Pansim1 Публикувано 12 юни 2008 Сподели Публикувано 12 юни 2008 Здравейте почитатели на марката Митсубиши!Искам да попитам знаещите, струва ли си да купувам Вагон, който ще се експлоотираглавно по черни(но не оф-роуд) пътища. Естествено за 4x4 е въпроса.Главно дали ще издържи ходовата част, или всеки месец ще се дават пари за ремонти на шарнири, биелетки и др...Доколко е надеждна виско-муфата при по-чести включвания.Досега по тези пътища е каран Ситроен Bx, но вече е на много годинки и още повече километри та решихда го сменя с Вагон-че. :rolleyes: Всички конкретни мнения ше ми бъдат от голяма полза. ПП. Поздрави за чудесния форум, и безаварийно пътуване на всички! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 12 юни 2008 Сподели Публикувано 12 юни 2008 Здравейте почитатели на марката Митсубиши!Искам да попитам знаещите, струва ли си да купувам Вагон, който ще се експлоотираглавно по черни(но не оф-роуд) пътища. Естествено за 4x4 е въпроса.Главно дали ще издържи ходовата част, или всеки месец ще се дават пари за ремонти на шарнири, биелетки и др...Доколко е надеждна виско-муфата при по-чести включвания.Досега по тези пътища е каран Ситроен Bx, но вече е на много годинки и още повече километри та решихда го сменя с Вагон-че. :rolleyes: Всички конкретни мнения ше ми бъдат от голяма полза. ПП. Поздрави за чудесния форум, и безаварийно пътуване на всички!За издържането - ще издържи, зависи пак, иска пазене, ако го караш с много газ по трапове и коловози - и танка ще се потроши! От кои вагони? До '99 или по-новите? За новият модел - идея нямам. За по-старите - аз лично карам Ранър, същата работа, като вагона, една идея по-малък. Не е 4х4, на тези въпроси не мога да дам отговор. Карам го много и по всякакви пътища - не черни, но те някой "бели" са и по-зле (Мелник - Гоце Делчев). Як автомобил! Няма да ти е като Паджеро или Аутлендър, ама и ще е далеч по-добре от Ситроена! Щом той е издържал - за какво говорим за Вагона!Търси си само читава машина и купувай! Погледни и Ранъра, също много добри! Има и 4х4. Само гледай да е пазен и читав! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pansim1 Публикувано 12 юни 2008 Автор Сподели Публикувано 12 юни 2008 Понеже смятам да се използува предимно за работен автомобил, ще бъде до 99год. с поставяне на газова уредба.А иначе, колите ми се карат внимателно и се подържат в много добро състояние.Проблема е, че пътя е доста стръмен на места и си е нужно 4x4, особено ако завали дъжд.Чакам отзиви за виско-муфата, и добри и лоши ще ми бъдат от полза.Четох във форума и за изгнил (счупен) заден носач, дали е изключение или... :mad:За здравина, дано си прав, че Ситроена е вече на повече от 700 000км.!!! и е време да излезе в пенсия (напълно заслужена) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pansim1 Публикувано 12 юни 2008 Автор Сподели Публикувано 12 юни 2008 А каква е разликата между Рънър-а и Вагона? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 12 юни 2008 Сподели Публикувано 12 юни 2008 По принцип вагонът е една идея по-голям - багажникът му. Ранъра е със скосен напред багажник, а на вагона е отвесен. По-често срещаните двигатели на вагона са 2.0 (136к.с. мисля), а на ранъра - 1.8 122к.с.И ДВАТА ДВИГАТЕЛЯ СА СУПЕР! Носят на газ (дори колегите им слагат обикновена газова). Изключителен мотор! Много добър във всички диапазони на работа, колите са също така много удобни! За изгнилият носач - нищо не мога да кажа, моята е '93, от Италия, година вече я търкалям, няма петънце ръжда. Жена ми и одра врата при паркиране - есента, цяла зима е така и още нито съм я правил, нито е ръждясала! За всяка кола е от зависи! Отваряй си очите при покупката! Ако я вземеш ръждива - по-лошо ще стане, по-хубаво - не. За 41 000 км каране съм сменил само кормилни накрайници, и то в началото. Карам и това е! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pansim1 Публикувано 13 юни 2008 Автор Сподели Публикувано 13 юни 2008 Хммм.... май никой няма да даде по конкретна информация. :icon_crying: Абе вие тези коли само по асвалт ли ги карате? Няма ли някой ентусиаст който да е изпробвалв тежки терени работата на това 4x4? Или просто Вагоните са малко в този форум?Честно казано, очаквах повече мнения, а то само едно, и не е за 4x4. :help: Никой ли не е правил ремонт на фиско-муфа, да сподели цени, майстори и др... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 13 юни 2008 Сподели Публикувано 13 юни 2008 Щях да пиша ама и моето вагонче не е 4х4. Просто не ми трябваше такова. Някой колега да сподели как е с 4х4 но според мен ако искаш висока проходимост трябва да се ориентираш към нещо по друго, едно Паджеро ще е идеалния избор.Иначе за Вагона - само хубави думи - здрав, издържлив и просторен. Като седна в него се чувствам като цар,просто много удобен за шофьора обикновенна газова с ламбда контрол, разхода ми го пише в подписа. