StanislavStanev Публикувано 10 юли 2008 Сподели Публикувано 10 юли 2008 Вчера си взех Галанта от сервиза, след смяна на ремъци, ролки, клапани, гумички, гарн. на главата. Установих, че двигателят е малко по шумен и при 2500-3000 оборота се появяват неприятни вибрации идващи от двигателя. Въпросът ми е, има ли някой представа от какво може да е това? Тампонът които се освобождава за да се смени ремъка има ли някакви настройки и т.н. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 10 юли 2008 Сподели Публикувано 10 юли 2008 Добре си написал гумички на клапани, но защо си оставил "клапани" между две запетаи? Все едно са сваляни и напасвани. Ако е така, това може да се е получило от много неща.Може да е зацепен с 1 зъб към предварение щом тресе, а може при правенето да са разместили някой кабел. Прекъсва ли, как работи двигателя (тресене има ли)? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 10 юли 2008 Сподели Публикувано 10 юли 2008 Вчера си взех Галанта от сервиза, след смяна на ремъци, ролки, клапани, гумички, гарн. на главата. Установих, че двигателят е малко по шумен и при 2500-3000 оборота се появяват неприятни вибрации идващи от двигателя. Въпросът ми е, има ли някой представа от какво може да е това? Тампонът които се освобождава за да се смени ремъка има ли някакви настройки и т.н. :icon_hmm:Или не са ти зацепили малкия ремък на балансиращия вал, както си требе...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StanislavStanev Публикувано 10 юли 2008 Автор Сподели Публикувано 10 юли 2008 Клапаните са сменени и припаснати. Двигателят на ниски обороти работи нормално. Как се установява грешката при зацепване на балансиращия малък ремък. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 10 юли 2008 Сподели Публикувано 10 юли 2008 И аз предполагам, че балансиращия вал не е зацепен правилно. От името му си личи, че е сложен за да балансира двигателя. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 10 юли 2008 Сподели Публикувано 10 юли 2008 Клапаните са сменени и припаснати. Двигателят на ниски обороти работи нормално. Как се установява грешката при зацепване на балансиращия малък ремък.Има си белези на зъбните колела......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 10 юли 2008 Admin Сподели Публикувано 10 юли 2008 Освен това трябва да влезне навътре 6 см "пурата" за в маслената помпа и си има още един белег. Не е работа за всеки да сменя ремъци на Мицубиши. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bate_pleven Публикувано 10 юли 2008 Сподели Публикувано 10 юли 2008 И според мен е проблема е в балансиращия вал,най вероятно са го обърнали на 180 градуса. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 10 юли 2008 Сподели Публикувано 10 юли 2008 И според мен е проблема е в балансиращия вал,най вероятно са го обърнали на 180 градуса.А още по вероятно на градуси-едно към гьотере, с коефициент на уидурдисване........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bate_pleven Публикувано 10 юли 2008 Сподели Публикувано 10 юли 2008 А още по вероятно на градуси-едно към гьотере, с коефициент на уидурдисване........Говоря серьозно,този проблем е често срещан след намесата на "майстори".... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 10 юли 2008 Сподели Публикувано 10 юли 2008 Да използвам темата за да помогна и попитам... на моето вагонче когато си го купих двигателя тресеше доста но на празни ход и то сериозно-чак страничното огледало изпадаше в резонанс. За разлика от твоя случай при качване на оборотите вибрациите спираха. След смяна на ремъци и ролки в Ратола тази вибрация изчезна, дори първите дни след това се стрясках на светофарите че е изгаснал автомобила но придобих навик да хвърлям по едно око на оборотомера.Има ли нещо общо със случая на колегата и защо се е получило така? Освен че след смяната на ремъците спря тресенето на двигателя колата стана една идея по мудна (това субективно малко). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bate_pleven Публикувано 10 юли 2008 Сподели Публикувано 10 юли 2008 Да използвам темата за да помогна и попитам... на моето вагонче когато си го купих двигателя тресеше доста но на празни ход и то сериозно-чак страничното огледало изпадаше в резонанс. За разлика от твоя случай при качване на оборотите вибрациите спираха. След смяна на ремъци и ролки в Ратола тази вибрация изчезна, дори първите дни след това се стрясках на светофарите че е изгаснал автомобила но придобих навик да хвърлям по едно око на оборотомера.Има ли нещо общо със случая на колегата и защо се е получило така? Освен че след смяната на ремъците спря тресенето на двигателя колата стана една идея по мудна (това субективно малко).Не съм голям спец в тези неща,но според мен в твоя случай проблема е бил в агренажния ремък. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 10 юли 2008 Сподели Публикувано 10 юли 2008 Говоря серьозно,този проблем е често срещан след намесата на "майстори"....А защо мислиш че аз говоря несериозно........Те майсторите в кавички както си ги писал, работят точно по системата която аз съм писал-едно към гьотере....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 10 юли 2008 Сподели Публикувано 10 юли 2008 Вчера си взех Галанта от сервиза, след смяна на ремъци, ролки, клапани, гумички, гарн. на главата. Установих, че двигателят е малко по шумен и при 2500-3000 оборота се появяват неприятни вибрации идващи от двигателя. Въпросът ми е, има ли някой представа от какво може да е това? Тампонът които се освобождава за да се смени ремъка има ли някакви настройки и т.н.Обърнали са бал. вал на обратно или не както трябва.............при теб са два, единия си има пробка в която се вижда дали е на правилното място, другия също си има начин за зацепване............сменявани ли са семерингите на бел. валовете? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StanislavStanev Публикувано 11 юли 2008 Автор Сподели Публикувано 11 юли 2008 Семеринги не са сменяни. При мен е точно обратното както е писал колегата при 1000 до 2500 оборота всичко е наред, а след 2500 въпросните вибрации не се появяват. Нещо друго искам да попитам проблем ли е да се кара така около 200 км, защото утре ще пътувам до морето? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StanislavStanev Публикувано 11 юли 2008 Автор Сподели Публикувано 11 юли 2008 Извинявайте на всички : При 2500 оборота и нагоре въпросните вибрации СЕ появяват!! :icon_crying: :icon_crying: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
seyken Публикувано 13 юли 2008 Сподели Публикувано 13 юли 2008 99.99% е грешно зацепен балансиращ вал(предполагам мотора е 4g63 DOHC 16v)- има си специфична процедура както колегите вече са отбелязали и не е работа за всеки.Предназначението на балансиращите валове(те са 2 при този двигател) е да осигурят комфорт в диапазона на средните обороти(2500-3500об/мин) ,т.е. през по-голямата част от времето на работа при нормално шофиране(70-140км/ч), така че нормално да се появяват вибрации над 2500об/мин при грешно зацепен бал. вал(ове). Предполагам над 4000-4500об/мин тези вибрации изчезват.Като цяло едва ли ще има сериозен проблем да се изминат 200км(надявам се да не греша като говоря от собствен опит - карал съм над 1000км с 1 блокирал балансиращ вал)но все пак е желателно да се отстрани порблема максимално бързо. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.