DJ Tymbi Публикувано 2 юли 2008 Сподели Публикувано 2 юли 2008 Ми да я докара при мен и ще я погледна ...............променливия ход може да е от много неща............. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 2 юли 2008 Сподели Публикувано 2 юли 2008 Тичай! Тичай и друг път - търпение, няма по-отзивчиви от нас! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pansim1 Публикувано 2 юли 2008 Автор Сподели Публикувано 2 юли 2008 Ми да я докара при мен и ще я погледна ...............променливия ход може да е от много неща............. Ми да я докарам, ама първо нямам твоя адрес и телефон(виж си личните съобщения), второ колата вече е в СанданскиИ ще трябва сам да се справям, е с помоща на форума де :icon_clap: ПП. Като ми остане малко време ще я погледна по обстойно, и тогава ще питам пак. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 2 юли 2008 Сподели Публикувано 2 юли 2008 Ми да я докарам, ама първо нямам твоя адрес и телефон(виж си личните съобщения), второ колата вече е в СанданскиИ ще трябва сам да се справям, е с помоща на форума де :icon_clap: ПП. Като ми остане малко време ще я погледна по обстойно, и тогава ще питам пак.Нямам нищо на лични............. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pansim1 Публикувано 3 юли 2008 Автор Сподели Публикувано 3 юли 2008 Хм... в събота (28 06 2008год.) ти изпратих съобщение, ама какво е станало... :icon_crying: За сега имам един въпрос: Лампата за чек контрол си гасне след палене на двг. Значи ли това, че ВСИЧКО по инжекциона е наред. Втория ми въпрос е за принципа за настройване на системата за празен ход: ако може стъпка по стъпка с мерене на напрежения и др.Благодаря предварително! ПП Имам малко познания по автомобилите и се надявам с вашата помощ да постигна положителен резултат. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 3 юли 2008 Сподели Публикувано 3 юли 2008 Хм... в събота (28 06 2008год.) ти изпратих съобщение, ама какво е станало... :icon_crying: За сега имам един въпрос: Лампата за чек контрол си гасне след палене на двг. Значи ли това, че ВСИЧКО по инжекциона е наред. Втория ми въпрос е за принципа за настройване на системата за празен ход: ако може стъпка по стъпка с мерене на напрежения и др.Благодаря предварително! ПП Имам малко познания по автомобилите и се надявам с вашата помощ да постигна положителен резултат.Не значи, може да гасне и пак да има проблем.........за настройката- 1. замери с мултицет съпротивлението на намотките на МПХ...........то трябва да е 30 ома на всяка намотка, МПХ се състои от 2 намотки в бриджова система........т.е. има 6 пина, 3 пина х 2 реда.........средните пинове са общи , а другит са началата и краищата им.................Ако не е 30 ома ,просто няма какво да настройваш............... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pansim1 Публикувано 5 юли 2008 Автор Сподели Публикувано 5 юли 2008 Дължа малко уточнение.Колата е стария модел до 91год. Двг е 74 kw. МПХ-то е с три извода, между два от тях съпротивлениетое 13.3 ома. На студен двг. обороти около 1200, след затопляне падат около 800.При вкючване на консуматор (климатик) оборотите падат почти до загасване на мотора и след около 2-4 сек.се нормализират. Според мен това не е нормална работа на системата за празен ход, или греша?Потенциометъра на оста на дроселната клапа е с три извода.На два от тях съпротивлението е 993 ома, при затворен дросел (отпуснат педал на газта).При отваряне плавно на дроселната клапа расте и съпротивлението плавно без "скокове".Не видях, има ли ключе за определяне затвореното положение на др. клапа, или ЕКУ-то го разпознава по данниот потенциометъра? Приемам съвети всякакви ПП Като изключим празния ход, колата работи чудесно, форсира се адски, и при изминати около 300 км.даде разход около 10/100!!! Според мен е добър този разход, доволен съм. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pansim1 Публикувано 9 юли 2008 Автор Сподели Публикувано 9 юли 2008 Хайде колеги, дайте малко повече инфо за този двг. и системата за празен ход.Никой ли нищо не знае? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 9 юли 2008 Сподели Публикувано 9 юли 2008 Ето какво се случи пък при мен:Заредих си климатика, че не духаше достатъчно студено. И колата почна да прави магарии при включен климатик. Заиграха оборотите, ама доста 0т 1500 до 500, а няколко пъти дори я угаси. Такова нещо не ми се беше случвало. Сега в началото, докато се поохлади в колата - пак играят доста, после - по-малко. Идеи?