Премини към съдържание

Контейнер от САЩ, как става?


Препоръчано мнение

  • Отговори 68
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Публикувани изображения

В момента и контейнерите от Флорида струват 6000 долара!!!!! В един контейнер могат да влязат 4 по-малки.Аз вкарах две аудита А4,Джета и Еклипса /но нищо дрго/ .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Въз основа на моето проучване, докато бях там, най евтино излиза контейнер от Флорида, или по-точно порт Маями.

До преди 4 месеца искаха около 3-4 хил. за голям контейнер, обаче незнам, с този БУМ и ниския долар може и да са вдигнали цените.

Незнам, може и да сте чували, но има българин, който има спедиторска фирма от Флорида и само с това се занимава.

Коли, мотори, стока.... всичко. Няма да й спомена името, да не излезе реклама, но мога да го пратя на някой заинтересован на лични.

То и не е само контейнера като се замисля, има там документи, "кастъмс"-ите да се преминат, товарене, укрепване, всички тея работи се плащат отделно на агент да ги свърши вместо тебе.

Разбира се, това е Америка и всичко може да стане по телефона, стига да си плащаш....

Това беше преди повече от 3-4 месеца..... :D ......И със всичките такси, товарене, укрепване и т.н. контейнера лягаше 4800 долара......Сега нещата стоят другояче.....Миналият месец платихме 5850 долара, за голям контейнер......Ако имаш координати на този Българин, му се обади и го питай как стоят нещата в момента, ама със всичките упражнения, със товарене укрепване, оформяне на документи.......Иначе 3-Еклипса си се събират, като им се свалят броните..... :P
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако колата е със селвидж тайтъл - дължи ли се акциз в БГ?

 

не само че се дължи, но и не може да я регистрираш, даже и нищо да й няма.

Поне така беше преди 5 месеца, сега незнам дали пускат коли със селвидж на технотеста...

колегите които се занимават с това да кажат!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

От моя скромен опит който имам с тия контеинери е ,че такива фирмички ми развалиха целия кеф по колата.Излязоха един милион плащания заедно с пълна неинформираност по отношение на документи.С две думи никакъв интерес да си запазят клиентите.На никой не бих ги препоръчал.Можеха да ми спестят доста пари покрай тоя акциз ,но вече пред свършен факт думите са излишни.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В момента и контейнерите от Флорида струват 6000 долара!!!!! В един контейнер могат да влязат 4 по-малки.Аз вкарах две аудита А4,Джета и Еклипса /но нищо дрго/ .

Това и да го видя, няма да го повярвам, как събра 4 коли в 40 футов контейнер е загадка, ама айде... Коли със селвидж тайтъл НЕ СЕ ргистрират в България - не минават на Технотест. Там "уреждането" е много, много трудно. Има някакви трудни и скъпи опции с регистрация в някои други държави в ЕС, но там също е голямо плащането...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Супер! Значи като си вкарам селвидж кола от щатите тук няма да ми искат нито данъци, нито нищо. Идеята ми е да си вкарам колата и после да си правя с частите и мотора каквото искам, а не да я регистрирам...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Супер! Значи като си вкарам селвидж кола от щатите тук няма да ми искат нито данъци, нито нищо. Идеята ми е да си вкарам колата и после да си правя с частите и мотора каквото искам, а не да я регистрирам...

Уви, не е толкова лесно, ако колата е акцизна и я внасяш от САЩ. Тук освен Технотест има отношение и българската митница, която начислява мита, акциз и ДДС на внесената от теб стока... За тях дали колата е със салвидж тайтъл няма никакво значение, при положение че е цяла (а не халф кът, например) Сега, някои хора се опитват да фалшифицират или да договарят нереално ниски митнически облагаеми стойности - да кажем по 300, 400 долара на кола, която е изправна, или поне цяла... Въпросите ти не са към Технотест, а към митниците. Иначе няма никакъв проблем да си вкараш акцизна кола от ЕС, например, да я разглобиш безцеремонно, да монтираш двигател, ЕКУ, скорости и прочее на твоето си купе и дори да регистрираш старата си кола с новата карантия... Айде стига във форума, че стана грубо...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това и да го видя, няма да го повярвам, как събра 4 коли в 40 футов контейнер е загадка, ама айде... Коли със селвидж тайтъл НЕ СЕ ргистрират в България - не минават на Технотест. Там "уреждането" е много, много трудно. Има някакви трудни и скъпи опции с регистрация в някои други държави в ЕС, но там също е голямо плащането...

