nicky Публикувано 3 април 2008 Сподели Публикувано 3 април 2008 Здравейте имам Колтче 98 година, но са ми скъсани шпулите на говорителите на вратите. Искам да ги сменя някой знае ли размерите на предните и задните тонколони? Предварително благодаря Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Viper Публикувано 3 април 2008 Сподели Публикувано 3 април 2008 Здравейте имам Колтче 98 година, но са ми скъсани шпулите на говорителите на вратите. Искам да ги сменя някой знае ли размерите на предните и задните тонколони? Предварително благодаряМисля, че на вратите са ти 13см, а задните са ти 16 или 17 см :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HolyMan Публикувано 3 април 2008 Сподели Публикувано 3 април 2008 и отпред и отзад са големи - 6,5". Мисля че 165см се водеха (при колоните мисля в инчове). Аз съм с двукомпонентни Kicx отпред и двулентови отзад, и с едно субче отвявам всякакви голфисти с наточените ментаци и т.н. И като сила и като качество. Пък и минах относително по-евтино от стандартния голфист... Та колоните с които съм аз са следните (за да видиш размерите):http://www.kicx.ru/russian/catalog/akustik...stv/icq-62.htmlhttp://www.kicx.ru/russian/catalog/akustik...tv/icq-652.html Не са правени никакви модификации, влезнаха си директно. Мога да ти препоръчам хората, които ми ги монтираха, но на лично, ако имаш интерес. Аз специално съм много доволен (и хората, които се качват при мен в колата в 90% от случаите ахват)! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Viper Публикувано 3 април 2008 Сподели Публикувано 3 април 2008 Колега можеш ли да дадеш малко информация за тази марка "KICX", че за първи път я чувам, а ми стана интерестно :icon_blush: Живот и здраве мисля да си по усиля малко музиката в галанта. Ако можеш и някоя и друга снимка да пратиш на колтчето то вътре да видим как е станало :icon_angel: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nicky Публикувано 3 април 2008 Автор Сподели Публикувано 3 април 2008 аз съм си харесал няколко модела на Hertz и мисля да заложа на тях. Сигурен ли си, че и отпред са 16 см? Искам да избегна каране с разглобена врата, обикаляне по магазини и тн. Дали може да се провери по номер на рама?? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Viper Публикувано 3 април 2008 Сподели Публикувано 3 април 2008 аз съм си харесал няколко модела на Hertz и мисля да заложа на тях. Сигурен ли си, че и отпред са 16 см? Искам да избегна каране с разглобена врата, обикаляне по магазини и тн. Дали може да се провери по номер на рама??Може да се провери по номер на рамата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nicky Публикувано 3 април 2008 Автор Сподели Публикувано 3 април 2008 Може да се провери по номер на рамата. JMBMNCJ1AWU004891 Благодарско! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Viper Публикувано 3 април 2008 Сподели Публикувано 3 април 2008 Предните са ти 15W 13см, а задните 15W 16см. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nicky Публикувано 3 април 2008 Автор Сподели Публикувано 3 април 2008 Предните са ти 15W 13см, а задните 15W 16см. Благодаря, ще се позасиля към магазините и ще споделя! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 3 април 2008 Сподели Публикувано 3 април 2008 Предните ти са 13см но не са хванати като задните за купето, а за една преходна планка, която като махнеш може да сложеш и по големи ;) Тази преходна планка е пластмаса и е хваната с винтчета за ламарината, само ги развиваш и си ти ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HolyMan Публикувано 3 април 2008 Сподели Публикувано 3 април 2008 Хмм... странно че предните са малки... Не са ли еднакви колоните при този модел Колт? Или зависи от нивото на оборудване?При мен тъй като колоните паснаха на оригиналните места, не се виждат въобще и не можеш да познаеш че има някаква музика, освен по 2те пищялки на таблото, но те почти не се виждат - крият ги предните колонки. Иначе пищялките са монтирани на таблото със самозалепващо се "Велкро", че да мога да ги махам и намествам след като са сложени веднъж. Колкото до Kicx... И аз не ги бях чувал като марка, но като разрових нета видях, че руснаците доста ги тачат, даже има няколко доста сериозни изпълнения с тях по разни руски авто и тунинг изложения. Изглеждат супер китайски, но свирят много добре и щом досега на се се издънили при мен, значи всичко е точно. Моите не са върха на сладоледа като модел, но свирят толкова прилично, че ги слушам без никакви корекции на звука. А принципно съм доста придричив на тая тема, тъй като доста време съм се занимавал с тонрежисура - записи и смесване. Чувал съм и доооооста по-добри колони, но на съвсем други пари. Ако желаеш може да се видим да чуеш... Така се избират колони, а не с четене. Поздрави,HolyMan. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nicky Публикувано 3 април 2008 Автор Сподели Публикувано 3 април 2008 Прав си, аз за това си харесах Hertz, по слух :icon_thumbup: . Ако стават отпред 16 см е по добрия вариант, по голям размер по мек, звук. Тая марка няма грижи с високите. На 16 см резонансната честота е 60 Hz Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HolyMan Публикувано 3 април 2008 Сподели Публикувано 3 април 2008 За да свирнат колоните във вратите под 100Hz и да ти харесва това свирване, ще трябва да облепиш вратата с изолация под кората. Иначе само ще ти дрънка на тенекия... Имай го предвид това. А аз, въпреки че колоните съм ги орязал от 100Hz надолу (или 80 беше... не помня), пак като облепих вратата се забеляза колосална разлика. Така че за фенове това е задължително. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nicky Публикувано 3 април 2008 Автор Сподели Публикувано 3 април 2008 Приготвил съм не тъкан текстил, ти с какво си изолирал??? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HolyMan Публикувано 3 април 2008 Сподели Публикувано 3 април 2008 Мнеее... текстила няма да свърши работа.Принципно правилния материал е Dynamat, ама е със солидна цена. Аз минах по българския метод с материал, който въобще не е предвиден за това, но работи - Flashband от Бриколаж. Представлява самозалепваща хидроизолационна лента (важно е да е хидроизолационна, защото във вратите има влага, даже направо вода, която влиза покрай стъклата).Малко е първобитно, не изглежда страхотно но работи. Dynamat работи доста по-добре, но там вече е максимума и цената затова и тя е на максимума (няколко пъти отгоре). Та така... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ra1N Публикувано 14 юни 2008 Сподели Публикувано 14 юни 2008 Имам следният въпрос, колта ми е 96+ година, мога ли да сложа като предни тези тонколони - http://www.technomarket.bg/product_detail....uct_id=09005583 ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ra1N Публикувано 13 юли 2008 Сподели Публикувано 13 юли 2008 Ъп, някой слагал ли е 16.5 тонколони предна линия? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HolyMan Публикувано 13 юли 2008 Сподели Публикувано 13 юли 2008 Ъп, някой слагал ли е 16.5 тонколони предна линия? Аз, аз! Но аз като купих колата, отпред бяха 13ки, вързани на по едно винтче в планките, които си бяха за 16ки... Възможно е предишния собственик в някой хубав момент да е сменил планките с такива, които стават за по-големи колони. Всичко при мен обаче изглеждаше доста фабрично (планките са бели от дебела пластмаса със сложна форма). Иначе дълбочина има за по-сериозни колони - моите са с дооооста големи магнити и са дълбоки, но няма проблеми със стъклото. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 13 юли 2008 Сподели Публикувано 13 юли 2008 Планките са фабрични и всички сме с тях Това само показва перспективното мислене на дръпнатия ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nicky Публикувано 14 юли 2008 Автор Сподели Публикувано 14 юли 2008 Здравейте! Аз сложих 16,5 см HErtz на вратите и отзад. Малко се наложи рязане отпред на корите, но станаха. А отзад пробих нови отвори, защото старите не пасваха. Получи се добър саунд. :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ra1N Публикувано 7 октомври 2009 Сподели Публикувано 7 октомври 2009 какво си рязал на корите отпред за да сложиш 16.5 см говорител ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 7 октомври 2009 Сподели Публикувано 7 октомври 2009 Може да е искал да се вижда говорителя По принцип решетката която си е на кората е достатъчно голяма... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HolyMan Публикувано 8 октомври 2009 Сподели Публикувано 8 октомври 2009 Може да е искал да се вижда говорителя По принцип решетката която си е на кората е достатъчно голяма... Странна идея е да показваш говорителите... Освен ако не правиш кола за изложения, в която саунд системата е няколко пъти цената на автомобила Аз дори леко се дразня, че на определена светлина през дупките в решетките отпред и отзад се вижда какво има зад тях. Мисля си за черен плат за решетки на тонколони, който да залепя от вътрешната страна на пластмасовите решетки. А пищялките отпред ако имаше къде да ги скрия без да прецакам звука... Но уви. Предполагам колегата е взел дву- или трилентови колони, които доста стърчат над равнината на монтаж и затова се е наложило рязане... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MB200ce Публикувано 9 октомври 2009 Сподели Публикувано 9 октомври 2009 Гледам , че темата е прясна-прясна, смятам да подменям и за музиката на колта, че леко са си заминали колонките, та каква е дълбочината на колоните, които могат да се сложат и как се свалят пластмасовите капаци.Благодаря предварително. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HolyMan Публикувано 11 октомври 2009 Сподели Публикувано 11 октомври 2009 Ако говориш за задните капаци - плоска отвертка (желателно с парцал, че да не надраскаш пластмасата) и леко и нежно излизат (държат се на щипки, ПЛАСТМАСОВИ!). Отпред направо се махат корите - едно винтче зад дръжката за отваряне, едно винтче в другата (държи панелчето с копчетата за стъклата), едно винтче в предната част (с пластмасово капаче върху него). После се дърпа леко и нежно по края на кората отвсякъде и щипките пускат. За дълбочината - различно е отпред и отзад, но най-добре да премериш на твоята кола, защото може някой преди теб да е барал там Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.