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pansim1 Публикувано 13 юни 2008 Автор Сподели Публикувано 13 юни 2008 Благодаря колега! Сигурно ще взема едно Вагонче, пък после ще пиша...А Паджерото не ми върши работа, трябва ми лека кола.Сега пък трябва и да търся читав Вагон. :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Шаман Публикувано 13 юни 2008 Сподели Публикувано 13 юни 2008 Здравей, Нямам идея какво е виско-муфа. Кажи ми, моля те, макар че като си гледам вагончето - може би и никога няма да разбера, да чукам на дърво :rolleyes: .Имам Вагон 4x4, 97-ма, 136 коня. Държи се чудесно, карал съм го по черни пътища, карал съм по разкалян път, карал съм по разлигавен черен път, по чакъл, по стръмни хлъзгави павета, по заледени много стръмни павета със завой, по дупки.... и по асФалт. Минах през предела, когато го затвориха - по Нова година. Колата беше стабилна с 50-60 км/ч., цялата зима не съм видял какъвто и да е проблем с придвижването, включително и с качване до хижа Кумата - докъдето един опел беше стигнал със запалени предни гуми. Какво да ти кажа - не е джип, няма бърза и бавна четворка, но се държи чудесно. Имай предвид едно - дългото междуосие може да ти създаде проблем при по-сериозни бабуни (ама наистина сериозни). Колата не е висока колкото джип или вдигнат BX. Инак - прекрасно се държи, както каза един офроудър "имаш четворка, колкото да ходиш спокойно на ски и по черни пътища". Колата инак е много, много добра... Особено ако я обуеш с хубави гуми не мисля, че има ПЪТ, който да й се опре. Надявам се да не те заблудя, опиши пътя :rolleyes: .Инак за цени на части - чувал съм, че са скъпи. Но пък съм и чувал, че не се купуват много често - та затова гледай просто да не си вземеш кофти кола Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pansim1 Публикувано 13 юни 2008 Автор Сподели Публикувано 13 юни 2008 Какво е виско-муфа? А сега де :icon_blush: Доколкото четох от форума това е нещо, което включва задните колела, когато забуксуват предните, поне аз така разбрах. Смятам, че тази кола "обута" с по-височки гуми няма да има проблем с бабуните. Не ми трябват и "бавни"след като Ситроена се справя без проблем, а е само 60к.с. дизел, абе май, ще ставам член и на вашия клубно първо да намеря читаво Вагонче, да го тествам и скачам в клуба на :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Шаман Публикувано 13 юни 2008 Сподели Публикувано 13 юни 2008 За гумите - по-високи гуми е трудно да си вземеш - вагонът е на 185/70/14. За конете - аз се чудех дали колата не е тромава, всъщност четворката е 1500 и нещо килограма... празна. но 136 коня ще те извадят отвсякъде. Доколкото съм останал с впечатление от усещането, колата е с постоянно зацепена четворка :icon_blush: А ако станеш член на клуба - няма да съжаляваш. Подобна товароносимост - като габарити и тегло на багажа, рядко се получава от автомобил, който не е сандък като класическия ван Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pansim1 Публикувано 14 юни 2008 Автор Сподели Публикувано 14 юни 2008 А дали могат да се поставят 15-ки джанти? Някой пробвал ли е?И най-вече дали няма да опират някъде по купето при по-сериозни бабуни? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Шаман Публикувано 14 юни 2008 Сподели Публикувано 14 юни 2008 Здравей отново!Исках да си сложа по-високи гуми, точно по причина лоши пътища. Ходя по екскурзии, налага се в последните отсечки, преди да метна самара на рамо, да карам и по лоши пътища. Исках да сложа джанти 15-ки. Ще ги понесе - защото, ако се разровиш, ще видиш, че 15 цолова гума на 70 на практика няма. Доколкото си спомням, от цялото ровене стигнах до извода, че да купувам по-скъпи гуми и други джанти за половин сантиметър просто не си струва. Остава варианта с вдигане през окачването, но мисля, че ще съсипя стабилността на колата... В края на краищата - възможно е, но си реших, че ако много, много ми се наложи, ще вземем колата на жена ми - дайхатсу фероза (прекрасен офроуд, липсващ багажник) или ще започна да мисля за джип.Честно казано - справя се. Но пак ти казвам - кажи какъв е пътя, защото BX има клиренс в горно положение от около 200 милиметра, ако не ме лъже паметта. Е, тук са по-малко, 150 според някои, 120 според едно упътване, което отворих вчера. Освен това междуосието ти е по-голяо и вероятността да опреш генерация, предпазната греда отпред или картера е много голяма. Карал съм тойота корола, ауди Б4, мазда 626, качвал съм се на Фиат Типо. Мицуто е най-добре от тази гледна точка.