 

Ще ви покажа снимки, а и ако на тях не вярвате имам митнически декларации и документите за контейнерите.Въпреки,че всъщност изобщо не съм длъжна да го правя,ама айде.Ако искате може и на бас да се хванеме.Не в един, а в два контейнера събрах по 4 коли.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ще ви покажа снимки, а и ако на тях не вярвате имам митнически декларации и документите за контейнерите.Въпреки,че всъщност изобщо не съм длъжна да го правя,ама айде.Ако искате може и на бас да се хванеме.Не в един, а в два контейнера събрах по 4 коли.

 

Да, и аз от любопитство бих погледнал на снимки как са влезнали тея големите коли в един контейнер :) В кръга на шегата де.

Някак си математически не излиза....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, и аз от любопитство бих погледнал на снимки как са влезнали тея големите коли в един контейнер :) В кръга на шегата де.

Някак си математически не излиза....

Математически е така, но Българина винаги има едно на ум.......За това ако ще има обзабагания, освен баса който Криси предложи, залагам 10/1-за Криси..... :D
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами почвайте да залагате.Аз ще ви покажа документите.Аз си залагам Еклипса.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, и аз от любопитство бих погледнал на снимки как са влезнали тея големите коли в един контейнер :) В кръга на шегата де.

Някак си математически не излиза....

лесно е ,с ленти им навдигат предниците на по малките или обратно.Висят си във въздуха ,като самолетчета .Аз гледах как ги вадят-жал ми стана :icon_box:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

лесно е ,с ленти им навдигат предниците на по малките или обратно.Висят си във въздуха ,като самолетчета .Аз гледах как ги вадят-жал ми стана :icon_box:
Недей издава "технологията" бе колега.....Тъкмо започнаха залозите...... :lol:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

лесно е ,с ленти им навдигат предниците на по малките или обратно.Висят си във въздуха ,като самолетчета .Аз гледах как ги вадят-жал ми стана :icon_box:

Абе не е много лесно,но да-две от колите бяха във въздуха,а разтоварването беше трудно.Доста се озориха с Еклипса.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А-а-а такава ли била работата....

 

Иначе това е човека, който се занимава с транспорта на контейнерите:

 

www.kosteo.com

 

Ако колегите мислят, че е реклама, да го изтрият, аз не мисля!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Контейнер от САЩ, как става?

..............с пари ,много нерви и яко спосорство на родните ,мили ведомства -митница и КАТ.(Това е вече като е тук)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Контейнер от САЩ, как става?

..............с пари ,много нерви и яко спосорство на родните ,мили ведомства -митница и КАТ.(Това е вече като е тук)

:good: .........Тука си прав на 100% , за съжаление...... :(

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Контейнер от САЩ, как става?

..............с пари ,много нерви и яко спосорство на родните ,мили ведомства -митница и КАТ.(Това е вече като е тук)

 

 

:good: .........Тука си прав на 100% , за съжаление...... :(

 

Да не забравяме и Технотест,където таксата се вдига почти всеки месец................но все пак ако те пуснат се преглъща и това. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз едно нещо не мога да разбера, как може да са ТОЛКОВА глупави и ограничени хората, които измислиха наредбата относно тоя ТЕХНОТЕСТ.

А именно, вкарваш си кола от Америка със "Rebuildable Title" or "Salvage Title". Съответно колата нещо и има, за да е по-евтина, я ударена я окрадена...

Със този т.нар. "тайтъл" , ако си възстановиш колата и напълно я оправиш, американците ти позволяват да си я пуснеш в движение обратно (не във всички щати де), след като минеш съответната инспекция!

А нашите ГАНЬОВЦИ тука, въобще не те пускат да минеш ТЕХНОТЕСТА, даже и да си я възстановил на 100%. Щом не пише там "чист тайтъл" НЕ МОЖЕЛО. Тя не отговаряла на европейските изисквания, даже и нямаш шанс да я направиш да отговаря да речем!!!

