде зареждате газ и бензин.......Или -Колеги вие как се справяте срещу заспиването зад волана, защото мен до сега на голфа ме будеше шумът от мотора, а сега нещо ми се придремва......... :lol: :lol: :lol:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е тва е моя човек значи :D

 

Нека си поспи хубаво, не го закачайте :icon_n_sleep:

 

Доколкото разбрах носачите били цифра...колко броя са на този модел

Носачите са си цифра, но като ги разхвърляш на 10-15-годишна експлоатация си е приемливо........Иначе долните са два, всеки с отделен шарнир-капсолован, но има хора които ги рециклират(в Пловдив) -14-15-лева, и карат почти още толкова.......Горният е един с един шарнир.........Точно от повечето носачи в окачването , идва комфорта и здравината за която ти говорих, а да не споменавам и устойчивоста при завой........М/у другото и отзад окачването е същото........Но пак ти казвам: покарай-сравни и добре дошъл..........А за твоя човек не съм съгласен: Стиляне айде ставай бе човек, и отговори с един "кратък" пост, на въпросите на колегата булгариан.......... :mitsu-smiley: :icon_thumbup:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Носачите са си цифра, но като ги разхвърляш на 10-15-годишна експлоатация си е приемливо........Иначе долните са два, всеки с отделен шарнир-капсолован, но има хора които ги рециклират(в Пловдив) -14-15-лева, и карат почти още толкова.......Горният е един с един шарнир.........Точно от повечето носачи в окачването , идва комфорта и здравината за която ти говорих, а да не споменавам и устойчивоста при завой........М/у другото и отзад окачването е същото........Но пак ти казвам: покарай-сравни и добре дошъл..........А за твоя човек не съм съгласен: Стиляне айде ставай бе човек, и отговори с един "кратък" пост, на въпросите на колегата булгариан.......... :mitsu-smiley: :icon_thumbup:

Свястно рециклираните са 60 кинта на брйка - Пламен ми ги смени преди 5 месеца и двата с рециклирани (макар пак да не беше толкоз наложително)!!!

Имаше и тема тук във форума за рециклирани шарнири, която е много добра!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Свястно рециклираните са 60 кинта на брйка - Пламен ми ги смени преди 5 месеца и двата с рециклирани (макар пак да не беше толкоз наложително)!!!

Имаше и тема тук във форума за рециклирани шарнири, която е много добра!

Аиде сега да не се обиждаме на свястно и несвястно рециклирани.......аз говоря за Пловдив-ти за София...........Ако идеш в Лондон цената ще е още няколко пъти отгоре........Аз със тези в Пловдив съм работил още от 90-та год.....Когато тук нямаше магазини за западни коли, камо ли рез.части.......Правили сме и на бусове, и сме ги товарили по 2-тона гуми и перални от Австрия, и проблем никакъв......
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...