Прочетох за вискомуфата. Горе-долу схванах какво е... Постоянно зацепена четворка, която при буксуване на предните колела предава назад много по-голямо усилие. Съжалявам за аматьорския език - наистина не разбирам от това. Та всъщност караш 90% предно и 10% задно, а при лош терен може да стигне до 20% предно и 80% задно, нещо такова. Нямам никаква идея дали това е слабо място на колата, надявам се и да не разбера Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pansim1 Публикувано 14 юни 2008 Автор Сподели Публикувано 14 юни 2008 Пътя по който ще се кар е черен, около 7 км. На места доста стръмен, но пък минават спокойно коли само с предно(когато е сухо).Ситроена никога не се кара на най-горно положение!!! Това е сервизен режим, а не за движение. Голямото предимство, обаче е, чевинаги запазва постоянен клиренс, независимо от товара. Междуосието на Вагона и Bx-са е май приблизително равно, така че не е голям проблема. ПП. Междуосието го мерихме с канап(голям срам) затова казвам приблизително. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Шаман Публикувано 14 юни 2008 Сподели Публикувано 14 юни 2008 Е в такъв случай, според мен поне, ще останеш много доволен :icon_clap: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 14 юни 2008 Сподели Публикувано 14 юни 2008 С 15-ки не опира Имам два комплекта - летни алумин и зимни на стоманени. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pansim1 Публикувано 17 юни 2008 Автор Сподели Публикувано 17 юни 2008 Кога се сменя предната маска на Вагоните, 92 год. или по рано? Къде мога да получа подробна информация?Благодаря предварително на отзовалите се. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pansim1 Публикувано 30 юни 2008 Автор Сподели Публикувано 30 юни 2008 Колеги, ще купувам Вагон!Колата се намира в София, и ако някой има желание (от по-разбиращите) ще бъда многоблагодарен да дойде заедно да огледаме колата. Засега като проблем се яви нестабилен празен ход на двг.Колата е бензинова 2000куб. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pansim1 Публикувано 30 юни 2008 Автор Сподели Публикувано 30 юни 2008 Хайде колеги, никой ли няма желание да отдели един час. Утре съм на оглед в София. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quiksilver Публикувано 30 юни 2008 Сподели Публикувано 30 юни 2008 Хайде колеги, никой ли няма желание да отдели един час. Утре съм на оглед в София. Така стана, че най-големия лаик ще ти отговори първи :icon_blush: По спомен двигателя е 4G63, като на Галанта. Т.е. емблематичен за :mitsu-smiley: двигател :icon_thumbup: . Има теми, в които е обсъждан проблема с празният ход. Вероятности иима не малко! Стъпков мотор и какво ли още не. Най-добре закарай колата да я закачат на комп - той ще си каже всичко!Успех! :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pansim1 Публикувано 30 юни 2008 Автор Сподели Публикувано 30 юни 2008 Благодаря за отзивчивоста!Интересно е, че лампата за грешки в ЕКУ-то, си гасне след като заработи мотора, значи грешки няма, или бъркам?Освен това ми се искаше да я покара човек с опит, защото аз за първи път се качвам в такова чудо, ама бог високо, цар далеко.Явно сам трябва да взема решение на база опита ми с други автомобили :icon_crying:Не мога да я карам много насам натам понеже няма номера. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pansim1 Публикувано 30 юни 2008 Автор Сподели Публикувано 30 юни 2008 А пък аз си мислех, че има фенове на Митсубиши, готови да помогнат. Явно съм се лъгал. :icon_crying: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Шаман Публикувано 1 юли 2008 Сподели Публикувано 1 юли 2008 Аз също така не разбирам много-много, но карам такъв автомобил, със същия двигател. За оборотите на празен ход... Закарай я на компютър. Имах такъв проблем, предположенията бяха за датчик на празния ход или моторче на празен ход. Датчикът струва много и трудно се намира, той е потенциометър с графитни писти, капсулован, не подлежи на рециклаж. Моторчето струва още повече пари, но се намира на старо за около 120-130 лева, ако имат... При всички положения - закарай я да я закачат!!! Двигателят е разкошен, колата също... Как да се отзова, като съм зает, като съм новак, а и най-вече - като не мога да дам експертно мнение? :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 1 юли 2008 Сподели Публикувано 1 юли 2008 Проблема е че тези които разбират са или заети много (DJ) или далеч и заети (Milen_z). Все пак няма ли да се намери някой колега с Вагон от София за да пробва и сравни автомобила с неговия? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 2 юли 2008 Сподели Публикувано 2 юли 2008 Отговорът на въпроса ти дали няма отзивчиви фенове се крие във факта, че събота и нделя бяхме на национален фен-клуб събор и всеки се е защурил по какво ли не - наваксваме. Единственото, което може да и свърши работа е да издириш DJ Tumby на лични или по друг начин, да се разбрете, да си вземе тестера и да я провери намясто. Каквото ти каже той - това е. Само да не е много зает, но ще се разберете... те тези коли за 2 дни не се продават! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.