E, излиза че ние сме по-умни от тях ли, какво? Че сме въвели такива мерки, дали автопарка ни е по-хубав, дали пътищата ни са по-добри, дали катастрофите са ни по-малко? На какво отгоре?

Сигурно италянските боклуци на по 15 години и отгоре, които вкарват са "по-европейски".

 

И как например онзи дето докарал автомобил от Англия, дето ГЕВРЕКА му е от другата страна, как пък той отговаря на "европейските изисквания"?!?!? Къде е безопасността?!?!?

 

Или чул някой от нашите скъпи управници, че "salvage" на английски означавало "брак" , и айде да се прояви и да отчете дейност.

 

Или по-скоро май цялата работа е засягане на интереси, да могат дупнишките автоджамбази да си продават "поправените" италянски колици без конкуренция и това е....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз едно нещо не мога да разбера, как може да са ТОЛКОВА глупави и ограничени хората,

 

въобще не са глупави ,като лапат !

Май други са глупавите ,че им даваме и ги търпим :icon_censored:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Какво имаш в предвид?

 

Там като я удариш или пък я наводниш .... или каквото и да е, американотата ти вземат тайтъла, на който пише "клийн", и ти издават пак такъв но на него пише - Salvage, Rebuildable, Bill of Sale, един от трите. Или пък изобщо не ти дават тайтъл а ти дават certificate of destruction.

Във повечето щати когато имаш един от горепосочените тайтъли, може да си поправиш колата и да я представиш на нещо като нашия преглед, и там съответно ако минеш , пак я пускат в движение.

 

У НАС обаче, хич не ги интересува оправил ли си я или не, просто ако колата е с един от горепосочените тайтъли НЕ МИНАВАШ Технотест, ако ще като нова да си я направил!!!

Преди не беше така, но излезе мисля че това лято някаква наредба с която спряха регистрацията на всякакви селвидж коли от Америка.

 

Ама при теб, ако мислиш да си я вкарваш за части, няма проблем. Но ще си искат митото и акциза!!!!!

Хем ще те накарат да си платиш митото и акциза, хем няма да ти дадат да я регистрираш!!!

 

А кажи къде го има това? :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Много ми е чудно как става това. Да речем, че вкарам кола без мотор. Как ще ми искат акциз като той се начислява на конски сили. Когато колата е без двигател тя е 0 конски сили - нали така. Съответно не влизам в графата за акциза. И при положение, че ще мога да докажа, че тази кола наистина е 0 конски сили и в съда как ще ми искат мито?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Много ми е чудно как става това. Да речем, че вкарам кола без мотор. Как ще ми искат акциз като той се начислява на конски сили. Когато колата е без двигател тя е 0 конски сили - нали така. Съответно не влизам в графата за акциза. И при положение, че ще мога да докажа, че тази кола наистина е 0 конски сили и в съда как ще ми искат мито?

 

Ха, не е така!!! И аз съм го мислил този вариант. Значи за митото то е ясно 80% за купето и 20% за двигателя. Мисля че така беше според нашето законодателство.

За купето е сложна схема - вкараш ли цяло купе, то за тях е кола. И ще ти вземат 80% (ако е без двигател) от митото и целия акциз. Ще ти го вземат на базата на документите, на базата на които колата е "била" акцизна някога :)

Знам че звучи тъпо, но е така. Много трудно можеш да докажеш че вкарваш "части" а не автомобил.

Виж, със съответните рушвети става, сигурен съм, но.... според мен сумата ще е голяма и няма да си струва.

Въпроса е да убедиш вещото лице, че това са "части" а не купе.

 

Аз лично се бях консултирал с митничар по този въпрос преди около 2 години, и той ме разубеди. Преди това бях питал из няколко митнически агенции, но те казаха , че не са сигурни, тъй като казуса е сложен, да попитам направо в митницата.

 

Може би и затова се отказах от варианта Америка, и си купих моето AWD от Италия, през границите където няма митници и митничари. :) Щото с тях да се занимаваш, не е работа.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...