Факт е, че преди да го дозаредя не правеше така. Също така не ми е добра центровката след моите изпълнения с комутатора. Възможно ли е да е съвкупност от тези двете? - сега зареден климатика да се товари повече и с лошата центровка - да се получава това? П.П. Знае, знае, ама е зает и не се появява никакъв! Утре имам уговорка с него да погледне моята..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pansim1 Публикувано 9 юли 2008 Автор Сподели Публикувано 9 юли 2008 При мен оборотите падат не само при включване на климатика, а и при рязко въртене на волана, включване на фарове дори също оказва влияние. Просто според мен, много бавно реагира системата. Например при другата ми кола, пускането на климатика практически не оказва влияние на оборотите на празен ход, даже не се усеща, ако не си поставиш за цел да гледаш оборотомера.Пиши какво е станало с твоята. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 9 юли 2008 Сподели Публикувано 9 юли 2008 Ще пиша, разбира се! Утре чичо доктор ще ми я погледнеПо принцип и преди се усещаше климатика. Чак фарове и пр - не, но климата - да. И в крайно дясно/ляво положение на волана се чува едно присвирване, ама мноооого лекичко. И трепване на оборотите, но пак едва забележимо. Ще видиииим Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pansim1 Публикувано 16 юли 2008 Автор Сподели Публикувано 16 юли 2008 И в крайна сметка оправи ли колата или не? Уж щеше да пишеш... До DJ Tumbi: Колега, хайде дай малко информация за този проклет празен ход, и на лични ти писах... ама глас в пустиня. Явно това което си писал в предните постове се отнася за по-новите двигатели. При мен е различно, ако трябва ще изпратя снимки, само кажи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 16 юли 2008 Сподели Публикувано 16 юли 2008 Напиши точно какъв ти е двигателя и модела. Най-добре номера на рамата и ще видя в ръководствата дали няма данните... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pansim1 Публикувано 16 юли 2008 Автор Сподели Публикувано 16 юли 2008 Ей сега отивам....Ето Спейс Вагон JMBLGD08SWLZ501003Благодаря за отзивчивоста! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 16 юли 2008 Сподели Публикувано 16 юли 2008 Колега! Дай си колата на контакт, откачи буксата на стъпковото моторче, после пак я закачи........Ако не чуеш бръмчене, и моторчето не премести оста на дроселовата клапа, отваряй го и го почисти със спрей за карбуратори........После го качваш и пак пробваш......Ако не реагира, си търсиш друго......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 16 юли 2008 Сподели Публикувано 16 юли 2008 Нещо може би не е верен номера на рамата, провери го пак.Двигателя G63B или 4G63 e? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tef4o Публикувано 17 юли 2008 Сподели Публикувано 17 юли 2008 Ей сега отивам....Ето Спейс Вагон JMBLGD08SWLZ501003Благодаря за отзивчивоста! Колега, в раздела "Всичко за Митсубиши" има тема със линкове за сервизна документация. Колегата BAlexandrow, да е жив и здрав, е събрал доста добра колекция от упътвания. Ако не те затруднява английския, изтегли си от там ръководство за твоя модел (спи ми се и ме мързи да проверявам, но трябва да го има) и виж koe kak se prowerqwa. Само като идея: започни от ECU-то. Проверява се с най-обикновен стрлкови (не цифров!) уред или със силносветещ светодиод с 10-15 килоома резистор. Ако имаш несъответствие в TPS или другаде, веднага ще се каже. Ако опорния винт на TPS не личи да е пипан, НЕ ГО ПИПАЙ! Регулира се само със завъртане на датчика. Трябва ти читав уред, тук вече цифров и е желателно да не е за 5 лева, луфтомерни пластини и спокойна ръка И пиши отзиви за вагончето, че и аз много съм се замислил дали да не взема едно, а не намирам смислена информация как се държи на кал или сняг и какви разновидности на 4х4 има. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pansim1 Публикувано 17 юли 2008 Автор Сподели Публикувано 17 юли 2008 Много се извинявам за грешката при изписване на номера на рамата. Явно съм спал.Ето го верния код: JMBLGD08WLZ501003 А как да разбера кой точно е двигателя/Двигателя е с 8 клапана 74kw. tef40 - Болта явно е пипан, при ненатиснат педал за газта, има растояние(хлабина) между болта и опората.Дай повече информация за начина на проверка на ЕКУ-то и ТПС-а. Имам читав мултицет не за 5 лв. луфтомер също имам, а за спокойната ръка, ще видим Отзиви за Вагона ще пиша като го тествам по-сериозно в тежки условия. Засега малко го карам, лято е, няма кал, но първите впечатлениякато проходимост са повече от добри (сравнявам го с Ситроен BX дизел само с предно) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 17 юли 2008 Сподели Публикувано 17 юли 2008 12.89 г. ти е произведен вагона, 4G63 ти е двигателя. Отиваш тук и четеш. Имам и специално за МПХ статии сваляни, и старите ръководства прегледай, че сега нямам време да го направя. http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Mitsubish...