Премини към съдържание

Led табло?


Препоръчано мнение

Здравейте,

Дали може да се сложи LED табло на Галант от 97г? Гледах и има Галанти с 2.0 мотора с LED табло, но всички са след 2000г. Дали трябва само таблото или има и нещо друго? И колко парички струва(ако някой знае - ново/старо) :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това е нещо, което и мен ме интересува живо. Само че аз бих питал и за такова с неоново осветление от по късен модел Галант... Поздрави.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това е нещо, което и мен ме интересува живо. Само че аз бих питал и за такова с неоново осветление от по късен модел Галант... Поздрави.

 

Да става въпрос за оригиналното табло на Галант! Не за някой просташки тунинг :yes3:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няма да стане , тъй като сигналите са различни а и конфигурациите са различни на куплунгите, т.е. таблата са еднакви и куплунгите също, но пиновете са различни и сигналите също............ако сложите неоново табло от примерно ЕА5А на ЕА2А ще изпаткате ел. инсталацията най малко, а вероятно и някоя друга система за управление , примерно няма да ви показва правилно бензина, оборотомера и т.н. ..................с други думи - НЕ си правете експерименти.........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няма да стане , тъй като сигналите са различни а и конфигурациите са различни на куплунгите, т.е. таблата са еднакви и куплунгите също, но пиновете са различни и сигналите също............ако сложите неоново табло от примерно ЕА5А на ЕА2А ще изпаткате ел. инсталацията най малко, а вероятно и някоя друга система за управление , примерно няма да ви показва правилно бензина, оборотомера и т.н. ..................с други думи - НЕ си правете експерименти.........

 

Е уби ми ентусиазма :) А ако е от Галант 2.0 ЕА2А 2000г. Предполагам трябва и бая инсталация да се сменя? :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е уби ми ентусиазма :) А ако е от Галант 2.0 ЕА2А 2000г. Предполагам трябва и бая инсталация да се сменя? :mitsu-smiley:

Не да се сменя а да се разместят пиновете на съответния куплунг ,+ това има и други сигнали ,които трябват при неоновото табло а при нас ги няма............да речем че ще ги дръпнеш ,но основния проблем са характеристиките на някои сигнали които течат по определени пинове в дадения куплунг ,а те са 3 на брой...........и общо към 55-60 пина/сигнала................така че може и да може да се направи нещо по въпроса ,но е много врътня и страшно много време изисква, освен това нямаш гаранция................

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не да се сменя а да се разместят пиновете на съответния куплунг ,+ това има и други сигнали ,които трябват при неоновото табло а при нас ги няма............да речем че ще ги дръпнеш ,но основния проблем са характеристиките на някои сигнали които течат по определени пинове в дадения куплунг ,а те са 3 на брой...........и общо към 55-60 пина/сигнала................така че може и да може да се направи нещо по въпроса ,но е много врътня и страшно много време изисква, освен това нямаш гаранция................

 

Мерси за изчерпателния отговор! :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не да се сменя а да се разместят пиновете на съответния куплунг ,+ това има и други сигнали ,които трябват при неоновото табло а при нас ги няма............да речем че ще ги дръпнеш ,но основния проблем са характеристиките на някои сигнали които течат по определени пинове в дадения куплунг ,а те са 3 на брой...........и общо към 55-60 пина/сигнала................така че може и да може да се направи нещо по въпроса ,но е много врътня и страшно много време изисква, освен това нямаш гаранция................

 

DJ, Галант произведен 99г. има ли OBD II?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

DJ, Галант произведен 99г. има ли OBD II?

Всички Галанти ЕАхА имат OBD II но си имат и техния си интерфейс.........на всички ( поне аз тия дето съм срещал и са ми идвали) се ползват и двата интерфейса..............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нямат OBDII. Имат OBD букса (тя буксата си е една и съща), но ползват JOBD (japan onboard diagnostic) стандарт. T.e. няма да се четът с апаратура покриваща европеиските и американските стандарти.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нямат OBDII. Имат OBD букса (тя буксата си е една и съща), но ползват JOBD (japan onboard diagnostic) стандарт. T.e. няма да се четът с апаратура покриваща европеиските и американските стандарти.

Мислех че новите Галанти са вече по OBD ,но явно не е така ,само буксата е такава ,а дали протокола е ISO 9141 ( по памет ако е се лъжа)...............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Стандартния ISO9141 OBDII се поддържа само от Mицубиши американско производсто (и то май не всички модели). Американските поддържат и JOBD. Мицубиши произведени в Япония поддържат само JOBD.

Във всички случай е добре да се използват дилърските скенери MUT-II/III, защото се гарантира 100% съвместимост и отделно от това JOBD протокола е 50% по-бърз от ISO9141.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нямат OBDII. Имат OBD букса (тя буксата си е една и съща), но ползват JOBD (japan onboard diagnostic) стандарт. T.e. няма да се четът с апаратура покриваща европеиските и американските стандарти.

 

 

Аха, OBD буксата няма нищо на нея, освен 12V, които могат да се ползват за захранване. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...