Krasko Публикувано 31 януари 2013 Сподели Публикувано 31 януари 2013 :icon_thumbup: След като дадох ключа на пол.ACC и го върна обратно вратите автоматично се заключиха и отключиха. Натиснах бутоните на дист. у-ние за заключване и отключване,след това 2 пъти бързо натиснах пак бутоните-всичко това в рамките на минута даже и по-малко. Вратите пак автоматично се заключиха и отключиха. Здравей колега.Аз ще правя тази процедура щото и мойто дистанционно започна да работи когато си иска, а напоследък хич.Интересува ме докато правиш описаните от теб действия клема 1 и 4 свързани ли са или първоначално се свързват клемите, след това ги разкачаш и тогава почваш да въртиш ключа и да натискаш бутоните.Поздрави! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 31 януари 2013 Сподели Публикувано 31 януари 2013 Съгласен съм с колегата.Аз си сложих модул за централното управление с две дистанционни, и даже мигачите мигат при заключване и отключване.Модула струва 38лв. за монтаж вземат 20лв.Схемата не е сложна и мисля че доста хора ще могат да се справят сами с монтажа. И аз имам модул с две дистанционни, но се чудя къде фабричния модул на централното на Галанта. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
adron Публикувано 28 февруари 2015 Сподели Публикувано 28 февруари 2015 (редакция) :icon_thumbup: Най-после си обучих дистанционното колеги. Проблема се оказа, че при мен, а може би и при дрегите звезди /спейс стар/ буксата на схемата качена от Autodata /отнасяща се за каризма/, при мен е завъртяна на 180°. Заземявам не горния крайно ляв жлеб, а долния крайно десен жлеб. След като дадох ключа на пол.ACC и го върна обратно вратите автоматично се заключиха и отключиха. Натиснах бутоните на дист. у-ние за заключване и отключване,след това 2 пъти бързо натиснах пак бутоните-всичко това в рамките на минута даже и по-малко. Вратите пак автоматично се заключиха и отключиха. След тази процедура дистанционното заработи перфектно. Поне при мен така стана обучението на дист. у-ние точно стъпка по стъпка както е описано в схемата. :icon_thumbup: С най - добри пожелания към всички във форума, нов участник съм. На 5и януари 2015 купих Mitsubishi Space Star 1.9 DID 2004 г. На 22 февруари 2015 след автомивка дистанционното на централното спря да отключва и заключва колата, въпреки, че диода светеше и явно проблема не беше в батерията. Все пак купих батерия, отворих го и вътре намерих две батерии - неподходящи(по-тънки), наложени една върху друга за да дават контакт. Поздравих майките на момчетата от мивката, махнах старите батерии и сложих новата.Потвърждавам мнението, което съм цитирал - отговаря абсолютно точно на реалността и метода за обучение на дистанционното работи точно както е описан - направих го лично, не съм дал на никого нито една стотинка. Конектора наистина е обърнат с главата надолу при Space Star, така че пин 1 е долу в дясно. Заземява се с пин 4. Конектора, както е писано в по - горните постове се намира под поставката за чаши, която е пред скоростния лост - тя се отстранява с дърпане нагоре, без помощни средства. Дистанционните за Space Star - модели до 2004 работят с батерии DL2032 или CR2032. Благодаря на всички, за пръв път решавам проблем с информация взета от БЪЛГАРСКИ форум. Обикновено българските форуми не стават за нищо. За да съм докрай откровен и в тази тема смислените мнения са точно 3, останалото е боклук, но информацията в тези 3 е напълно достатъчна и много полезна. Отново благодаря за инфото дадено от MilenZ и Павел Рачев. Редактирано 28 февруари 2015 от adron Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