--/Engines/4G6/ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pansim1 Публикувано 17 юли 2008 Автор Сподели Публикувано 17 юли 2008 Най-напред хиляди благодарности към колегата BAlexandrov за помоща :icon_clap: Сега по същество:1. За мое съжаление никъде не успях да намеря точно моя модел система за празен ход.2. По аналогия с 16 клапановия двигател, направих регулировка на системата за празен ход т.е. 0.65мм хлабиномерна пластина поставена между опорния винт и планката задвижваща дроселната клапа, като при това напрeжението между маса(-) и зеления кабел с бяла ивица го нагласих на 0.72V (по книга е 0.4V до 1.1V)3. Разглобих двигателчето за празен ход, и за моя приятна изненада всичко вътре е като излезнало току що от магазина! Обаче този модел го няма (или аз не съм го намерил) никъде описан! Хубаво е че работи леко и без звук това моторче въпреки годините си!!!4. Ключе указващо, че др. клапа е затворена няма, но тази роля се изпълнява от самата констукция на мотора за празен ход, по интересен начин. Ако някой има интерес да пише на лични, ще му обясня.5. Напрежението захранващо TPS-а е 4.99V. Според мен е ОК. 6. Проблема с празния ход си остава :help: Смятам да поогледам ЕКУ-то, някъде четох, че имали проблеми с кондензаторите, ама това ще стане утре най-рано. И така колеги, помагайте ако се сетите за нещо. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pansim1 Публикувано 18 юли 2008 Автор Сподели Публикувано 18 юли 2008 А сега де.... къде се намира ЕКУ-то? Помагайте. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 18 юли 2008 Сподели Публикувано 18 юли 2008 Вероятно вдясно зад джабката Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tef4o Публикувано 18 юли 2008 Сподели Публикувано 18 юли 2008 Най-напред хиляди благодарности към колегата BAlexandrov за помоща :icon_clap: Сега по същество:1. За мое съжаление никъде не успях да намеря точно моя модел система за празен ход.2. По аналогия с 16 клапановия двигател, направих регулировка на системата за празен ход т.е. 0.65мм хлабиномерна пластина поставена между опорния винт и планката задвижваща дроселната клапа, като при това напрeжението между маса(-) и зеления кабел с бяла ивица го нагласих на 0.72V (по книга е 0.4V до 1.1V)3. Разглобих двигателчето за празен ход, и за моя приятна изненада всичко вътре е като излезнало току що от магазина! Обаче този модел го няма (или аз не съм го намерил) никъде описан! Хубаво е че работи леко и без звук това моторче въпреки годините си!!!4. Ключе указващо, че др. клапа е затворена няма, но тази роля се изпълнява от самата констукция на мотора за празен ход, по интересен начин. Ако някой има интерес да пише на лични, ще му обясня.5. Напрежението захранващо TPS-а е 4.99V. Според мен е ОК. 6. Проблема с празния ход си остава :help: Смятам да поогледам ЕКУ-то, някъде четох, че имали проблеми с кондензаторите, ама това ще стане утре най-рано. И така колеги, помагайте ако се сетите за нещо. Ааа.... оправи ли си стопорния винт? Щото иначе всичко останало е безсмислено. Нещо и аз не мога да намеря данни за твоя мотор. Последно 4G63 ли е? ... и май най добре пусни една-две снимки на TPS-a. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pansim1 Публикувано 19 юли 2008 Автор Сподели Публикувано 19 юли 2008 tef4o, най-напред това направих, установих затвореното положение на клапата с опорния винт и после с хлабиномера... Ето и малко снимки, но много малко се вижда. Ако трябва пак ще разглобя всичко и ще снимам поотделно,ако има смисъл де... А... не мога да кача други снимки :icon_crying: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pansim1 Публикувано 19 юли 2008 Автор Сподели Публикувано 19 юли 2008 И така колеги, проблема е решен :icon_thumbup: Оказа се, че при затворена дроселна клапа не се подава сигнал към ЕКУ-то за празен ход.Причината - елементарно зацапване (окисляване) на контактуващата повърхност на планката отваряща др. клапа и плунжера на МПХ.Почистване, регулиране наново и сега не мога да си позная колата. Почти няма промяна при натоварване на двг. от фарове, хидравлика или климатик.Отново изказвам благодарности на всички отзовали се по темата колеги!!! ПП Ако не е много ясно обяснението, по-подробно на лични, ако има заинтересувани. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.