quiksilver Публикувано 14 Май 2008 Сподели Публикувано 14 Май 2008 Здравейте,Дали може да се сложи LED табло на Галант от 97г? Гледах и има Галанти с 2.0 мотора с LED табло, но всички са след 2000г. Дали трябва само таблото или има и нещо друго? И колко парички струва(ако някой знае - ново/старо) :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eXistenZ Публикувано 14 Май 2008 Сподели Публикувано 14 Май 2008 Това е нещо, което и мен ме интересува живо. Само че аз бих питал и за такова с неоново осветление от по късен модел Галант... Поздрави. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quiksilver Публикувано 14 Май 2008 Автор Сподели Публикувано 14 Май 2008 Това е нещо, което и мен ме интересува живо. Само че аз бих питал и за такова с неоново осветление от по късен модел Галант... Поздрави. Да става въпрос за оригиналното табло на Галант! Не за някой просташки тунинг Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 14 Май 2008 Сподели Публикувано 14 Май 2008 Няма да стане , тъй като сигналите са различни а и конфигурациите са различни на куплунгите, т.е. таблата са еднакви и куплунгите също, но пиновете са различни и сигналите също............ако сложите неоново табло от примерно ЕА5А на ЕА2А ще изпаткате ел. инсталацията най малко, а вероятно и някоя друга система за управление , примерно няма да ви показва правилно бензина, оборотомера и т.н. ..................с други думи - НЕ си правете експерименти......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quiksilver Публикувано 14 Май 2008 Автор Сподели Публикувано 14 Май 2008 Няма да стане , тъй като сигналите са различни а и конфигурациите са различни на куплунгите, т.е. таблата са еднакви и куплунгите също, но пиновете са различни и сигналите също............ако сложите неоново табло от примерно ЕА5А на ЕА2А ще изпаткате ел. инсталацията най малко, а вероятно и някоя друга система за управление , примерно няма да ви показва правилно бензина, оборотомера и т.н. ..................с други думи - НЕ си правете експерименти......... Е уби ми ентусиазма А ако е от Галант 2.0 ЕА2А 2000г. Предполагам трябва и бая инсталация да се сменя? :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 14 Май 2008 Сподели Публикувано 14 Май 2008 Е уби ми ентусиазма А ако е от Галант 2.0 ЕА2А 2000г. Предполагам трябва и бая инсталация да се сменя? :mitsu-smiley:Не да се сменя а да се разместят пиновете на съответния куплунг ,+ това има и други сигнали ,които трябват при неоновото табло а при нас ги няма............да речем че ще ги дръпнеш ,но основния проблем са характеристиките на някои сигнали които течат по определени пинове в дадения куплунг ,а те са 3 на брой...........и общо към 55-60 пина/сигнала................така че може и да може да се направи нещо по въпроса ,но е много врътня и страшно много време изисква, освен това нямаш гаранция................ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quiksilver Публикувано 14 Май 2008 Автор Сподели Публикувано 14 Май 2008 Не да се сменя а да се разместят пиновете на съответния куплунг ,+ това има и други сигнали ,които трябват при неоновото табло а при нас ги няма............да речем че ще ги дръпнеш ,но основния проблем са характеристиките на някои сигнали които течат по определени пинове в дадения куплунг ,а те са 3 на брой...........и общо към 55-60 пина/сигнала................така че може и да може да се направи нещо по въпроса ,но е много врътня и страшно много време изисква, освен това нямаш гаранция................ Мерси за изчерпателния отговор! :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 14 Май 2008 Сподели Публикувано 14 Май 2008 Не да се сменя а да се разместят пиновете на съответния куплунг ,+ това има и други сигнали ,които трябват при неоновото табло а при нас ги няма............да речем че ще ги дръпнеш ,но основния проблем са характеристиките на някои сигнали които течат по определени пинове в дадения куплунг ,а те са 3 на брой...........и общо към 55-60 пина/сигнала................така че може и да може да се направи нещо по въпроса ,но е много врътня и страшно много време изисква, освен това нямаш гаранция................ DJ, Галант произведен 99г. има ли OBD II? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 14 Май 2008 Сподели Публикувано 14 Май 2008 DJ, Галант произведен 99г. има ли OBD II?Всички Галанти ЕАхА имат OBD II но си имат и техния си интерфейс.........на всички ( поне аз тия дето съм срещал и са ми идвали) се ползват и двата интерфейса.............. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 14 Май 2008 Сподели Публикувано 14 Май 2008 Нямат OBDII. Имат OBD букса (тя буксата си е една и съща), но ползват JOBD (japan onboard diagnostic) стандарт. T.e. няма да се четът с апаратура покриваща европеиските и американските стандарти. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 14 Май 2008 Сподели Публикувано 14 Май 2008 Нямат OBDII. Имат OBD букса (тя буксата си е една и съща), но ползват JOBD (japan onboard diagnostic) стандарт. T.e. няма да се четът с апаратура покриваща европеиските и американските стандарти.Мислех че новите Галанти са вече по OBD ,но явно не е така ,само буксата е такава ,а дали протокола е ISO 9141 ( по памет ако е се лъжа)............... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
E52A Публикувано 15 Май 2008 Сподели Публикувано 15 Май 2008 Стандартния ISO9141 OBDII се поддържа само от Mицубиши американско производсто (и то май не всички модели). Американските поддържат и JOBD. Мицубиши произведени в Япония поддържат само JOBD.Във всички случай е добре да се използват дилърските скенери MUT-II/III, защото се гарантира 100% съвместимост и отделно от това JOBD протокола е 50% по-бърз от ISO9141. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 15 Май 2008 Сподели Публикувано 15 Май 2008 Нямат OBDII. Имат OBD букса (тя буксата си е една и съща), но ползват JOBD (japan onboard diagnostic) стандарт. T.e. няма да се четът с апаратура покриваща европеиските и американските стандарти. Аха, OBD буксата няма нищо на нея, освен 12V, които могат да се ползват за захранване. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.