adron Публикувано 2 март 2015 Сподели Публикувано 2 март 2015 Информация за програмиране на дистанционни за централно заключване, за моделите на Мицубиши - част от моделите изискват тестер, друга част могат да се програмират ръчно. Намираш модела си в списъка по - долу и разбираш може или не може, и ако може - как става. REMOTE PROGRAMMING SPACE WAGON & RUNNER 2000 PAJERO/MONTERO 2001MONTERO/PAJERO SPORT 2000 to 2001 DIAMANTE 2000 to 2001COLT L200 1997 to 2007Procedure1. Ensure the door locks and unlocks using the key.2. Connect TESTER to diagnostic socket, and communicate with vehicle.3. Within 10 seconds turn the Ignition from OFF to ACCESSORY 3 times within 2 seconds.4. Doors should cycle.5. Press the Lock or Unlock button of the remote control 3 times within 10 seconds of the first press. Doors will cycle.6. Repeat for additional remote controls.Notes: a. Ensure all remotes are added within 1 minute of the entering the program mode. b. Programming will cease after 1 minute, when all 4 remote controls have been programmed, the TESTER isdisconnected or the Ignition is turned ON. c. A maximum of 4 remotes can be programmed. GALANT 1999 ECLIPSELANCER MONTERO/PAJERO 2000 onwardsProcedure1. Close all doors and open drivers door. Insert ignition key.2. Connect TESTER to diagnostic socket, and communicate with vehicle.3. Within 10 seconds of connecting TESTER press the Hazard switch 6 times. Door locks should cycle.4. Press the Lock or Unlock button of the remote control once and then press it again 3 times within 8 seconds ofthe first press.5. Doors will cycle (lock and unlock).6. Repeat within 30 seconds for additional remotes.7. All existing keys are erased when programming is completed. Ensure all keys are with the vehicle before programming. 1. Doors should lock and unlock to confirm programming mode.2. Press & release the LOCK button of the remote.3. Within 10 sec: Press the LOCK button of the remote twice.4. Doors should lock and unlock to confirm registration of remote. ECLIPSE 2000 to 2004 ECLIPSE SPYDER 2000 to 2004ENDEAVOUR 2004 to 2006 GALANT 1999 to 2006LANCER 2002 to 2009 OUTLANDER 2003 to 2009MONTERO 2001 to 2006Procedure1. Ensure ignition is switched off.2. Short pins 1 to ground of the DLC with a wire link or use ADC1943. Within 10 seconds press the HAZARD switch 6 times.4. Doors should lock and unlock to confirm programming mode.5. Press & release the LOCK button of the remote.6. Within 10 sec: Press the LOCK button of the remote twice.7. Doors should lock and unlock to confirm registration of remote.8. If programming additional remotes, within 1 minute. Repeat steps 5 & 6 for each remote.9. Doors should lock and unlock to confirm registration of each remote.10. Remove wire link or unplug ADC194 to exit programming mode.Notes: a. All existing remotes will be erased when the programming mode is entered and must be re-programmed back in as part of the procedure. b. Ensure all remotes are added within 1 minute of the entering the program mode. c. A maximum of 4 remotes can be programmed. PAJEROProcedure1. Ensure ignition is switched off.2. Short pins 1 to ground of the DLC with a wire link or use ADC1943. Within 10 seconds press the HAZARD switch 3 times.4. Doors should lock and unlock to confirm programming mode.5. Press & release the LOCK button of the remote.6. Within 10 sec: Press the LOCK button of the remote twice.7. Doors should lock and unlock to confirm registration of remote.8. If programming additional remotes, within 1 minute. Repeat steps 5 & 6 for each remote.9. Doors should lock and unlock to confirm registration of each remote.10. Remove wire link or unplug ADC194 to exit programming mode.Notes: a. All existing remotes will be erased when the programming mode is entered and must be re-programmed back in as part of the procedure. b. Ensure all remotes are added within 1 minute of the entering the program mode. c. A maximum of 4 remotes can be programmed.GRANDIS 2006 onwardsProcedure1. Short pins 1 to ground of the DLC with a wire link or use ADC1942. Key in the ignition, ignition OFF3. Within 10 seconds press the HAZARD switch 6 times.4. Doors should lock and unlock to confirm programming mode.5. Press & release the LOCK button of the remote.6. Within 10 sec: Press the LOCK button of the remote twice.7. Remove the key from the ignition.8. Remove wire link or unplug ADC194 to exit programming mode.9. Programming complete, doors should now lock and unlock. DIAMANTE 2002 to 2004 SHOGUN SPORT 2000 onwardsSHOGUN PININ 2000 to 2006 SHOGUN 2000 to 2007Procedue1. Ensure ignition is switched off.2. Short pins 1 to ground of the DLC with a wire link or use ADC1943. Close all doors4. Switch ignition to ACC position and then back to OFF position.5. Doors should LOCK and UNLOCK to confirm programming mode.6. Press and release remote LOCK button.7. Within 10 seconds press remote LOCK and UNLOCK button 3 times.8. Doors should lock and unlock to confirm programming.9. For additional remotes repeat the procedure within 1 minute.10. To exit switch ignition ON. MONTERO SPORT 2002 to 2004Procedure1. Ensure the door locks and unlocks using the key.2. Connect TESTER to diagnostic socket, and communicate with vehicle.3. Within 10 seconds turn the Ignition from OFF to ACCESSORY 3 times within 2 seconds.4. Doors should cycle.5. Press and release the remote control LOCK button.6. Press the Lock of the remote control 2 times within 10 seconds. Doors will cycle.7. Repeat for additional remote controls. 380Procedure1. Key in ignition, in OFF position.2. Connect PRO tester to vehicle.3. Select pajero on menu.4. Wait for audible relay click.5. Press hazard buttons 6 times.6. Central locking should operate and hazard lights should flash to indicate programming mode.7. Press and release any button on the first remote control. Then press again 2 more times.8. Repeat for all remotes. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BO4O1 Публикувано 25 септември 2015 Сподели Публикувано 25 септември 2015 БРАВО БАНДА,СУПЕР СТЕ :icon_thumbup: :icon_thumbup: :icon_thumbup: ТОВА С РАЗПОЗНАВАНЕТО НА ДИСТАНЦИОННОТО НАИСТИНА РАБОТИ.СЛОЖИХ ЕДИНИЯ КРАИ НА КЛАМЕР В ДОЛНОТО ДЯСНО ЖЛЕБЧЕ НА БУКСТА НА МОЕТО СПЕЙСТАРЧЕ КОЕТО СИ КУПИХ ПРДИ ДВА ДЕНА,ВРАТНАХ КЛУЧА НА АЦЦ И ГО ВАРНАХ И СЕ ПОЛУЧИ,ВРАТИТЕ СЕ ЗАКЛУЧИХА И ОТКЛУЧИХА ПОСЛЕ НАТИСКАХ КОПЧЕТАТА НА ДИСТАНЦИОННОТО БЕЗРАЗБОРНО ЗАЩОТО СЕ ШАШНАХ И ПАК СЕ ЗАКЛУЧИХА И ОТКЛУЧИХА,И СЕГА СИ РАБОТИ НОРМАЛНО КАКТО ПРЕДИ ДА ГО ПОЧИСТЯ БЛАГОДАРЯ ВИ МН. ОСОБЕННО НА Pavel Rachev :icon_dance: :icon_dance: :icon_dance: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lucky Luciano Публикувано 13 декември 2015 Сподели Публикувано 13 декември 2015 Една питанка от мен - на кои крачета на буксата откъм шофьорската врата, са управляващите минуси на централното? Централно имам, но нямам дистанционно, а ми попадна външно такова от мой приятел с Каризма. Пробвах го - работи, но не знам на кои крачета да го "закача" и има ли значение кой кабел от външното дистанционно, на кое краче ще е, предвид, че е само с един бутон дистанционното? Тоест с един заключва и отключва. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Volen Vladov Публикувано 27 август 2016 Сподели Публикувано 27 август 2016 Имам M_S_S 1.6 2003 и смених батериите на централното и то спря да работи. С фиба го занулих както е описано т.е. :1. Дръбнах пластмасата с чашките и се откри буксата(буксата е обърната и пин 1 е долу вдясно!!!От там 2 през него в лява посока е пин 4.2. Фибата я сложих в пиновете 1 и 4. 3. Завъртях ключът до първа степен (ACC) и върнах веднага в изходно положение. Колата се заключи и отключи. 4. Натиснах на дистанционното заключване (заключи се) после отключване (отключи се).П.С. Точка 3 не винаги става от първия път, пробвайте докато не стане при мен стана от 4-тия път. Точка 4 може да не стане от раз, имам в предвид, че заключването и отключването се размениха и се чува странен шум. Повторих от точка 3 всичко докато не стане както трябва. Интересното беше че колата ми се самозаключваше първите 3 пъти така, че внимавайте (аз имам един ключ затова!!! Щом аз го направих за по малко от минута, всеки може! Голямо благодаря на всички колеги, наздраве 🍻 и се извинявам но пиша от телефон и съм на събор в град Баня Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ikonomov Публикувано 2 декември 2016 Сподели Публикувано 2 декември 2016 Процедурата с кламер от пин 1 към пин 4, работи. Трябваха ми няколко опита, но успях. Всичко е като по схемата. Благодаря ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hgeorgiev Публикувано 3 декември 2016 Сподели Публикувано 3 декември 2016 (редакция) Колеги, а от къде си купувате дистанционните и какви трябва да бъдат? Днес пробвах с три но не сработват. След като се заключи и отключи колата, натискам бутоните на дистанционното но нищо не се случва.П.С Space Star 2003 -та. 1.8 Редактирано 3 декември 2016 от hgeorgiev Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hgeorgiev Публикувано 7 декември 2016 Сподели Публикувано 7 декември 2016 Е айде де колеги. Всички обясняват как става, а никой не казва от къде вземате дистанционните. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Топалигов Публикувано 7 декември 2016 Сподели Публикувано 7 декември 2016 Моята нямаше дистанционно,затова й сложих евтина аларма.Около 50лв,ако не се лъжа. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hgeorgiev Публикувано 7 декември 2016 Сподели Публикувано 7 декември 2016 Не искам да добавям още нещо. Не е проблема за сумата. За тези пари и дистанционно само да си взема ми е ОК. Не обичам да присаждам излишни неща Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bati joro Публикувано 10 декември 2016 Сподели Публикувано 10 декември 2016 Добро утро колеги, незнам дали тука е мястото ,но искам да попитам следното: в различни сайтове се предлагат дистанционни ,които незнам дали ще може да севбучат за снейс стар1,3 99г Предварително благодаря на всички , които помогнат.Желая ви весели нразници и щаслива Нова година!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bati joro Публикувано 10 декември 2016 Сподели Публикувано 10 декември 2016 Добро утро колеги, незнам дали тука е мястото ,но искам да попитам следното: в различни сайтове се предлагат дистанционни ,които незнам дали ще може да севбучат за снейс стар1,3 99г Предварително благодаря на всички , които помогнат.Желая ви весели нразници и щаслива Нова година!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hgeorgiev Публикувано 21 март 2017 Сподели Публикувано 21 март 2017 Колега намери ли дистанционно? Никой не казва от къде се е сдобил с дистанционно в темата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hgeorgiev Публикувано 22 април 2017 Сподели Публикувано 22 април 2017 След като намерих дистанционно...и го обучих, старото не иска да работи. Само едно ли може да има работещо? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sandin Публикувано 23 април 2017 Сподели Публикувано 23 април 2017 По принцип винаги се обучават всички налични дистанционни, защото при обучението се изтриват записаните до момента в паметта. Идеята е ако загубиш или ти откраднат едното дистанционно, обучаваш това, което ти е останало - другото вече не може да го използва този, който го е намерил или откраднал. Ако си купиш друго обучаваш и него и старото. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hgeorgiev Публикувано 23 април 2017 Сподели Публикувано 23 април 2017 (редакция) Рзбрах. Благодаря много. Редактирано 23 април 2017 от hgeorgiev Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mdm Публикувано 8 юли 2017 Сподели Публикувано 8 юли 2017 колеги,отскоро имам аларма на галанта-2001 , но не е свързана към централното - да разбирам ли че е по-добре да обуча нейното дистанционно към централното или да си я да се свърже с кабели. Имам и дистанционно на централното което работи.Ако с кабелите - може ли някой да помогне със схемата. Алармата е стандартна с 6 кабела за свързване към различни централни. Благодаря предварително на отзовалите се. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.